Ik ben op zoek naar een nieuwe PC om muziek op te nemen. Het allerbelangrijkste voor mij is dat de PC zo stil mogelijk is. Wel zo fijn als je muziek gaat opnemen met microfoons.Ik kan echter op internet bijna niks vinden over de geluidsproductie van bijvoorbeeld HP, Acer of Medion systemen, om maar wat merken te noemen die ik wel zie zitten.
De PC hoeft geen super videokaart en dergelijke te hebben, gewoon een moderne snelle processor (i3, i5, AMD X4), 4 GB RAM en klaar. Ik heb zelf een goede geluidskaart (Focusrite Saffire 6 USB) en draai Reaper om audio op te nemen en te bewerken.
Weet iemand reviews of tests van moderne systemen te vinden waarbij ook het geluidsniveau wordt vermeld?
Ik zou er erg mee geholpen zijn! Alvast bedankt!
De PC hoeft geen super videokaart en dergelijke te hebben, gewoon een moderne snelle processor (i3, i5, AMD X4), 4 GB RAM en klaar. Ik heb zelf een goede geluidskaart (Focusrite Saffire 6 USB) en draai Reaper om audio op te nemen en te bewerken.
Weet iemand reviews of tests van moderne systemen te vinden waarbij ook het geluidsniveau wordt vermeld?
Ik zou er erg mee geholpen zijn! Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 09:08 ]