Ik merkte op dat er in 2 dagen, 22 en 23 april, 6 reviews (geen 'simpele reviews') zijn verschenen. Ze hebben ook allemaal minimaal 4 ster als beoordeling. Dit leek me een beetje verdacht.
Het lijkt alsof de fabrikant korting heeft aangeboden als er als tegenprestatie een positieve review werd geschreven. Mocht dit het geval zijn, lijkt me dat niet echt goed. Ik heb verder geen bewijs en misschien is het puur toeval, maar wellicht kan de crew er even naar kijken.
Edit:
Er was een tijdje geleden hetzelfde voorgekomen: Reviews over Choiix laptop cooler (zwart)
Reactie van Floppus toen:
Het lijkt alsof de fabrikant korting heeft aangeboden als er als tegenprestatie een positieve review werd geschreven. Mocht dit het geval zijn, lijkt me dat niet echt goed. Ik heb verder geen bewijs en misschien is het puur toeval, maar wellicht kan de crew er even naar kijken.
Edit:
Er was een tijdje geleden hetzelfde voorgekomen: Reviews over Choiix laptop cooler (zwart)
Reactie van Floppus toen:
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:41:
Ik heb alles weggehaald, vanwege de erg geringe toegevoegde waarde en kleine waarschijnlijkheid van een dergelijk aantal reviews in een korte periode - laat ik vooropstellen dat er geen sluitend bewijs is, maar dat de afweging bewijs <> toegevoegde waarde doorgeslagen is.
[ Voor 31% gewijzigd door Regeneration op 24-04-2011 15:24 ]