Casemod: Cubeleon
Ik als 13-jarige (net een paar weken) wel, kwestie van lang sparenTim_ofzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 00:15:
Door jouw werk te zien krijg ik ook altijd zo'n zin om te modden, maar heb als 12 jarige het geld er niet voor.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
om uit te proberen kan je evt ook eerst sleeve bestellen bij Techflex.nl.
Deze is zeker niet verkeerd, en is een stuk goedkoper.
Dichtheid van de sleeve is iets minder dan Mdpc, maar misstaat zeker niet
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
wellecht gebruik ik ook niet de juiste dikte voor sleeve en krimpkous,
maar het gaat verder wel goed. Voor de krimpkous gebruik ik zelf een heteluchtpistool, werkt verder prima.
ora et labora
Verwijderd
Geweldige mod!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 09:32 ]
Ga je ook nog wat met het geheugen doen?
Misschien kan je het stickertje eraf halen en daar een ander stickertje op zetten.
Als je iets gephotoshopt moet hebben dan stuur maar een DM!
Trotse eigenaar van:https://heroesoftomorrow.nl/
Huh, waar zie je dat staan?
Lol, laat maar kzie 'm al
top, leuk voor het nageslacht
[ Voor 14% gewijzigd door kier op 12-05-2011 11:51 ]
Ik heb nu 2 maanden een krantenwijk dus heb een tijdje genoeg geld, ik was liever nu al begonnen want volgend jaar kan ik veel huiswerk verwachten ivm VWO.F.West98 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 07:16:
[...]
Ik als 13-jarige (net een paar weken) wel, kwestie van lang sparen(en mensen helpen met computers voor geld)
LiLi Tower kan wachten, eerst deze af
Vind het niet zo erg van die rare locatie, zie je de sleeves mooi terug.Blue-Tiger schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 08:48:
Vreemde plaatsing van die 24-pins op het mobo. Desondanks inderdaad een fraaie demonstratie gegeven van het how-to. Overigens, ik shrink m'n eigen shrinks altijd met een waxinelichtje, en bubbels kun je ook makkelijk voorkomen. Ik zie ze vaak genoeg terugkomen maar dan moet je daar gewoon omheen even verwarmen, gaat prima![]()
Goed om te horen dat er nog iets van op te steken is. ik gebruik ook een hetelucht pistool, maar dan een Engelsemrc4nl schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:04:
wow, ziet er zeer strak uit, goede turial, je steeks er zo wel wat van op, ik ben zelf niet zo ervaren.
wellecht gebruik ik ook niet de juiste dikte voor sleeve en krimpkous,
maar het gaat verder wel goed. Voor de krimpkous gebruik ik zelf een heteluchtpistool, werkt verder prima.
Die ik heb is bij Display electronics vandaanVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:32:
zo'n tooltje die jij gebruikte, waar kun je die kopen en hoe duur zijn die?
Geweldige mod!
maar ze zijn ook als setje te koop bij Highflow.
http://www.highflow.nl/to...-molex-extractor-kit.html
Mischien houd ik je daar wel aan, jouw PS skillz zijn stukken beter als de mijne. thnx.nixjuh schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:26:
Ziet er goed uit!
Ga je ook nog wat met het geheugen doen?
Misschien kan je het stickertje eraf halen en daar een ander stickertje op zetten.
Als je iets gephotoshopt moet hebben dan stuur maar een DM!
Best dure hobby hoor modden, maar verschrikkelijk leuk. Goed doorsparen en recyclenTim_ofzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb nu 2 maanden een krantenwijk dus heb een tijdje genoeg geld, ik was liever nu al begonnen want volgend jaar kan ik veel huiswerk verwachten ivm VWO.
Ik had hem al gezien ja, maar dan als set met een muis. Denk dat dit 'm gaat worden jaPin0 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:40:
Super tof dat je dit allemaal doet voor je kroost! Ik dacht wat voor toetsenbord zou erbij komen en na wat googlen kwam ik hier uit.(plaatje is link naar webshop) wellicht wat te donker en anders zelf een toetsenbord rood maken....
[afbeelding]
Hij ziet er in iedergeval echt super uit, gave kleurtjes en een super origineel idee!
Kunnen de kids er wel op wachten tot hij klaar is? of zitten ze de hele tijd aan je hoofd te zeuren.. "is hij al aaaf?"
Verwijderd
je kan ook een oude antenne uit elkaar slopen, en het segment wat het best om de connector heengaat gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:32:
zo'n tooltje die jij gebruikte, waar kun je die kopen en hoe duur zijn die?
Geweldige mod!
[ Voor 15% gewijzigd door brinkdinges op 12-05-2011 15:49 ]
eerste klas? dan valt tweede nog wel mee (nu 2 VWO, 3 schijnt erg te zijn)Tim_ofzo schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Ik heb nu 2 maanden een krantenwijk dus heb een tijdje genoeg geld, ik was liever nu al begonnen want volgend jaar kan ik veel huiswerk verwachten ivm VWO.
(o wacht, straks eerste klas?, het valt reuze mee... bij veel huiswerk max. uur, proefwerken/toetsen ook niet echt veel... soms wel geen hw
(hoe kom jij op 12 jaar aan een krantenwijk
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Plaatselijke krant hier in Rosmalen (gemeente 's Hertogenbosch) , eigenlijk moest je 13 zijn maar omdat mijn moeder er daar iemand kent hebben ze een uitzondering gemaakt:PF.West98 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 17:53:
[...]
eerste klas? dan valt tweede nog wel mee (nu 2 VWO, 3 schijnt erg te zijn)
(o wacht, straks eerste klas?, het valt reuze mee... bij veel huiswerk max. uur, proefwerken/toetsen ook niet echt veel... soms wel geen hw)
(hoe kom jij op 12 jaar aan een krantenwijk, goed, in zuidhorn (groningen) vind je wel wat weinig)
Vrijdag middag krantjes rondbrengen samen met mijn zusje wat me zo'n €30 per maand oplevert en dan nog €10 zakgeld van mijn ouders ;-)
http://www.disneystore.co...-keyboard/p/19713/302216/ lijkt we wel een leuk tobo voor je zoon, niet te duur
ooit andere gehad dan?brinkdinges schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:48:
Dat werkt voor een molex wellicht, niet voor atx-connectoren. Bovendien, als je ooit die tool in je hand gehad hebt, wil je nooit meer iets anders. Je kunt ze kopen bij http://www.mdpc-x.com
ora et labora
Formerly known as Ragdoll

