Palermo en Saha kwamen bij mij uit de jeugd. Gewoon langzaam je staff per niveau omhoog krikken. Dat werkt goed. Ik heb nu volgens mij mijn complete staff op de fans en nog iets na op niveau 4. Kortom de basis ligt er en nu de spelers nog optrainen
Beste Glennosh, dit gaat over ONLINE. Offline is het een ander verhaal, daar win ik alles met middelmatige spelers, daarom doe ik dat ook niet. En trainen kan je online etc ook niet.Anoniem: 395890 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:14:
Palermo en Saha kwamen bij mij uit de jeugd. Gewoon langzaam je staff per niveau omhoog krikken. Dat werkt goed. Ik heb nu volgens mij mijn complete staff op de fans en nog iets na op niveau 4. Kortom de basis ligt er en nu de spelers nog optrainen
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 26-06-2011 11:27 ]
Ben ik zoooooo goed bezig, d5 toernooi 1e 3 wedstrijden gewonnen, dus maar 2 losse wedstrijden gespeeld tegen d1 en d2 team gewonnen. Met geen enkele moeite naar de halve finale gegaan. Daar gaat het fout met de connection, is die ander opeens als winnaar uitgeroepen, dit was mijn kans om het toernooi te winnen.
En toch met al die tering bugs blijft het verslavend -_-
Ja raar eigenlijk he? Omdat het dan gewoon ook niet te voorspellend is misschien.HamburgerHenk schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:17:
Ik word er wel naarmate de maanden vorderen er relaxter in. Moet zeggen dat ik nu ook makkelijk stand houd in D2.
Nog lol van Duff?
Ik had van de week een tijdje FIFA gedaan en dan als afsluiter PES. Toen kreeg ik pas echt goed door wat het verschil is: in PES is er continu actie, elke seconde kan beslissend zijn, het is enorm levend en opwindend!
Itt FIFA...daarin tik je wat rond, zeer voorspellend en pas bij de goal kan het enigzins opwindend worden.
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 27-06-2011 00:16 ]
Duff is goed. Heb nu als Aanval afwisselend d'Agostino, Cahill en Chantome als AMC. Bagayoko en Cahill als spits en de vleugels Varela, Duff en Bagayoko. Gaat best lekker zo. Nu nog een spitsje oppikken als ik weer genoeg geld heb.
Heb tussen door maar eens Maduro gehaald, die's echt cheap en toch 75 dmf kan aardig mee spelen. Volgende spelers die ik ga halen zijn Vermaelen en Stekelenburg want ik vind mijn verdediging toch niet zo super en Vermeer is vaker niet in vorm dan wel
Heb tussen door maar eens Maduro gehaald, die's echt cheap en toch 75 dmf kan aardig mee spelen. Volgende spelers die ik ga halen zijn Vermaelen en Stekelenburg want ik vind mijn verdediging toch niet zo super en Vermeer is vaker niet in vorm dan wel
Anoniem: 395890
Ja nogal logisch dan inderdaad dat je je ergert als een ander betere spelers heeft. Jouw spelers kunnen ze niet voorbij groeienHarribo schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:27:
[...]
Beste Glennosh, dit gaat over ONLINE. Offline is het een ander verhaal, daar win ik alles met middelmatige spelers, daarom doe ik dat ook niet. En trainen kan je online etc ook niet.
Gaat niks fout met de connection hoor. Ondanks dat het is afgenomen met de lag quitters is dat nog een redelijk vaak gebruikte cheat. Als je hoog geranked staat in een competitie kun je vanaf de knockout rondes "winnen" door mensen die lager dan jij stonden gequalificeerd in de voorrondes te lagquitten. Degene die hoger geranked staat wordt namelijk automatisch als winnaar gezien bij een disconnect of iets dergelijks. Smerige manier om geld te verdienen is het.HamburgerHenk schreef op zondag 26 juni 2011 @ 13:17:
Ben ik zoooooo goed bezig, d5 toernooi 1e 3 wedstrijden gewonnen, dus maar 2 losse wedstrijden gespeeld tegen d1 en d2 team gewonnen. Met geen enkele moeite naar de halve finale gegaan. Daar gaat het fout met de connection, is die ander opeens als winnaar uitgeroepen, dit was mijn kans om het toernooi te winnen.
Overigens een aanrader voor bankzitter is Hadji. Kost erg weinig en heeft niet een bizar hoge ranking (68) maar is in de voorhoede bijna overal inzetbaar. Hij is zelf als SS 68, maar als WF of SMF zit je al op respectievelijk 74 en 72, als CMF en AMF is hij ook 68. Hoge fitheitsranking en als ik hem in de basis heb is hij altijd wel goed voor een voorzet of een doelpuntje.Ik heb hem al behoorlijk lang en doe hem voorlopig ook niet meer weg
Mijn huidige lineup is een 4-2-2-2 manchester united style:
code:
1
2
3
4
5
| antonioli samuel mellberg legrottaglie ceara endo b. ferguson suarez millner mascara di vaio |
Soms wissel ik dat af met 4-2-1-3 gebaseerd op de fc twente style:
code:
1
2
3
4
5
6
| antonioli samuel mellberg legrottaglie ceara endo b. ferguson mascara suarez millner di vaio |
[ Voor 36% gewijzigd door bakakaizoku op 27-06-2011 21:32 ]
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Harribo jij held!
Ik heb di vaio maar eens gekocht, na een paar wedstrijdjes heeft hij al bijna zijn aankoop bedrag terug verdiend
Ik heb di vaio maar eens gekocht, na een paar wedstrijdjes heeft hij al bijna zijn aankoop bedrag terug verdiend
Nou, ik kan er slecht tegen als ik 3x een bal afpak van Messi en hij krijgt hem alsnog in de voeten. Dan heb ik het wel wat gehad.Anoniem: 395890 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 20:13:
Ja nogal logisch dan inderdaad dat je je ergert als een ander betere spelers heeft. Jouw spelers kunnen ze niet voorbij groeien
Aha zo werkt dat dus, heb het ook al een paar keer eerder gehad.mattttt schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:22:
Ondanks dat het is afgenomen met de lag quitters is dat nog een redelijk vaak gebruikte cheat. Als je hoog
[...]
manier om geld te verdienen is het.
Heb ik ook een tijdje gehad, was aardige speler inderdaad voor dat geld.Overigens een aanrader voor bankzitter is Hadji.
Ja is wel een fijne he?HamburgerHenk schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:42:
Ik kijk ook vaak tegen welke tegenspelers ik het moeilijk heb. Di Vaio was er 1 van. Dan probeer ik die zelf dus ook een keer.
Ik heb al heel veel spelers getest inmiddels en om je nog meer tips te geven heb ik nu oa de volgende spelers:
vd Wiel (RB), Stankovic(CM), Makoun(CM), Zuniga(LB), Ozil(AM), Higuain(CA). Zijn echte toppers deze spelers.
Higuain zit nou zelfs op 16 wedstrijden gespeeld, 20 doelpunten. Yobo(CV) is ook wel aardig.
Stankovic is zowel voorin als achterin actief en kan enorm goed koppen bij corners.
Zit nu weer in D1, ook wel verdiend denk ik. Heb alleen flink wat geld verdaan aan het testen van allerlei spelers en de daarbij behorende transfergelden.
[ Voor 66% gewijzigd door Harribo op 29-06-2011 14:14 ]
Mijn eind doel is een volledig (oud-)Ajax:P
Steek en van der wiel heb ik al. Nu nog Vermaelen, Heitinga, Maxwell erbij voor in de verdediging. Het middenveld weet ik nog niet helemaal maar sowieso Sneijder. en vd Vaart. Nigel de Jong heeft echt een veelste lage rating met 73. De aanval moet dan Zlatan en 2 buitenspelers worden. Volgens mij zijn Babel en Elia de 2 beste oud ajacieden op de vleugel
Best aardig nog, maar geen top.
Maar in de tussentijd doen spelers zoals Di Vaoio het wel goed. Dus bedankt voor de tips Harribo
Steek en van der wiel heb ik al. Nu nog Vermaelen, Heitinga, Maxwell erbij voor in de verdediging. Het middenveld weet ik nog niet helemaal maar sowieso Sneijder. en vd Vaart. Nigel de Jong heeft echt een veelste lage rating met 73. De aanval moet dan Zlatan en 2 buitenspelers worden. Volgens mij zijn Babel en Elia de 2 beste oud ajacieden op de vleugel
Maar in de tussentijd doen spelers zoals Di Vaoio het wel goed. Dus bedankt voor de tips Harribo
Leuk!HamburgerHenk schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 16:43:
Mijn eind doel is een volledig (oud-)Ajax:P
Maar die doet het wel vrij goed hoor ondanks die rating.Nigel de Jong heeft echt een veelste lage rating met 73.
Graag gedaanMaar in de tussentijd doen spelers zoals Di Vaoio het wel goed. Dus bedankt voor de tips Harribo
Ja het was eigenlijk al mijn doel eerder. Heb al Vermeer, Vertonghen, van Damme, Grygera, vd Wiel, Anita, Atouba, Enoh, Zeegelaar en Sulejmani in mijn ploeg gehad. Al heb ik alleen maar Enoh, Zeegelaar en Sulejmani laten gaan.
Edit: En heb nu nog Maduro natuurlijk. Die is qua rating ongeveer even goed als de Jong en speelt ook zeer fijn.
Edit2: Eriksen nog vergeten ook
Edit: En heb nu nog Maduro natuurlijk. Die is qua rating ongeveer even goed als de Jong en speelt ook zeer fijn.
