Komt omdat terraria de hele wereld in 1x laad- in tegenstelling tot bv minecraft, die terwijl je speelt nog stukken van de wereld laad.Berthenk schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:36:
Heb het spel gekocht en heb ook last van de crash wanneer je uit de settings gaat. Vind het wel raar dat het genereren van een wereld zo lang duurt.
En de wereld gaat ook in zijn geheel door. Dus er kan ergens een meteoriet landen aan de andere kant van de wereld bijvoorbeeld.Bas_De_Beer schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:41:
[...]
Komt omdat terraria de hele wereld in 1x laad- in tegenstelling tot bv minecraft, die terwijl je speelt nog stukken van de wereld laad.
Er zijn wel een paar dingen waar ik tegenaan loop. Zo sluiten muren niet op elkaar aan. Ik wou in mijn houten huisje een stenen (achter)wand maken om daarvoor de furnace te zetten maar dan heb je kieren in je huis.
En er was nog iets maar daar kan ik niet meer op komen dus was het toch niet zo heel boeiend.
Erg leuk tot nu toe en erg verfrissend om meer avontuurlijk bouwspel te spelen. Minecraft bedoel ik daarmee, niet dat ik dit spel beter/slechter als Minecraft vind, maar ik mis bij Minecraft het avontuurlijke. Ik mis daar een reden om nieuwe huizen te bouwen. In Terraria heb je dat wel.
Edit: Owja, ik weet het alweer. Ik vind Steen en Ijzer en plagued stone (ofzo) allemaal erg op elkaar lijken. Dit had wel een iets duidelijker verschil qua kleur/texture mogen zijn van mij. Zoals ik zei, niet zo'n boeiend punt.
[ Voor 10% gewijzigd door Dreanor op 16-05-2011 21:51 ]
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Anoniem: 406772
Idd. Minecraft is geweldig, alleen ik mis de inspiratie en uitdaging, maar dit ligt natuurlijk aan mij.
De uitdaging zit niet in Minecraft qua adventure, wel qua wat voor slimme, mooie bouwwerken je kan maken. Echter hebben die bouwwerken geen doel. Als ik nu Minecraft opstart dan ben ik de eerste 2 dagen (minecraft tijd) bezig huisje te bouwen en dan is alles wat ik doe enkel om mijn wereld mooi te maken. Groter huis, station, kasteel, etc. Leuk, maar voor adventure in mij niet.Anoniem: 406772 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:53:
Idd. Minecraft is geweldig, alleen ik mis de inspiratie en uitdaging, maar dit ligt natuurlijk aan mij.
Daarom vind ik Terraria tot nu toe zo verfrissend. Heerlijk de wereld verkennen om nieuwe dingen te vinden. Lekker vechten tegen monsters en zombies. Nu ben ik teveel aan het typen, snel verder met Terraria!!!
Anoniem: 63800
idemAnoniem: 406772 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:59:
Juist. Dreanor! Kijk jij bent een kerel die het snapt!
maar nogsteeds hoe maak ik een bed d-;
en wie heeft er een server om te rommelen
heb wel iron weapons nu en copper harnas bijna af
Haha.. Jij met je bed
Ik ben wel bereid om binnenkort een server te maken, alleen dat duurt nog een tijd dus dat gaat het niet worden voor nu. Ik moet het spel zelf nog eerst zelf verkennen. Mij lijkt het me wel leuk om met een aantal Let's Plays te maken met een paar mensen hier. Maar alles op z'n tijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 406772 op 16-05-2011 22:20 ]
ik doe graag mee
wat gouden en zilveren zooi gemaakt 2 chandeliers voor mijn huisje
en een iron helm om mijn armor te updaten
net een soulharvester geganked een kleine roze slime en een mother slime
de kleine roze de sterkste met 150HP
wat gouden en zilveren zooi gemaakt 2 chandeliers voor mijn huisje
en een iron helm om mijn armor te updaten
net een soulharvester geganked een kleine roze slime en een mother slime
de kleine roze de sterkste met 150HP
Ik vind het erg vermakelijk tot nu toe! Erg leuk gedaan, veel detail zonder dat het vervelend wordt.
