Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:30
LG heeft naast de nieuwe LED TV's met passieve 3D ook een nieuwe line up voor hun Plasma TV's.

Ik heb er nog weinig over kunnen vinden, maar het lijkt op doorontwikkeling van de PK en PX serie van hun plasma. Ik ben erg benieuwd of er al reviews of tests te vinden zijn (Google heeft mij nog geen hits gegeven)

De line up voor 2011:
Afbeeldingslocatie: http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/images/lg-plasma-tv-50pz950s-large.png

[Video: http://www.lg.com/nl/tv-audio-video/fancy_features/feature_smart_tv/video_02/lg-video-BD670-feature-flash-fancy_LG_Smart_TV_video.html]

TruBlack Filter
Dankzij de TruBlack-filtertechnologie van LG, waardoor lichtreflectie op het televisiescherm wordt geblokkeerd, is een breder spectrum van kleuren en diepere zwarttinten beschikbaar. Dit verbetert uw kijkervaring doordat kleuren natuurgetrouw worden weergegeven.

THX 3D
De LG 3D Plasma TV is een van 's werelds eerste THX 3D-gecertificeerde schermen. THX 3D is de enige standaardmeting van 3D-beeldkwaliteit.

3D XD Engine
De 3D XD Engine is LG's kerntechnologie voor innovatieve beeldkwaliteit. Het betreft een upgrade van de XD Engine en biedt een optimale beeldkwaliteit voor zowel 2D- als 3D-weergave.

2D naar 3D converter
Dankzij realtime 2D naar 3D converter-conversie technologie kunt u genieten van een groot aantal diverse 3D-films. Converteer eenvoudig 2D-films naar 3D. Geconverteerd beeld is ook beschikbaar in 20 verschillende 3D-effectschalen.

Smart TV
Kijk wat er op televisie is, blader door hoogwaardige content, ontdek een schat aan applicaties en maak een keuze uit favoriete menu's, alles via een enkel scherm.

Magic Motion Remote Control
Een afstandsbediening die werkt als een muis. Een Smart TV is niet echt smart als de bediening ervan een complexe zaak is. Met de Magic Motion Remote Control bedient u uw LG Smart TV op de eenvoudigst mogelijke manier. U hoeft alleen maar te richten, te klikken en te besturen. Met simpele bewegingen en gebaren sleept, klikt en selecteert u uw voorkeuren zonder gedoe met verschillende knoppen en pijltoetsen.

50PZ950S
50" Full HD 3D plasma-tv met TruBlack Filter, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter, Smart TV en Magic Motion Remote Control.

60PZ950S
60" Full HD 3D plasma-tv met TruBlack Filter, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter, Smart TV en Magic Motion Remote Control.

42PW450
42" 3D plasma-tv met Razor Frame-design, 2D naar 3D converter, actieve 3D-bril, 600Hz Max Subfield Driving en 0.001ms responstijd.

42PW451
42" 3D plasma-tv met Razor Frame-design, 2D naar 3D converter, actieve 3D-bril, 600Hz Max Subfield Driving en 0.001ms responstijd.

50PW450
50" 3D plasma-tv met Razor Frame-design, 2D naar 3D converter, actieve 3D-bril, 600Hz Max Subfield Driving en 0.001ms responstijd.

50PW451
50" 3D plasma-tv met Razor Frame-design, 2D naar 3D converter, actieve 3D-bril, 600Hz Max Subfield Driving en 0.001ms responstijd.

50PZ570
50" Full HD 3D plasma-tv met Razor Frame-design, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter en Smart TV.

60PZ570
60" Full HD 3D plasma-tv met Razor Frame-design, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter en Smart TV.

60PZ550
60" Full HD 3D plasma-tv met Razor Frame-design, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter en 600Hz Max Subfield Driving.

50PZ550
50" Full HD 3D plasma-tv met Razor Frame-design, THX 3D, 3D XD Engine, 2D naar 3D converter en 600Hz Max Subfield Driving.

Afbeeldingslocatie: http://www.flatpanelshd.com/pictures/lg2011table-1l.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door simsim op 28-04-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:56
Hieronder de B2B modellen. (zelfde modellen ander typenummer)

Plasma TV

42PT351
42PW451

50PV250
50PZ250
50PZ570

60PV250
60PZ250
60PZ570

(heb hier de prijslijst voor me.. =) )

[ Voor 32% gewijzigd door kleefei op 26-04-2011 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
zojuist een eerste review gevonden van het 50 inch topmodel 50PZ950:

http://www.t3.com/reviews/tv/plasma-tv/lg-p50pz950t-review

en een nuttig overzicht gevonden van de nieuwe LG plasma's waarbij per type een vergelijking gemaakt wordt met voorgangers en broertjes/zusjes:
http://hdguru.com/lgs-pla...nd-changes-for-2011/4223/

[ Voor 45% gewijzigd door simsim op 26-04-2011 17:05 . Reden: toevoeging info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-07 12:19
De laatste tijd heb ik actief naar een nieuwe tv gezocht en kwam toen vooral op de philips 21:9 of de d8000 serie uit, maar die zijn wel erg duur. Ik heb daar het gevoel dat ik meer betaal voor het design dan voor de kwaliteit, want de d7000 (gelijk aan de d8000) heb ik in de winkel gezien en dat was echt verschrikkelijk voor die prijs.

Nu heb ik zelf altijd een plasma tv gehad en dat is altijd goed bevallen. Deze LG serie interesseert mij zeker aangezien ik voor 1800 euro al een gigantische tv kan hebben die net op onze tv meubel zou passen.
Ik zou dan moeten kiezen tussen de:
60PZ570 (1800 euro)
60PZ950S (2300 euro)

Op het moment lijkt het enige verschil het design, de Trublackfilter en de magic remote control. Echter kan ik voor die 500 euro extra ook al een mooie geluidsset kopen. Denken jullie dat deze extra features het geld waard zullen zijn?

@simsim,
Bedankt voor de review. Ze lijken aardig positief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Ik ben zelf van plan de 50PZ950 of 50PZ570 te kopen.
Maar wil eigenlijk graag eerst eens live ergens naar zo'n scherm kunnen kijken.
Voor mij is 50" groot genoeg, en als ik voor de Z950 ga dan met name vanwege Trueblack scherm dat minder reflectie zou moeten geven en een betere zwartweergave.
Dat laatste is over het algemeen niet het allersterkste punt van LG plasma's als je ze vergelijkt met Panasonic.

Deze review vond ik nog van de voorloper van de PZ950, http://www.bigpicturebigs...Plasma-3D-TV-Review.shtml
Het lijkt erop dat er behalve extra internetfuncties niet heel veel veranderd is. Als de PZ serie enkele minpuntjes wat weet te verbeteren dan moet deze nieuwe serie van LG een absolute topper zijn wat betreft prijs/kwaliteit verhouding.

