AC Ryan Playon!HD: twee stappen voorwaarts

Pagina: 1
Acties:

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:57

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Zeer gewaardeerde redactie :)

Ik heb een vraagje over deze review: reviews: AC Ryan Playon!HD: twee stappen voorwaarts

Bij de Prijzen en specificaties wordt gewezen naar de Playon!HD 2 met een 2 TB. Die is uiteraard duurder dan de AC Ryan Playon!HD 2 zonder meegeleverde HDD. Zou het misschien beter zijn om ook de variant zonder HDD hierbij te benoemen? pricewatch: AC Ryan Playon!HD 2
Ik heb ook een beetje het gevoel dat de review van deze variant uit gaat doordat de HDD hier als optie genoemd wordt.
De PlayonHD! 2 kan met een interne harde schijf worden uitgerust.
(...) de nieuwe mediaspeler is voorzien van een zogeheten EZ Drive-slot aan de zijkant, waar een harde schijf in kan worden geschoven.
Overigens is de vorige keer wel alle HDD-varianten uiteen gezet: reviews: AC Ryan PlayOn!HD review

Bovendien zou het wellicht mooi zijn om te benoemen welke type HDD geplaatst kunnen worden? (interface/ inch?)

offtopic:
Het lijkt me sowieso verstandig om een HDD los te kopen aangezien je dan -als ik het goed zie- goedkoper uit bent.

Edit: Titelfix van de review? ==> AC Ryan Playon!HD 2: twee stappen voorwaarts

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De juiste koppeling is gisteren reeds gefixed. De overige punten laat ik aan Dimitri over :)

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-01 09:32
Titelfix doorgevoerd, evenals aanduiding hdd. Dank voor de input.

Abort Retry Fail?