Wel één vraagje: Weet iemand hoe ik een geplaatste deur weer weg kan halen? Of een stuk "achtergrondmuur"? Het lukt mij niet om ze weg te halen...
EDIT: Doh! Hamer maken, dan lukt het wel
Wel één vraagje: Weet iemand hoe ik een geplaatste deur weer weg kan halen? Of een stuk "achtergrondmuur"? Het lukt mij niet om ze weg te halen...
EDIT: Doh! Hamer maken, dan lukt het wel
[ Voor 8% gewijzigd door _Buran_ op 16-05-2011 23:00 ]
Tjee.. Balen ik kan hem nog steeds niet aanschaffen. Steam doet een beetje raar
Het zit ook goed tegen he vandaag.
Een bed maak je van cobwebAnoniem: 63800 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:01:
[...]
idem
maar nogsteeds hoe maak ik een bed d-;
Op dit moment kan dat alleen met de client. Als je dus dan ook mee wil spelen, moet je 2x de client draaien waarvan 1 de server is. (snap je het nog?)Anoniem: 406772 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:01:
Trouwens server opzetten gaat dat gemakkelijk?
Dit trekt mijn PC overigens niet, CPU schiet dan naar 100 %... En wat je verder niet moet vergeten is dat poort 31337 open gezet moet worden van buitenaf.
Toen dat gedaan was konden een paar van hier al gewoon joinen.
[ Voor 48% gewijzigd door Wasp op 16-05-2011 23:38 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
*dubbel:(*
[ Voor 97% gewijzigd door Wasp op 16-05-2011 23:39 ]
Aha.. Ohke. Bedankt voor de uitleg, ik zal er morgen eens naar kijken. Even een domme vraag: Hoe krijg je een deur open?
Anoniem: 184982
Iemand die nog een key te koop heeft van 4-pack?
If so stuur maar DM
. Ben morgen rond 2 uur thuis als tegen die tijd niemand DM't koop ik em alsnog zelf, erg benieuwd naar het spel!
If so stuur maar DM
Rechts klikken.Anoniem: 406772 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:
Aha.. Ohke. Bedankt voor de uitleg, ik zal er morgen eens naar kijken. Even een domme vraag: Hoe krijg je een deur open?
Vlak bij de deur gaan staan en dan met de rechter muisknop op de deur klikken.Anoniem: 406772 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:
Heb een afgelopen twee uur samen met mij neefje via Hamachi gespeeld. Spel werkt nu al verslavend! Erg leuk om de caves te ontdekken en je wapens, tools en huis steeds verder te upgraden.
Haha geweldig, ik had het spel al voor kwart voor 8, het heeft meerdere malen eerder op Steam gestaan en dan moest je net het geluk hebben dat je op tijd was om te klikken want nog geen 10 sec en hij was er al weer afgehaald 
Maar goed, heb gister al met 3 vrienden in mijn server zitten knooien, wel irritant trouwens dat het via Hamachi moet... ik host de server en om met mijn eigen PC te connecten moet ik via mijn Hamachi IP connecten, 127.0.0.1 werkt niet...(ja firewall uit)
Trouwens, Terraria stond binnen een half uur op nummer 2 van Best Verkochte spellen @ Steam en staat nu op nummer 1
, het spel staat ook op nummer 1 van meest gespeelde spellen.
Steam stats
Voor mensen met issues:
Link
Ik heb o.a. last van High End PC die af en toe een lage framerate heeft.
Maar goed, heb gister al met 3 vrienden in mijn server zitten knooien, wel irritant trouwens dat het via Hamachi moet... ik host de server en om met mijn eigen PC te connecten moet ik via mijn Hamachi IP connecten, 127.0.0.1 werkt niet...(ja firewall uit)
Trouwens, Terraria stond binnen een half uur op nummer 2 van Best Verkochte spellen @ Steam en staat nu op nummer 1
Steam stats
Voor mensen met issues:
Link
Ik heb o.a. last van High End PC die af en toe een lage framerate heeft.
