Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
FastFred schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:19:
[...]

mag jij me vertellen hoe ze dat opgelost hebben, ben benieuwd :)

Crossfire heb ik niet, keb een Nvidia kaart ;)
Ik moest van hun onder het tabje opstarten in ms config alles wat mee opstart uitschakelen..... wacht ik heb de mail nog:

Can you try the following procedure). NOTE If you are using a software firewall, other than the Windows Firewall you should enable the Windows Firewall before connecting to the internet, after using this procedure.

a) Click on the Windows Start button and select 'Run'. In the 'open' box enter "msconfig" (without the speech marks). For Windows Vista, just enter the text in the search box.
b) In the general tab click on 'selective startup'
c) Now click on the startup tab (the last tab at the top of the msconfig screen) and UNtick everything EXCEPT 'systray' and 'scanregistry' (if they appear. If they do not, don’t worry).
d) Now close msconfig, you will be prompted to re-start your PC. Select 'Restart'
e) When the PC has re-booted, you will see a box with System Configuration Utility as its title. Tick the checkbox and then click on OK.
f) Now try the game again.

Let us know if this is successful.

Dirt 3 werkt bij mij nu ook met Crossfire. Ik denk dat het te maken heeft met die update van laatst.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:55:
Voor degenen die benieuwd zijn hoe de rally stages aan elkaar verbonden zijn en hoeveel overlap er is (heel veel dus) heb ik de volgende kaarten gemaakt. Je kan dus niet meer dan 2 korte stages in elk land rijden zonder in herhaling te vallen... Valt me ZWAAR tegen... Toen ik het spel voor het eerst gespeeld had, zei ik al dat het net leek alsof er eigenlijk maar 1 stage per land is met steeds 1 detour. Ik blijk nog gelijk te hebben ook...

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat valt inderdaad tegen. Op zulke momenten besef je eigenlijk hoe klein CM is. Ze hebben namelijk vergeleken met de concurrentie veel moeite om een fatsoenlijk aantal maps te maken. Misschien is het beter als ze inderdaad DICE in te huren zoals EA dat deed met Hot Pursuit. Alleen dan wel met het niveau van details (bomen) zoals CM dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
Robolokotobo schreef op zondag 12 juni 2011 @ 17:44:
[...]

Ik moest van hun onder het tabje opstarten in ms config alles wat mee opstart uitschakelen..... wacht ik heb de mail nog:

Can you try the following procedure). NOTE If you are using a software firewall, other than the Windows Firewall you should enable the Windows Firewall before connecting to the internet, after using this procedure.

a) Click on the Windows Start button and select 'Run'. In the 'open' box enter "msconfig" (without the speech marks). For Windows Vista, just enter the text in the search box.
b) In the general tab click on 'selective startup'
c) Now click on the startup tab (the last tab at the top of the msconfig screen) and UNtick everything EXCEPT 'systray' and 'scanregistry' (if they appear. If they do not, don’t worry).
d) Now close msconfig, you will be prompted to re-start your PC. Select 'Restart'
e) When the PC has re-booted, you will see a box with System Configuration Utility as its title. Tick the checkbox and then click on OK.
f) Now try the game again.

Let us know if this is successful.

Dirt 3 werkt bij mij nu ook met Crossfire. Ik denk dat het te maken heeft met die update van laatst.
Gaat dat updates installeren vanzelf? Want heb nog geen updates geinstalleerd.

En ik heb standaard alle ongein in msconfig al uitgeschakeld, maar kzal 's kijken zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Volgens mij was het een update via of van GFWL. Wat de update precies inhield weet ik niet maar het werd heel duidelijk aangegeven dat er een update was toen ik het spel opstartte. Ik weet niet meer of ik er zelf ook voor moest kiezen om hem te installeren of niet.

Het was waarschijnlijk een patch. Dit vond ik nog over de patch:

You should be notified of the patch through Games for Windows Live when you start up Dirt 3. GFWL should notify, then download the update while still in the Dirt 3 load screen/menu, then the game will shut down, the patch applied, then the game will restart after installation.

Toen ik Dirt 3 net had kreeg ik van Codemaster deze tip die niet het gewenste resultaat bij mij opleverde maar misschien dat iemand anders er wat aan heeft:

Can you try deleting the following file:

Documents/My Games/Dirt3/hardwaresettings/hardware_settings_config.xml

Hope this helps.

[ Voor 58% gewijzigd door Robolokotobo op 13-06-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkehuus
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07
Weet iemand of het niet in kunnen loggen op DirtNet te maken heeft met het 'hackers-probleem'?

Ik kan namelijk niet mijn ghost opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Het duurt soms wel lang voordat je een game gevonden hebt (online, PS3).

En 9 van de 10 keer begint het ook met maar 1 iemand die erbij komt, en pas langzaam loopt het een beetje vol als je geluk hebt.

Duurt wel lang om te levelen op deze manier :P

[ Voor 15% gewijzigd door Sander H op 16-06-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Sander H schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:23:
Het duurt soms wel lang voordat je een game gevonden hebt (online, PS3).

En 9 van de 10 keer begint het ook met maar 1 iemand die erbij komt, en pas langzaam loopt het een beetje vol als je geluk hebt.

Duurt wel lang om te levelen op deze manier :P
Dit merk ik de laatste 2 a 3 dagen ook... In het begin ging het perfect, maar de laatste tijd gaat het steeds minder.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geeneen keer online gereden: werd niet goed van het zoeken en wachten... en waarschijnlijk wordt je dan meteen van de baan gerost ook nog... Ik rij wel offline... (Ik heb trouwens geen idee hoe je jezelf op ready moet zetten in dat online scherm...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Zo, en toen zat ik op het punt dat ik het spel niet verder kan spelen. Alle levels met sneeuw moet ik overslaan omdat het grafisch een rommeltje wordt. Bij de derde driehoek zitten echter zoveel sneeuwlevels dat ik niet meer de benodigde punten kan halen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Wat bedoel je met dat het grafisch een rommeltje wordt? Je speelt de snow levels niet omdat het er niet uit ziet?

