Reply-counter klopt niet

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als er 3 replies staat aangegeven staan er vaak 10 (of iets anders, maar ongelijk aan 3 iig). Graag eventjes fixen.

Voorbeeld van wat ik bedoel: [topic=145493]

Godver, nu werkt het weer wel goed. Kunnen jullie nu even zorgen dat het ook structureel goed blijft gaan? Moet niet zo moeilijk zijn lijkt me, en bedankt alvast.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

heb ik ook een keer gehad, bij een nieuwe reply wordt volgens mij herteld en klopt hij dus weer.

Verwijderd

Alles is, with all due respect, zwaar ruk.

Alleen dit topic openen en dit bericht plaatsen heeft me 24 pogingen gekost.

• Onno
  • Niet online
tralalala
"document contained no data" hier
"document contained no data" daar
got is weer 's gaar!
</zing mode>

• wildhagen
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 17:54 schreef HlpDsK het volgende:

Geloof me, bij mij nog wel meer (en een HEEL zootje brakke topics).

Maar ja, je raakt er op den duur wel aan gewend. Toch moet ik zeggen dat het sinds de server'upgrade's het wel een factor 75-100 erger is geworden dan voorheen.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 17:54 schreef HlpDsK het volgende:

Geloof me, bij mij nog wel meer (en een HEEL zootje brakke topics).

Maar ja, je raakt er op den duur wel aan gewend. Toch moet ik zeggen dat het sinds de server'upgrade's het wel een factor 75-100 erger is geworden dan voorheen.

(Dit is poging 29 om te replyen)

Virussen? Scan ze hier!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op de 1 of andere manier wordt het aantal posts in m'n profile ook niet ge-update als ik iets post... :?

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, nu weer wel blijkbaar... ik snap d'r geen f*ck meer van :(

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

• wildhagen
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 18:10 schreef Mr. B. het volgende:
Hmmz, nu weer wel blijkbaar... ik snap d'r geen f*ck meer van :(
Ik vraag me af of er berhaupt nog wel iemand iets van dit zootje snapt...

Argh, en die accent-tekens werken NOG steeds niet, SJEEEZUS.

Virussen? Scan ze hier!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Misschien ook es een ideetje om te kijken welke software (OS/DB/BB) je kan gaan gebruiken om het boeltje te verbeteren ipv telkens naar de hardware te kijken. Ik heb nu niet echt de indruk dat die niet-gratis hardware upgrades echt geweldig veel verbeteringen met zich mee brengen. Ow, enne... spreek mijn standpunten gerust tegen (graag zelfs), maar laat GoT dan ook es een keertje langer dan 10 minuten achterelkaar goed werken... Wat er onder de motorkap van een bemodderde nieuwe auto zit, is heel leuk allemaal, misschien rijdt ie wel 380km/h, maar de eigenaar kijkt over het algemeen toch eerder naar de buitenkant of je d'r een klein beetje mee voor de dag kan komen.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou liever zien dat ze dan maar een keer een 24h helemaal plat gaan en gelijk alles goed doen, denk dat dat ook beter (lees: makkelijker) te plannen is dan even tussendoor wat doen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Vind ik ook. Mjah, ik kom misschien een beetje te negatief over, maar veel meer kan ik er de laatste tijd niet van breien hoor.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou, zo negatief vind ik het niet ;)
wees reeel (grr.. trema:? ), wat kost meer goodwill, een forum wat nu om de haverklap loopt te stuiteren (om de 2 dagen nu), of een goed vooraf aangekondigde dag volledig down en dan weer vol ertegenaan kunnen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
De database-server is er na de vorige upgrade feitelijk alleen op achteruit gegaan. Eerst draaide er twee 750Mhz Pentiums in, nu nog maar 1Ghz exemplaar. Er zitten er wel twee in de server maar het huidige bios kan geen twee 1 ghz procs in SMP mode draaien.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ah.. ok (ei'k niet dus), maar schakel dan in overleg een GoT belastende service als de search uit.

Maakt Onno's search ook gebruik van de DB of heeft hij een andere lopen?

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Tenzij Onno de boel gekraakt heeft ;) is Onno's search onafhankelijk van de GoT db.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

In dat geval, is er een meetbaar verschil tussen de belasting die de twee search-functies opleveren?

(zie ook [topic=145514] ;))

Verwijderd

Op Saturday 17 March 2001 18:31 schreef BackSlash32 het volgende:
In dat geval, is er een meetbaar verschil tussen de belasting die de twee search-functies opleveren?
natuurlijk, de db is blijkbaar de bottleneck nu en Onno's search maakt geen gebruik van die db.

• Arjen
Search staat weer aan.

• Onno
  • Niet online
Wat heeft het voor zin om dat ding een uurtje uit te zetten? Is de db ineens een stuk sneller geworden? Wil niemand meer zoeken nu?

Wat is het verschil tussen nu en net, dat hij toen uit moest, en nu weer aan kan?

• Arjen
Er draaien nu 3 mysqld servers, dit lijkt een stuk stabieler en dus kijk ik of alles het aankan als de search aanstaat.

Verwijderd

K vind het op dit moment weer zwaar k*t. :(
Elke keer kan server niet vinden. :( tig keer op F5 drukken en ja hoor daar is GoT weer. :(

K vind ook dat GoT beter een keer goed down kan gaan en dan alles oplossen. Dit werkt zo ook niet. :(

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Ik heb vernomen dat dinsdag de rest van de server upgrade voltooid gaat worden... dus nog even geduld houden mensen...

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1