[ Voor 30% gewijzigd door Dylan93 op 17-05-2011 08:37 ]
Ik heb ook wel intereseAnoniem: 184982 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:
If so stuur maar DM. Ben morgen rond 2 uur thuis als tegen die tijd niemand DM't koop ik em alsnog zelf, erg benieuwd naar het spel!
Deze ruimte is te huur!
Yu haz mail!Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:
If so stuur maar DM. Ben morgen rond 2 uur thuis als tegen die tijd niemand DM't koop ik em alsnog zelf, erg benieuwd naar het spel!
Kiek em goan!
Nog een key 'over' toevallig
Deze ruimte is te huur!
Dit duurde by de leaked alpha bij mij wel 5 minuten, nu duurt het hooguit 10 seconden.Berthenk schreef op maandag 16 mei 2011 @ 21:36:
Heb het spel gekocht en heb ook last van de crash wanneer je uit de settings gaat. Vind het wel raar dat het genereren van een wereld zo lang duurt.
Ik was eigenlijk geinterresseerd in zijn 4-pack
Kiek em goan!
Ah zo, ok ik hoor het wel dan als er een 4e persoon is
Deze ruimte is te huur!
pff al paar uur aan het minen als een verslaafde
best wel geniaal.. ondertussen echt specifiek opzoek naar ores om armor e.d. te craften.. pretty fun, helemaal als je een schatkist in de krochten van je mijn vindt
Een mooi huisje bouwen ben ik nog niet echt interested in, maar wellicht bouw ik nog wel een kasteel ofzo.. spendeer toch het meerendeel van de tijd in m'n mijn waarin ik allemaal tussenstops met crafttools maak.
dunno
Ik heb nog 1 key over voor Terraria!
Eerste die dm't kan hem overnemen voor 7.50 (scheelt toch weer 2.50 voor de pinnige hollanders).
Eerste die dm't kan hem overnemen voor 7.50 (scheelt toch weer 2.50 voor de pinnige hollanders).
Vanochtend ook even gekocht, tof man! Alleen, misschien ben ik gek, maar hoe plaats je in vredesnaam een deur?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Maak een verticale muur en haal dan van onder 3 blokjes weg. Dan zal je m kunnen plaatsen door de deur in je hotbar te zetten (bovenste vakjes van je inventory) en dan selecteren. Moet lukken dacht ik zo.Obiter dictum schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:13:
Vanochtend ook even gekocht, tof man! Alleen, misschien ben ik gek, maar hoe plaats je in vredesnaam een deur?
eerst natuurlijk de deur maken van 3 (uit mijn hoofd) hout bij je worktable d-;
een huis is pas een huis wanneer deze dicht is een deur heeft verlicht een tafel en een stoel
hier zal je dan ook respawnen
een huis is pas een huis wanneer deze dicht is een deur heeft verlicht een tafel en een stoel
hier zal je dan ook respawnen
Zou je denken hè? Het lijkt zo makkelijk, maar toch lukt het nietWasp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:36:
Maak een verticale muur en haal dan van onder 3 blokjes weg. Dan zal je m kunnen plaatsen door de deur in je hotbar te zetten (bovenste vakjes van je inventory) en dan selecteren. Moet lukken dacht ik zo.

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Volgensmij is dat nog net te weinig ruimte.
Of is dat zo'n muur waar je doorheen kan lopen?
Probeer het is met echt wood (niet bewerkt dus meteen van de boom)
Of is dat zo'n muur waar je doorheen kan lopen?
Probeer het is met echt wood (niet bewerkt dus meteen van de boom)
Deze ruimte is te huur!