[ Voor 34% gewijzigd door FastFred op 17-06-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:58
Gebeurt in echte rallies ook hoor. Zolang je af kan snijden doe je het:
Left 5 cut, straight 30, right 5 dont cut.
Etc ;).

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 19-06-2011 22:43 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
In Dirt 2 was het soms echt overdreven. Dat was haast grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet nog even tot 22 juni wachten dan krijg ik dirt 3 voor mijn verjaardag, ben benieuwd hoe het racegevoel is. In de reviews van verschillende websites heeft dirt 3 best een hoog cijfer gekregen.
voor de ps3 krijg ik hem dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Het is wel lastig in het begin met de assists uit maar het wend gauw. Je gaat misschien niet alle onderdelen uit het spel leuk vinden (ik vind bijv. niks aan rijden in de sneeuw en gymkhana) maar gelukkig is er veel om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 19:29
Robolokotobo schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:35:
Het is wel lastig in het begin met de assists uit maar het wend gauw. Je gaat misschien niet alle onderdelen uit het spel leuk vinden (ik vind bijv. niks aan rijden in de sneeuw en gymkhana) maar gelukkig is er veel om uit te kiezen.
Ik vind de assists wel een beetje nep.. De ideale racelijn in een rally game, komop, daar heb je toch een navigator voor? Overigens vind ik het stemgeluid van de navigator te zacht en te onduidelijk, ik prefereerde de Schot uit DiRT 2. Wat ik ook erg irritant vond was het eerst Gymkhana event. Niet te skippen en Ken Block en je monteur waren o zo grappig bezig in die tutorial.

OT: Het spel zelf rijdt wel erg fijn, dus top wat dat betreft. Ze hadden alleen Ken Block mogen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knul schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:50:
[...]

Ik vind de assists wel een beetje nep.. De ideale racelijn in een rally game, komop, daar heb je toch een navigator voor? Overigens vind ik het stemgeluid van de navigator te zacht en te onduidelijk, ik prefereerde de Schot uit DiRT 2. Wat ik ook erg irritant vond was het eerst Gymkhana event. Niet te skippen en Ken Block en je monteur waren o zo grappig bezig in die tutorial.

OT: Het spel zelf rijdt wel erg fijn, dus top wat dat betreft. Ze hadden alleen Ken Block mogen houden.
Idd. Rally met een racelijn... Sowieso racen met een racelijn. :X Ik heb alle assists uit en zet zeker met rally altijd de complete HUD uit (ik rij eigenlijk alleen nog maar rally in Dirt 3, maar dan wel custom rallies!). Oogt het allemaal meteen een stuk echter en het rijdt ook veel leuker. Al die OSD rommel op het scherm verpest de boel. En het is ook spannender: je rijdt in je uppie compleet vertrouwend op de co-driver en pas als je over de finish bent, zie je hoe je het gedaan hebt! Stukken spannender dan rijden met de HUD aan! Ik ben trouwens helemaal geen hardcore racer of simmer of zo, hoor: zonder assists rijden is in Dirt 3 echt geen kunst (zoals het wel is in bv. Richard Burns Rally).

Wat betreft de te zachte navigator: klopt, dus ik heb het volume van de andere onderdelen een STUK zachter gezet. Nu kan ik haar prima verstaan! 8) Volgens mij staat de co-driver op 100 en de rest zelfs op 50...!

Ik adviseer echt iedereen die rally leuk vindt om alles uit te zetten (assists en HUD): veel leuker. En o ja, gebruik de hood cam: veel realistischer dan die bekrompen cockpit view die iedereen zo hardcore vindt, wat nonsens is. De monitor is je voorruit, dus is het logisch de hood cam te gebruiken. De cockpit is voor mensen die het zichzelf graag moeilijk willen maken en dan denken dat ze simmer zijn i.p.v. gamer. :+ (Ach, het is maandagochtend en nog vroeg dus laat me even lekker een heilig huisje omver trappen, ja! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Weet niet of het al eerder gepost was, maar er zijn al plaatjes van de monte carlo DLC pack te vinden online. De DLC komt 28 juni uit:

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:50
Knul schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:50:
[...]

Overigens vind ik het stemgeluid van de navigator te zacht en te onduidelijk, ik prefereerde de Schot uit DiRT 2.
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:45:
[...]

Wat betreft de te zachte navigator: klopt, dus ik heb het volume van de andere onderdelen een STUK zachter gezet. Nu kan ik haar prima verstaan! 8) Volgens mij staat de co-driver op 100 en de rest zelfs op 50...!
ik heb gewoon nog die schot volgens mij. Hij klinkt iig verdacht veel hetzelfde als in deel 2.... en het is in ieder geval geen vrouw! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

het nadeel van dirt3 zijn de korte ritjes 2.3 KM ongeveer.
Daarna rij je echt belachelijk veel in de sneeuw (daar is echt niks aan)

gymkhana is best wel lastig zonder assist , weet even niet hoe die heet.
misschien dat ik de game later dit jaar weer eens een keer op pak, want heb het nu wel weer gehad met racen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:38:
het nadeel van dirt3 zijn de korte ritjes 2.3 KM ongeveer.
Daarna rij je echt belachelijk veel in de sneeuw (daar is echt niks aan)

