Zoals reeds in De CM FAQ - Geef hier je feedback aangegeven, de CM FAQ is OUD! 
Maar om een mooie nieuwe FAQ te schrijven wil ik graag weten wat jullie er in terug willen zien. Linkjes van casemodding gerelateerde websites etc. Graag aangeven wat je zou willen zien, en evt relevante info.
Ik heb alvast een begin gemaakt, door de kast-verf-tutorial opnieuw te schrijven daar ik er redelijk wat info/kennis over heb.
Ook de andere tutorials wil ik nalopen danwel opnieuw schrijven danwel uitbreiden. Uiteraard met de nieuwere FAQ indeling.
Een ieder die zich geroepen voelt om een how-to te schrijven is van harte welkom, des te sneller kunnen we een nieuwe FAQ online gooien
Momenteel staan er de volgende tutorials in:
Kast spuiten
Ventilators spuiten
Optische drives spuiten
Extra fans plaatsen
Blowholes en Windows maken
Blowholes
Mijn werkwijze:
Gaten voor fingerguards in metaal
Windows met rechte hoeken
Windows met ronde hoeken
Het snijden van blowholes in plastic
Verf verwijderen
Kabels mooi opruimen / samenbinden
Daar wil ik nog bijmaken:
-lijmen en bewerken van acryl
-polyester vormen maken en of gieten
-...
-...
Linkjes wil ik opnieuw gaan uitzoeken, waar je spullen kunt kopen, gallery's, of andere how-to's kunt vinden. Ook te denken aan welke producten je waar kunt krijgen etc.
Maar om een mooie nieuwe FAQ te schrijven wil ik graag weten wat jullie er in terug willen zien. Linkjes van casemodding gerelateerde websites etc. Graag aangeven wat je zou willen zien, en evt relevante info.
Ik heb alvast een begin gemaakt, door de kast-verf-tutorial opnieuw te schrijven daar ik er redelijk wat info/kennis over heb.
Ook de andere tutorials wil ik nalopen danwel opnieuw schrijven danwel uitbreiden. Uiteraard met de nieuwere FAQ indeling.
Een ieder die zich geroepen voelt om een how-to te schrijven is van harte welkom, des te sneller kunnen we een nieuwe FAQ online gooien
Momenteel staan er de volgende tutorials in:
Kast spuiten
Ventilators spuiten
Optische drives spuiten
Extra fans plaatsen
Blowholes en Windows maken
Blowholes
Mijn werkwijze:
Gaten voor fingerguards in metaal
Windows met rechte hoeken
Windows met ronde hoeken
Het snijden van blowholes in plastic
Verf verwijderen
Kabels mooi opruimen / samenbinden
Daar wil ik nog bijmaken:
-lijmen en bewerken van acryl
-polyester vormen maken en of gieten
-...
-...
Linkjes wil ik opnieuw gaan uitzoeken, waar je spullen kunt kopen, gallery's, of andere how-to's kunt vinden. Ook te denken aan welke producten je waar kunt krijgen etc.