Dat ziet er idd uit als 'wood wall'. Maar je moet gewoon met hout zelf aan de slag.
ah... Het leek me logischer om wall te gebruiken, aangezien je als "hint" van je guide ook meekrijgt dat je huis walls moet hebben... Ik ga aan de slag!
-bingo- je plaatst hem inderdaad in "normaal" woord, onderste 3 weghalen en het lukt. Thx! Waar wat is dan het punt van die walls waar je doorheen kunt lopen?
-bingo- je plaatst hem inderdaad in "normaal" woord, onderste 3 weghalen en het lukt. Thx! Waar wat is dan het punt van die walls waar je doorheen kunt lopen?
[ Voor 35% gewijzigd door Obiter dictum op 17-05-2011 12:16 ]
die zorgen ervoor dat er geen mobs meer kunnen spawn.
@Wasp
gaan we weer MP doen binnenkort?
@Wasp
gaan we weer MP doen binnenkort?
Soms wel jammer om een full-time baan te hebben. Gisteren 2 uur dit spel gespeeld en nu ik andere mensen zo lees zit ik echt nog in het begin van het spel. Ik heb nog houten wapens, geen armor en nauwelijks ijzer e.d.
Kan niet wachten om dit spel te gaan spelen, mijnen en verkennen. Alleen heb ik geen grote grot om diep in af te dalen.
Iemand tips om makkelijk een grot te vinden als je nog basis houten tools hebt?
Kan niet wachten om dit spel te gaan spelen, mijnen en verkennen. Alleen heb ik geen grote grot om diep in af te dalen.
idd Dreanor, willen de Tweakers die Terraria al spelen ons overspoelen met screenshots?
Eventueel aangevuld met mooie verhaaltjes
[ Voor 20% gewijzigd door Loev op 17-05-2011 14:28 ]
Quoted for Truth, zit nu op stage en kan niet wachten tot ik straks weer Terraria online kan doenDreanor schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 13:43:
Soms wel jammer om een full-time baan te hebben. Gisteren 2 uur dit spel gespeeld en nu ik andere mensen zo lees zit ik echt nog in het begin van het spel. Ik heb nog houten wapens, geen armor en nauwelijks ijzer e.d.
ik zal zo wel eens een nieuwe char starten, en dan wat screens postenLoev schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:28:
idd Dreanor, willen de Tweakers die Terraria al spelen ons overspoelen met screenshots?Eventueel aangevuld met mooie verhaaltjes
ik kan eventueel ook een live stream opzetten
livestream:
http://www.justin.tv/atton
ik weet niet hoe de kwaliteit is, da's ff afwachten.
[ Voor 19% gewijzigd door Raxious op 17-05-2011 14:45 ]
Ik kijk van tijd tot tijd. Kwaliteit is redelijk, het is heel schokkerig maar wel goed te volgen.Raxious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 14:34:
[...]
ik zal zo wel eens een nieuwe char starten, en dan wat screens posten
ik kan eventueel ook een live stream opzetten
livestream:
http://www.justin.tv/atton
ik weet niet hoe de kwaliteit is, da's ff afwachten.
ben er ook mee gestopt, merkte zelf ook dat het niet soepel liep
Ik vind het wel weer jammer dat Europeanen €10 betalen, Amerikanen $10 en Britten £5. Niet dat ik €10 te veel vind voor dit spel, maar ik vind het gewoon onzinnig dat het voor ons weer 50% duurder is dan voor de rest van de wereld.
WEBN & chill (@IBKR)
Zo, mijn drie uur Terraria spelen zit er voor vanmiddag weer op. Gaat snel, misschien vanavond nog een vijf uur.
bergen goud binnen.
Kwam 4 grote veins naast elkaar tegen. gelijk maar axe en pickaxe vervangen.
Iron armor grotendeels en silveren wapens d-;
Straks een berg slimes hunten om vlammende pijltjes te maken
Net geprobeerd een server te draaien.
Lukt bij mij niet echt boel chrashed helaas
Kwam 4 grote veins naast elkaar tegen. gelijk maar axe en pickaxe vervangen.