gymkhana is best wel lastig zonder assist , weet even niet hoe die heet.
misschien dat ik de game later dit jaar weer eens een keer op pak, want heb het nu wel weer gehad met racen.
En daarom rij ik dus alleen maar custom rallies. 8) De rest kan me gestolen worden. Hopelijk wordt WRC 2011 wél een goede game (in tegenstelling met WRC 2010 bedoel ik dan!). Of komt CM met iets anders leuks op de proppen. Maar voorlopig zullen we het hiermee moeten doen, vrees ik... (Dacht nog aan het herinstalleren van Richard Burns Rally met 2011 addon, maar toch... ik ben nét even te gek op mooie graphics à la Dirt 3...! 'k Ben blij dat binnenkort de Monte Carlo DLC uitkomt, al had die natuurlijk gewoon in het spel moeten zitten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb nu de snelste tijd op Taita Hills in de Pro klasse. Er staan nog een paar boven maar daar wil de ghost niet eens van laden, vast en zeker fake. Jammer die cheaters. Ik had mijn naam graag bovenaan het Leaderboard zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:40:
Wat bedoel je met dat het grafisch een rommeltje wordt? Je speelt de snow levels niet omdat het er niet uit ziet?
De textures trekken allemaal naar een willekeurig punt in de level waardoor je veel knipperende zwarte vlakken door het beeld ziet. Sommige aspen levels zijn nog te doen, hoewel je soms bochten moet gokken. Norway is helemaal niet te doen, je ziet 50% van de tijd de hele weg niet.
Hiermee kan ik iig de races die wel werken spelen.
Hoeveel is hier overigens aangepast. Alleen die ene stage, of ook andere stages?

[ Voor 5% gewijzigd door Gisae op 21-06-2011 11:14 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Ik denk dat in jouw geval er serieus iets mis is met je grafische kaart, of de drivers daarvan. Zwarte knipperende vlakken en het niet zien van de weg hoort niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Jorn1986 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 18:44:
Ik denk dat in jouw geval er serieus iets mis is met je grafische kaart, of de drivers daarvan. Zwarte knipperende vlakken en het niet zien van de weg hoort niet.
X1950XT. Met de kaart is niks mis, met de drivers ook niks, op dat ze oud zijn en niet meer geupdate worden na.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=8ionbvqcXi4]
Dit idee, maar dan vaak nog erger.

Topic op codemasters forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tijd om te upgraden dus :9 Misschien dat met de nodige details op low de boel nog een beetje te redden is, maar de GPU is gewoon niet voor deze (hoeveelheid) textures en berekeningen berekend.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik was niet van plan te gaan upgraden voor 1 of 2 spellen die met de textures knoeien terwijl alles nog prima draait.
Zelfs crysis 2 draait nog.

[ Voor 36% gewijzigd door Gisae op 21-06-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
Iemand het uitbreidingspakket al gekocht met die 5 wagens? Ik twijfel gezien ik het spel toch al bijna heb uitgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimmi3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04 11:14
Als je timetrial en online veel speelt zeker een aanrader. Niet duur en leuke wagen.
Camaro is een beest op trailblazer, BMW m3 is gewoon een classic net als de Delta S4.

Scion is een goede gymkhana wagen. Alleen de hummer is drama (vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Gisae schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 13:08:
Ik was niet van plan te gaan upgraden voor 1 of 2 spellen die met de textures knoeien terwijl alles nog prima draait.
Zelfs crysis 2 draait nog.
Je hebt een videokaart van (telt*) 5 (HD2000, 3000, 4000, 5000, 6000) generaties oud. Je zult steeds meer spellen tegen komen die textures en shader versie's hebben die jou kaart niet gaat trekken. Die 1950 is onderhand een museumstuk. Gewoon upgraden

Crysis 2 draait op Low op 1280x1024 zeker?

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 23-06-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
FastFred schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:49:
[...]

Je hebt een videokaart van (telt*) 5 (HD2000, 3000, 4000, 5000, 6000) generaties oud. Je zult steeds meer spellen tegen komen die textures en shader versie's hebben die jou kaart niet gaat trekken. Die 1950 is onderhand een museumstuk. Gewoon upgraden

Crysis 2 draait op Low op 1280x1024 zeker?
Tuurlijk zit daar een kern van waarheid in, maar de GPU in de XBOX360(en PS3 ook behalve dat het een nVidia is) is ongeveer gelijk aan deze kaart en die draait toch ook zowel DiRT 3 als Crysis 2. Ik begrijp wel dat Codemasters zich bij PC's niet meer zo snel zal richten op dit soort kaarten, maar dat is nog geen excuus waarom het niet meer zou mogen werken. Niet iedereen heeft geld/zin elke 2 jaar zijn videokaart te upgraden...

De enige vraag is of de 1950 officieel ondersteund wordt, anders zit er namelijk echt niets anders op dan een nieuwe kopen inderdaad O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Multiconsole games als Dirt 3 worden dan ook zo aangepast dat het op de oudere hardware van console's draait. Ik heb zelf alleen een PC, maar het schijnt dat de meeste games er op de PC het best uit zien, beter dan op console's, omdat de hardware van console's wat lastiger is om te upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
FastFred schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 10:58:
Multiconsole games als Dirt 3 worden dan ook zo aangepast dat het op de oudere hardware van console's draait. Ik heb zelf alleen een PC, maar het schijnt dat de meeste games er op de PC het best uit zien, beter dan op console's, omdat de hardware van console's wat lastiger is om te upgraden
Op het moment dat er een nieuwe console uitkomt is deze vaak 1/2 jaar superieur aan PC's omdat de hardware vaak nog niet voor PC verkrijgbaar is en de games veel beter geoptimaliseerd zijn voor de betreffende hardware. Daarna haalt de PC het inderdaad weer in om 4/5 jaar lang de leiding te hebben met uiteindelijk een wel hele ruime voorsprong. Maar goed, een PC bij de tijd houden kost dan ook wel heel wat meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Bij het maken van Dirt 3 voor pc, wordt er gebruik gemaakt van de nieuwste shaders en texture versie's en weet ik het wat allemaal, mooie graphics is leuk voor een uitgever om mee te pronken en om de verkoopcijfers op te krikken.

Bij het maken van Dirt 3 voor console's, moet er rekening gehouden worden met de oudere hardware van de console's. Het zou toch van de zotte zijn als Dirt 3 nu niet op de Xdoos zou werken, zelfde fouten zou geven als het filmpje met die texture fouten op de vorige pagina, omdat Dirt 3 geport zou zijn van de pc en dus nieuwere technieken gebruikt dan dat de Xdoos nu ondersteunt.