small Update!!!
Ga jullie toch nog trakteren vanavond op een kleine update.
Ben nog bezig geweest met de voorkant, wat eigenlijk niet al te moeilijk was
Van knoppen die er voorheen zaten heb ik het meeste van weggehaald
Alleen de eject button en de power knop heb ik laten zitten
Dus zo was het

Nu had ik nog een setje met usb en audio enz. Deze komt dus in het frontje

Even wat kleine aanpassingen gedaan mbv. het dremeltje

Voor dit een cover gemaakt van een aluminium plaatje

Na wat dremel en vijl werk

Ook de orginele bracket die de print vasthoud heb ik wat aangepast

En de print ook. Hier heb ik een hap uitgezaagd en de resterende knopjes verwijderd
alleen dus de power en de eject overgehouden

Een heel klein plaatje gemaakt voor de sleuf naast de knoppen

En geplaatst.

In de plexi puist rechts van de cover boor ik nog een gaatje en komt m'n powerled in

Andere puist links komt de hdd led

Het geheel is bijna klaar

Alleen nog klepje erop

En Kleppie weer dicht ter bescherming voor de koekjes en chocomel

He psttt.....wwwicked, kheb je dvd writer een beurt gegeven
Zo was ie

Beetje overheen spuiten

En zo komt ie, Like it?