Edit2: Eriksen nog vergeten ook
[ Voor 25% gewijzigd door Terranova op 29-06-2011 17:39 ]
Zo ik heb echt de slechste aankoop ooit gedaan, vd Vaart die is met zijn form 3 bijna elke wedstrijd blauw of paars -_-
Had je kunnen weten, aangezien de stats redelijk op real life zijn gebaseerdHamburgerHenk schreef op zondag 03 juli 2011 @ 12:55:
Zo ik heb echt de slechste aankoop ooit gedaan, vd Vaart die is met zijn form 3 bijna elke wedstrijd blauw of paars -_-
MLO
Waar ik tegenwoordig gebruik van maak, is man-marking. Heb het idee dat aanvallers dan heel moeilijk door mijn verdediging heen komen.
Waar ik tegenwoordig gebruik van maak, is man-marking. Heb het idee dat aanvallers dan heel moeilijk door mijn verdediging heen komen.
Ahh misschien ook eens meer gaan experimenteren. Heb vdv nog wel, ga em denken ik inruilen voor sneijder zodra ik het laatste zwakke punt uit mijn verdediging haal. Grygera zal wel de wissel worden en dan is Anita exit, want op't middenveld heb ik er ook al Pienaar bijgehaald. Bagayoko is al vervangen door Babel.
Stap daarna zijn Huntelaar en Stekelenburg.
Stap daarna zijn Huntelaar en Stekelenburg.
sorry ff offtopic: Hahaha die clown....wat vind ik dat überhaupt een bar en bar slechte spelerHamburgerHenk schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:09:
dan is Anita exit
nouja hij's best aardig is pes en hij kan lb/rb lmf/rmf/cmf/dmf en lwf/rwf spelen. Dus best aardig om erbij te hebben.
Wat een klote spel, nu ga ik waarschijnlijk weer net degraderen omdat ik met 5000 man online geen tegenstander kan vinden -_-
Altijd een tegenstander te vinden. Wel 'teams van hetzelfde niveau' bij online opties->instellingen snelle wedstrijd uitgeschakeld?HamburgerHenk schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 00:13:
Wat een klote spel, nu ga ik waarschijnlijk weer net degraderen omdat ik met 5000 man online geen tegenstander kan vinden -_-
Ik had gisteren mijn dag niet, verloor veel potjes. Echt voornamelijk door een online vertraging waar de tegenstander geen last van scheen te hebben. Och PES is zóóóóó'n eerlijk spel.,.......not ...
Ik heb een paar keer gequit want ik wou wel nog een week in D1 blijven. Om de reden dat in D1 er geen tegenstanders haast zitten in toernooien waardoor ik nog wat miljoenen kan binnen slepen.
Daarna laat ik mij eventueel wel weer degraderen, geen probleem.
Cool! Ik wil wel eens spelen met spelers die zo goed zijn. Law ken ik trouwens niet eens....Tamashiwana schreef op maandag 04 juli 2011 @ 23:28:
Hierbij mijn opstelling: Arsenal Seizoen 2033
Nagenoeg allemaal klassieke spelers
[ Voor 15% gewijzigd door Harribo op 05-07-2011 10:16 ]
Heb ik dan nog nooit gehad. Raar dan. Weet niet wat er loos was. Misschien toevallig dat ze net met de wekelijkse update bezig waren? Of dat daardoor mensen massaal wegbleven?HamburgerHenk schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:15:
Yup die had ik gewoon uit staan.
Nouja heb het wel eens vaker hoor, opeens nergens tegenstander, niet bij toernooi, niet los. Maarja de wedstrijd die ik wel daarna kreeg liep gewoon direct in 1x vast. Dus ik denk dat ik gewoon gedegradeerd ben, tenzij ik die wedstrijd nog gewonnen heb.
Anoniem: 320971
Beste mensen,
Zojuist Pro Evolution Soccer 2011 voor de PC aangeschaft met als enige reden; online spelen.
Alleen ik krijg direct een melding; sluit je pc direct aan, verander netwerk, dmz, port openen etc.
Mijn laptop is bekabeld aangesloten aan een Thomson TCM390-modem.
Ik kan normaal met elk ander spel online, zo ook met PES 6, die in het verleden via deze modem liep.
Ik had mij echt zo verheugd om dit spel online te spelen.
Koop je een spel, krijg je dit gedoe.
Als iemand mij alsjeblieft kan en wil helpen, het zou zo ontzettend gewaardeerd worden.
Alvast mijn zeer oprechte dank!
Hartelijke groet
Zojuist Pro Evolution Soccer 2011 voor de PC aangeschaft met als enige reden; online spelen.
Alleen ik krijg direct een melding; sluit je pc direct aan, verander netwerk, dmz, port openen etc.
Mijn laptop is bekabeld aangesloten aan een Thomson TCM390-modem.
Ik kan normaal met elk ander spel online, zo ook met PES 6, die in het verleden via deze modem liep.
Ik had mij echt zo verheugd om dit spel online te spelen.
Koop je een spel, krijg je dit gedoe.
Als iemand mij alsjeblieft kan en wil helpen, het zou zo ontzettend gewaardeerd worden.
Alvast mijn zeer oprechte dank!
Hartelijke groet
Leef met je mee, vervelend.Anoniem: 320971 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:16:
Test eens een portchecker om te controleren of de juiste poorten wel openstaan.
Weet niet of deze werkt: http://pes-2011-port-checker.softonic.it/
edit: portchecker getest, hij werkt (reclame bij installatie zou ik ff uitvinken)
Die Thompspn, heeft die UPnP aan staan? UPnP wordt gebruikt om het modem automatisch de juiste poorten te laten configureren. PES 2011 staat standaard ingesteld op het gebruik van UPnP in de modem.
Bij de settings(.exe) van PES 2011 kan je dit soort dingen veranderen, je kan bijvoorbeeld ook zelf een poort aangeven.
Iets is er niet goed met de instellingen in elk geval. Poorten staan niet open oid.
Of een firewall die misschien geen toestemming verleent aan PES 2011 (pes2011.exe) .
--------------------------------------------------------------------
MLO
Ik heb nu bakken met geld betaald voor Arshavin....6 wedstrijden , 1 schamele goal. Goede speler maar effectief niet echt tot nu toe.
[ Voor 60% gewijzigd door Harribo op 06-07-2011 10:15 ]
Ik wil zlatan, maar 25 mil is veel
Nouja ik ga deze week toch geld opslaan, heb nu al 5 mil, paar ML open toernooien halve finale gehaald en tegen 1 d1 gespeeld en gewonnen(800k voor een wedstrijdje:O) Denk dat ik nog wel een d5 toernooi kan winnen deze week
Nou heb Zlatan getest, je hebt er niet veel aan. Higuain is minstens zo effectief en een stuk goedkoper.HamburgerHenk schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:14:
Ik wil zlatan, maar 25 mil is veelNouja ik ga deze week toch geld opslaan, heb nu al 5 mil, paar ML open toernooien halve finale gehaald en tegen 1 d1 gespeeld en gewonnen(800k voor een wedstrijdje:O) Denk dat ik nog wel een d5 toernooi kan winnen deze week
Word nu wel een beetje moe van dat PES. Ik speel verdorie met topspelers tegen D4 elftallen en mijn mannetjes vertragen soms zo maar, lopen belachelijk veel buitenspel. Ik krijg de ene rotschop na de andere zonder vrije trappen. Tegenstander grossiert in gelukjes en zijn keeper houdt opeens alles tegen.
Vies scripted soms dat PES. En natuurlijk....1 kans maar voor de tegenstander...bingo....k*tspel is het soms.
Moedeloos wordt je ervan, je zit gewoon tegen een systeem te voetballen, niet tegen een mens.
Snap het nu weer: tis die vertraging die ik heb als online niet een goede verbinding heeft.....ik ga snel wat anders doen want dit is geen lol meer
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 06-07-2011 15:59 ]
MLO
Wat voor bedragen praten we over wanneer je de afvalronde van ML OPen haalt? Heb je enig idee of de divisie competities verschillen qua prijzengeld, D1 tot D5?HamburgerHenk schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 09:14:
Ik wil zlatan, maar 25 mil is veelNouja ik ga deze week toch geld opslaan, heb nu al 5 mil, paar ML open toernooien halve finale gehaald en tegen 1 d1 gespeeld en gewonnen(800k voor een wedstrijdje:O) Denk dat ik nog wel een d5 toernooi kan winnen deze week
Vreemd Ik hoor jou veel over de vertraging van mannetjes, ik heb daar slechts incidenteel last van, vooral als ik veel paarse pijltjes heb bij de spelers. Wat voor team heb je?Harribo schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 12:06:
[...]
Nou heb Zlatan getest, je hebt er niet veel aan. Higuain is minstens zo effectief en een stuk goedkoper.
Word nu wel een beetje moe van dat PES. Ik speel verdorie met topspelers tegen D4 elftallen en mijn mannetjes vertragen soms zo maar, lopen belachelijk veel buitenspel. Ik krijg de ene rotschop na de andere zonder vrije trappen. Tegenstander grossiert in gelukjes en zijn keeper houdt opeens alles tegen.
Vies scripted soms dat PES. En natuurlijk....1 kans maar voor de tegenstander...bingo....k*tspel is het soms.
Moedeloos wordt je ervan, je zit gewoon tegen een systeem te voetballen, niet tegen een mens.
Snap het nu weer: tis die vertraging die ik heb als online niet een goede verbinding heeft.....ik ga snel wat anders doen want dit is geen lol meer
Maar Arshavin heeft "slechts" schotprecisie van 85, -kracht 80 en -techniek 85. Higuain heeft resp. 91, 85 en 91 en daar betaal je vele miljoenen minder voor. Je moet echt minder letten op de algemene beoordelingen. Arshavin kan je super gebruiken voor rushes langs de zijkanten, dan zal hij veel assists op zn naam krijgen!Ik heb nu bakken met geld betaald voor Arshavin....6 wedstrijden , 1 schamele goal. Goede speler maar effectief niet echt tot nu toe.
Good luck!