En het Infinia design spreekt me ook nog eens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
simsim schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:02:
zojuist een eerste review gevonden van het 50 inch topmodel 50PZ950:

http://www.t3.com/reviews/tv/plasma-tv/lg-p50pz950t-review
Waarbij je hier natuurlijk geheel niet mag spreken van een (goede/gedegen/betrouwbare) review, maar dat terzijde.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Oh ja, Image Retention is ook nog iets waar ik me een beetje zorgen om maak.
Ik ben geen gamer, dus dat maakt het iets minder probleem, maar het wordt mijn eerste plasma TV en als ik straks ingebrande logo´s of balken in beeld heb dan ben ik vast en zeker niet blij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
simsim schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:46:
Oh ja, Image Retention is ook nog iets waar ik me een beetje zorgen om maak.
Ik ben geen gamer, dus dat maakt het iets minder probleem, maar het wordt mijn eerste plasma TV en als ik straks ingebrande logo´s of balken in beeld heb dan ben ik vast en zeker niet blij >:)
Image retention (heeft elke plasma, wat men ook gaat beweren hieronder straks) en burn-in zijn wel twee geheel andere dingen natuurlijk ;) Over dat laatste hoef je je met enigszins normaal gebruik geen zorgen te maken.
Balken die je blijft zien zijn bij heel veel 4:3 of 2.35:1-content kijken wel normaal natuurlijk. Da's gewoon ageing.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 26-04-2011 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Bij onze oude non hd philips plasma tv waar ik vroeger op gamede had ik nog wel eens wat last van ingebrande logo's bij langdurig gebruik, maar deze trokken aardig snel weer weg.

Nu heb ik op mijn kamer een 42 inch Samsung plasma en logo's blijven hier vaak na een half uur al hangen, maar dit is een half uur later ook wel weer weg. Dit was voor mij dus een aardige verbetering en ik hoop dat LG tv's hier nog minder last van hebben, want ik was toch wel van plan behoorlijk wat killzone te spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
zynex schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:00:
Bij onze oude non hd philips plasma tv waar ik vroeger op gamede had ik nog wel eens wat last van ingebrande logo's bij langdurig gebruik, maar deze trokken aardig snel weer weg.
Ingebrande logo's gaan nooit meer weg. Wat jij beschrijft is image retention. Burn-in is permanent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Ah oke. Dat wist ik niet. Dan heb ik dus nog nooit last gehad van ingebrande objecten terwijl ik sommige schermen per ongeluk wel heel lang op heb laten staan.

We zullen zien wat deze LG tv's gaan brengen. Ze komen nu langzaam overal op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:48

FeaR

In GoT we trust

Gaan we de de Topicstart nog wat opleuken zodra er meer informatie en/of foto's beschikbaar zijn? Want nu is het gewoon een lijst met types en kenmerken. Niet echt heel denderend voor een TS :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
FeaR1986 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:57:
Gaan we de de Topicstart nog wat opleuken zodra er meer informatie en/of foto's beschikbaar zijn? Want nu is het gewoon een lijst met types en kenmerken. Niet echt heel denderend voor een TS :)
Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
En een nieuwe (zeer beknopte) review gevonden van met model dat ik op het oog heb, de 50PZ950

http://3d-tvbuyingguide.com/lg-3d-tv/lg-50pz950.html

met ook een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Wat ik me af vraag, waarom hebben deze modellen geen Cinema 3D..?

Worden deze modellen nu met de dure brillen geleverd of kunnen deze ook de "goedkope" 3d brillen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:48

FeaR

In GoT we trust

Kijk eens aan, dat ziet er al een stuk beter uit :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
kleefei schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:10:
Wat ik me af vraag, waarom hebben deze modellen geen Cinema 3D..?

Worden deze modellen nu met de dure brillen geleverd of kunnen deze ook de "goedkope" 3d brillen gebruiken?
Deze tv's maken gebruik van active shutter glasses. Oftewel de dure brillen van soms wel 100 euro. Cinema 3d wordt nu in slechts enkele modellen toegepast en maakt gebruik van de goedkope gepolariseerde brillen. Je moet dus even kijken wat je prefereert, maar volgens mij is er nog niet bekend hoeveel brillen er worden meegeleverd. Dit zal waarschijnlijk ook aan het desbetreffende model liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Nu online
simsim schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:31:
En een nieuwe (zeer beknopte) review gevonden van met model dat ik op het oog heb, de 50PZ950
Dit is geheel geen review. Die site heeft de tv niet eens aldaar gehad zo te lezen. Gewoon een spec-opsomming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Volgens mij krijgen langzamerhand steeds meer winkels deze tv's de komende weken op voorraad. De Ben van Dijk kon deze tv binnen drie weken leveren en bij qplaza kon ik de 60pz950s volgende week komen bekijken. Dus we zullen zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
zynex schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:49:
Volgens mij krijgen langzamerhand steeds meer winkels deze tv's de komende weken op voorraad. De Ben van Dijk kon deze tv binnen drie weken leveren en bij qplaza kon ik de 60pz950s volgende week komen bekijken. Dus we zullen zien :9
Binnenkort kan ik zelf een review geven, want de 50PZ950 is besteld en onderweg !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
ik heb deze tvs toch al bij MM eindhoven zien staan, moet zeggen vond het er zeer goed uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
roflexx schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:29:
ik heb deze tvs toch al bij MM eindhoven zien staan, moet zeggen vond het er zeer goed uitzien.
Ik heb hem vanmiddag binnen gekregen en zojuist geïnstalleerd.
Eerste indruk is geweldig !!

Nu eerst even genieten, verder verslag volgt nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn71
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-06-2021
Na een half jaar maar weer eens de draad opgepakt om te kijken naar een nieuwe tv. Omdat ik een upc gecertificeerde ci+ tv wil, kan ik de LX9500 niet nemen (jammer, maar vooruit). Toen ik bovenstaand schem zag begon ik me sterk af te vragen waarom ik nog een led-tv wil. Die PZ950 en PZ750 zijn zo uitgebereid. Nadeel lijkt mij wel de active shutter glasses.
Snapt iemand trouwens wat de reden van LG was voor het verwijderen van een uitgang voor de koptelefoon? Dacht bij de LX9500 dat het nog een ongelukje was en dat men wel bij zinnen zou komen, maar ook bij de nieuwe modellen geen uitgang voor de koptelefoon. Ik heb het geprobeerd, maar begrijp het echt niet 8)7

@simsim: ben erg benieuwd naar jouw ervaring met deze tv. Wil je nog zeggen waar je hem hebt besteld?
Edit: heb hem al gevonden bij pricewatch :)
Edit2: nergens iets te vinden over hoeveel brillen erbij zitten: weet iemand dat? Simsim?

