Toon posts:

samsung galaxy i5800 werkt niet voor internet en gps

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb onlangs een samsung galaxy apollo i5800 gekregen.
De telefoonfie werken, maar ik wou hem zonder sim kaart gebruiken op wifi, of gps op reis.
beide functies kriig ik niet aan het werk.
wifi: toestel geeft aan dat hij na ingeven van paswoord verbonden is, maar toestel geeft boodschap dat hij de website niet kan openen.
gps: blijft zoeken naar lokatie?
moet ik iets aktiveren of downloaden om dit te kunnen gebruiken. :-(

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 00:18
Wifi: zou moeten werken, mogelijk blokt de router het verkeer naar je telefoon?
GPS: de ingebouwde A-GPS werkt het beste wanneer hij gebruik kan maken van een mobiel (data-)netwerk. Als je er geen sim in hebt zitten moet je buiten op een open plek gaan staan en enige minuten geduld hebben voor een fix. De eerste fix kan zomaar ruim 10 minuten duren.

Ps. Stel je vragen in het vervolg even in het centrale topic.
Samsung Galaxy Apollo i5800 i5801

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
gps: ben inderdaad een stapje verder geraakt, nu vind hij de lokatie inderdaad na 10 tal minuten zoeken.
Ik enter een stad en hij blijft de boodschap geven "routebeschrijving zoeken". Na opnieuw 25 minuten heb ik hem maar afgezet. ?

Wifi:, begrijp ik niet goed. als ik op een gratis wifi connectie in het hotel connectie maak. "Verbonden"geeft hij dan als boodschap. kan men dan bv google web site blokkeren? telefoon heb ik hier toch niet voor nodig. Ofwel?

bedankt voor je verdere hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 00:18
Zonder sim-kaart en een werkend mobiel datanetwerk kan de telefoon geen routes en kaarten downloaden van Google Maps, daarom kan het toestel geen routebeschrijving vinden.

Moet je op het wifi netwerk in het hotel inloggen met een speciaal password of overige inloggegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK zal eens proberen met de sim kaart erin.

voor de wifi moest ik inderdaad het paswoord van het gratis internet inbrengen en nadien gaf het toestel de boodschap "verbonden". als ik dan een website wou oproepen ging dit echter niet.

Alvast bedankt voor je hulp.