Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Computer

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 16:40
Beste Tweakers,

Ik ben nu al zo'n 2 weken op zoek naar een nieuwe pc. Het is de bedoeling om deze zelf samen te stellen en, om kosten te besparen, is er ook de mogelijkheid om hem zelf in elkaar te zetten (assemblage kosten zijn al snel zo'n 50-60 euro). Terwijl ik op zoek was naar producten (ik heb de pc builder op alternate gebruikt en natuurlijk de pricewatch van Tweakers.net) merkt ik dat ik toch wat minder van de moederborden wist.
Misschien kunnen jullie me helpen. Dit is wat ik in iedergeval erin wil hebben: Intel core I7 2600k, Nvidia Gtx 560 en >4gb ram (tot 8gb ongeveer). Max budget is 850 euro. Ik ben wel ongeveer op zoiets uitgekomen maar die moederborden.... 8)7
Alvast bedankt,

Derek

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En wat wil je dan wat je moederbord kan? Want hoe moeten wij nu hier iets over zeggen anders dan "een moederbord met socket 1155"? Komop zeg, lees eerst ff de regels voor je post.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 21:41

InFamous

excommunicado

lang leven de BBG's
Best Buy Guide overzichtstopic
lees dit maar door staat alles in wat je nodig hebt.

Formerly known as Ragdoll

• lamadingdong
Excuus, ik zou graag willen dat het moederbord de volgende specificaties heeft: 2x Pci 16x 2.0, raid 0, 1. en gigabit ethernet. Voor de rest stel ik weinig eisen.

• lamadingdong
InFamous schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:22:
lang leven de BBG's
Best Buy Guide overzichtstopic
lees dit maar door staat alles in wat je nodig hebt.
Deze heb ik inderdaad ook al doorgekeken, maar daar staat niet in wat ik nodig heb.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door. Die guide helpt je om een moederbord uit te zoeken.

• lamadingdong
Terw_Dan schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:27:
Neem **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? eens door. Die guide helpt je om een moederbord uit te zoeken.
Ok, bedankt! Die had ik nog niet gevonden. Ga ik meteen even doorlezen.

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
lamadingdong schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:24:
Excuus, ik zou graag willen dat het moederbord de volgende specificaties heeft: 2x Pci 16x 2.0, raid 0, 1. en gigabit ethernet. Voor de rest stel ik weinig eisen.
De eisen zijn zo basis dat het geen drol uitmaakt welk moederbord je pakt. Alleen twee keer PCI-e moet je even op letten maar de meeste 1155 bordjes hebben dat ook. Als je van plan bent SLI/Crossfire te draaien wel ff kijken wat door het mobo wordt ondersteund. Crossfire is meestal geen prob, SLI is niet overal ondersteund.

Verwijderd

lamadingdong schreef op maandag 25 april 2011 @ 11:28:
[...]

Ok, bedankt! Die had ik nog niet gevonden. Ga ik meteen even doorlezen.
Mooi, dan kan deze op slot ;)

Ik raad je aan hier verder te gaan: [BBG aanschaf] Gamesysteem.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.