Na een week gewacht te hebben op mijn bestelling kon ik vandaag eindelijk alles ophalen, moederbord/processor/geheugen. Ik had ooit wel eens iets gelezen over iemand die een nieuwe processor had gekocht en dat er één gebogen pin op zat, en dacht, "ja ja zal wel, moet je maar voorzichtiger zijn" Vanavond na het eten dacht ik lekker aan de slag te gaan en het spul in elkaar te zetten. Ik verbreek het zegel van de doos en haal de processor (Phenom II X4 955BE) uit de doos, verwijder het beschermende sponsje, bekijk de pinnetjes en ik trek lijkbleek weg, een kromme pin. Ik kon mijn ogen niet geloven. Heb de afgelopen avong nog wel 3 X gekeken of het echt zo was en het is gewoon echt waar, een gloednieuwe processor met een kromme pin. Morgen ga ik terug naar de winkel en hoop dat ze me geloven. Is er Iemand die dit ook wel eens heeft meegemaakt?
Ik probeer steeds een foto toe te voegen maar dat wil op de één of andere manier niet.
Ik probeer steeds een foto toe te voegen maar dat wil op de één of andere manier niet.
[ Voor 4% gewijzigd door barrie op 23-04-2011 07:43 ]