Justitie: encryptie moet worden verboden

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
Hoi,

nieuws: Justitie: encryptie moet worden verboden

In het artikel wordt vermeld dat het idee van "Jet Hoogendijk" komt, voor mij onbekent persoon.

Maar in
http://www.nu.nl/internet...ofielen-e-mailbommen.html
en
http://www.metronieuws.nl...oren/SrZkds!IeaoXqO9hQi0/

Hebben ze het over burgermeester van der Laan en een brief geschreven door is politie, justitie en de GGD.

Dit brengt dit nieuws volgens mij toch in een ander dag licht, dan dat 1 of andere plaatsvervangend hoofdofficier van justitie Jet Hoogendijk het zegt. Waar dus ook een groot deel vand e reacties onder dit artikel het over hebben.

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
'Eén of andere plaatsvervangend hoofdofficier van justitie'. Alsof het de eerste de beste persoon is? ;) Ik vond deze uitlatingen vergaander en nieuwswaardiger.

Ik ben helemaal geen stagiair

• wica

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
Zoals het in het artikel naar voren komt, lijkthet als of het een proefballonnetje van deze persoon is.
Terwijl als het om een brief van de politie, justitie en de GGD het veel minder lijkt op een proefballonnetje.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-02 14:56
wica schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:48:
Zoals het in het artikel naar vormen komt, lijkthet als of het een proefballonnetje van deze persoon is.
Terwijl als het om een brief van de politie, justitie en de GGD het veel minder lijkt op een proefballonnetje.
Hm. Daar heb je wel een punt.

Ik ben helemaal geen stagiair

• wica

wica

De duivel jacht op me

Topicstarter
dank je.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Justitie: encryptie moet worden verboden gaat al dieper op de zaak in, slotje om de discussie centraal daar te houden :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.