OFtopic;
Het is nog een baby. maar als hij volwassen is krijgt hij een hokje op buiten en laat ik hem begeleid in de tuin rond huppelen, omdat er nogal wat katten rond lopen. En zo gauw als hij kan vliegen mag hij van mij zijn eigen weg volgen, maar ik denk dat dat nog wel een paar jaar duurt voordat hij weg gaat, totdat hij of zij paarings rijp is en ergens nestellen.
madmaxnl schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:52:
[...]
Een kauw kun je inderdaad tam maken en volgens mij ook leren "praten". Mijn vader heeft er vroeger in zijn jeugd één gehad die tam was etc. Goed idee om het te geven is vliegen en wormen etc. Die zijn makkelijk te vinden vooral die k*t vliegen met die weer. Ik heb er ondertussen al tig gemold en die zijn perfect voor z'n beestje. Wormen moet je wat meer moeite voor doen door even wat grond om te zetten

Wel lachen dat je een vogel hebt

Ja ik geeft hem katte brokken geweekt in water, wormen, appel, rouw ei, vlees, aardappelpurree, brood en water. eigen zo'n beetje alles wat ik zelf ook eet behalve de wormen dan

. Hij eet alles bijelkaar omgeveer zijn eigen vollume. Want zo gouw als ik langs zijn hok loop begint hij gelijk te krijsen en dat doet hij net zolang totdat ik hem genoeg gevoert heb.
DCG909 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 23:58:
[...]
Hell yea, een kauw (lijkt erop dat het er een is), kun je zelfs dingen leren. Een kraai of een ekster kan meer, maar een kauw kun je ook dingen leren.
Heb toevallig zelf ook een nieuwe huisgenoot, een kat (vorrige is helaas aan FIP overleden) en een eend.
Die eend groeit als kool en om de een of andere rede haat dat beest rechter handen en houd ie van linker handen......
Hij kan zwemmen, duiken, rennen en springen. Ook begint hij/zij zijn eerste veren te krijgen
@faust. Imprezzion heeft mij vertelt dat het gewoon de elco's zijn die uitzetten en krimpen. het is alleen een beetje erger te horen van waar mijn hoofd hangt, precies de verkeerde plek

ik heb het vanmorgen nog even nagevraagt en het is wel een kauw, dacht eerst zelf ng dat het een spreeuw was

.
Dan moet hem eens met je rechter hand voeren
die van mijn kan alleen nog maar eten en schijten
Mijn videokaart piept ook als ik hem furmark geef. dat is gewoon de stroom die je door de VRM's hoort vloeien.
[
Voor 73% gewijzigd door
jbkappirossi op 23-05-2011 12:28
]