Toon posts:

VIDEOKAART IN STANDAART COMPUTER

Pagina: 1
Acties:
  • 530 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Ik heb een packard bell systeem istart d2230, waar een nvidia geforce 7050 in het moederbord zit.
Ik vroeg mij af of ik een andere videokaart er in kan doen voor betere prestaties.

Bij voorbaat dank,

Frans

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 14:25

yzx

Standaard is met een d :+

En ja dat kan

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:45

nexhil

BAM!

Check gelijk even je Capslock Frans, die schijnt ook kuren te hebben.

[ Voor 71% gewijzigd door nexhil op 19-04-2011 14:30 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Daar staat alles in waar je naar moet kijken als je een nieuwe videokaart wil kopen.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-02 10:11

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

In tegenstelling tot yzx ben ik van mening dat het niet kan.
Een videokaart duw je namelijk in een slot op je moederbord. In je moederbord zit geen videokaart. Daarnaast hangt het ook van het type kaart af of het een betere prestatie leveren zal.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

heel erg bedankt voor de snelle reply!! excuses voor de spelfout haha..

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-02 14:25

yzx

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:30:
Een videokaart duw je namelijk in een slot op je moederbord. In je moederbord zit geen videokaart. Daarnaast hangt het ook van het type kaart af of het een betere prestatie leveren zal.
Ja dat bedoelde ik, dat hij een videokaart kocht en op zijn moederbord aansluit.

En gezien zijn spelling bedoelde hij ook een andere videokaart in zijn case zetten

[ Voor 8% gewijzigd door yzx op 19-04-2011 14:37 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Verwijderd

Topicstarter
@ AllSeeyinEye,

Ik heb een kijkje genomen in de computer en de videokaart zit direct aan mijn moederbord gekoppelt(zonder slot). Er zijn wel sloten aanwezig maar ben er niet zeker van of deze voor een videokaart bestemd zijn

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:30:
Tenzij het een onboard videokaart is, dan zit hij op het moederbord, maar niet in een slot ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
precies het is een onboard videokaart

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
Hoeveel Watt is je voeding, zo maar een gekke vraag...
En maak eens een foto van je sloten, dan weten we in ieder geval of het AGP of PCI-e is.

LinkedIn
BlackIntel

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-02 13:15

mvh

State Governor

...maar welk slot het is kun je ook zelf opzoeken aan de hand van plaatjes. Er is namelijk nog niet verteld dat het kan, als er een leeg slot aanwezig is. Waarschijnlijk zal dat PCIe zijn, en dan kun je er iedere moderne videokaart in stoppen, echter moet je dan inderdaad rekening houden met het vermogen van je voeding.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Verwijderd

De belangrijkste vraag is natuurlijk welke prestaties beter moeten worden. Als je spellen als GTA of Crysis wil gaan spelen dan kun je beter een nieuwe PC kopen. Misschien is een uitbreiding van het geheugen wel een veel betere optie.

1. Wat zijn de specificaties
2. Wat moet er beter gaan draaien

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 14:42 ]

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-02 14:00

Hoite

Goed verhaal

Zelf onderzoek doen houdt ongeveer het volgende in:
1. kast openschroeven.
2. Kijken wat voor sloten er vrij zijn.
3. Kijken wat voor videokaart er te koop is voor het juiste slot.

Lekker kort.

Verwijderd

Lees nu eerst eens de **LET OP** WELKE VIDEOKAART MOET IK KOPEN? voordat je een topic gaat openen. Op GoT verwachten we inzet, we zijn geen helpdesk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.