Ik weet dat Mark gek op filmpies is, dus speciaal voor Mark en natuurlijk ook voor jullie
En het bekkie op z'n plekkie
Voor nu even..........pauze, laterzzz meer.
Grtzzz.
KUTGM
Android developer & dürüm-liefhebber
Sluit ik me bij aan, prima tut, en uitstekende foto's! Volgende keer wel even je eigen zoon dit werk laten doenVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:39:
1 van de betere tutorials ... duidelijke foto's, simpele uitleg ^^
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Hij liep alleen maar te spelen met de verschillende kleuren touwtjes die ik in de jaren heb opgespaard.GNOOM172 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:20:
[...]
Sluit ik me bij aan, prima tut, en uitstekende foto's! Volgende keer wel even je eigen zoon dit werk laten doen
Wou alle kleuren van de regenboog doen
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ja, heb 3 verschillende ATX-removers gekocht om ze te testen
http://www.chromethemes.org/cartoons/lightning-mcqueen-1600/
Thnx, moest wel wat heel kleine aanpassingen doen, maar paste al snel.Maranello schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:07:
Je kan wel zien dat je oog voor detail hebt. Die sleeving ziet er superstrak uit en zelfs de dvd-drive gespotenWas het erg lastig dat mondje goed passend te krijgen op de dvd-drive of kon je die zo overklikken?
Soms moet je wel een beetje geluk hebben hé
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:47:
Je hele mod is superstrak! Mooi werk!
Die is leuk ja. Bedankt voor de tip, wordt gebruiktK93 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 23:27:
Misschien is dit iets voor als je Google Chrome gebruikt als browser:
http://www.chromethemes.org/cartoons/lightning-mcqueen-1600/
Heb nog wat advies nodig. Ben op zoek naar een goede ophanging voor m,n motorkap
Zoiets als dit, deze zijn alleen te groot.

Wie heeft er nog goede ideeen voor de motorkap en weet waar ze evt. te koop zijn?
Bij voorbaat dank
Wat zal je zoontje straks trots zijn als hij zijn pc kan laten zien aan zijn vriendjes
Heb je trouwens al een idee wat je gaat doen met het aansluiten van de ronding in de
kast (van de oude beeldbuis), waar nu een flatscreen zit?
maar een schanier met "auto" look zul je niet snel vinden in zo'n kleine maat,
is dit misschien wat? plaatje is klikbaar

maar deze is ook wat aan de grote kant
de site werkt met cookies, artkelnummer is:342.62.310
van 2e plaatje VO 029535
ik ga nog verder voor je kijken kier
[ Voor 26% gewijzigd door mrc4nl op 14-05-2011 09:46 ]
ora et labora
Ik heb er nog wel liggen.

De linker
http://www.bit-tech.net/m...of-the-month-april-2011/4
Gefeliciteerd.
This Month's Contenders
Charge! by Frenkie
Epic PC's Carbide Series by Djayness
Lightning McMod by kier
NS-5 by Rankine
Saturday Night Special by bulldogjeff
Usonian by slipperyskip
↓ volgende bericht hieronder ↓
In de racerij gebruiken ze die ipv een standaard slotmechanisme met hendel in de auto.