[ Voor 18% gewijzigd door SuperCrisz op 06-07-2011 19:37 ]
400k voor beste 16, 700k voor kwartfinale. Meer dan normale toernooien terwijl het vaak een makkelijker toernooi is om ver te komen.SuperCrisz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:31:
MLO
[...]
Wat voor bedragen praten we over wanneer je de afvalronde van ML OPen haalt? Heb je enig idee of de divisie competities verschillen qua prijzengeld, D1 tot D5?
Anoniem: 373784
Dat is niet best. Probeer eens Rodallega, heb er goede verhalen over gehoord. Zelf nog nauwelijks MLO gespeeld ivm niet optimale verbinding.Ik heb nu bakken met geld betaald voor Arshavin....6 wedstrijden , 1 schamele goal. Goede speler maar effectief niet echt tot nu toe.
Klopt, je moet vooral kijken naar al z'n stats en niet naar zijn rating. Die kan bij sommige spelers zwaar overdreven zijn.SuperCrisz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:33:
Maar Arshavin heeft "slechts" schotprecisie van 85, -kracht 80 en -techniek 85. Higuain heeft resp. 91, 85 en 91 en daar betaal je vele miljoenen minder voor. Je moet echt minder letten op de algemene beoordelingen.
Good luck!
Bij ML offline valt het me steeds meer op dat ik de grootste moeite heb met de laagvliegers in de PL, maar juist wel win van de topclubs. Dat kan toch geen toeval meer zijn, met mijn zeer, zeer matige maar toch op de 2e plaats staande selectie?
MLO
Voorbeeld: afvallende bal in het midden, ik sprint er met Higuain op af. Tegelijkertijd doet een tegenstander dat met zijn mannetje ook. Ik heb een voorsprong op dat andere mannetje. Maar op het moment dat ik een paar meter van de bal af ben, vertraagt opeens Higuain en heeft de tegenstander de bal.
Dat is toch niet normaal???? Overkomt mij met meerdere tegenstanders en meerdere eigen spelers.
Ik word gewoon genaaid continu door het spel. Ik snap dat niet.
Ik zou het op video kunnen vastleggen. Maar daar heb ik geen zin in.
Wordt toch niets aan gedaan.
Ik denk dat het te maken heeft dat ik ergens in Nederland woon (Groningen) en dat ik daarom vertragingen krijg en een tegenstander niet. Gisteren speelde ik tegen een hele goede speler met Arshavin en Messi.
Ok dat zijn ook goede spelers maar ik werd gewoon helemaal gedold. Er was gewoon geen grip op te krijgen.
Je kan, zoals je misschien weet, de CPU druk laten zetten. Die knop gebruik ik vaak. Maar zodra ik ook maar iets van vertraging last heb, gaat het mannetje wat ik nota bene bestuur ook naar de bal lopen. En dat wil ik dan helemaal niet ...
Heb ik het nog niet eens gehad over knoppen die ik indruk en mannetjes die daar niet op reageren.
Heb al vaak gehad dat ik de schietknop indrukte met een spits en die spits doet dan niets. Weg kans
Ik ga er vanuit dat als ik een knop indruk dat het mannetje dan ook reageert. Doet ie dus niet altijd. Zeg maar 5% van de gevallen niet maar net wel die 5% die vaak beslissend zijn. Gek word ik er van.
Offline heb ik nergens last van dit soort dingen behalve de standaard frustraties van het spel zelf dan.
Tis echt een online probleem. En wat mij het meest frustreert is dan het feit dat een tegenstander maar leuk kapt en draait terwijl ik dat echt absoluut niet kan. Ja moet ik 3 seconden van te voren gaan bedenken.
Zo heb ik ook al wat eigen goals gemaakt: mjin eigen man loopt gewoon de bal in mijn eigen goal Tja..
Sorry voor het lange verhaal maar ik sta soms echt niet voor me zelf in achter de pc. Ben geen man van weinig woorden
Ik ga trouwens met MLO weer degraderen naar D2. En blij toe. In D1 zijn óf de tegenstanders supergoed met Messi's etc óf het zijn quitters. Een fatsoenlijke wedstrijd winnen en daar dan geld en punten voor krijgen is zeer zeldzaam.
Als ik trouwens FIFA speel, versla ik online enorm veel spelers. En dat terwijl ik het spel nauwelijks speel.
Maar ja die knoppen reageren vaak goed online en mannetjes lopen niet stom om een bal heen.
Heb ik wel een vertraging met FIFA dan heeft de tegenstander die ook en dat is dan tenminste eerlijk.
Maar ja FIFA is geen PES
Heeft ook niets met het spel te maken noch met de pijltjes. Het is gewoon een vertraging van 1 speler die ik op dat moment bestuur.SuperCrisz schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 19:33:
Vreemd Ik hoor jou veel over de vertraging van mannetjes, ik heb daar slechts incidenteel last van, vooral als ik veel paarse pijltjes heb bij de spelers. Wat voor team heb je?
Voorbeeld: afvallende bal in het midden, ik sprint er met Higuain op af. Tegelijkertijd doet een tegenstander dat met zijn mannetje ook. Ik heb een voorsprong op dat andere mannetje. Maar op het moment dat ik een paar meter van de bal af ben, vertraagt opeens Higuain en heeft de tegenstander de bal.
Dat is toch niet normaal???? Overkomt mij met meerdere tegenstanders en meerdere eigen spelers.
Ik word gewoon genaaid continu door het spel. Ik snap dat niet.
Ik zou het op video kunnen vastleggen. Maar daar heb ik geen zin in.
Wordt toch niets aan gedaan.
Ik denk dat het te maken heeft dat ik ergens in Nederland woon (Groningen) en dat ik daarom vertragingen krijg en een tegenstander niet. Gisteren speelde ik tegen een hele goede speler met Arshavin en Messi.
Ok dat zijn ook goede spelers maar ik werd gewoon helemaal gedold. Er was gewoon geen grip op te krijgen.
Je kan, zoals je misschien weet, de CPU druk laten zetten. Die knop gebruik ik vaak. Maar zodra ik ook maar iets van vertraging last heb, gaat het mannetje wat ik nota bene bestuur ook naar de bal lopen. En dat wil ik dan helemaal niet ...
Heb ik het nog niet eens gehad over knoppen die ik indruk en mannetjes die daar niet op reageren.
Heb al vaak gehad dat ik de schietknop indrukte met een spits en die spits doet dan niets. Weg kans
Ik ga er vanuit dat als ik een knop indruk dat het mannetje dan ook reageert. Doet ie dus niet altijd. Zeg maar 5% van de gevallen niet maar net wel die 5% die vaak beslissend zijn. Gek word ik er van.
Offline heb ik nergens last van dit soort dingen behalve de standaard frustraties van het spel zelf dan.
Tis echt een online probleem. En wat mij het meest frustreert is dan het feit dat een tegenstander maar leuk kapt en draait terwijl ik dat echt absoluut niet kan. Ja moet ik 3 seconden van te voren gaan bedenken.
Zo heb ik ook al wat eigen goals gemaakt: mjin eigen man loopt gewoon de bal in mijn eigen goal Tja..
Sorry voor het lange verhaal maar ik sta soms echt niet voor me zelf in achter de pc. Ben geen man van weinig woorden
Ik ga trouwens met MLO weer degraderen naar D2. En blij toe. In D1 zijn óf de tegenstanders supergoed met Messi's etc óf het zijn quitters. Een fatsoenlijke wedstrijd winnen en daar dan geld en punten voor krijgen is zeer zeldzaam.
Als ik trouwens FIFA speel, versla ik online enorm veel spelers. En dat terwijl ik het spel nauwelijks speel.
Maar ja die knoppen reageren vaak goed online en mannetjes lopen niet stom om een bal heen.
Heb ik wel een vertraging met FIFA dan heeft de tegenstander die ook en dat is dan tenminste eerlijk.
Maar ja FIFA is geen PES
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 07-07-2011 11:34 ]
Binnenkort krijg ik een nieuwe PC. Is het mogelijk op PES 2011 ook op die PC te installeren en weer gewoon online te kunnen spelen met dezelfde licentiecode en dezelfde inloggegevens of moet ik het spel opnieuw kopen voor deze PC?
Anoniem: 351225
Ik krijg het momenteel wat benauwd kwa financieen. Iemand een idee wat er gebeurd als je in de min komt?
ML offline neem ik aan. Als je in de min komt, kan dit min of meer tot augustus. Daarna kan je geen spelers meer aantrekken vanwege je financiële situatie. Je moet dus spelers verkopen bijvoorbeeld of CL halen.Anoniem: 351225 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 21:29:
Ik krijg het momenteel wat benauwd kwa financieen. Iemand een idee wat er gebeurd als je in de min komt?
Ik wil graag voor het eerst ML online gaan spelen. Echter krijg ik constant de melding: ''Gedownloade inhoud is niet bijgewerkt. Ga naar Systeeminstellingen en selecteer Download om de nieuwste versie te verkrijgen.''
Nou heb ik al bij systeeminstellingen (van het spel) gekeken, maar ik zie nergens ''Download'' staan. Kent iemand dit? Ik kan dus namelijk niet in het menu komen en niet spelen, jammer.
Heb je toevallig een patch van pesedit geinstalleerd?Anoniem: 373784 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:46:
[...]
ML offline neem ik aan. Als je in de min komt, kan dit min of meer tot augustus. Daarna kan je geen spelers meer aantrekken vanwege je financiële situatie. Je moet dus spelers verkopen bijvoorbeeld of CL halen.
Ik wil graag voor het eerst ML online gaan spelen. Echter krijg ik constant de melding: ''Gedownloade inhoud is niet bijgewerkt. Ga naar Systeeminstellingen en selecteer Download om de nieuwste versie te verkrijgen.''
Nou heb ik al bij systeeminstellingen (van het spel) gekeken, maar ik zie nergens ''Download'' staan. Kent iemand dit? Ik kan dus namelijk niet in het menu komen en niet spelen, jammer.