[ Voor 7% gewijzigd door Martijn71 op 30-04-2011 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
[. Die PZ950 en PZ750 zijn zo uitgebereid. Nadeel lijkt mij wel de active shutter glasses.
Snapt iemand trouwens wat de reden van LG was voor het verwijderen van een uitgang voor de koptelefoon? Dacht bij de LX9500 dat het nog een ongelukje was en dat men wel bij zinnen zou komen, maar ook bij de nieuwe modellen geen uitgang voor de koptelefoon. Ik heb het geprobeerd, maar begrijp het echt niet 8)7

@simsim: ben erg benieuwd naar jouw ervaring met deze tv. Wil je nog zeggen waar je hem hebt besteld?
Edit: heb hem al gevonden bij pricewatch :)
Edit2: nergens iets te vinden over hoeveel brillen erbij zitten: weet iemand dat? Simsim?
Er zit 1 bril bij en een wifi dongel zit wordt oom meegeleverd. Nu nog een paar extra brillen kopen, gelukkig zijn de prijzen daarvan wat omlaag gegaan, zag ze al vanaf 70 euro nu.

Ik heb de Tv in Groningen gekocht bij een webwinkel met prima recenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn71
Bedankt, mooi om te weten dat er in ieder geval één bril bij zit :)

Weet iemand trouwens nog of er een verschil is tussen de 50PZ950 en de 50PZ950S? Volgens LG is er alleen een PZ950S, maar om sommige sites hebben ze het over een PZ950. UPC heeft zelfs beide typenummers opgenomen in de lijst van gecertificeerde CI+ tv's. Kan de PZ950 misschien grijze import o.i.d. zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simsim
Martijn71 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:39:
Bedankt, mooi om te weten dat er in ieder geval één bril bij zit :)

Weet iemand trouwens nog of er een verschil is tussen de 50PZ950 en de 50PZ950S? Volgens LG is er alleen een PZ950S, maar om sommige sites hebben ze het over een PZ950. UPC heeft zelfs beide typenummers opgenomen in de lijst van gecertificeerde CI+ tv's. Kan de PZ950 misschien grijze import o.i.d. zijn?
Volgens de handleiding is de S een versie waar ook een Satelliet aansluiting opzit, dus naast de gewone coax aansluiting. Deze wordt in NL niet verkocht en is met name voor Duitse en Scandinavische markt als ik me niet vergis. In Nederland wordt de PZ950T verkocht vermoed ik, waarbij de T staat voor terrestial (namelijk een zgn digitenne tuner DVB-T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn71
simsim schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:07:
[...]Volgens de handleiding is de S een versie waar ook een Satelliet aansluiting opzit, dus naast de gewone coax aansluiting. Deze wordt in NL niet verkocht en is met name voor Duitse en Scandinavische markt als ik me niet vergis. In Nederland wordt de PZ950T verkocht vermoed ik, waarbij de T staat voor terrestial (namelijk een zgn digitenne tuner DVB-T
Je hebt volgens mij voor 95% gelijk: bij ons wordt ook de PZ950S verkocht, maar daar heb je volgens de site van LG inderdaad geen DVB-S bij. Op de Duitse afdeling van LG staat de PZ950S vermeld met tripple tuner (dus inclusief DVB-S). Dus zelfde typenummer, maar andere specificaties.
Hmmmmm, toch ook nog maar even op bij de Duitse winkels kijken: kan ik makkelijker overstappen naar satelliet als UPC me te duur wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
Vanmiddag even gaan kijken en het is toch de 50PZ950S geworden in plaats van de 60 inch versie. Die duizend euro vond ik de meerwaarde van een wat groter scherm niet waard. De tv wordt woensdag verwacht in combinatie met een LG HX976TZW home theater systeem.

Ik zal zo snel mogelijk een review schrijven. @ simsim: Bevalt tot nu toe alles goed? Ik heb het 3d beeld maar een half uur kunnen testen op een demo filmpje en dat werkte goed, maar heb je zelf ook al een originele 3d film bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 14:24

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Nog niemand ervaringen met de 42PW451? Ik kan ook online weinig vinden, maar hij lijkt me wel belachelijk goedkoop... 711,- in de pricewatch.

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-07 06:54
Ik ben opzoek naar een goedkope 50inch Plasma TV en kwam in eerste instantie uit bij de 50PK350, maar zoals ik het goed begrijp is de 50PV350 de opvolger van de PK?

en is dit een goede/de beste keuze als het aankomt op goedkoop, groot en plasma?

ik ben nu een 94CM Budget Lg LCD TV gewend, dus lijkt mij dat de kwaliteit van de plasma wel aanzienlijk beter is ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Ik had eerst de 50pw450 op het oog, maar deze schijnt niet fullHD te zijn, maar 1024x768?
Kan iemand me uitleggen hoe dit mogelijk is? Een nieuwe tv in 2011, die 3D en alles kan, maar wel een resolutie uit de jaren tig..

Dan is de volgende optie denk ik de 50PV350, of wat raden jullie aan met deze 'eisen':
50 inch
CI+ module
500-750 euro

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
XIlvero schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:37:
Ik had eerst de 50pw450 op het oog, maar deze schijnt niet fullHD te zijn, maar 1024x768?
Kan iemand me uitleggen hoe dit mogelijk is? Een nieuwe tv in 2011, die 3D en alles kan, maar wel een resolutie uit de jaren tig..

Dan is de volgende optie denk ik de 50PV350, of wat raden jullie aan met deze 'eisen':
50 inch
CI+ module
500-750 euro

Bedankt!
De 50PW450 /451 heeft een Full HD resolutie. 1920x1080.
Als ergens anders iets anders vermeld staat is dit een administratieve fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murata
  • Laatst online: 13:59
kleefei schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:53:
[...]

De 50PW450 /451 heeft een Full HD resolutie. 1920x1080.
Als ergens anders iets anders vermeld staat is dit een administratieve fout.
op de website van LG zelf staat idd dat het geen Full HD is.

BEELD

FullHD 1080P Nee
HD Ready Ja
Backlight technologie Plasma
Resolutie 1024x768
3D Ja, active
Contrastverhouding 3.000.000:1
THX Nee
600Hz Subfield Driving Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Conclusie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
geen fullhd en lekker voor de 50PV350 gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Juist! :)
Ik bestel hem deze week, icm Vogel's 'EFW 8305 Superflat'. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honestytwo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-12-2023
murata schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:00:
[...]

op de website van LG zelf staat idd dat het geen Full HD is.