Iron armor grotendeels en silveren wapens d-;
Straks een berg slimes hunten om vlammende pijltjes te maken
Net geprobeerd een server te draaien.
Lukt bij mij niet echt boel chrashed helaas
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 17-05-2011 18:16 ]
Iemand anders t lava al bereikt?
Ik ben zover gevallen dat ik er niet meer uit kwam niet genoeg steentjes om omhoog te bouwen.
en ik kon er niks kapot maken
en ik kon er niks kapot maken
jup lavaObiter dictum schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:50:
Iemand anders t lava al bereikt?
op ten duur zelfs Fire Imps tegen gekomen, die dingen zijn nasty. constante spawn, schieten door muren heen etc. uiteindelijk ook dood gegaan.
Msss, waarschijnlijk doe ik iets niet goed want ik zit "vast" op ijzeren items. Ik heb een ijzeren pickaxe, zwaard en borstplaat. En ik mijn, en verken, maar qua craften kom ik niet verder. Moet ik toch dieper gaan dan ik al doe?
jup, hoe dieper je bent hoe kostbaarder je ores, ook zul je op ten duur treasures tegen komen.
Verslavend spelletje tot nu toe.
Ben met mijn eerste guns bezig en heb de eerste bosses verslagen.
Kan nu met de hand gelukkig ook Shadow Orbs pakken dus hoef niet langer met dynamiet aan de slag.
Leukste wapen tot nu toe: Ball O' Hurt, bazig om eindbazen mee te pakken!
Ben met mijn eerste guns bezig en heb de eerste bosses verslagen.
Kan nu met de hand gelukkig ook Shadow Orbs pakken dus hoef niet langer met dynamiet aan de slag.
Leukste wapen tot nu toe: Ball O' Hurt, bazig om eindbazen mee te pakken!
buiten dat ik heb nieuwe paddo's d-;Raxious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:15:
jup, hoe dieper je bent hoe kostbaarder je ores, ook zul je op ten duur treasures tegen komen.
Zo.. ook gekocht.. moet wel zeggen dat ik steeds meer geld aan indy games uitgeef dan aan "AAA" games
Vraag me af wat het betekend voor de toekomst van gaming als meer mensen dit doen.. ik bedoel.. kijk alleen eens hoeveel Minecraft aan spelers heeft
iemand al een mp servertje lopen?
ik kan het helaas niet hosten
volgens mij komt de eerste update eraan
en ja hij is binnen terwijl ik tik
ik kan het helaas niet hosten
volgens mij komt de eerste update eraan
en ja hij is binnen terwijl ik tik
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 17-05-2011 20:34 ]
Koop ik het spel, crashed die meteen.. blijkt een update eraan te komen.. lolz
hahamaniak schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:40:
Koop ik het spel, crashed die meteen.. blijkt een update eraan te komen.. lolz
nu druk bezig met mijn alchemy station mijn eigen 200hp pots brouwen
wat is het nut van je geld buiten de merchant?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 17-05-2011 20:51 ]
Die **** guide is echt irritant, hij laat de hele tijd zombies en slimes binnen.
volgens mij kunnen zombies ook zelf de deur na een tijdje openen of waren dat skeletons?Berthenk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:55:
Die **** guide is echt irritant, hij laat de hele tijd zombies en slimes binnen.
Zombies kunnen volgens mij deuren openbreken, er zat er net nog eentje aan die van mij te sabbelen. Overigens heb ik van die guide geen last meer aangezien hij nu gevangen zit.Anoniem: 63800 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:57:
[...]
volgens mij kunnen zombies ook zelf de deur na een tijdje openen of waren dat skeletons?
Gevangen? Slim.. Ik ga die kerel ook maar opsluiten met een stuk korst en een schaaltje water. Dan weet ik zeker dat ie geen rare fratsen uithaalt
zijn er mensen die hier zo MP willen doen?
als er een server is sureRaxious schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:15:
zijn er mensen die hier zo MP willen doen?