Nee, staat die daar ergens?mattttt schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:12:
[...]
Heb je toevallig een patch van pesedit geinstalleerd?
Moet wel zeggen dat ik best wel snak naar de nieuwe PES. Offline is te makkelijk. Heb zelfs in de ML op Topspeler niveau en volle speelsnelheid de PL gewonnen met een zeer matig team. Mede door dit te lang spelen is online voor mij ook wat minder interessant dan voorheen want doordat ik dat ML tempo gewend was lijken de online potjes zo traag te verlopen (enorme lag) dat ik er niet aan kan wennen. Ik hoop dus dat ik enige uitdaging in de online ML kan vinden (als ik nog kan wennen aan de snelheid van online potjes).
Als je bepaalde wijzigingen met de hand hebt doorgevoerd in de gedownloade data (dus buiten PES om), dan kan PES nog wel eens gaan zeuren over dat de data die op je client staat niet gelijk is aan die van de server (bijvoorbeeld minder teams in de vaste competities of ontbrekende/toegevoegde spelers).
Mocht je er zeker van zijn dat je niks hebt toegevoegd/gewijzigd, kun je in principe je option file weggooien (wel eerst even backuppen) en deze opnieuw door PES laten downloaden. Dit zou het probleem moeten verhelpen. Je bent dan wel al je punten en instellingen kwijt, maar als je online wil gaan heb je er toch weinig aan. Je savegames blijven uiteraard gewoon bestaan.
Eerste gameplay beelden van PES 2012
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 01 - Overlapping Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 02 - Diagonal Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 03 - Dummy Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 04 - Zonal Defense - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 05 - Zonal Marking - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 06 - Off the Ball Controls - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 01 - Overlapping Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 02 - Diagonal Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 03 - Dummy Runs - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 04 - Zonal Defense - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 05 - Zonal Marking - YouTube
YouTube: PES 2012 Gameplay Video 06 - Off the Ball Controls - YouTube
Ziet er allemaal best aardig uit, maar zoals altijd eerst afwachten wat het eind resultaat gaat worden.
Ik heb ondertussen ook maar een [Multi] Pro Evolution Soccer 2012 - Deel 1 topic aangemaakt. Het is inderdaad nog heel vroeg, maar tja er was ook al een Fifa 12 topic, die dus nog eerder is gestart.
Hopen dat ze het online gedeelte eens aanpakken.
Speel nu weer MLO (helaas blijft het verslavend) maar mijn mannetjes zijn niet vooruit te branden, reageren en lopen enorm traag en hebben allemaal een goede vorm van de dag, dus dat kan het niet zijn en hebben betere ratings dan mijn tegenstander.
En mijn tegenstander kapt en draait erop los, dat hoef ik écht niet te proberen, die controle heb ik gewoon níet.
Kortom: zeer oneerlijk en frustrerend. Laten ze daar eens wat aan doen please
En als ze dan toch bezig zijn: waarom tilt elke pot een verdediger van mij een pootje omhoog om de bal er onder door te laten gaan???
PES 2011 online is voor mij geen 50% geen controle, het heeft bar te weinig soms te maken met hoe goed je werkelijk in voetbalspellen bent en dat is enorm jammer.
Speel nu weer MLO (helaas blijft het verslavend) maar mijn mannetjes zijn niet vooruit te branden, reageren en lopen enorm traag en hebben allemaal een goede vorm van de dag, dus dat kan het niet zijn en hebben betere ratings dan mijn tegenstander.
En mijn tegenstander kapt en draait erop los, dat hoef ik écht niet te proberen, die controle heb ik gewoon níet.
Kortom: zeer oneerlijk en frustrerend. Laten ze daar eens wat aan doen please
En als ze dan toch bezig zijn: waarom tilt elke pot een verdediger van mij een pootje omhoog om de bal er onder door te laten gaan???
PES 2011 online is voor mij geen 50% geen controle, het heeft bar te weinig soms te maken met hoe goed je werkelijk in voetbalspellen bent en dat is enorm jammer.
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 19-07-2011 12:35 ]
Ren knop loslaten wil wel eens helpenHarribo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:30:
ja das overstappen ja r1 bij mogelijke aanname. Bovendien is het niet handig om altijd r1 in te drukken.
Maargoed ik heb gister voor het eerst meegemaakt waar harribo altijd over klaagt. Ik was weer in in de d4, dit keer stond ik op promotieplek. Gister ging alles maar dan ook alles fout, alsof ik niet meteen weer kon promoveren. Alle spelers in goed vorm en dan knullige goals tegen krijgen, passen gaan fout, 984590384 keer op de lat. Penalties die nergens op slaan etc. Maar het blijft verslavend!
Maargoed ik heb gister voor het eerst meegemaakt waar harribo altijd over klaagt. Ik was weer in in de d4, dit keer stond ik op promotieplek. Gister ging alles maar dan ook alles fout, alsof ik niet meteen weer kon promoveren. Alle spelers in goed vorm en dan knullige goals tegen krijgen, passen gaan fout, 984590384 keer op de lat. Penalties die nergens op slaan etc. Maar het blijft verslavend!
Aha dat zal het dan zijn! Alleen...als mijn knoppen weer door een vertraging niet meteen reageren, druk ik dus dan de ren-knop in terwijl ik dat op dát moment niet wil. Tja....wat kan ik dan doen he?HamburgerHenk schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 12:58:
ja das overstappen ja r1 bij mogelijke aanname. Bovendien is het niet handig om altijd r1 in te drukken.
Het spel is soms gewoon oneerlijk, veel gebaseerd op geluk en scripted. Dat is 50% van het spel, de rest is gelukkig dan wel weer gewoon kunde. Maar je kan verliezen terwijl je er weinig aan kan doen.Maargoed ik heb gister voor het eerst meegemaakt waar harribo altijd over klaagt. Ik was weer in in de d4, dit keer stond ik op promotieplek. Gister ging alles maar dan ook alles fout, alsof ik niet meteen weer kon promoveren. Alle spelers in goed vorm en dan knullige goals tegen krijgen, passen gaan fout, 984590384 keer op de lat. Penalties die nergens op slaan etc. Maar het blijft verslavend!
Voor mij geldt: goede verbinding= 90% winnen anders verlies ik teveel. Bij een voetbalspel telt elke fractie van een seconde. Met een vertraging ben ik die controle grotendeels kwijt. De vertraging is echt miniem maar wel enorm bepalend dan.
Zit nu in D3 en bak er niets van
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 19-07-2011 21:14 ]
Tjonge heb Lisandro Lopez als spits (CA) gekocht. Die gozer loopt gewoon 1 op 1....wat een topspits!
Ik heb Higuain, die is nog beter, die loopt 2 op 1 ;-)Harribo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:52:
Tjonge heb Lisandro Lopez als spits (CA) gekocht. Die gozer loopt gewoon 1 op 1....wat een topspits!
Maarre, lukt het met Lisandro wel een beetje met je MLO team?
Ik heb Higuain ernaast nu:) Deed eerder alleen Higuain in de spits maar met Lisandro scoor ik makkelijker.SuperCrisz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:08:
[...]
Ik heb Higuain, die is nog beter, die loopt 2 op 1 ;-)
Maarre, lukt het met Lisandro wel een beetje met je MLO team?
Waarom weet ik niet, hij trapt de bal beter, altans zo werkt dat bij mij .
Ik heb huntelaar tussen 1 op 1 en 2 op 1 lopen 
Ik kan in principe een redelijk sterk ajax elftal op stellen.
Steek
vd wiel escude grygera atouba
maduro
pienaar
vd vaart
suarez huntelaar babel
Al is d'agostino nog beter dan maduro op dmc en varela beter dan babel/suarez op de vleugel
Heb nu nog paar miljoen klaar staan dus bij promotie ga ik vertonghen wisselen met heitinga of vermaelen, afhankelijk van mijn saldo.
Ik kan in principe een redelijk sterk ajax elftal op stellen.
Steek
vd wiel escude grygera atouba
maduro
pienaar
vd vaart
suarez huntelaar babel
Al is d'agostino nog beter dan maduro op dmc en varela beter dan babel/suarez op de vleugel
Ik scoor heel moeilijk op de een of andere manier. Ik heb vaak meer kansen dan mijn tegenstander maar verlies dan toch nog. Krijg trouwens ook veel goals tegen omdat vd Sar veel ballen terugkaatst naar een spits van de tegenstander.HamburgerHenk schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 19:51:
Ik heb huntelaar tussen 1 op 1 en 2 op 1 lopen
Varela dus...
ik normaal ook, maar nu met suarez, huntelaar en vd vaart scoor ik vaak van een metertje of 20 over keeper. echt mooi!
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat je een stuk of 10x per wedstrijd een leonidas achtige stem(300 dan he) die concentrate loopt te schreeuwen?
Ik ben ook lekker bezig met Lazio Roma in de MLO, vorige week "eindelijk" gepromoveerd van D5 naar D4 en zit nu op de grens om meteen door te stoten naar D3.
Ben de afgelopen week behoorlijk druk geweest op de transfermarkt, wat bijna het leukste is van de hele MLO. Ik had een VM nodig, maar nog maar 200.000 over. Dus voor 200.000 een crappy VM met een rating van ca. 50 gekocht. Na 2 wedstrijden met het gewonnen geld en de verkoop van de VM een nieuwe gekocht van ca. 60. Weer een paar wedstrijden verder een van rond de 70 en nu een paar wedstrijden verder heb ik die ook alweer ingeruild voor een van ca. 75.
Next step is het 'opwaarderen' van de spits. Ik heb al sinds jaar en dag Yapi Yapo op AM staan, rating 71. Doet het altijd goed, verzaakt nooit, maar in een team van gemiddeld 75 en hoger valt hij nu toch wel een beetje uit de toon. M'n huidige spits Diouf kan mooi op zijn plekkie, waardor ik met de verkoop van Yapi Yapo en wat spaarcentjes een nieuwe spits kan kopen.