BEELD

FullHD 1080P Nee
HD Ready Ja
Backlight technologie Plasma
Resolutie 1024x768
3D Ja, active
Contrastverhouding 3.000.000:1
THX Nee
600Hz Subfield Driving Ja
Dat "HD Ready" doet mij ook terugdeinzen. Ik overweeg de 42PW451 mooi design, goede prijs. Wie kan mij wat wijzer maken? Wat ga ik nu de komende 5 jaar missen met een niet-Full HD/1080i beeldscherm? Ik kijk TV/films via een mediacenter (Mac Mini, PLEX, NAS, EyeTV en een externe dvbc) en zal er nog een spelcomputer op aansluiten. En een andere vraag is: heeft iemand de aansluitingen kunnen doorgronden? Geen last van uitstekende stekkers als je plat op de muur wenst te monteren? hoor graag jullie visie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Ik vind het belachelijk om in het jaar 2011 voor €700,- een tv te kopen met een resolutie van 1024x768 (dd. 1995).
Laat die 3D dan ook maar achterwege. Ik ga gewoon voor de Full-HD - non3D optie én ook nog eens goedkoper. (50PV350)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378762

XIlvero schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:13:
Ik vind het belachelijk om in het jaar 2011 voor €700,- een tv te kopen met een resolutie van 1024x768 (dd. 1995).
Laat die 3D dan ook maar achterwege. Ik ga gewoon voor de Full-HD - non3D optie én ook nog eens goedkoper. (50PV350)
Precies wat ik gisteravond ook heb gedaan. Bij Pixmania de LG 50PV350 besteld.
3D had je voor 170 euro meer maar ik lees in reviews dat de techniek te jong is om het echt mooi te vinden. Zo een bril op je hoofd lijkt me ook niet alles. Ik heb hem puur genomen voor de Playstation 3.

Wel opletten bij Pixmania met betalen want standaard staan er twee functies aangevinkt van totaal €70,- meer zoals gold plus en al die rotzooi. Voor de rest zijn ze het goedkoopste als je maar blijft opletten met volgende klikken. Vergeet de promotiecode niet die je gelijk in het begin ziet! Scheelt ook weer €14,-.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 378762 op 08-06-2011 09:25 . Reden: info over webwinkel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Anoniem: 378762 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:21:
[...]

Precies wat ik gisteravond ook heb gedaan. Bij Pixmania de LG 50PV350 besteld.
3D had je voor 170 euro meer maar ik lees in reviews dat de techniek te jong is om het echt mooi te vinden. Zo een bril op je hoofd lijkt me ook niet alles. Ik heb hem puur genomen voor de Playstation 3.

Wel opletten bij Pixmania met betalen want standaard staan er twee functies aangevinkt van totaal €70,- meer zoals gold plus en al die rotzooi. Voor de rest zijn ze het goedkoopste als je maar blijft opletten met volgende klikken. Vergeet de promotiecode niet die je gelijk in het begin ziet! Scheelt ook weer €14,-.
khad hem als ik jou was toch liever bij de platte tv discounter gekocht voor een paar eurootjes meer, aanzienlijk betere service e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Aangezien 'Platte TV Discounter' nogal negatieve kopersreacties had én bij de KvK staat 'verhuisd of opgeheven', lijkt me dat geen goede timing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 18:34
XIlvero schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:41:
Aangezien 'Platte TV Discounter' nogal negatieve kopersreacties had én bij de KvK staat 'verhuisd of opgeheven', lijkt me dat geen goede timing..
@ hierboven.... Geen paniek gaan zaaien ten koste van een webshop.

Platte tv discounter = EP: Kuiter. Het hoofdkantoor bestaat nog steeds. Ze zullen de afgelopen jaren vast een paar x zijn verhuisd... [ Check KVK ] [Check website ]

Ik vraag me ook af over welke negatieve reacties jij het hebt...

Anyway.. Weet iemand of de active glasses voor de 2011 lineup, verbinding maken via bluetooth of infrarood?

[ Voor 20% gewijzigd door mcsluis op 10-06-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
hebben ondertussen meer mensen een lg plasma gekocht ,ben benieuwd naar hun ervaringen en reviuws , @sim sim kan jou reviuw niet vinden of ligt dat aan mij , verder staat bij de ene site dat de lg50pw451 wel full hd is en bij de ander weer niet , wat is het nou , lijkt me sterk dat je vorig jaar voor dat zelfde geld wel een full hd had en dat deze het dan niet is, 750 euro is mijn budget namelijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn buren hebben een pw451 en deze is zeer zeker GEEN FullHD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
Inderdaad, die tv is meer een marketingtruc voor mensen die gewoon 3D willen en niet op andere specs letten.
Ga voor de PV350, als je het mij vraagt is het de beste prijs/kwaliteit-plasma op dit moment.

@mcsluis: Ik probeer geen paniek te zaaien, lijkt me pointless. Ik zeg alleen; als je een paar honderd euro uit gaat geven, let wel even op waar je het besteld. (tenzij je rembours leuk vind) ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Daikirai op 14-06-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

50PV350 is momenteel bij de MM in de aanbieding! €599,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Dj-sannieboy schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 23:08:
50PV350 is momenteel bij de MM in de aanbieding! €599,-
alle mediamarkt filialen? zie em namelijk nergens terug :(

[ Voor 7% gewijzigd door MartijnAbel op 15-06-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Volgens mij staat ie alleen in de folder van MM Almere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Sinds gisteren in het bezit van een 50PZ550. Dit ter vervanging van de Samsung ps50c550 welke ik heb laten crediteren door samung wegens linebleeding en horizontale balken op lichte achtergronden. Ik heb de samsung en LG aangeschaft (€ 899) bij plattetvdiscounter.nl (Niet failliet dus).

Pro's van de LG
- Geen linebleeding
- Geen horizontale balken op lichte achtergronden
- Veel afstel mogelijkheden
- Plat voor een plasma / Dunne omlijsting
- Rustig beeld
- Geen floating whites/blacks
- Redelijk geluid voor normaal tv gebruik
- Veel presets voor beeld (BV THX)
- ISF calibratie ready via expert modus

Con's
- Na het switchen tussen 3d modus en 2d modus, wordt mijn beeldinstellingenprofiel teruggezet naar de standaard waarden
- Geen 3d Bril meegeleverd
- Geen lan aansluiting
- Geen hersluitbare doos
- Kunstof behuizing
- aansluitpunten aan de achterzijde zijn niet verzonken, hou hiermee rekening met je keuze voor HDMI kabels
- In mijn woonkamer overdag veel reflectie