Ik kan evt wel hosten, ga wel proberen een GoT wereldje op te zetten
[ Voor 54% gewijzigd door DeadKennedy op 17-05-2011 21:23 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Same here! Zit in een hotel met helaas geen directe verbinding naar buiten toe.
Dus kan niet hosten, maar wel joinen!
IP: 145.97.209.151
Password: got
WEBN & chill (@IBKR)
Bedenk wel dat de server momenteel bij 8 man de limiet zet.DeadKennedy schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:22:
Ik kan evt wel hosten, ga wel proberen een GoT wereldje op te zetten
Is er nog een reden dat sommige bomen wel volgroeien, en anderen kleine takjes blijven??
Tuurlijk, vrij voor alle gottersAnoniem: 406772 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:35:
Kennedy zou ik je server mogen joinen?
IP: 145.97.209.151
WEBN & chill (@IBKR)
Het is erg gezellig op de server; ik heb al verschillende dingen gekregen van gulle Tweakers.
Leuk spelletje!
Weet iemand hoe sommige aan die uber items komen, die zeg maar beter dan goud zijn?
Weet iemand hoe sommige aan die uber items komen, die zeg maar beter dan goud zijn?
Ik zie dat er nu 8 spelers online zijn op mijn servertje, dat is helaas ook het maximum aantal spelers dat toegestaan wordt in het spel. Als je niet kan connecten ligt het dus waarschijnlijk daar aan, probeer het dan na 10 minuten nog eens
WEBN & chill (@IBKR)
Ik zie geen directe reden om mijn computer uit te zettenAnoniem: 406772 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:00:
Ontzettend! Te gekke server. Gezellig! Tot hoelaat is is beschikbaar?
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 406772 op 17-05-2011 23:05 ]
Dat was even erg gezellig (Ik was Albino)
Kan niet wachten tot de dedicated server software beschikbaar komt.
Kan niet wachten tot de dedicated server software beschikbaar komt.
Mijn servertje blijft voorlopig nog wel draaien!
Ik heb nog wat aan het huis geknutseld, we hebben nu ook een arms dealer, en wegens het heldhaftige optreden van o.a. Daankes ook een dryad
Verzoekje: Kisten
Ik heb nog wat aan het huis geknutseld, we hebben nu ook een arms dealer, en wegens het heldhaftige optreden van o.a. Daankes ook een dryad
Verzoekje: Kisten
[ Voor 13% gewijzigd door DeadKennedy op 18-05-2011 02:13 ]
WEBN & chill (@IBKR)
er is eigenlijk maar 1 ding wat ik mis
mogelijkheid om met mijn ketting en hout desnoods een tafel een mijnlift te maken d-;
nog iemand druk met een MP server???
deadkennedy zijn server doet het maar zag er niemand?
mogelijkheid om met mijn ketting en hout desnoods een tafel een mijnlift te maken d-;
nog iemand druk met een MP server???
deadkennedy zijn server doet het maar zag er niemand?
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 63800 op 18-05-2011 09:11 ]
Haha inderdaad, zou wel grappig zijn voor onze mine shaft die lijn recht naar beneden gaat. Nu navigeren we erdoor met een grappling hook.Anoniem: 63800 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 07:44:
er is eigenlijk maar 1 ding wat ik mis
ik gebruik plankjesDylan93 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:11:
[...]
Haha inderdaad, zou wel grappig zijn voor onze mine shaft die lijn recht naar beneden gaat. Nu navigeren we erdoor met een grappling hook.
naar beneden drukken en je valt erdoorheen d-;
Anoniem: 225842
Kom deze net tegen
Ziet er goed uit, denk dat ik deze ook maar ga kopen. Waar ik altijd bang voor ben met dit soort games is, hoe zit het met de servers. Als iemand zn server uitzet heb je alles voor nniks gedaan?