Zo zie je maar dat die Nederlanders prima meekomen met de rest van de wereldMexel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:34:
MOTM,
Gefeliciteerd.
This Month's Contenders
Charge! by Frenkie
Lightning McMod by kier
NS-5 by Rankine
Usonian by slipperyskip
[ Voor 62% gewijzigd door boazkl0p op 14-05-2011 15:44 ]
Hmm... Ik weet niet of dat zo'n goed idee is... De pc is tenslotte voor zijn zoontje en een gemakkelijk te openen motorkap lijkt me niet zo'n goed idee. Maar puur voor de looks is het wel een finishing touch.McKaamos schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:43:
Als je toch aan de slag gaat met een motorkap, zet er dan ook van die "hood pins" in als sluiting.
In de racerij gebruiken ze die ipv een standaard slotmechanisme met hendel in de auto.
[afbeelding]
[afbeelding]
autoslot erinmodden en s'avonds stuurslot op het toetsenbord zetten, alarm af laten gaan als muis bewogen wordFiXeL schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:54:
[...]
Hmm... Ik weet niet of dat zo'n goed idee is... De pc is tenslotte voor zijn zoontje en een gemakkelijk te openen motorkap lijkt me niet zo'n goed idee. Maar puur voor de looks is het wel een finishing touch.
ja, daag.
Dan zaag je de boel zo af dat het puur een deccoratiestukje isFiXeL schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:54:
[...]
Hmm... Ik weet niet of dat zo'n goed idee is... De pc is tenslotte voor zijn zoontje en een gemakkelijk te openen motorkap lijkt me niet zo'n goed idee. Maar puur voor de looks is het wel een finishing touch.
Hartelijk dank, maar denk dat hij te groot is, en kheb er 2 nodigluccie schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 13:24:
De kofferklep houders van een oude mini,
Ik heb er nog wel liggen.
De linker
may the best mod winMexel schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:34:
MOTM,
Gefeliciteerd.
This Month's Contenders
Charge! by Frenkie
Lightning McMod by kier
NS-5 by Rankine
Usonian by slipperyskip
De motorkap moet open kunnen en en open blijven staanMcKaamos schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:43:
Als je toch aan de slag gaat met een motorkap, zet er dan ook van die "hood pins" in als sluiting.
Proud to be a dutchmanboazkl0p schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:43:
[...]
Zo zie je maar dat die Nederlanders prima meekomen met de rest van de wereld1/3 van de genomineerden zijn Nederlanders
Hoeft niet perse een slotje op, blijft er wel van af................hoop ikFiXeL schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:54:
[...]
Auto alarm.............nog niet aan gedacht. Leuk idee!!!Remmes_NT schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 15:59:
[...]
autoslot erinmodden en s'avonds stuurslot op het toetsenbord zetten, alarm af laten gaan als muis bewogen word
Wat betreft RC-Modelbouw is zoiets er niet. Kappen worden meestal vastgezet met van die splitpennen zoals deze:
Splitpennen met een kleine jongen is niet echt handig. Vorige keer zat ik met mijn zoon ook bij de dokter omdat zoonlief een magneet had ingeslikt....FiXeL schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:28:
Btw ik heb die veerpen (zo heet die pen met ring geloof ik) bij de praxis zien liggen vandaag... De ring is ongeveer rond 30mm, en het pennetje is ook ongeveer zo lang. Zal je alleen nog even het beugeltje moeten maken, maar misschien is zoiets ook kant en klaar te krijgen bij een auto tunings-shop in miniatuurvorm.
Wat betreft RC-Modelbouw is zoiets er niet. Kappen worden meestal vastgezet met van die splitpennen zoals deze:
[afbeelding]
Misschien iets van een oude atachekoffer gebruiken als motorkapsluiting?
[ Voor 4% gewijzigd door GNOOM172 op 14-05-2011 19:41 ]
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Het was ook niet de bedoeling om deze te adviseren, zie mijn voorgaande post over sluitingen op racewagens, dat was ook niet echt veilig. Meer om aan te geven dat dit in modelbouwvorm niet echt gangbaar is, en ze splitpennen gebruiken inplaats van veerpennen. Iig, het moet wel kindvriendelijk zijn, want je weet maar nooit.GNOOM172 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 19:41:
[...]
Splitpennen met een kleine jongen is niet echt handig. Vorige keer zat ik met mijn zoon ook bij de dokter omdat zoonlief een magneet had ingeslikt....
Misschien iets van een oude atachekoffer gebruiken als motorkapsluiting?
Tis puur 'n sluiting. Geen scharnierkier schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 17:24:
[...]
De motorkap moet open kunnen en en open blijven staan

Deze zijn van lego, maar misschien ook wel in miniatuur te krijgen (en anders die van lego gebruiken)
Kier.. Ik kon het niet laten en ben toch maar iets voor je aan het photoshoppen.
Als het klaar is dan krijg je een DM van me, en dan kan je altijd nog zien wat je er mee doet!
Kom net ook nog 2 photoshops van de filmposters tegen, kan ik digitaal naar je sturen. Als je ze wil hebben dan stuur maar een mail of DM ofzo!
[ Voor 16% gewijzigd door nixjuh op 14-05-2011 22:18 . Reden: Toevoeging ]
Leuk...is goed stuur maar op, alles is welkom.nixjuh schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:01:
Is het niet een idee om zoiets te gebruiken?
[afbeelding]
Deze zijn van lego, maar misschien ook wel in miniatuur te krijgen (en anders die van lego gebruiken)
Kier.. Ik kon het niet laten en ben toch maar iets voor je aan het photoshoppen.
Als het klaar is dan krijg je een DM van me, en dan kan je altijd nog zien wat je er mee doet!
Kom net ook nog 2 photoshops van de filmposters tegen, kan ik digitaal naar je sturen. Als je ze wil hebben dan stuur maar een mail of DM ofzo!
Als dank een update