[ Voor 6% gewijzigd door mcsluis op 15-06-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 10:20
Iemand een update mbt Mediamarkt prijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Die aanbieding is inderdaad alleen voor MediaMarkt Almere. Blijkbaar opent hij hier automatisch de MediaMarkt Almere flyer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Dj-sannieboy schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 16:19:
Die aanbieding is inderdaad alleen voor MediaMarkt Almere. Blijkbaar opent hij hier automatisch de MediaMarkt Almere flyer online.
zonde, anders had ik em meteen gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411277

sinds1 week in bezit van LG50PZ570 plasma tv

na heel veel zoeken op internet voor deze tv gegaan was wel en beetje een gok omdat ik er nog geen 1 review er van had gevonden daarom

mijn bevindingen na 1 week

+Mooi design pianolak omlijsting en super dun voor een plasma scherm
+Veel aansluitmogelijkheden 4x hdmi , 1x component, 1 x vga 1 x scart, 2 x usb 1x av, ci slot enz
+Full HD 3D
+mooi rustig beeld met goede zwart waarden
+THX 3D gecertificeerd
+heel veel mogelijkheden DLNA, 3D, 2d na 3d converter, smart tv met internet browser, LG app store enz
+veel applicaties youtube, rtl, google maps,twitter, facebook,videoland,accu wheater, picasa en nog 7 andere
+nieuwe apps downloaden uit app store meesten allemaal gratis
+grootte kijkhoek en draaibare voet
+super mooi beeld met xbox 360 + ps3 zowel 2d als 3d,geen vertragingen in gamemodes,
+redelijk goed geluid
+3d bril meegeleverd is oplaadbaar en ziet er degelijk uit een 2de bril is wel prijzig rond de 79€
+overzichtelijke menus internet instellen was ook heel makkelijk
+ziggo gecertificeerd werkt ook met digitenne
+met sd content vrij goed beeld
+DLNA ism PLEX software werkt prima
+weinig last van ghosting met 3d games op ps3
+surfen op het internet! is wel omslachtig met afstandsbediening maar is magic motion control ready en je kan favorieten maken net zoals de snelkiezer bij opera.
+HDD kan aangesloten worden
+prijs 929€

-dit is wel het grootste minpunt van de tv heeft veel last van reflectie overdag, meer als mijn oude plasma in de avond valt het wel mee
-de tv heeft last van image retention is irritant met games waar je veel in menu's bezig bent gaat gelukkig vrij snel weg ook bij tv kijken blijft het icoontje boven in beeld staan is toch iets wat plasma eigen is, (ma heeft een wash programma ingebouwd om het weg te halen heb het nog niet getest)
-voor 3d moet het ook echt donker zijn en je moet echt ver weg van je tv gaan zitten om het goed te zien
-3d bril heeft ook last van reflectie bv als er een poster achter op je muur hangt zie je die aan de zijkant van je bril heel irritant
-2d na 3d converter werkt niet goed
-veel kinderachtigge apps in ap store
-ps3 met 3d gaming toch meer van verwacht, heb deze spellen in 3d crysis 2, mortal kombat, socom 4 , motorstorm apocalypse, superstardust hd , virtua tennis , topspin 4 gespeeld en daar was superstardust hd het beste en dat is een psn game killzone 3 heb ik niet gepeeld maar schijn wel beter te zijn voor de rest weinig leuke 3d games en komt ook vrij weinig aan dit jaar alleen uncharted 3 lijkt met wat voor de rest ziet het in 3d wat scherper uit en je ziet wat meer diepte en heel soms komt er wat op je af maar spelen in 2d blijft toch het leukst vooral op dit grote scherm is gamen elke keer een feest
-tv staat een beetje wankel op zijn voet (maar deze tv hang je natuurlijk aan de muur)
-door de pianolakken omlijsting zie je elk stofje leggen maar gelukkig krijg je er een speciaal doekje bij en die heb je ook wel nodig

al met al ben ik zeer tevreden met deze aankoop! deze tv heeft echt bijna alles zowel sd+hd prima beeld,onzettend veel mogelijkheden redelijk geluid mooi design surfen op je tv, LG app store PLEX en nog veel meer. en dat voor 929€ jammer dat de grote snel went had toch liever een 60 inch gehaald en jammer
dat hij last heeft van een beetje image retention ma is al een stuk minder als mijn oude plasma tv.
alleen de 3d games vallen een beetje tegen maar de tv kan daar niks aan het doen is gewoon wachten op betere content 3 d films nog niet bekenen maar dat ga ik binnenkort even laten weten. en gewoon gordijnen dicht overdag en je hebt een prima tv

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 411277 op 17-06-2011 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spyker1982
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-04 14:22
Heeft iemand hier een LG50PZ250 ? Ik kan hier alleen maar een erg beknopte review van vinden op kieskeurig.nl ( http://www.kieskeurig.nl/...g/50pz250/reviews/957667/ )
Ook op engelstalige sites kan ik geen reviews vinden.

Ik vraag me namelijk af hoe goed LG is ten opzichte van Panasonic Viera zijn plasma´s.

Voor mijn beperkte budget van 600euro kan ik een LG van 50inch met 3D krijgen of een Panasonic van 42 inch (Bijvoorbeeld de Panasonic Viera TX-P42G20) zonder 3D.

Ik heb inmiddels al veel antwoorden via: LG vs Panasonic plasmaŽs
cheers

[ Voor 9% gewijzigd door spyker1982 op 19-06-2011 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
heb de LG5-PV350 vandaag besteld, nu afwachten wanneer die maandag geleverd word en dan maar eens even kijken of het een vooruitgang is tov mijn 94cm LCD TV, al lijkt mij dat van wel ahhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 21:25
Wat zijn inmiddels de ervaringen van de mensen met de LG-PV350? Ziet er interessant uit, zo'n grote tv voor die prijs. Zelf viel me op dat bijvoorbeeld bij de Samsung PS51D550 de beelden 'schokkerig' worden weergegeven. Zie je dat bijvoorbeeld bij deze LG ook, of minder/niet?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Steephh schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 00:17:
Wat zijn inmiddels de ervaringen van de mensen met de LG-PV350? Ziet er interessant uit, zo'n grote tv voor die prijs. Zelf viel me op dat bijvoorbeeld bij de Samsung PS51D550 de beelden 'schokkerig' worden weergegeven. Zie je dat bijvoorbeeld bij deze LG ook, of minder/niet?
zal het maandag even voor je na gaan kijken ;)
krijg hem zoals het nu lijkt maandag geleverd en kan dan mijn LG 37LD450 verhuizen naar de slaapkamer :D

zodra ik meer weet krijg je van mij even een PB of plaats ik het hier even...

tevens zal ik in de loop van die week ook even een review schrijven, kzit toch thuis met een dikke keelontsteking XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 06-07 21:29

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik twijfel echt om een 50 of 60 inch model van het type PZ550 te nemen. Scheelt toch weer 600 euro bijna. Bovendien is mijn woonkamer "slechts" 25 vierkante meter (5,5 bij 4,5 meter).