En een console zal nooit voorlopen op de pc, de ontwikkeling van de PS4 en/of de nieuwe Xbox is hoogst waarschijnlijk in volle gang, misschien nog wel alleen in Research en Development, en wordt er gedacht aan grafische kracht vergelijkbaar met een GTX460, tegen de tijd dat die console dan op de markt komt zijn we bij de GTX680. Console's zullen altijd achter de feiten aan blijven lopen, de ontwikkelingen qua pc hardware gaat daar gewoon te snel voor.

Ze kunnen nu met een PS4 bezig zijn die vergelijkbaar gaat worden met de GTX460, dan komt er een nieuwe kaart uit, laten we de GTX570 daarvoor nemen, dan moeten ze eerst dat weer werkend krijgen, nieuwe technieken testen enzo. Tegen de tijd dat ze dat rond hebben en ze hebben een werkend prototype met GTX570 kracht dan zal de GTX680 weer uit zijn. Face it, console's zullen nooit voor lopen op pc's qua rekenkracht

*ontdekt net dat hij in korte tijd heel veel tekst kan typen, holy crap :P

EDIT:
Supported Graphics Cards:
Minimum – AMD Radeon HD 2000 256MB, NVIDIA GeForce® 8000 Serie
Recommended – AMD Radeon HD 6000 Series
x1950 wordt dus gewoon niet ondersteunt, klaar, jammer dan, upgraden maar. Die jongens die lopen te zeuren dat Dirt 3 wel draait op een antieke videokaart maar dat CM zegt van niet moeten ophouden. CM heeft geen ondersteuning voor deze kaarten in het spel ingebouwd, dus je hebt geen garantie dat het draait zoals het hoort. Verbaast me zelfs nog dat ze HD2000 en Geforce 8800 nog ondersteunen, dat is ondertussen ook antiek

bron: http://minimumsystemrequirements.net/dirt-3.html

Kan alleen geen bevestiging door CM zelf hier van vinden

[ Voor 63% gewijzigd door FastFred op 23-06-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Grafisch top en ook de besturing met de G25 loopt erg lekker. Nog geen bugs tegen gekomen. Hoop toch dat we ook weer eens een echt rallyspel krijgen zonder dat Ken Block gedoe (is overigens wel erg leuk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook dirt 3 op mijn verjaardag gekregen voor de ps3. Dirt 3 rijd lekker weg precies ongeveer wat ik er van verwacht had. Ik hoop dat dirt 3 mij gran turismo 5 wat doet vergeten zodat ik deze game uiteindelijk liever speel. Ik speel dirt 3 op difficulty 1, abs on, raceline full, stability on, cornerbraking off, trottlemanagement on. Uiteindelijk speel ik hem dus eigenlijk custom. Als je hem net 1 moeilijkheidsgraad hoger zet is hij eigenlijk onspeelbaar voor mij, vind hem dan direct veel moeilijker. laat staan dat je hem op het moeilijkste zet dat heb ik ff geprobeert maar zit je vrij vaak naast de baan. Ik speel hem met controller maar een racestuurtje heb ik ook wel. online is het ook wel gaaf. Alleen ik heb de controller instellingen even wat veranderd zodat ik met het kruisje gas geef en met het vierkantje rem het zelfde als gran turismo 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik zit op difficulty level 5, met full damage on, verder alles het zelfde? Jij zit op 1? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 20:18:
Ik zit op difficulty level 5, met full damage on, verder alles het zelfde? Jij zit op 1? 8)7
Ik zit op difficulty level 5, met full damage on, verder alle assists off? Jij hebt zowat alle assists aan? 8)7

:+

Wat ik bedoel te zeggen: zo kunnen we nog wel even doorgaan...! Iedereen speelt zoals hij het leuk vindt en op een level wat hij aankan... Dus wat maakt het uit dat hij op 1 speelt...? Hij heeft plezier met het spel dus waarom zou je dat plezier verknallen door mee te delen dat jij schijnbaar veel beter bent... ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Ik heb 't spel vandaag binnengekregen, voor het eerst in jaren dat ik weer eens een spel heb gekocht, en het werkt damn it gewoon minder dan gekraakte games.

-na de windowslive update (bah) krijg ik 'm met geen mogelijkheid meer op fullscreen
-Motorgeluid van eigen auto's is opeens weg. van medespelers hoor ik nog wel. Engine staat bij audio options gewoon netjes op 100
-Control settings worden telkens bij opstarten spel naar toetsenbord gezet en kan ik de hele zooi telkens opnieuw gaan instellen.
-Is er echt geen koppeling+H-Shifter mogelijkheid??? :'(

Heb m'n tweede GTX460 even uitgeleend, hoop dat de performance serieus beter wordt zodra ik die weer terug heb, 't is nu 35 fps en dalen van 25, niet fijn. (ieder heeft z'n eigen speelbaarheids limiet, bij mij ligt die gewoon eenmaal op 55-60 fps, daaronder voor mij onspeelbaar)

Mocht iemand weten what to do bij die problemen, hulp word zeer gewaardeerd. Want 't is verder gewoon een prima game.

[ Voor 10% gewijzigd door .Sjoerd op 23-06-2011 21:37 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
.Sjoerd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:35:
Ik heb 't spel vandaag binnengekregen, voor het eerst in jaren dat ik weer eens een spel heb gekocht, en het werkt damn it gewoon minder dan gekraakte games.

-na de windowslive update (bah) krijg ik 'm met geen mogelijkheid meer op fullscreen
-Motorgeluid van eigen auto's is opeens weg. van medespelers hoor ik nog wel. Engine staat bij audio options gewoon netjes op 100
-Control settings worden telkens bij opstarten spel naar toetsenbord gezet en kan ik de hele zooi telkens opnieuw gaan instellen.