Light Update!!!
Goeie avond luitjes,
Vandaag een verlichte update. Heb wat leuke dingetjes gedaan met ledjes en nog wat meer dingen uitgedacht voor de McMod.
De knalpijpen kon ik natuurlijk niet standaard laten, daarom een tweetal setjes rode leds gemaakt

5 mm gaatjes erin geboord

En prik erop. Effect is leuker dan ik verwacht had

Terug geplaatst op McMod

En shotje in het donker, gassen maar

Volgende onderdeel...........de wielen. voor de airflow door de kast wat sparingen gemaakt. Wel uitkijken voor de verschillende plates

En het wiel geplaatst. Genoeg open voor de inlaat

Andere wiel ook klaar gemaakt, en rondom wat isolatie tape geplaatst. Dit omdat het een aardige klankkast is geworden zo'n dicht wiel.
Op de rand komt nog een rand zwarte plex. met mischien mesh paneel, maar ben hier nog niet zo zeker van, omdat ik het zo eigenlijk mooier vind staan dan met mesh.
Dus het is twijfelen tussen vingertjes of looks...........moeilijk

Ik ben ook nog bezig geweest met de achterspoiler. Voor deze moest ik ook nog wat aanpassingen maken zodat hij over de schroefjes van de graka valt, en als geheel aansluit op de behuizing

Past nu mooi en ziet straks niks meer van de schroeven van de graka en andere meuk

En sluit mooi aan zo

Het stukje boven de I/O komt nog een stuk mesh

Verder met het verlichtings plan........ De power led en de hdd led
Hiervoor heb ik de bestaande plex puisten aangepast. Voor de hdd led een 3mm led en gaatje. En voor de power een 5mm led en gaatje gemaakt

De Power led

En de hdd led

En best leuk detail is dat als het kleppie dicht is ook nog de leds te zien zijn

Nu we toch aan het solderen zijn, ook maar alvast de print aangepast en touwtjes erop gesoldeerd voor de power knop en de eject button

Begint alweer een aardige spaghetti te worden

Toen ik zo lekker bezig was viel m'n oog op de videokaart. dismantle dat ding
ff kijken wat ik er mee kan.
keuze was niet zo moelijk, plastic eraf en de fans mbv. busjes en schroefen vast maken tussen de koelribben.

Ribben komen mooi uit met de V8

Maar toch...... er klopt iets niet. Koper-----zilver niet echt mooi combi
gaan we wat aan doen
zo beter denk ik

Even alles geplaatst voor een totaal overzichtje

Als laatste ben ik van plan om met de shitload van rgb strips nog wat leuke dingen te doen.
Eigenlijk doe ik ze liever niet in een kast ivm het disco effect, maar voor m'n kid maak ik een uitzondering. Hij is helemaal gek van de rgb's lekker spelen met de afstandsbediening. zit van alles op fade, switch en dim functie, dus kan ie zich lekker uitleven.

Metertje afgeknipt en niet pluggie erop gezet

Bijkomend voordeel is ook nog dat ik dan gelijk z'n mood zie
harmonie en vertrouwen

zuiverheid

rust, kalmte en koelte

passie

Zow, dat was de wijze psychologische kleuren les, en de update van vanavond
Heren (en dames) see you en fijne avond.........laterzzz.
Maar echt, kier, je zoon gaat bliiijjjjjj zijn !!
Kier4Life
Je maakt het alsmaar mooier
Verwijderd
Sleeves zijn bij mdpc vandaan.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:23:
Nice mod! Alleen vraagje, waar heb jij de sleeves en die krimpkousjes gekocht ? En die tool werkt die voor alle aansluitingen ? (Molex, 3-4 fan, 4-Pins, 8-Pins en eventueel Sata)
molex en sata gaan niet met deze
resterend is wel mogelijk, (fan connector gewoon lipjes aan bovenkant indrukken met de tool)
Verwijderd
Voor Molex moet ik zeker die andere tool hebben die er ook opstaat van 2 euro oid. ?
http://www.highflow.nl/to...-molex-extractor-kit.html
Rgb is geplaatst en werkt