Ik ben echt een enorme film/seriesfreak en ik wil dan ook echt genieten van mijn TV. Bovendien heb ik nu een 42 inch panasonic van slechts 2 jaar oud, maar die zal verhuizen naar de slaapkamer. Ik vind de nieuwe pana's echter een beetje prijzig. Ik ben niet van plan veel geld uit te geven aan een tv (Lees meer dan 2000 euro).

Ben van plan de TV te gaan combineren met een Teufel set en een Pioneer receiver.

[ Voor 58% gewijzigd door FREAKJAM op 27-06-2011 09:21 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
FREAKJAM schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:14:
Ik twijfel echt om een 50 of 60 inch model van het type PZ550 te nemen. Scheelt toch weer 600 euro bijna. Bovendien is mijn woonkamer "slechts" 25 vierkante meter (5,5 bij 4,5 meter).

Ik ben echt een enorme film/seriesfreak en ik wil dan ook echt genieten van mijn TV. Bovendien heb ik nu een 42 inch panasonic van slechts 2 jaar oud, maar die zal verhuizen naar de slaapkamer. Ik vind de nieuwe pana's echter een beetje prijzig. Ik ben niet van plan veel geld uit te geven aan een tv (Lees meer dan 2000 euro).

Ben van plan de TV te gaan combineren met een Teufel set en een Pioneer receiver.
ik zit hier met exact dezelfde woonruimte, dus ook niet echt groot(woonkamerruimte ook iets van 25 vierkante meter) en dan is een 50inch eigenlijk al vele malen te groot, dus ik zou niet een 60 inch nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 11:33
Weet iemand misschien de afmetingen (breedte en diepte) van de voet van een 60" model?
Dan kan ik beoordelen of ik hem neer kan zetten of aan de muur moet hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
FREAKJAM schreef op maandag 27 juni 2011 @ 09:14:

Mijn woonkamer is 25 m2. Ik zit 3,5 m van mijn 50inch PZ550 af. De eerste week vond ik de TV te groot, nu ben ik er aan gewend en vind dat de TV een prima formaat heeft. Bedenk ook dat veel filmmateriaal in 21:9 is opgenomen en dat je op 16:9 vaak zwarte balken boven en beneden van het filmbeeld hebt.

60 inch zou ik te groot vinden op deze afstand. Er komt nu al een bak licht vanaf. De eerste weken deed dit zelfs pijn aan mijn ogen.
Flavio schreef op maandag 27 juni 2011 @ 13:57:
Weet iemand misschien de afmetingen (breedte en diepte) van de voet van een 60" model?
Dan kan ik beoordelen of ik hem neer kan zetten of aan de muur moet hangen.
Die kan je natuurlijk zelf van de LG site halen..

[ Voor 14% gewijzigd door mcsluis op 27-06-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio
Die kan je natuurlijk zelf van de LG site halen..
Zo slim was ik zelf ook al maar daar staat alleen de diepte niet de breedte van de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Kom net de 50pv350 tegen in MM krantje. 566euro , dit word wel heel verleidelijk...

Martijn,schiet eens op met je review! :P

[ Voor 3% gewijzigd door DutchFLC op 27-06-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
DutchFLC schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:52:
Kom net de 50pv350 tegen in MM krantje. 566euro , dit word wel heel verleidelijk...

Martijn,schiet eens op met je review! :P
had em besteld bij Wehkamp met verzending acceptgiro, kdenk das wel handig...
geld heb ik wel daar niet van, maar kdenk ik doe het wel zo XD
blijkt dat ze mij niet geinformeerd hebben dat ik het volledige bedrag eerst moest betalen, omdat dit mijn eerste bestelling was bij hun...
tig telefoontjes verder e.d. blijkt dat de TV nu morgen pas komt.

ik denk dat je voor die prijs er sowieso niet een bult aan kunt vallen, ik heb em voor 619 incl verzend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
edit

[ Voor 97% gewijzigd door DutchFLC op 29-06-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 21:29
Ik kom er niet uit, mijn broer heeft de 50PW450 van LG
echter weet ik niet welke 3d bril er te gebruiken is op het apparaat.
de lg website geeft geen uitslag en de handleiding is ook al niet veel beter.
ook google kan mij geen antwoord geven.

wie kan mij vertellen welke hierop werkt.

lg-ags110 werkt deze?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Dutchzilla schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:27:
Ik kom er niet uit, mijn broer heeft de 50PW450 van LG
echter weet ik niet welke 3d bril er te gebruiken is op het apparaat.
de lg website geeft geen uitslag en de handleiding is ook al niet veel beter.
ook google kan mij geen antwoord geven.

wie kan mij vertellen welke hierop werkt.

lg-ags110 werkt deze?
Als het een 2011 model is heb je de AGS-250 nodig. Bij ouder modellen de 110. Let op! Dat ding is niet full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Gisteren de 50pv350 besteld bij MM voor 566! Zaterdag staan de bezorgers voor de deur!

(Had trouwens prijs aangpast in pricewatch maar nu is MM uit de lijst verdwenen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
DutchFLC schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 08:56:
Gisteren de 50pv350 besteld bij MM voor 566! Zaterdag staan de bezorgers voor de deur!

(Had trouwens prijs aangpast in pricewatch maar nu is MM uit de lijst verdwenen?)
zag het idd... ben er niet meer aan toe gekomen om een review te schrijven, maar de tv is het dubbel en dwars waard! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Er zijn firmware updates beschikbaar voor i.i.g. de PZ550 en de PZ750.

[ Voor 84% gewijzigd door mcsluis op 30-06-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
eindelijk maar toch, een review van de LG 50PV350!

productreview: LG 50PV350 review door MartijnAbel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
LG 50PW451.AEU

Trouwens via mail bevestigd gehad dat dit model wel FULLHD is en niet zoals hun website zegt HD READY.
en een hoop andere winkels hebben de informatie dus verkeerd.

Alleen de Mediamarkt heeft de informatie zo'n beetje goed staan op de site.
Ben er heen geweest en ze een Ps3 en Bluray speler laten aan slutien en de TV gaat zelf inschakelen op 1080P 60hz ( geeft hij weer ).
Ook gaf mijn laptop 1920x1080 netjes aan.
En ter bevesteging een vriend van mij heeft het model ook en daar stond ook op de doos geen full hd, maar is het wel.
Tijd dat ze dat is veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
wat is de pw 451 WEL full hd , dan ga ik m vandaag nog kopen als dat zo is!!

[ Voor 4% gewijzigd door symbiotic op 05-07-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
symbiotic schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:28:
Ik heb het gistere nog getest heb mijn ps3 bij een vriend van me aangesloten en dan zegt de TV ook 1080P op 60hz.