Sorry Yapi Yapo, you served your team well...
Ben de afgelopen week behoorlijk druk geweest op de transfermarkt, wat bijna het leukste is van de hele MLO. Ik had een VM nodig, maar nog maar 200.000 over. Dus voor 200.000 een crappy VM met een rating van ca. 50 gekocht. Na 2 wedstrijden met het gewonnen geld en de verkoop van de VM een nieuwe gekocht van ca. 60. Weer een paar wedstrijden verder een van rond de 70 en nu een paar wedstrijden verder heb ik die ook alweer ingeruild voor een van ca. 75.
Next step is het 'opwaarderen' van de spits. Ik heb al sinds jaar en dag Yapi Yapo op AM staan, rating 71. Doet het altijd goed, verzaakt nooit, maar in een team van gemiddeld 75 en hoger valt hij nu toch wel een beetje uit de toon. M'n huidige spits Diouf kan mooi op zijn plekkie, waardor ik met de verkoop van Yapi Yapo en wat spaarcentjes een nieuwe spits kan kopen.
Sorry Yapi Yapo, you served your team well...
Tips: Özil als AM, Di Vaio als CAHwKok schreef op maandag 25 juli 2011 @ 14:57:
Next step is het 'opwaarderen' van de spits. Ik heb al sinds jaar en dag Yapi Yapo op AM staan, rating 71. Doet het altijd goed, verzaakt nooit, maar in een team van gemiddeld 75 en hoger valt hij nu toch wel een beetje uit de toon.
Ben er nu ook achter waarom Lisandro als CA meer scoort dan Higuain. Lisandro heeft weliswaar iets mindere stats dan Higuain maar Lisandro heeft de 1-on-1 finish kaart. Daarom scoor ik er makkelijker mee dan Higuain.
Hou ik dus in de gaten, wel handig als je maar weinig kansen soms krijgt voor de keeper. Met Lisandro is het vaak bingo.
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 25-07-2011 16:46 ]
Ik zou huntelaar aanraden, schiet ze er net zo makkelijk in en is zoooo verdomd sterk, elke lange bal/uittrap kop ie door of neemt ie aan. Best fijn als je speelt met zulk soort ballen.
Gisteren m'n eerste prijs gepakt met de MLO, na een ware thriller in de finale van de D4-beker.
3-3 na 90 minuten en 5-3 na verlenging.
De grote man was Forssell, die ik als spits had gekocht. Helaas vond ik hem buiten de finale om een waardeloze spits, maar door het prijzengeld van 1 miljoen en de verkoop van Forssell (die dus letterlijk 'for sell' was), kon ik eindelijk de altijd florisante Djibril Cissé kopen als spits. Alleen al om z'n blonde hanekam.
Daarnaast heb ik voor de overgebleven miljoenen De la Peña, ook wel bekend als De Kleine Bhoedda gekocht voor achter de spitsen. Deze 'opa' is volgens z'n stats niet vooruit te branden, maar heeft hele hoge stats voor z'n passing en heeft de spelerskaart 'klassieke nr.10' op zak, dus we zullen zien of hij z'n gebrek aan snelheid goed kan maken met die kwaliteiten.
3-3 na 90 minuten en 5-3 na verlenging.
De grote man was Forssell, die ik als spits had gekocht. Helaas vond ik hem buiten de finale om een waardeloze spits, maar door het prijzengeld van 1 miljoen en de verkoop van Forssell (die dus letterlijk 'for sell' was), kon ik eindelijk de altijd florisante Djibril Cissé kopen als spits. Alleen al om z'n blonde hanekam.
Daarnaast heb ik voor de overgebleven miljoenen De la Peña, ook wel bekend als De Kleine Bhoedda gekocht voor achter de spitsen. Deze 'opa' is volgens z'n stats niet vooruit te branden, maar heeft hele hoge stats voor z'n passing en heeft de spelerskaart 'klassieke nr.10' op zak, dus we zullen zien of hij z'n gebrek aan snelheid goed kan maken met die kwaliteiten.
Wauw, probleempje. Weet eerlijk gezegd niet of het hier kan/mag maar een nieuw topic mag volgens mij zeker niet. Anyway, excuses als het ook in dit topic niet mag.
Speel dus zo nu en dan PES op de Xbox360, voornamelijk als er vrienden zijn. Ik heb zo'n jaartje zonder live gezeten en dus is PES 11 online niet gespeeld. Vandaag de geniale ingeving om dat is met een vriend te gaan doen, is een keer niet tegen de saaie voorspelbare CPU.
Komtie; Zware lag.. Had ik in PES10 ook wel een beetje last van, maar niet elke wedstrijd en niet zo erg als het nu gewoon ELKE game is. Stuk of 20 uiteindelijk nog gedaan maar geen één die vloeiend liep. Weet dat PES er een handje van heeft om online niet de sterkste te zijn, maar dit vond ik wel erg abnormaal.
Speel COD MW2/Black Ops dus wel veel online maar daar totaal geen last van lag, vrijwel nooit een bar missend bij de connectie en tijdens het spelen alles vloeiend. Had wel eventjes last van een stricte verbinding maar dat had toen dmv DMZ host opgelost. Schijnbaar maakt dat voor PES niet uit, een router reset gedaan, no result. Daarna maar geprobeerd om alle Xbox360 poorten zelf goed open te gooien maar ook na dat gedaan te hebben geen vloeiende game gehad.
Google levert veel algemene resultaten op en eigenlijk niet relevant genoeg. Niet verbazingwekkend dat ik wel veel hits krijg op PES 2011 lag maar dat terzijde. Dit topic is eigenlijk een laatste hoop op een oplossing, ik ben ten einde raad qua mogelijke oplossingen. Mocht er niks aan te doen zijn dan maar hopen dat PES 12 online stukken beter is.
Speel dus zo nu en dan PES op de Xbox360, voornamelijk als er vrienden zijn. Ik heb zo'n jaartje zonder live gezeten en dus is PES 11 online niet gespeeld. Vandaag de geniale ingeving om dat is met een vriend te gaan doen, is een keer niet tegen de saaie voorspelbare CPU.
Komtie; Zware lag.. Had ik in PES10 ook wel een beetje last van, maar niet elke wedstrijd en niet zo erg als het nu gewoon ELKE game is. Stuk of 20 uiteindelijk nog gedaan maar geen één die vloeiend liep. Weet dat PES er een handje van heeft om online niet de sterkste te zijn, maar dit vond ik wel erg abnormaal.
Speel COD MW2/Black Ops dus wel veel online maar daar totaal geen last van lag, vrijwel nooit een bar missend bij de connectie en tijdens het spelen alles vloeiend. Had wel eventjes last van een stricte verbinding maar dat had toen dmv DMZ host opgelost. Schijnbaar maakt dat voor PES niet uit, een router reset gedaan, no result. Daarna maar geprobeerd om alle Xbox360 poorten zelf goed open te gooien maar ook na dat gedaan te hebben geen vloeiende game gehad.
Google levert veel algemene resultaten op en eigenlijk niet relevant genoeg. Niet verbazingwekkend dat ik wel veel hits krijg op PES 2011 lag maar dat terzijde. Dit topic is eigenlijk een laatste hoop op een oplossing, ik ben ten einde raad qua mogelijke oplossingen. Mocht er niks aan te doen zijn dan maar hopen dat PES 12 online stukken beter is.
Ik word weer mooi sjagrijnig van dat MLO. Ik speel nu in D1, heb minimaal zoveel kansen als de tegenstanders in 4 potjes, op de paal, op de lat etc. Maar verlies elke pot desondanks, en de keepers van de tegenstanders halen de meest onmogelijke ballen eruit 
Enige verschil is dat de tegenstander met Messi, etc speelt..allemaal topspelers die altijd goed meedoen en werkelijk bij elk tikje een vrije trap meekrijgen. Verder vertragen mijn mannetjes weer....
Oh ja en als je een bal afpakt...ze krijgen ze automatisch meteen weer terug....knap geprogrammeerd van Konami..
Tis allemaal gewoon zo oneerlijk....elk potje beter ondanks die online vertragingen en toch verlies je steeds...
Enige verschil is dat de tegenstander met Messi, etc speelt..allemaal topspelers die altijd goed meedoen en werkelijk bij elk tikje een vrije trap meekrijgen. Verder vertragen mijn mannetjes weer....
Oh ja en als je een bal afpakt...ze krijgen ze automatisch meteen weer terug....knap geprogrammeerd van Konami..
Tis allemaal gewoon zo oneerlijk....elk potje beter ondanks die online vertragingen en toch verlies je steeds...
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 03-08-2011 22:22 ]
MLO PC tip
Tjonge jonge...MLO...zit er een gast uit spanje in D1, heeft alle topspelers en heeft mij 2x geprobeerd te freezen (start het spel op en pauzeert hem en er gebeurt 5 minuten oid lang niets).
Eerste keer had ie succes nadat hij nog wel had geprobeerd te spelen maar hij stond snel achter nadat ik 2x Pato gelanceerd had:)
Dus gaat ie freezen en ik heb hem daarna geprobeerd te quitten mbv Netlimiter. (Overigens quit ik nooit meer, ik speel nu alleen voor geld)
Dat quitten van mij mislukte en hij kreeg een beetje geld en een beetje punten. Helaas.
Maarrr...2e keer kreeg ik hem weer bij snelle wedstrijd. Ik verwijt hem dingen maar hij reageert niet en start het spel. Gelijk weer pauzeren en nog een keer proberen te freezen.
Ik snap dat niet: waarom? Hij heeft al alle topspelers etc..
Enfin, nu de truc, ik zet mijn Netlimiter op 80 bytes upload en 80 bytes download. Wacht een tijdje (+- 5 minuten). Spel vliegt eruit en krijg een miljoen en flink wat punten. Dat is dus de truc!