Thats it for this weekend. Grtzzz.
KUTGW! Ik bekijk graag je mods, het vakwerk wat erin zit is van grote klasse.
Edit: er zaten toch leds in de V8? Die mis ik even...
[ Voor 14% gewijzigd door naarden 4ever op 15-05-2011 22:53 ]
met dat groen springen de letters op de spoiler er ook lekker uit!
Maar waarom zijn de "uitlaatpijpen" van de v8 aan een kant weg nu?
Stiekem zou ik 'm nu nog steeds best wel willen hoorVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 13:30:
Echt super vet! Als ik een kind was geweest had ik best zo'n pc gewild!
Sorry dat ik je moet corrigeren Kier....Molex gaat wel.kier schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:28:
[...]
Sleeves zijn bij mdpc vandaan.
molex en sata gaan niet met deze
resterend is wel mogelijk, (fan connector gewoon lipjes aan bovenkant indrukken met de tool)
Stiekem? Hij mag er mij wel 1 maken hoornick_ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 14:09:
[...]
Stiekem zou ik 'm nu nog steeds best wel willen hoor
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Ongeveer 1 mtrSerendipity schreef op maandag 16 mei 2011 @ 00:20:
Hoeveel meter heb je hier nou voor gebruikt? Wil het spul zelf ook nog eens gaan gebruiken, alleen dan zonder remote control, en ze dan op een andere manier aansturen
Mbv aluminium tape en veel wrijvenSingular1ty schreef op maandag 16 mei 2011 @ 01:22:
Vet hoor! Hoe heb je nou de heatpipes van die GraKa zilver gekregen? Fan van de verlichting of niet, het is goed gelukt!
Komen terug alleen ff voor het plaatsen verwijdert.Sjoerd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:41:
KUTGW!
Maar waarom zijn de "uitlaatpijpen" van de v8 aan een kant weg nu?
Np, maar mbv. verbuigen tool? male en femaleDick Hard schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:38:
[...]
Sorry dat ik je moet corrigeren Kier....Molex gaat wel.
Kheb zelf voor molex zo'n buisje ding tool bende
[ Voor 59% gewijzigd door kier op 16-05-2011 17:48 ]

Update!!!
Ff geen zin om te modden (ja echt)
Dus zal ik de nieuwste foto,s tot nu toe even toelichten.
ik ben begonnen met het plex wat voor het lcd schermpie komt
Speciaal voor de vette chips vingertjes
De mal, kheb hem nog liggen...........dus gewoon misbruiken

Wel even afdekken, voor de zekerheid

Het slachtoffer

en na lekker warm stoken aardig in vorm gekregen. Maar is nog aardig flexibiebel
daarom heb ik ook 2 x borg plaatjes gemaakt voor boven en onder

Links en rechts moet ik nog maken, maar het sluit al aardig goed aan

Nog wat meer kleine dingetjes wat gedaan heb is bijv. voor de airflow in de kast.
Ben toch bang dat het te warm wordt.
Daarom heb ik 2 gpu slot koelers geplaatst waar vroeger de boxjes zaten
Komen externe Cars boxen, dus dat komt wel goed

En bij deze wil ik Nixjuh bijzonder hartelijk bedanken voor z'n photoshop kunsten
(ik doe het je niet na)
Wat mooie samples toe gestuurd gekregen van ...... hoe kan het ook anders "Cars"
o.a. Ram stickertjes

En echte Corsair Cars rammetjes

Ook heeft Nixjuh nog wat logo's aangepast van zeer belangrijke sponsoren in mijn mod avontuur
Coolermaster your the best

En waar het allemaal begon, Mr. Freddy's Highflow shop en niet te vergeten het altijd gezellige forum