Heb m'n tweede GTX460 even uitgeleend, hoop dat de performance serieus beter wordt zodra ik die weer terug heb, 't is nu 35 fps en dalen van 25, niet fijn. (ieder heeft z'n eigen speelbaarheids limiet, bij mij ligt die gewoon eenmaal op 55-60 fps, daaronder voor mij onspeelbaar)

Mocht iemand weten what to do bij die problemen, hulp word zeer gewaardeerd. Want 't is verder gewoon een prima game.
- fullscreen... alt+enter? Moet ik soms ook doen maar dat werkt wel gewoon (wel even window focus geven eerst natuurlijk)
- motorgeluid geen idee..
- control settings: gebruik je stuurtje (of welke controller je ook gebruikt) om het 'start scherm' door te komen. De eerste knop waar je op duwt ziet het spel als default controller; duw je op enter op je keyboard dan stelt hij je keyboard als controller in. gebruik je je stuurtje (even alle knoppen proberen, er moet er eentje zijn die als enter werkt) dan blijven je instellingen gewoon behouden. Als je eenmaal het eerste scherm door bent kun je gewoon je keyboard gebruiken.
- Geen idee (heb zelf alleen sequentieel pookje)

Kwa fps... er is geen wet die zegt dat je het spel op max moet spelen he... Kan je pc het niet aan dan zet je de graphics wat lager; simpel zat. Het is echt totaal geen zwaar spel, ik kan alles op high spelen (op sommige banen zelfs ultra, maar op andere banen is het dan net wat te schokkerig) en ik heb maar een HD5770, de meeste games komen niet in de buurt van high settings en lopen nog minder goed.

Verder heeft dit alles helemaal niks te maken met of je game gekraakt is of niet, je gaat me niet wijsmaken dat de illegale versie van dit spel beter draait :+

[ Voor 6% gewijzigd door NickThissen op 23-06-2011 22:16 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Niet de illegale versie van dit spel, die heb ik nooit gehad.

was inderdaad alt+enter, bij een aantal andere games was het iets als shift+f4 en dergelijke.
Bij de controller klopte ook, raar, want bij DiRT2 had ik dat niet...

Edit:
geluid zie ik nu het probleem, hij ziet dat er naast mijn koptelefoon ook een 5.1 set zit aangesloten en wil dus surround door m'n stereo koptelefoon doen... :F Wederom heeft hier geen enkele andere game problemen mee (en die doen netjes 5.1 als m'n koptelefoon niet zit aangesloten)

[ Voor 39% gewijzigd door .Sjoerd op 23-06-2011 22:52 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 11:11
Heb het spel maar vinden jullie ook dat het rij mechanisme bar slecht is? Het is totaal niet realistisch of leuk, vooral op asfalt valt dit erg op (overstuur als een F1 auto). Erg jammer want het schade model en de FFB zijn best leuk uitgewerkt.

Ik heb een review geschreven voor de mensen die nog twijfelen: Dirt 3 review

(schaamteloze link naar eigen homepage, maar moet kunnen toch? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het slecht is of realistich of niet, maar ik vind het heerlijk rijden. ;) Ik kan die auto's lekker de bocht omgooien en zo: niets mis mee, wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Slecht is het niet, noch realistisch. Dirt2 was wel beter al het op besturing aankomt.
Maar daarvoor heb ik al LFS, GTR evo en dergelijke. Dus het boeit me niet echt, 't rijd lekker weg en daar gaat 't om.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meintje
  • Laatst online: 14-09 10:03
.Sjoerd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:35:

Wat je nog kunt proberen is het spel via directx9 te spelen. Met mijn 5770 liep hij ook voor geen meter. Er is echter ergens een scriptje waarmee je dat kunt aanpassen. Uit mijn hoofd hardware_settings_config.xml en dan using directx9:true OF using directx11:false

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Mwah, hij was blijkbaar eerst druk met iets anders. Valt nu mee te leven, bovendien krijg ik mn graka dinsdag weer terug dus ik ga geen grote moeite doen voor een weekendje.

Geluid krijg helaas nog steeds niet goed...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Pfff die multiplayer is echt irritant, er gaat geen race voorbij zonder dat er iemand zijn best doet om je van de baan te rammen die ghosts tijdens trailblazers events zijn zwaar irritant als je er achter zit. Wat ik echter nog vervelender vind is dat wanneer ik iemand voorbij wil gaan het net is of het spel hier een soort assist voor heeft en mij dus een klein beetje stuurt zonder dat ik daar zelf grip op hebt, ik merkte dit tijdens truck en rally cross multiplayer races... speel op de ps3 met een stuurwiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het op multiplayer tot nu toe erg meevallen moet ik zeggen, had het veel erger verwacht. Heb nog niet heel veel mp gedaan maar wel vooral rally en trailblazer enzo, in ieder geval waar je niet tegelijk start. Dat helpt natuurlijk al flink wat. Als je dan door iemand achter je van de baan geduwd wordt ja.. dan had je toch al verloren. Als je iemand inhaalt en hij jou daarna van de baan duwt is natuurlijk zuur, dus blijf ik meestal beetje achter ze aan rijden. Dat brengt ze vaak ook uit de concentratie waardoor ze zelf eraf vliegen.

In de paar rondes van rallycross (tegelijk starten dus) viel het ook mee, het eerste rondje werd ik wel flink geramd een paar keer maar dat kan zijn omdat ik (echt per ongeluk) in de eerste bocht m'n tegenstander liet spinnen dus ik denk dat hij niet geloofde dat het per ongeluk was en me terug wou pakken :p De volgende 3 of 4 races was hij er ook nog bij en geen last meer van gehad eigenlijk.

Qua assists, die kun je toch uitzetten? Ik heb geen idee of er een assist is die je helpt met inhalen (lijkt me raar), ik heb ze dan ook allemaal meteen uitgezet en eigenlijk nooit meer naar gekeken.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Alles assists staan bij mij ook uit maar let er maar eens op als je iemand nadert en er voorbij wil rijden krijg je een klein beetje ongewenste hulp naar links of rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Laatst online: 04-09 07:56
Ik krijg de VIP pass maar niet werkend op de PS3 :(
iedere keer 'the code you entered may not be correct or may be no longer be valid'

Wie weet de oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Is er nog niemand die hier de monte carlo dlc heeft geprobeerd?? Of is iedereen hem nu aan het spelen!! :P

Ik moet nog even kijken hoe ik microsoft punten ga scoren, of ik toch met cc ga betalen of dat ik gewoon via een internetsite wat punten koop...