Hoop dat ik zo dat soort freezers nu kan elimineren uit MLO.
Tjonge jonge...MLO...zit er een gast uit spanje in D1, heeft alle topspelers en heeft mij 2x geprobeerd te freezen (start het spel op en pauzeert hem en er gebeurt 5 minuten oid lang niets).
Eerste keer had ie succes nadat hij nog wel had geprobeerd te spelen maar hij stond snel achter nadat ik 2x Pato gelanceerd had:)
Dus gaat ie freezen en ik heb hem daarna geprobeerd te quitten mbv Netlimiter. (Overigens quit ik nooit meer, ik speel nu alleen voor geld)
Dat quitten van mij mislukte en hij kreeg een beetje geld en een beetje punten. Helaas.
Maarrr...2e keer kreeg ik hem weer bij snelle wedstrijd. Ik verwijt hem dingen maar hij reageert niet en start het spel. Gelijk weer pauzeren en nog een keer proberen te freezen.
Ik snap dat niet: waarom? Hij heeft al alle topspelers etc..
Enfin, nu de truc, ik zet mijn Netlimiter op 80 bytes upload en 80 bytes download. Wacht een tijdje (+- 5 minuten). Spel vliegt eruit en krijg een miljoen en flink wat punten. Dat is dus de truc!
Hoop dat ik zo dat soort freezers nu kan elimineren uit MLO.
MLO potje, ik D1 , hij D4. Ik 13 kansen, 3 goals, hij 4 kansen, 3 goals. PES is heel oneerlijk.
Het lijkt wel alsof je gewoon genaaid wordt als je voor staat...niet normaal...ik vecht meer dan de helft van de tijd tegen een systeem dan tegen een tegenstander...
Ach hij weer blij...D4..is nog in opbouw...dus voor het goede doel
Het lijkt wel alsof je gewoon genaaid wordt als je voor staat...niet normaal...ik vecht meer dan de helft van de tijd tegen een systeem dan tegen een tegenstander...
Ach hij weer blij...D4..is nog in opbouw...dus voor het goede doel
Wat dacht je van SUPPORT HIM!?HamburgerHenk schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 12:15:
Is het jullie trouwens ook al opgevallen dat je een stuk of 10x per wedstrijd een leonidas achtige stem(300 dan he) die concentrate loopt te schreeuwen?
[edit]
Ik vind het ook vaak oneerlijk dat online spelen. Snap ook niet waarom ik lag heb, mijn PS3 hangt aan een Ziggo internetkabel met duurste abonnement. En het lijkt wel of mijn tegenstanders allemaal misbruik maken van mijn lag..
[ Voor 27% gewijzigd door Booth op 08-08-2011 11:35 ]
Jij hebt beroerde controle en zij kunnen draaien en kappen naar lievelust...ken het probleem en de frustratie.Booth schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:31:
En het lijkt wel of mijn tegenstanders allemaal misbruik maken van mijn lag..
edit: zit een gozer uit turkije in MLO iedereen te freezen...leuk hoor...kun je dus niets tegen doen (itt wat ik eerder dacht)
edit2: wel jammer, 90% in D1 loopt te quitten, pes mlo wordt aardig verziekt in D1.
allemaal kindertjes die niet tegen hun verlies kunnen
[ Voor 31% gewijzigd door Harribo op 10-08-2011 14:13 ]
hmmz hele wedstrijd beter paar keer keeper uit goal en elke keer komt ie wel ergens tegen aan. En dan tegenstander met 1 kluts goal de winnaar -_-
ik heb vorige maand mijn laatste MLO wedstrijd gespeeld. Het liep weer eens zo stroperig, alsof de spelers op een modderveld speelden. Elke keer maar weer duels uitvechten omdat mijn spelers veel te laat reageren op mijn commando's, er was geen fatsoenlijke aanval uit te krijgen.
Affijn, ik dacht dus laat ik er maar mee stoppen, het is nu mooi geweest ik heb genoeg tijd aan PES11 besteed. Ik keek naar mijn statistieken en zag dat ik er inmiddels 599 potjes op had zitten. Nou dan doe ik er nog wel eentje en alsof het zo zou moeten zijn won ik met vlekkeloze combinaties met 6-1 van een stuk hoger geklasseerd team. Een mooie afsluiter dus!
Ik heb misschien wel net zoveel genoten als mij geergerd met MLO, in ieder geval is dit de eerste game die ik frequent online speelde. Voorgaande jaren bleef het bij de gewone ML terwijl ik die dit jaar niet eens aangeraakt heb!
Mijn statistieken:
sterkte: 1025
vermogen: 45.6 milj
competitie: D4
wedstrijden: 600 (175W / 208G / 217V)
winstpercentage: 29.2%
gem. doelpunten voor/tegen: 0.85/0.99
Kortom, geen denderende resultaten. Er was een periode dat ik veel won en bovenin in de D3 speelde met mogelijkheid naar de D2, maar meestal was ik aan het bungelen tussen D3 en D4. Wel een trofee kunnen pakken, namelijk de Open Master Competitie
BTW: kunnen jullie ook eens statistieken posten?
Affijn, ik dacht dus laat ik er maar mee stoppen, het is nu mooi geweest ik heb genoeg tijd aan PES11 besteed. Ik keek naar mijn statistieken en zag dat ik er inmiddels 599 potjes op had zitten. Nou dan doe ik er nog wel eentje en alsof het zo zou moeten zijn won ik met vlekkeloze combinaties met 6-1 van een stuk hoger geklasseerd team. Een mooie afsluiter dus!
Ik heb misschien wel net zoveel genoten als mij geergerd met MLO, in ieder geval is dit de eerste game die ik frequent online speelde. Voorgaande jaren bleef het bij de gewone ML terwijl ik die dit jaar niet eens aangeraakt heb!
Mijn statistieken:
sterkte: 1025
vermogen: 45.6 milj
competitie: D4
wedstrijden: 600 (175W / 208G / 217V)
winstpercentage: 29.2%
gem. doelpunten voor/tegen: 0.85/0.99
Kortom, geen denderende resultaten. Er was een periode dat ik veel won en bovenin in de D3 speelde met mogelijkheid naar de D2, maar meestal was ik aan het bungelen tussen D3 en D4. Wel een trofee kunnen pakken, namelijk de Open Master Competitie
BTW: kunnen jullie ook eens statistieken posten?
Wat je hier zegt, dát ervaar is dus ook zo nu en dan!! Om gék van te worden..... en de tegenstander heeft dat dan niet altijd want die zie ik dan ronddraaien en kappen naar hartelust...Zitilites schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:45:
ik heb vorige maand mijn laatste MLO wedstrijd gespeeld. Het liep weer eens zo stroperig, alsof de spelers op een modderveld speelden. Elke keer maar weer duels uitvechten omdat mijn spelers veel te laat reageren op mijn commando's, er was geen fatsoenlijke aanval uit te krijgen.
Dat vind ik het meest jammer aan MLO. PES is al oneerlijk, op deze manier dan helemaal.
Wat dan trouwens enorm moeilijk wordt, is dan zig zaggende spelers zoals Messi en Krasic af te stoppen.
Ik gebruik dan namelijk de CPU als hoofd-dekker en ikzelf loop er om heen als 2e dekker.
Als de verbinding dus zo traag reageert, gebeurt het dat mijn eigen man dan ook de neiging heeft om rechtstreeks erheen lopen valt mij op, super moeilijk verdedigen dan.
Enige remedie (niet helemaal afdoende) : verdedigende linie bijna tegen je keeper aanzetten. Zo creëer je, als je bal bezit bent, ook grote gaten op het middenveld en heb je dus meer ruimte om over te tikken bij trage reactie-tijden.
Zo ver ben ik nog nietAffijn, ik dacht dus laat ik er maar mee stoppen
Mijn stats:
------------
sterkte 1230
vermogen 127 miljoen
competitie D1
div.punten 529
div wedstrijden 1797
wedstrijden 723 W /552 G/522 L
winstperc 40.2
max wedstrijden gewonnen 0/11
gem. doelpunten voor/tegen 1.16/0.91
team (4-1-3-2): maxwell, gallas, pepe, gokhan, cambiasso, dotan, kaka, park ji sung, totti, higuain.
reserves: d.milito (staat er ook vaak in), n. de jong, ivanovic
tot nu toe is totti mijn fijnste speler, heel traag maar oh zo sterk, hoog reactievermogen (heel belangrijk hoor) en pegelt hem er van afstand vaak in (long ranger kaart). moet eens een goal van hem opnemen, zien er spectulair uit van afstand.
Heb wel wat cups gewonnen, weet zo niet meer welke allemaal. Op elk niveau en in elke categorie.
Zit nu dus in D1 maar heel blij ben ik er niet mee. Versla veel teams en je wilt niet weten hoevaak ik gequit wordt, schat een 90% kans dat iemand quit. Lopen zelfs jochies bij met bagger teams of gewoon enorme onkunde die er absoluut niet thuishoren maar gewoon 100% lopen te quitten.
Ik geef toe dat ik ook wel eens quit, maar dat is echt echt maar zelden. Heb het ook niet nodig meer.
Edit: verbind net met iemand uit D5, verbinding verbroken voordat de wedstrijd startte. 20 punten aftrek
Lekker is dat weer...
[ Voor 32% gewijzigd door Harribo op 12-08-2011 16:01 ]
Whaha net geniaal van iemand gewonnen. Kut ventje stond 2-0 voor en had al 3x gewisseld en ging lopen met zijn keeper. Gelijk geblesseerd geschopt
Nou ben ik echt pissed off.. Ik had nog iets van 155k na aankoop van een speler. Ga een potje spelen en word tegen iemand van D1 gezet. Ik dacht, nou dat wordt weer een potje waar ik voor niks voor ga spelen, maar goed geld erbij is altijd goed. Eerste helft domineerde ik hem, was echter nog 0-0. 2e helft begint en meteen begint het spel te laggen, tot ik ineens "Disconnected from server" te zien krijg.