Mischien toch iets beter als ik de stickers uitprint op doorzichtige stickervel, hmm morgen weer naar de winkel.
That's it.............bye bye
Ik kon het Cooler Master logo trouwens helemaal niet vinden
Ben blij dat de stickertjes bevallen!
Ga zo door!!
Ben benieuwd wat voor Cars speakertjes je hebt.
Ziet er heel goed uit btw!!
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
alleen heb ik wel ff klein vraagje: wat voor resolutie is het scherm?
de pictogrammen zijn nogal groot namelijk
[ Voor 9% gewijzigd door mrc4nl op 19-05-2011 20:51 ]
ora et labora
of heb je nog plannen voor 5e mod als je in de cooler master competitie in de top 3 eindigt? dan krijg je namelijk nog een tower
Een andere optie zou Decal Papier zijn voor modelbouwFiXeL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:13:
Weer vet gedaan hoor! En tot in de details... Maar de stickertjes zou ik idd op doorzichtig vinyl laten drukken, ik kan het niet zien, maar ik gok dat de huidige op papier/fotopapier gedrukt zijn en dat wordt na verloop van tijd lelijk. Vinyl is wel wat kostbaarder, maar dan heb je ook wat. Misschien kan je het in casebadge formaat drukken in een kleine serie, en wat je niet nodig hebt doorverkopen.
Verder een zeer mooie cleane mod/build
zo ja hoe los je dit op, zoek ook naar zo'n soort oplossing
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Pagina 3 van deze mod, flinke update waar onder andere de V8 wordt behandelt.Mavamaarten schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:38:
Ik ben het echt al lang aan het denken, maar jij hebt toch een heel andere V8 dan ik. Mijn heeft geen heatpipes bovenaan (door het plastiek). Heb je hem gemod ofzo ?
kier schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:06:
[afbeelding]
Update
...
Ik ben ook nog ff wat dingen aan het uit proberen met het V8 blok
Hiervoor heb ik wat rvs buisjes 8mm en een buig ijzertje gebruikt
[afbeelding]
En wat leuke bochies gebogen. Maar tis nog niet zeker of ik dit zo laat lopen. Ben nog een beetje zoekende
(zit nu nog los allemaal)
[afbeelding]
[afbeelding]
Kleurverschil gaat weg na goed polijsten van rvs
Maar met het blok kan nog van alles gebeuren.
Dat was hem voor dit weekend. Helaas alweer voorbij
Grtzzz.
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Ben nog ff aan het kijken hoe en wat te doen, maar bedankt voor de tipFiXeL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 22:13:
Weer vet gedaan hoor! En tot in de details... Maar de stickertjes zou ik idd op doorzichtig vinyl laten drukken, ik kan het niet zien, maar ik gok dat de huidige op papier/fotopapier gedrukt zijn en dat wordt na verloop van tijd lelijk. Vinyl is wel wat kostbaarder, maar dan heb je ook wat. Misschien kan je het in casebadge formaat drukken in een kleine serie, en wat je niet nodig hebt doorverkopen.
En u ook bedanktfloriske.nl schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 11:20:
[...]
Een andere optie zou Decal Papier zijn voor modelbouw
Verder een zeer mooie cleane mod/build
Valt reuze mee, foto is beetje schuin genomen. en moet gewoon recht ervoor zitten, dan is alles te zienrohaantje schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:32:
ik zie dat er een deel van het beeld wegvalt?!
zo ja hoe los je dit op, zoek ook naar zo'n soort oplossing
Mooi compliment, erg subtielMavamaarten schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:38:
Ik ben het echt al lang aan het denken, maar jij hebt toch een heel andere V8 dan ik. Mijn heeft geen heatpipes bovenaan (door het plastiek). Heb je hem gemod ofzo ?
Dank u !!!Sandertje03 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 16:54:
[...]
Pagina 3 van deze mod, flinke update waar onder andere de V8 wordt behandelt.
[...]
Ziet er goed uit! Heb je trouwens een linkje naar de wallpaper ?
Laatst nog even gezocht naar een screensaver met de 'cars' ogen, leek me wel grappig in deze mod. Helaas niet kunnen vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door agoNITE op 21-05-2011 13:01 ]

Last mod Update!!!
Luitjes het moment is aangekomen dat ik de laatste mod update van deze build plaats
Uiteraard komen er nog final pics, maar wat betreft het modden, ben ik uitgescheten
met de McMod
Dus als laatste voor de motorkap een stuk doorzichtig plex op maat gemaakt

Ook sleuven erin gemaakt voor de warmte

En mbv boutjes geplaasts

Ronding is ook mooi gelukt mbv de heatgun

En alles is goed te zien wat er binnen in gebeurt

En McMod zit weer dicht

Dat was hem weer maar................final pictures coming up
Grtzzz.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?