Hier een erg vet filmpje: Link

mmmm.. Ik kan hem zelf nog niet aanschaffen via marketplace.... Zie hem niet staan.

[ Voor 12% gewijzigd door Shodan op 28-06-2011 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 16:38

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Die eikels van een Codemasters zouden vandaag de Xbox en de PC versie online gooien voor de nieuwe Monte Carlo track plus een nieuwe mini voor Gymancha. PS3 versie zou dan morgen uitkomen.
Alleen de Xbox versie is nog uitgebracht, die staan al vanaf 13:00 op de servers. En als je nu de PC-versie opstart zegt DiRT dat er nieuwe DLC is, die mooi niet te downloaden valt

Op de DiRT forums wordt gewoon geen bek opengetrokken. Modjes komen langs om het topic up te daten en gaan weer gauw weer. Ze negeren ons en doen niets met onze bugs. Maar geld willen ze wel vangen. Opgetieft met deze bende wat nou support.

Er zijn nu ook weer kloonhacks, dit is al vanaf GRID het geval. Zielige figuren die andersmans Gamercard naam kunnen klonen. Maar als je op hun gamercard drukt zie je de echte naam. Nu gaan ze lekker onder andermans naam gewoon de eerlijke en sneller spelers zwart maken. En weet je wat; Codemasters doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Nog geen monaco dlc op de ps3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Unbreukable schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 22:38:
Nog geen monaco dlc op de ps3....
Toch wel, heb het pakket al om 20u binnengehaald.. Helaas nog geen tijd gehad om ernaar te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Moet je dat persé via Microsoft zijn marketplace aanschaffen, of verschijnt deze DLC later ook nog op Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat voor DLC moet ik me daarbij voorstellen..? Ik zie graag nieuwe tracks (auto's boeien me niet zo) maar dan wel rally tracks. Er zitten toch al een paar banen in Monaco, voornamelijk gym en rallycross/head-2-head... Dat boeit me nou net niet zo veel. Als die track pack alleen een paar van die rallycross banen in Monaco is (zoals ze er nu al zijn maar dan misschien een bochtje meer of minder) dan hoef ik em echt niet hoor...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
De DLC bevat 8 rally stages in Monaco, dus net zo als er 8 rally stages in Finland, Kenia, Noorwegen & Michigan zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door Sander H op 30-06-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hm, het is dus niet alleen in die haven (op de F1 pitstraat zeg maar) maar door de hele stad? Of hoe wil je anders een fatsoenlijke rally stage rijden in Monaco? Of is het meer buiten de stad?

Ah zie nu pas je filmpje... Dat is dus een baan uit die track? Eens meer filmpjes zoeken dat ziet er nog wel uit alsof het leuk kan zien (hoewel dit ene filmpje nou net niet heel leuk lijkt).

[ Voor 34% gewijzigd door NickThissen op 30-06-2011 10:06 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
De gasten van TeamVVV hebben uitgebreide info en geven impressies van de dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
NickThissen schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:03:
Hm, het is dus niet alleen in die haven (op de F1 pitstraat zeg maar) maar door de hele stad? Of hoe wil je anders een fatsoenlijke rally stage rijden in Monaco? Of is het meer buiten de stad?

Ah zie nu pas je filmpje... Dat is dus een baan uit die track? Eens meer filmpjes zoeken dat ziet er nog wel uit alsof het leuk kan zien (hoewel dit ene filmpje nou net niet heel leuk lijkt).
Het is een hele andere locatie dan waar je Gymkhana & circuit races hebt. de DLC is in de bergen over asfalt en sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
komen er nog meer tracks als dlc? (pikes peak bv?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Shibuya (Japan) uit Dirt 2 komt ook nog uit voor Dirt 3, er staan al trophies tussen met Shibuya events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:02:
De DLC bevat 8 rally stages in Monaco, dus net zo als er 8 rally stages in Finland, Kenia, Noorwegen & Michigan zijn.
Oftewel: je krijgt slechts 1 route met 1 detour en daarop hebben ze 8 stages geplot... :X Net zoals alle andere rally stages. Ik vind deze DLC schrikbarend te duur, maar goed, Dirt 3 heeft weinig rally stages en het rijdt zo lekker dus heb ik 'm toch maar gekocht.

Mijn review van de MC DLC: leuke baan, maar had natuurlijk gewoon in het spel moeten zitten (ze hebben 'm er bewust uitgeknipt om later als DLC te kunnen verkopen). Bovendien zijn de 8 stages nogal fantasieloos op de route geplot: de kortere stages zijn echt complete herhalingen van de langere en dus (imho) overbodig. In Noorwegen en Finland deden ze dat wel ietsje beter (door de route en de detour wat meer te combineren, al blijft het beperkt en behelpen). Alhoewel de baan hier en daar wel lekker smal is (eindelijk), rij je wel heel erg veel langs een bergwand aan de ene kant en een ravijn aan de andere kant, dus de weg voelt erg beperkt: in de andere landen heb je meer het idee dat je in een wereld rijdt waar je nog eens links- of rechtsaf zou kunnen slaan, maar in MC ben je merendeels gevangen tussen een wand en een afgrond. Lichtelijk saai.

Maar goed, ik vind rallyen in Dirt 3 op zich top dus ben blij dat er wat meer content is nu... al hou ik er wel een dubbel gevoel aan over.
janvanmil schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:14:
komen er nog meer tracks als dlc? (pikes peak bv?)
Nee. Jammergenoeg niet (behalve dus Shibuya, maar da's rallycross). Alle DLC die komt zit in al in de out-of-the-box-game verwerkt (niet de bestanden zelf maar wel de verwijzingen ernaar, de settings, kampioenschappen, etc. etc. etc.: ik had een paar weken geleden al de maps van de MC rally gepost en alvast wat custom rallies gemaakt... :X ). Dus wat rally betreft moeten we het hier mee doen. Spijtig.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

meintje schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 12:48:
[...]