Nu heb ik 16 spelers, 11k en $200 te weinig om een nieuwe cheapass speler te halen om zo een dure speler te kicken voor geld. Met andere woorden, einde MLO voor mij, geen zin om dit team wat ik met moeite heb opgebouwd weer opnieuw bij elkaar te moeten sparen
Nu heb ik 16 spelers, 11k en $200 te weinig om een nieuwe cheapass speler te halen om zo een dure speler te kicken voor geld. Met andere woorden, einde MLO voor mij, geen zin om dit team wat ik met moeite heb opgebouwd weer opnieuw bij elkaar te moeten sparen
Ohh dat is wel heel zuur, maar daarom zorg ik altijd voor minimaal 't dubbele voor ik verkoop.
Dan is de oorzaak niet het laggen van de tegenstander, maar je eigen verbinding."Disconnected from server" te zien krijg.
Anders staat er wel :"wedstrijd geanneleerd of verbinding verbroken". Niet dat je meteen van de server gedisconnect wordt, dat heeft alleen met de verbinding tussen jou en de server te maken. Of de server knalde eruit maar die schuld ligt dan bij Konami.
Dat is echt vet balen. Zou een mail naar Konami sturen als ik jou was, toch zonde van al het werk.Nu heb ik 16 spelers, 11k en $200 te weinig om een nieuwe cheapass speler te halen om zo een dure speler te kicken voor geld. Met andere woorden, einde MLO voor mij, geen zin om dit team wat ik met moeite heb opgebouwd weer opnieuw bij elkaar te moeten sparen
Ik vind het echt wat te toevallig, er zijn ongetwijfeld trucjes voor aangezien je een p2p verbinding met je tegenstander aangaat namelijk.Harribo schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:00:
[...]
Dan is de oorzaak niet het laggen van de tegenstander, maar je eigen verbinding.
Anders staat er wel :"wedstrijd geanneleerd of verbinding verbroken". Niet dat je meteen van de server gedisconnect wordt, dat heeft alleen met de verbinding tussen jou en de server te maken. Of de server knalde eruit maar die schuld ligt dan bij Konami.
[...]
Dat is echt vet balen. Zou een mail naar Konami sturen als ik jou was, toch zonde van al het werk.
Kon het toch niet laten en heb m'n team maar weer naar default gezet, 2 potjes gespeeld tegen superteams en vooralsnog 2-2 en 3-2 (voor de ander), dus het zij maar zo
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Misschien in de wedstrijd maar de verbinding met de server blijft volgens mij tijdens de wedstrijd ook gewoon intact.mattttt schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 21:05:
[...]
Ik vind het echt wat te toevallig, er zijn ongetwijfeld trucjes voor aangezien je een p2p verbinding met je tegenstander aangaat namelijk.
Ach schrale troost...D1 is ook niets...allemaal quitters en topspelers....in D5 kom je nog wel eens van wat alles tegen...Kon het toch niet laten en heb m'n team maar weer naar default gezet, 2 potjes gespeeld tegen superteams en vooralsnog 2-2 en 3-2 (voor de ander), dus het zij maar zo
Men hoeft alleen maar je ip te achterhalen en een of ander tooltje op je IP adres los te laten dat een disconnect forceert (dit is in theorie mogelijk, de lobby server kan je namelijk disconnecten wanneer er onderhoud gepleegd moet worden) en het kan zomaar gebeuren dat je er uit wordt gegooid.De verbinding met de server lijkt me tijdens de wedstrijd niet intact te hoeven te zijn, anders zou je met een disconnect van de andere zijde wel punten toegekend moeten krijgen.Harribo schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:44:
[...]
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Misschien in de wedstrijd maar de verbinding met de server blijft volgens mij tijdens de wedstrijd ook gewoon intact.
[...]
Ach schrale troost...D1 is ook niets...allemaal quitters en topspelers....in D5 kom je nog wel eens van wat alles tegen...
Het lijkt er op dat de verbinding weer tot stand wordt gebracht tijdens de pauze. Hoe ik dit geconstateerd heb? Als men tijdens een tournooi wedstrijd disconnect met 0-0, is degene die het hoogst in de ranking staat automatisch de winnaar. Sta je in de eerste helft met 1-0 achter, en je staat bovenaan de ranking, en in de 2e helft besluit je te disconnecten om zo een win te forceren, wint degene die in de eerste helft voor stond. De server doet alleen dienst als een lobby om zo spelers elkaar te laten vinden en met elkaar te laten verbinden. Dat is ook de reden waarom je een poort open moet zetten in je firewall, je speelt namelijk niet via de server maar via een rechtstreekse verbinding met je tegenstander.
Als de verbinding butje is geven de clients dit wel door aan de lobby server, die uiteindelijk weer naar de clients terugstuurd dat de verbinding verbroken moet worden vanwege een slechte connectie..
Dit is slechts een constatering vanuit programmeur perspectief, ik kan er wel naast zitten maar ik denk dat ik met deze constatering redelijk in de buurt van de werking zit.
WOW wtf, stond net in halve finale 12-12 na penalties. Tijd van de halve finale op, mag ik naar de finale omdat ik 1e werd bij de kwalifcaties 
Edit:
Gewonnen met 3-0
D5 Champion
Edit:
Gewonnen met 3-0
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 14-08-2011 01:37 ]
Zelfde vraag : hoe kom jij erbij dat p2p is?mattttt schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:02:
[...]
Men hoeft alleen maar je ip te achterhalen en een of ander tooltje op je IP adres los te laten dat een disconnect forceert
Lees het hele stuk eens door.Harribo schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 02:36:
[...]
Zelfde vraag : hoe kom jij erbij dat p2p is?
Nee jij tikt: "Men hoeft alleen maar je ip te achterhalen". Hoe wou je daar aan komen aangezien het namelijk niet p2p is volgens mij. Dan heeft de rest van je betoog geen betekenis meer dan.
Daarom vroeg ik jou ook: waar haal je die wijsheid vandaan?
Dit laatste gebeurt dus ook. Heb wel eens meegemaakt dat als een tegenstander zijn spel om wat voor redenen dan ook eruit vliegt, krijg ik de punten.mattttt schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 00:02:
De verbinding met de server lijkt me tijdens de wedstrijd niet intact te hoeven te zijn, anders zou je met een disconnect van de andere zijde wel punten toegekend moeten krijgen.
[ Voor 42% gewijzigd door Harribo op 14-08-2011 16:41 ]
Even off van de huidige discussie maar ik kan het niet vinden in de PES2011 topics die reeds gemaakt zijn.
Is er een mogelijkheid om een PSN vriend snel uit te nodigen voor een potje? Ik speel alleen nog maar online tegen vrienden (of mensen die wel een potje uitspelen als ze verliezen,zoals ik ook doe) vandaar dat ik een snelle manier zoek buiten de lobby's om.
Is er een mogelijkheid om een PSN vriend snel uit te nodigen voor een potje? Ik speel alleen nog maar online tegen vrienden (of mensen die wel een potje uitspelen als ze verliezen,zoals ik ook doe) vandaar dat ik een snelle manier zoek buiten de lobby's om.
Weet niet waar ze mee bezig zijn geweest gisteren, maar heb nu al 3x met MLO (PC) gehad dat de verbinding met de server verbroken werd. Heb ik normaal nooit gehad.
Naar mijn weten is er bij mij niets veranderd.
Naar mijn weten is er bij mij niets veranderd.
wtf 11-3 verloren net. Alles bij hem ging erin en ik had ook zeker nog 7 keeper uit goal momenten die fabelachtig allemaal tegen tegenstanders aangingen. Echt te bizar
Dáár word ik nou schijtziek van.....zo krijg ik de meeste goals tegen, niet normaal. Dat slaat werkelijk nergens op, geen keeper die de bal aan de zijkant over de lijn bokst.HamburgerHenk schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:09:
...ik had ook zeker nog 7 keeper uit goal momenten die fabelachtig allemaal tegen tegenstanders aangingen.
Nee zo bedoelde ik het niet, ik mistte ze
Anders had 11-10 geweest ofzo
okHamburgerHenk schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 22:21:
Nee zo bedoelde ik het niet, ik mistte zeAnders had 11-10 geweest ofzo
Ondanks de ergenissen blijf ik toch spelen 
Mijn Team is nu
Stekelenburg
Vermeer
Grygera
Escude
Maxwell
vd Wiel
Heitinga
Maduro
Tainio
de Zeeuw
Pienaar
vd Vaart
Babel
Suarez
Rommedahl
Huntelaar
Nu 7 mil op de bank dus dat gaat of grygera -> vermaelen of tainio -> sneijder worden
iig heb ik een volledig Ajax elftal
Mijn Team is nu
Stekelenburg
Vermeer
Grygera
Escude
Maxwell
vd Wiel
Heitinga
Maduro
Tainio
de Zeeuw
Pienaar
vd Vaart
Babel
Suarez
Rommedahl
Huntelaar
Nu 7 mil op de bank dus dat gaat of grygera -> vermaelen of tainio -> sneijder worden
Leuk team! ik heb het zelf ook constant met (ex-) Ajax en Nederlandse spelers gespeeld. Beetje voor je land uitkomen kan geen kwaad online;)HamburgerHenk schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 11:15:
Ondanks de ergenissen blijf ik toch spelen
Mijn Team is nu
Stekelenburg
Vermeer
Grygera
Escude
Maxwell
vd Wiel
Heitinga
Maduro
Tainio
de Zeeuw
Pienaar
vd Vaart
Babel
Suarez
Rommedahl
Huntelaar
Ik speelde op het laatst met:
Stekelenburg
Van der Wiel
Boulahrouz
Vlaar
Drenthe
Van Bommel
Van Bronckhorst
Afellay
Van der Vaart
Van Persie
Babel
@HamburgerHenk: Chivu zou ook niet misstaan in je elftal. En wat dacht je van Kanu, die kan je ook nog wel ergens kopen als 3e wissel ofzo
Ohh vergeten, Chivu had ik ook al 
Litmanen heeft trouwens ook nog wel beste stats, probleem is meer dat ik in de d4 zit, dus eigenlijk verlies ik nu wat geld als ik een wedstrijd niet win. Dus veel meer spelers erbij is misschien nog niet handig

Litmanen heeft trouwens ook nog wel beste stats, probleem is meer dat ik in de d4 zit, dus eigenlijk verlies ik nu wat geld als ik een wedstrijd niet win. Dus veel meer spelers erbij is misschien nog niet handig
Ja vond ik ook speelt best lekker ook. Alleen Suarez is niet echt super. Tainio is alleen erg cheap en toch nog 75(zoals elke speler op Vermeer met 74 na bij mij is). Maargoed uiteindelijk zal het een middenveld van Pienaar, vd Vaart, Sneijder, Seedorf en Maduro(kan ook overal in verdediging dusja) worden.