Waarschijnlijk krijgt hij het 1080P signaal binnen en zet de TV het zelf om naar zijn formaat nodig.
( downscale ? )
Er werd mij namelijk ook verteld dat de "standaard reso op een plasma niks uitmaakt"
Anders kan ik het niet verklaren.
Ik heb mijne inmiddels besteld hij is mooi groot en perfect voor mijn htpc en ps3 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 05-07-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
ik heb zelf ook altijd gedacht dat hij full hd was maar nadat vele zeiden van niet had ik deze tv van mijn lijst gehaald , er is de 42 en 50 inch van de pw451 neem aan dat jij de 50 inch besteld heb , nog tips waar te kopen of bestellen en voor hoeveel heb jij hem besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 12:28
symbiotic schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:28:
Ik kan bevestigen dat dit een Full HD toestel is want ik heb m zelf ook. De uitvoer van mijn PS3 staat ook op 1080p en zodra ik mijn PS3 aanzet geeft de tv ook aan 1080p @ 60hz...

Als ik standaard tv kijk (via decoder) geeft de tv aan 720p of 1080i @ 50hz.

In de tijd dat ik m kocht (ong anderhalve maand geleden) was het heel onduidelijk of het idd om een hd ready of full hd toestel ging (is trouwens nog steeds vaag aangegeven gezien de ene site aangeeft full hd en de meeste hd ready). In die periode stond op de site van LG zelf dat het wel een Full HD toestel was en nu staat er weer HD ready dus is nogal verwarrend :-(

Voordat ik het toestel heb gekocht heb ik daarom ook een mail gestuurd naar LG met de vraag wat het nou was en zij bevestigden dat het ging om een Full HD toestel en na testen hier thuis kan ik alleen maar concluderen dat het ook zo is.

Ik weet niet of het nog verschil maakt dat het type wat ik heb de 50PW451.AEU is (van de Media Markt) en dat het misschien alleen bij dit type model full HD is, dat durf ik niet te zeggen.

Maar heb er een hoop schik van tot nu toe en voor de prijs is het een goede koop geweest waar ik erg tevreden mee ben. Heerlijk groot scherm en mooie kleuren, zwarten zijn ook goed al kan het zwart wat mij betreft nog wel wat zwarter (maar moet nog het eea aan kleurinstellingen gaan aanpassen en laat deze nog misschien calibreren).

3D moet ik nog afwachten want de bril die erbij zou moeten zitten (actieve bril) zat er helaas niet bij en LG had aangegeven deze na te leveren maar hebben momenteel problemen met de levertijden van de type brillen nodig voor dit toestel.

Kijkend naar kwaliteit/prijsverhouding dus wel een aanrader! :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Afrojan op 05-07-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Wat zijn jullie ervaringen met 3D en crosstalk/Ghosting. Ik heb de 50pz550 en ervaar tijdens het kijken van 3D behoorlijk veel crosstalk. het scherm staat er nu 3 weken, dus misschien wordt het na verloop van tijd minder, maar 3D kijken ervaar ik nu iig niet als prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Nou , bestellen dan maar , waar heb jij hem gehaald afrojack , heeft iemand ervaring met bestellen bij pixmania , daar is hij het goedkoopst ,weet alleen niet hoe het zit met garantie , dode pixel(plasma cellen LOL) etc, of dat mijn tv ineens toch hd ready blijkt te zijn en dan niet kan ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio
Ik heb vandaag de LG60PV250 in een winkel bekeken en dat zag er naar mijn mening heel goed uit.

Je kan voor €82,- 3 jaar extra garantie er bij kopen (standaard is 2 jaar) en als er geen aanspraak op gemaakt wordt krijg je dat bedrag terug na de afloop van de garantietermijn, dus na 5 jaar. Is dat het waard?
Ik heb vaak het gevoel dat je met die garantieverzekeringen belazerd wordt waar je bij staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Flavio op 07-07-2011 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
over die pw 451, die is dus niet full hd mensen. Hij kan wel full hd input aan ja, en dat geeft hij dan aan.
Daarom vind ik zelf dat hij niet zo supergoedkoop is.

@hieronder: ja, dat doet zelfs mijn antieke pana nog, en geeft dan inderdaad netjes 1080p aan.
Verder heeft die LG gast gewoon ongelijk, ik zie op internet tientallen staan van deze tv, gewoon HD ready.
Verder niks mis mee, maar ik zou er zelf anno 2011 niet meer aan beginnen.

[ Voor 49% gewijzigd door Simball op 07-07-2011 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
@ simball , wat gebeurt er volgens jou dan met de full hd input wordtgedownscaled naar hd ready ??en afrojan heeft LG gemaild zegt hij en Lg zegt van wel , nu weet ik het al helemaal niet meer ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
symbiotic schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 22:13:
@ simball , wat gebeurt er volgens jou dan met de full hd input wordtgedownscaled naar hd ready ??en afrojan heeft LG gemaild zegt hij en Lg zegt van wel , nu weet ik het al helemaal niet meer ????
Ene site zegt het 1 de ander iets anders, en ook lg heeft tegen hem gezegt dat het WEL zo is.

Ik weet het ook niet kan moeilijk het paneel eruit halen :P, bedoel als hij geen 1080P is waarom kan hij dan wel via een media center 1920x1080 aan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
een andere manier zo kunnen zijn door heel dichtbij je tv kijken naar de pixel groote , bij hd ready plasma zijn het vrij grote vierkante pixels !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
symbiotic schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 23:28:
een andere manier zo kunnen zijn door heel dichtbij je tv kijken naar de pixel groote , bij hd ready plasma zijn het vrij grote vierkante pixels !
Afgezien van dat.. Op de site van LG staat duidelijk 1024 x 768 output. Als je op de 'info' button van de AB drukt (Ok button) zie je idd het ingangssignaal weergegeven en niet het uitgangssignaal.

De MM is de enige die zegt dat het een FULL HD scherm is.

Vrij simpel te testen door een PC er op aan te sluiten via DVI/HDMI en kijken wat de maximale te selecteren resolutie is.

[ Voor 16% gewijzigd door mcsluis op 08-07-2011 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mcsluis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:19:
[...]

Afgezien van dat.. Op de site van LG staat duidelijk 1024 x 768 output. Als je op de 'info' button van de AB drukt (Ok button) zie je idd het ingangssignaal weergegeven en niet het uitgangssignaal.

De MM is de enige die zegt dat het een FULL HD scherm is.

Vrij simpel te testen door een PC er op aan te sluiten via DVI/HDMI en kijken wat de maximale te selecteren resolutie is.
dat is dus 1920x1080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
Heel erg raar. Ik kan mij niet voorstellen dat als het een HD-Ready paneel is dat de PC onterecht 1920x1080 detecteert. Je dus bijna werkelijk denken dat dat ding echt full hd is. Het zou namelijk zinloos zijn om 1920x1080 input signaal te laten detecteren en vervolgens down te laten scalen door de TV.\

Ik ben de draad kwijt ;-) kan je de pixels niet gaan tellen?