Wat je nog kunt proberen is het spel via directx9 te spelen. Met mijn 5770 liep hij ook voor geen meter. Er is echter ergens een scriptje waarmee je dat kunt aanpassen. Uit mijn hoofd hardware_settings_config.xml en dan using directx9:true OF using directx11:false
Ik draai zelf met een GTX460 en heb gewoon 55- 60 fps minimaal (vsync aan)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik heb net ff al die dlc gekocht, wel heel duur voor wat je krijgt vind ik.

Eigenlijk maar 1 track (de lange versie is wel vet maar de rest zijn alleen maar delen van het geheel en dan heen en terug) voor 8 euro.
5 auto's voor 6 euro en 1 fucking mini voor 1,60! en natuurlijk een Mk II voor 1,50 maar die is voor het goede doel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik hoop echt dat er in deel 4 de Pikes Peak Hill Climb in komt, gewoon een race van 19,99 kilometer, genoeg auto's en classes om mee te racen dat zou echt vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Laatst online: 19:23
Door de nieuwe dlc krijg ik niet alles meer goud doordat die stages er gewoon al achter zijn gezet.

Wil je dus alles goud hebben dan moet je de dlc wel kopen, raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Raar weer, ben nu op level 28 van de multiplayer en het xp metertje (die rode driehoek) zit al 4 races helemaal vol maar schiet niet door naar level 29...

Wat ik ook niet snap is waarom ze die monaco rally tussen die dirt tour dingen hebben gepropt en niet ook gewoon een rally event hebben toegevoegd in de world tour (die onderste rij met kampioenschappen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unbreukable schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 11:13:
Wat ik ook niet snap is waarom ze die monaco rally tussen die dirt tour dingen hebben gepropt en niet ook gewoon een rally event hebben toegevoegd in de world tour (die onderste rij met kampioenschappen).
Als je op de pc zit, moet je deze mod proberen. Die voegt zo'n rally toe, plus nog een heeeeeeeeeele lading aan andere goedies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
weet iemand waar de savegames zich bevinden van de pc versie van dit spel?

ik moet het OS opnieuw gaan installeren, maar dit wil ik pas doen als ik van alle games de savegames heb opgeslagen, van bijna alle spellen heb ik ze inmiddels, behalve van DiRT 3..

heb al gezocht in dit topic, maar zonder resultaat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hier: Mijn documenten\My Games\DiRT3\savegame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
die locatie kon ik natuurlijk wel, maar daar heb ik ze alleen van Dirt2 instaan, niet van 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het kan ook zijn dat alles opgeslagen wordt in de cloud van MS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:14
Eergisteren gekocht! Wat is dat spel verslavend zeg. Echt het beste deel in zijn serie.
Voor de mensen die twijfelen, Ga na de winkel en koop hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Ik vind Dirt 3 een middelmatige game, dit komt allemaal door het gebrek aan echte rally (ja nog steeds hebben ze niet genoeg rally in een rally game gestopt!!) en teveel Amerikaanse troep erin. Ken Block is een vervelend mannetje, en die gare 'doe even wat trucjes' opdrachten moeten ook echt gedaan worden anders kom je niet verder in de game. 8)7

Al met al hoop ik zelf nog steeds op een Rallisport Challenge (2) game, dat was pas een vermakelijke rally game.

Nog wat positiefs?? Ja hoor, grafisch vind ik de rally onderdelen wel erg mooi maar de fun gaat er snel af als je weer trucjes moet gaan zitten doen met een rally auto.Ik ben er niet kapot van... en die Youtube functie had leuk geweest als je ook daadwerkelijk een hele replay kon uploaden maar nee 30sec max.

Om af te sluiten nog een crash van gisteren...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=li2P8LgzlKc]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Wat ik echt jammer vind is dat de Monaco DLC niet in de multiplayer rotatie is opgenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Leuk joh die nieuwe dlc... gewoon een track uit dirt 2 voor 4 euro. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Beetje jammer inderdaad aangezien het feit dat er maar iets van 5 tracks waren die in den treuren herhaald werden in het spel (reversed/mirrored/part).

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik krijg sinds vandaag het spel niet meer opgestart... Ik heb geen idee wat er mis gaat, ik krijg geen errors of niks, maar als ik opstart zie ik heel even (via steam) dat het spel draait (icoontje wordt groen in friend list) en na een seconde of 2 sluit het gewoon weer af. Ik zie nooit een user interface ofzo, het lijkt erop dat het bij het starten van het spel al meteen mis gaat.

Het vreemde is dat ik precies hetzelfde probleem heb met F1 2010, ook van codemasters uiteraard... Andere spellen werken wel gewoon. Ik snap er niks van, ik heb F1 gisteravond nog gespeeld en in de tussentijd is er helemaal niks veranderd, en nu werkt het opeens niet meer?!

Heeft iemand dit al eens gehad misschien? Ik heb de spellen opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, drivers geupdate, zelfs Games for Windows Live verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt... Snap er niks meer van :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het kan zijn dat je een Nvidia kaart hebt en DX11 bokt, je moet dan in je hardwaresettings map de hardware_settings_config.xml in je Documents\My Games\DiRT3 de volgende regel aanpassen (moet op 'true' staan):
XML: hardware_settings_config.xml
10
<directx forcedx9="true" />

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Geen nVidia. En dit is niet de eerste keer dat ik dirt speel... Hij heeft altijd gewoon gewerkt, en vanochtend opeens niet meer.