http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?t=64516 Pro 2012 demo
Die was maandagmiddag al gelekt
Maar dit betekent voor mij het einde voor PES 2011, heb het het hele jaar met veel plezier (en soms ergernis) gespeeld. Het is eigenlijk de eerste PES die ik een heel seizoen tot de nieuwe PES ben blijven spelen, voornamelijk door de ML online!
Maar na een potje of wat met PES 2012 kan je niet meer terug ben ik bang.
Ik heb echt de grootste fout ooit gemaakt, ik had voor een extra optie maar Gronkjaer gehaald voor 2 mil. Met Rommedahl en Gronkjaer heb ik voor 4 miljoen nou echt supervleugels, die had ik veel eerder moeten halen. Zeker met vd wiel en maxwell erachter speelt het zooooooooo lekker. Ik kan nu echt iedereen aan:P Zolang in ik d5 zit, want ik win nu echt van vrijwel iedereen. Maar zodra ik tegen dezelfde tegenstanders speel als d4 dan verlies ik weer alles. Zo merkwaardig
Speelt iemand dit nog of gaan we het nu met zijn allen hebben over een spel wat nog niet uit is? BOEIEND!
;-)
Ik heb weer eens een vraag over masterleague offline. Ik krijg zelden een fantastisch bod op mijn spelers. Ligt dat aan de instellingen of aan de spelers of aan het aantal wedstrijden wat ze spelen? Ik krijg vaak een bod onder de marktwaarde van de speler. Dan denk ik echt, ben je nou niet goed bij je hoofd CPU. Ik ga mijn 2de rechtsback echt niet weg doen voor 200000. Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen? Mijne slechts 5, nog wat mijoen voor Moses. Ik heb inmiddels spelers die qua stats hoger liggen, maar ik moet nog maar zien of ik daar ook een dergelijk bedrag of hoger voor krijg. Als ik dan ooit een collega hoorde die 30 miljoen ving voor El Hamdaoui dan vraag ik me af of dit waarheid is.
;-)
Ik heb weer eens een vraag over masterleague offline. Ik krijg zelden een fantastisch bod op mijn spelers. Ligt dat aan de instellingen of aan de spelers of aan het aantal wedstrijden wat ze spelen? Ik krijg vaak een bod onder de marktwaarde van de speler. Dan denk ik echt, ben je nou niet goed bij je hoofd CPU. Ik ga mijn 2de rechtsback echt niet weg doen voor 200000. Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen? Mijne slechts 5, nog wat mijoen voor Moses. Ik heb inmiddels spelers die qua stats hoger liggen, maar ik moet nog maar zien of ik daar ook een dergelijk bedrag of hoger voor krijg. Als ik dan ooit een collega hoorde die 30 miljoen ving voor El Hamdaoui dan vraag ik me af of dit waarheid is.
lol netjes. By the way ik heb nog nooit bij deze pes een skillkaart bij een speler erbij getraind. Mijn spelers zijn handelsmateriaal zolang ik niet een sterrenteam heb met 32 toppers. Is het nou zo dat als je een skillkaart bijtraint, dat dan je gewone training stopt? Of loopt dat nu wel door? Ik vind het zonde van mijn training om een speler meer dan 2 hele seizoen in iets te trainen, als daardoor zijn andere vaardigheden niet doorgroeien.
Anoniem: 84457
117 miljoen...Anoniem: 395890 schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 16:57:
Speelt iemand dit nog of gaan we het nu met zijn allen hebben over een spel wat nog niet uit is? BOEIEND!
;-)
En vervolgens de speler na 1 seizoen weer terugkopen voor 65 miljoen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 09-09-2011 21:32 ]
lolAnoniem: 84457 schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:31:
[...]
117 miljoen...
En vervolgens de speler na 1 seizoen weer terugkopen voor 65 miljoen.
@glennosh Mijn hoogste aanbieding voor een speler is geloof ik 42 miljoen. Maar dat zou ik even moeten nakijken.
Overigens speel ik ook nog ML offline. Alhoewel ik even ben overgeschakeld naar de Champions League. Die had ik nog niet gedaan, en wil die trophy wel eens hebben. In de ML ben ik in seizoen 2018, dus moet nog 2 jaar om ook daar de trophy [10 years of Service] te krijgen. Ook wil ik graag de de trophy [No.1 Club] in de ML halen. Sta nu op de 4e plaats als ik me niet vergis.
Als ik deze dingen heb gehaald is het wel gedaan voor me met PES 2011.
Dan ga ik over naar 2012. De wijzigingen in de ML zijn wel erg vet in de volgende versie.
Can't wait!
Overigens speel ik ook nog ML offline. Alhoewel ik even ben overgeschakeld naar de Champions League. Die had ik nog niet gedaan, en wil die trophy wel eens hebben. In de ML ben ik in seizoen 2018, dus moet nog 2 jaar om ook daar de trophy [10 years of Service] te krijgen. Ook wil ik graag de de trophy [No.1 Club] in de ML halen. Sta nu op de 4e plaats als ik me niet vergis.
Als ik deze dingen heb gehaald is het wel gedaan voor me met PES 2011.
Dan ga ik over naar 2012. De wijzigingen in de ML zijn wel erg vet in de volgende versie.
Can't wait!
PSN ID: robhoeben
Waar heb jij de wijzigingen in de Master League gelezen? Ik kan nog niet heel veel vinden.
Ik heb nu inmiddels wel een leuk elftal staan maar ik werd in de Champions League met 5-0 afgedroogd door Arsenal en dat was 3-0 geweest ofzo als ik serieus was gebleven. Het was echt zo'n wedstrijd waarbij iedere bal door mijn verdediging heen kwam, dan een schot op doel en dan trapte een verdediger hem weg en dan ging hij daarna alsnog ergens in een hoek erin. VRESELIJK! Ik heb volgens mij nog steeds geen toernooi gewonnen, zelfs de league 1 niet. Ik denk wel dat ik veel kans heb om hem dit seizoen te winnen. Heb nu ook een jonge Pirlo op het middenveld die af en toe als wissel erin komt. Wat een speler haha.
By the way dat kaarten ook met trainingsstreepjes getraind worden dat had ik nooit verwacht. Ik was echt verbaasd. Ik zag staan 144 weken training voor een kaart en daarom had ik zoiets, hmm dit is onzin hier begin ik niet aan. Nee kan het aantal weken omlaag als je er meer training in stopt. Ik dacht dat het net zoals in vorige delen was. De training is 1 ding en die legt de andere training plat. Ben Pirlo dus maar een snelheidsfreak aan het trainen.
Ik heb nu inmiddels wel een leuk elftal staan maar ik werd in de Champions League met 5-0 afgedroogd door Arsenal en dat was 3-0 geweest ofzo als ik serieus was gebleven. Het was echt zo'n wedstrijd waarbij iedere bal door mijn verdediging heen kwam, dan een schot op doel en dan trapte een verdediger hem weg en dan ging hij daarna alsnog ergens in een hoek erin. VRESELIJK! Ik heb volgens mij nog steeds geen toernooi gewonnen, zelfs de league 1 niet. Ik denk wel dat ik veel kans heb om hem dit seizoen te winnen. Heb nu ook een jonge Pirlo op het middenveld die af en toe als wissel erin komt. Wat een speler haha.
By the way dat kaarten ook met trainingsstreepjes getraind worden dat had ik nooit verwacht. Ik was echt verbaasd. Ik zag staan 144 weken training voor een kaart en daarom had ik zoiets, hmm dit is onzin hier begin ik niet aan. Nee kan het aantal weken omlaag als je er meer training in stopt. Ik dacht dat het net zoals in vorige delen was. De training is 1 ding en die legt de andere training plat. Ben Pirlo dus maar een snelheidsfreak aan het trainen.
Kort stukje over de nieuwe modus "Club Boss" en de "Master league" in PES 2012:
http://www.pesfan.com/news/9805010/PES-2012---Game-Modes/
Filmpje van de nieuwe Master League (in 3 delen)
http://pesblog.be/video/p...otball-life-walk-through/
http://www.pesfan.com/news/9805010/PES-2012---Game-Modes/
Filmpje van de nieuwe Master League (in 3 delen)
http://pesblog.be/video/p...otball-life-walk-through/
Gisteren kreeg ik een aanbieding voor mijn spits (21jaar, rating 92) van maar liefst €72.000.000Wat is de hoogste aanbieding die je ooit voor een speler uit je eerste elftal hebt ontvangen?
Na even twijfelen toch maar niet op in gegaan. Had al €330.000.000 in de clubkas. Ik wil nou een team vol top-spelers, dus heb ik voor €44.000.000 Veron (CMF, 21 jaar, rating 94) gekocht.