Mijn reactie in: Overheid VS wil onderzoek hack PSN

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Zou iemand hier eens naar kunnen kijken, dat iemand het misschien niet eens is met mijn reactie kan ik mij inkomen, om deze dan op offtopic te kwalificeren vindt ik tot daar aan toe, maar "ongewenst" vindt ik persoonlijk belachelijk, aangezien het gewoon in de discussie past. Of mogen "harde" woorden tegenwoordig niet meer uitgesproken worden? Kijk ook eens naar mijn andere reacties. Alvast hartelijk dank. :D

Reactie: _Dune_ in 'nieuws: Overheid VS wil onderzoek hack PSN'

P.s. Overigens vraag ik mij de laatste tijden wel veel meer af wie en hoe men tegenwoordig mag modereren, want soms zie ik moderaties die kant nog wal raken. :F

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 20:22

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Als moderator zou je moeten weten dat je hier in het verkeerde topic zit :) Wellicht is plan: Tweakers.net vernieuwt moderatiesysteem nog informatief voor je. Overigens kan iedereen met een account modereren, dat is al jaren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:44

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De volgende keer inderdaad graag even in Het kleine-mismoderatietopic deel XXI en verder staat hij volgens mij nu wel weer goed?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Voor de volledigheid nog een schopje naar het juiste forum (want zo heten die dingen hier :P)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:37

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
:$ oeps sorry heren... verkeerde forum en ja ik weet dat in pincipe iedereen kan modereren op de frontpage.

[ Voor 10% gewijzigd door _Dune_ op 28-04-2011 14:29 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/