Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Alleen dit topic openen en dit bericht plaatsen heeft me 24 pogingen gekost.
"document contained no data" hier
"document contained no data" daar
got is weer 's gaar!
</zing mode>
Geloof me, bij mij nog wel meer (en een HEEL zootje brakke topics).Op Saturday 17 March 2001 17:54 schreef HlpDsK het volgende:
Alles is, with all due respect, zwaar ruk.
Maar ja, je raakt er op den duur wel aan gewend. Toch moet ik zeggen dat het sinds de server'upgrade's het wel een factor 75-100 erger is geworden dan voorheen.
Virussen? Scan ze hier!
Geloof me, bij mij nog wel meer (en een HEEL zootje brakke topics).Op Saturday 17 March 2001 17:54 schreef HlpDsK het volgende:
Alles is, with all due respect, zwaar ruk.
Maar ja, je raakt er op den duur wel aan gewend. Toch moet ik zeggen dat het sinds de server'upgrade's het wel een factor 75-100 erger is geworden dan voorheen.
(Dit is poging 29 om te replyen)
Virussen? Scan ze hier!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik vraag me af of er berhaupt nog wel iemand iets van dit zootje snapt...Op Saturday 17 March 2001 18:10 schreef Mr. B. het volgende:
Hmmz, nu weer wel blijkbaar... ik snap d'r geen f*ck meer van
Argh, en die accent-tekens werken NOG steeds niet, SJEEEZUS.
Virussen? Scan ze hier!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
wees reeel (grr.. trema:? ), wat kost meer goodwill, een forum wat nu om de haverklap loopt te stuiteren (om de 2 dagen nu), of een goed vooraf aangekondigde dag volledig down en dan weer vol ertegenaan kunnen?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Maakt Onno's search ook gebruik van de DB of heeft hij een andere lopen?
(zie ook [topic=145514]
Verwijderd
natuurlijk, de db is blijkbaar de bottleneck nu en Onno's search maakt geen gebruik van die db.Op Saturday 17 March 2001 18:31 schreef BackSlash32 het volgende:
In dat geval, is er een meetbaar verschil tussen de belasting die de twee search-functies opleveren?
Wat is het verschil tussen nu en net, dat hij toen uit moest, en nu weer aan kan?
Verwijderd
Elke keer kan server niet vinden.
K vind ook dat GoT beter een keer goed down kan gaan en dan alles oplossen. Dit werkt zo ook niet.