[ Voor 3% gewijzigd door mcsluis op 08-07-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
mcsluis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:46:
[...]

Heel erg raar. Ik kan mij niet voorstellen dat als het een HD-Ready paneel is dat de PC onterecht 1920x1080 detecteert. Je dus bijna werkelijk denken dat dat ding echt full hd is. Het zou namelijk zinloos zijn om 1920x1080 input signaal te laten detecteren en vervolgens down te laten scalen door de TV.\

Ja weird he.

Ik snap er ook niks meer van, maar heb net een LX9500 Besteld ( full led ) dus helaas vanwege de wazige en niet zekerheid uitleg van zowel LG als Winkels heb ik de gok niet genomen, al heeft een maat van me ( afrojan ) er erg schik van ! .
Kijk ik er heus nog wel filmpjes op Afro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
mcsluis schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:46:
[...]

Nee hoor, de pc detecteert gewoon de maximale input, en dat is 1080p, en dan lekker downscalen.
Maar voor de zekerheid, tel is 1 CM horizontale pixels en vermenigvuldig dat met de breedte van de tv.
Is het 1024 of 1920, bijna factor 2, dus kan niet mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
zou wel een hele slechte zaak van lg zijn als je in de mail terug krijgt dat hij wel full hd is en dan vervolgens de tv koopt en dat dan niet blijkt te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afrojan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-06 12:28
Ben na aanleiding van de discussie over de PW451 toch maar "even" het aantal pixels gaan tellen en kan concluderen dat ik soweiso niet op 1920 pixels horizontaal uitkom dus met andere woorden het lijk er dus inderdaad op dat het geen Full HD toestel is maar HD ready. De TV past schijjnbaar zelf de input aan naar zijn eigen resolutie.

Beetje jammer (en slecht) dus dat ik niet de juiste info van LG heb gekregen toen ik hier naar vroeg...

Ik ben alsnog erg tevreden met de aankoop van deze TV, ik geniet er nog iedere dag van! HD materiaal is echt haarscherp en het formaat is ook heerlijk. Gelukkig dus geen spijt achteraf ;)

Vind het alleen een beetje vreemd dat een scherm van 50 inch anno 2011 nog in HD Ready word uitgebracht, je zou denken dat alles tegenwoordig wel Full HD is.

@ Mektheb: je bent altijd welkom ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Afrojan op 11-07-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossiejwt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 11:19
de 50pz250 is bij saturn hoofddorp 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flavio
Ik krijg bij mijn LG 60PZ250 TV en mijn Pioneer VSX-921 receiver het HDMI ARC (Audio Return Channel) niet werkend.

Ik gebruik een HDMI 1.4 kabel aangesloten op de Pioneer HDMI uitgang en de HDMI1 ingang van de LG.
Op de LG staat SimpLink (LG benaming voor HDMI CEC) aan en Speaker op 'HT Speaker'.
Op de Pioneer staat HDMI Control aan en TV Audio staat op 'via HDMI'.
Bij de TV/Sat input van de Pioneer staat Digital In op 'via HDMI'.

Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mcsluis schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:54:
Er zijn firmware updates beschikbaar voor i.i.g. de PZ550 en de PZ750.
Firmware is offline gehaald denk ik? Ik vraag me af waarom..

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid Vendetta
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:19
Deze week (tot zondag 14-08) bij MM Groningen:

LG PV250 (typefout?) 50" FullHD

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/651n4o.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Acid Vendetta op 13-08-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazz0847
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-07 11:58
Ik heb sinds een weekje de LG 50PZ550 in huis. Heb er voor jullie een review over geschreven ;) Als iemand iets wil weten: vraag maar raak!

Maker van de HeatMeister (voorheen HeatBooster) ventilatorsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Iemand die kan bevestigen of ARC werkt in combinatie met een Onkyo receiver? Ik wil graag het geluid van mijn tv (digitale tv van upc via ci+ module) via mijn receiver horen (NR509).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

De 60" 3d (incl 2 3d brillen) bij MM Hengelo & Enschede deze week 1299 euro.
pricewatch: LG 60PZ570
http://www.mediamarkt.nl/?langId=&layer=flyer

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-07 15:06
Momenteel ben ik in bezit van een 60pv250 en moet zeggen het bevalt me goed. Echter als ik normaal TV bekijk heb ik soms zwarte balken in beeld. Wanneer ik de modus veranderd naar volledig beeld past hij dit niet aan.

Ik bekijk alle zenders in HD en heb geen kastje van ziggo maar een CI module. Ben al op zoek gegaan naar een firmware maar ook deze kan ik niet gevonden krijgen op de LG site.

http://www.lg.com/nl/tv-a.../LG-plasma-tv-60PV250.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spyker1982
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-04 14:22
Ik heb de LG50PZ250 nu een paar weken en de LGBD670 blu-ray speler erbij gekocht.
Deze bevallen beiden erg goed. Ik zal een review van de LG50PZ250 schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aliberto
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-06 23:00
Killertjuh schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 16:19:
Momenteel ben ik in bezit van een 60pv250 en moet zeggen het bevalt me goed. Echter als ik normaal TV bekijk heb ik soms zwarte balken in beeld. Wanneer ik de modus veranderd naar volledig beeld past hij dit niet aan.

Ik bekijk alle zenders in HD en heb geen kastje van ziggo maar een CI module. Ben al op zoek gegaan naar een firmware maar ook deze kan ik niet gevonden krijgen op de LG site.

http://www.lg.com/nl/tv-a.../LG-plasma-tv-60PV250.jsp
Ik heb deze tv ook sinds 1 week.

Ik heb mijn oude Full led 55 inch tv ingeruild voor deze budget tv en het beeld is redelijk strak te noemen. Echter heb ik nog niet op digitaal getest. Wat mij wel opviel was dat wit niet wit was standaard (eerder blauwig) en zwart niet superzwart (eerder grijzig).
Maar nogmaals het is een budget tv en je krijgt veel waar voor weinig geld. Bekend fenomeen van plasma tv's is wel dat deze bij zonlicht erg doen schitteren, houdt hiermee tijdens aanschaf rekening mee.

Vroeger was ik anti LG, maar ik begin bij te draaien.

Ik ben met mijn oude Sony tv 1 jaar bezig geweest om de juiste kleuren te krijgen en kreeg deze na 1 jaar nog niet in orde. Is er iemand die prof. calibratiesettings heeft uitgevoerd of deze op internet heeft gevonden voor deze tv?

Alvast bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door aliberto op 13-10-2011 12:01 ]

Kennis begint met informatie vergaren.

Pagina: 1 2 Laatste