Nu lijkt het weer te werken, heb net nog eens geprobeerd en het werkte weer... F1 2010 werkt echter nog steeds niet. Vind het maar raar allemaal, zonder iets te veranderen werkt het opeens niet en een paar uur later weer wel (niet eens achter m'n pc geweest in de tussentijd)...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbiepiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-09-2020
Voor de mede liefhebbers onder ons, hier een Gymkhana videootje. :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V1285sSgvZg]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Nou, ik hou er mee op. Dirt 3 gaat de kast in. Gymkhana is een leuke toevoeging, maar het had niet in de Career mode mogen zitten, ik kan nu gewoon niet verder omdat ik zuig in Gymkhana :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh, tot nu toe weinig rally gezien zeg. Gymkhana had er wmb inderdaad ook niet in gehoeven. Leuk om zo nu en dan eens mee te oefenen, maar niks voor de career.
Tis een heel andere dirt dan ik gewend ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik snak naar een spel wat weer collin mcrae rally evenaart. Gewoon een bende lange rally stages rijden en niet al die andere meuk er omheen.

Dirt kan prima als spel maar zet het dan naast een echte rally game en niet in plaats van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Colin McRae Rally 2 O+

Of 3, 2004 of 2005

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 24-08-2011 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Ik wil idd ook wel weer eens een rally race hebben, waar je zo 10 min mee bezig bent ofzo. Ik ken nu alle stages uit me hoofd en dan is het ook echt een eitje om een race te winnen of iig helemaal foutloos te doen keer op keer.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:15:
Ik krijg sinds vandaag het spel niet meer opgestart... Ik heb geen idee wat er mis gaat, ik krijg geen errors of niks, maar als ik opstart zie ik heel even (via steam) dat het spel draait (icoontje wordt groen in friend list) en na een seconde of 2 sluit het gewoon weer af. Ik zie nooit een user interface ofzo, het lijkt erop dat het bij het starten van het spel al meteen mis gaat.

Het vreemde is dat ik precies hetzelfde probleem heb met F1 2010, ook van codemasters uiteraard... Andere spellen werken wel gewoon. Ik snap er niks van, ik heb F1 gisteravond nog gespeeld en in de tussentijd is er helemaal niks veranderd, en nu werkt het opeens niet meer?!

Heeft iemand dit al eens gehad misschien? Ik heb de spellen opnieuw geinstalleerd, pc opnieuw opgestart, drivers geupdate, zelfs Games for Windows Live verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar niks helpt... Snap er niks meer van :/
waarschijnlijk moet je even steam opstarten en dan rechtermuisklik op de game , en dan eigenschappen en dan lokale bestanden. En dan intigriteit van spelcache controleren, waarschijnlijk moet de game het dan gewoon weer doen. Ik heb het zelfde probleem ook een keer gehad met een game van steam en na het uitvoeren van die handeling deed hij het gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:06:
[...]

waarschijnlijk moet je even steam opstarten en dan rechtermuisklik op de game , en dan eigenschappen en dan lokale bestanden. En dan intigriteit van spelcache controleren, waarschijnlijk moet de game het dan gewoon weer doen. Ik heb het zelfde probleem ook een keer gehad met een game van steam en na het uitvoeren van die handeling deed hij het gewoon weer.
Als jij of een andere programma toevallig iets heeft veranderd in de exe van een steam game werken deze niet meer. Steam games zijn PC en Steam account uniek en als er iets fout is zal steam het spel niet laten starten. Al eens in de steam.log file gekeken om te zien wat er mis gaat als je het spel opstart?

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Helaas heb ik het spel geactiveerd via Steam, met mijn gebruikbare account..
Zal ik gebanned worden??? :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Heeft iemand de dirt3 exe voor mij. Ik gooide 'm weg en nu kan ik 'm nergens vinden.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Lol :P
Optie 1 is een crack downloaden, optie 2 is een herstel doen, en optie 3 is opnieuw installeren.
Je saves blijven staan wanneer je hem opnieuw gaat installeren... :)

Overigens, is mijn ''geleaked'' key van mijn Steam account verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
hupske schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:06:
Ik wil idd ook wel weer eens een rally race hebben, waar je zo 10 min mee bezig bent ofzo. Ik ken nu alle stages uit me hoofd en dan is het ook echt een eitje om een race te winnen of iig helemaal foutloos te doen keer op keer.
Richard Burns Rally + addons :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59
Deze game ook maar eens getest, het ziet er wel aardig uit en er zitten wel leuke auto's in, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het rijdt voor geen meter en het stikt van de gymkhana event's die wel leuk zouden zijn als de boel een beetje lekker zou sturen, maar dat doet t dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

HardCoreGamer schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 13:08:
Lol :P
Optie 1 is een crack downloaden, optie 2 is een herstel doen, en optie 3 is opnieuw installeren.
Je saves blijven staan wanneer je hem opnieuw gaat installeren... :)

Overigens, is mijn ''geleaked'' key van mijn Steam account verwijderd...
Crack heeft alleen dlls.
Toen probeerde ik de update en toen repair maar repair liep vast.
Toen kreeg ik de exe van mijn maat z'n installatie.
En nu kan ik weer racen!

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
FastFred schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:46:
Nou, ik hou er mee op. Dirt 3 gaat de kast in. Gymkhana is een leuke toevoeging, maar het had niet in de Career mode mogen zitten, ik kan nu gewoon niet verder omdat ik zuig in Gymkhana :(
Dat had ik dus ook, maar als je dat wilt winnen, zet je m gewoon voor die ene race ff op megaeasy :D

Dan win je t wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vinden jullie de game ook zo kleur loos?
Ik weet nog in Dirt 2 dat je een mooie groene jungle had, en mooie woest gele weilanden.
Maar hier heb je wat sneeuw, een donkere Sahara enz... Valt me een beetje tegen trouwens.

Wat mij enorm tegen valt is het menu, die aan Dirt 2 was wel gaaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
ik heb een kort vraagje :), ik heb net een sapphire hd 6870 crossfire gekocht (2x) maar nu heb ik 2 codes :D. alleen wil ik weten of een code op 2 computers werkt, anders kan ik er 1 verkopen. of moet ik 1 code per computer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

1x in je GFWL account activeren moet op beide computers werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom