De titel zegt het al een beetje. Ik heb 1 (betaalde) host en daar loopt al een website op. Nu wil ik op dezelfde host nog een website laten draaien, gekoppeld aan 2 nieuwe domeinnamen.
Ik ben ondertussen zover:
1) .htaccess bestand aanmaken met de volgende inhoud en geupload tussen .vhost en htdocs
2) subdir1 en subdir2 aangemaakt in "htdocs" en daar de content van de 2 verschillende websites in gezet.
Ik weet niet helemaal zeker of deze stappen tot nu toe goed zijn gegaan, maar ik loop nu in ieder geval helemaal vast.
Hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
Ik ben ondertussen zover:
1) .htaccess bestand aanmaken met de volgende inhoud en geupload tussen .vhost en htdocs
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| RewriteEngine on Options +FollowSymLinks RewriteBase / # Site 1 RewriteCond %{HTTP_HOST} ^sub1.site.nl$ [NC] RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/subdir1/.*$ RewriteRule ^(.*)$ /subdir1/$1 [L] # Site 2 RewriteCond %{HTTP_HOST} ^sub2.site.nl$ [NC] RewriteCond %{REQUEST_URI} !^/subdir2/.*$ RewriteRule ^(.*)$ /subdir2/$1 [L] |
2) subdir1 en subdir2 aangemaakt in "htdocs" en daar de content van de 2 verschillende websites in gezet.
Ik weet niet helemaal zeker of deze stappen tot nu toe goed zijn gegaan, maar ik loop nu in ieder geval helemaal vast.
Hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
[ Voor 18% gewijzigd door Blueflame_Core op 19-04-2011 00:21 ]