Oplossing: Host er zelf een? Het is leuk om te doen en bij dit soort games kost het je weinig kwa processorkracht en netwerk volgens mij ook weinig.Anoniem: 225842 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:30:
Kom deze net tegenZiet er goed uit, denk dat ik deze ook maar ga kopen. Waar ik altijd bang voor ben met dit soort games is, hoe zit het met de servers. Als iemand zn server uitzet heb je alles voor nniks gedaan?
Kiek em goan!
Ik heb nu een behoorlijk lange 2 block breede miningshaft naar beneden; klopt het nou dat als ik deze voorzie van zo'n wall, dat er dan geen vijanden meer spawnen (en boven op mij landen... leuk vechten, in zo'n 2 blok breede shaft)
Anoniem: 225842
Dat moet er al linux server software zijnsoulfightah schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:33:
[...]
Oplossing: Host er zelf een? Het is leuk om te doen en bij dit soort games kost het je weinig kwa processorkracht en netwerk volgens mij ook weinig.
Je kan gewoon een 2e client starten en met deze een server hosten, dat is tenminste wat ik ervan meegekregen heb (correct me if i'm wrongAnoniem: 225842 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:36:
[...]
Dat moet er al linux server software zijn
Kiek em goan!
Alles wat op je charachter zelf zit blijft bewaart
alles wat in een kistje zit zit in die wereld
alles wat in een kistje zit zit in die wereld
Daar wacht ik ook op. Zodra linux server software er is mik ik mn colo-server wel aanAnoniem: 225842 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:36:
[...]
Dat moet er al linux server software zijn
Deze ruimte is te huur!
Ik heb het spel nu oook en ik probeer het zoveel mogelijk te spelen zonder ook maar iets op te zoeken op een wiki ofzo. Dan gaat het best langzaam. Ben al 5 uur bezig maar heb totaal nog geen bijzondere armor en wapens enzo. Heb wel al een huisje gevuld met 3 npc's.
Gisteren ook ff op een drukke server geweest. Meteen allemaal van die mensen die "end game" gear hebben en heb meteen het nadeel van multiplayer ondervonden. Als je online op een server gaat dan moet het echt een nieuwe server wezen of 1 waar weinig mensen op spelen. De server waar ik op zat was nagenoeg al bijna "leeggeplunderd" als het om resources gaat.
Voor de rest erg leuk om te spelen.
Gisteren ook ff op een drukke server geweest. Meteen allemaal van die mensen die "end game" gear hebben en heb meteen het nadeel van multiplayer ondervonden. Als je online op een server gaat dan moet het echt een nieuwe server wezen of 1 waar weinig mensen op spelen. De server waar ik op zat was nagenoeg al bijna "leeggeplunderd" als het om resources gaat.
iemand een leuk item voor mij?????
ik heb een magic mirror te ruil ervoor.. deze teleport je terug naar je spawnpoint
ik heb een magic mirror te ruil ervoor.. deze teleport je terug naar je spawnpoint
sureRaxious schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:54:
heb een enchanted boomerang?
deadkennedy server?
Ik hoop dat als er dedicated server software komt, je ook een "force new character" optie hebt. Helemaal mooi als die characters dan ook op de server opgeslagen worden.Apocalyptus schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:15:
Ik heb het spel nu oook en ik probeer het zoveel mogelijk te spelen zonder ook maar iets op te zoeken op een wiki ofzo. Dan gaat het best langzaam. Ben al 5 uur bezig maar heb totaal nog geen bijzondere armor en wapens enzo. Heb wel al een huisje gevuld met 3 npc's.
WEBN & chill (@IBKR)
Inderdaad, heb in mijn server ook dat mensen in singleplayer gauw iets ophalen zodat ze vervolgens in mijn server voordeel hebben tov anderen.DeadKennedy schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:33:
[...]
Ik hoop dat als er dedicated server software komt, je ook een "force new character" optie hebt. Helemaal mooi als die characters dan ook op de server opgeslagen worden.