Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG|FEATURE] Gelinkte items in bookmarks

Pagina: 1
Acties:

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb in het verleden een bookmark gelegd naar het topic Leer hier hardware cracken!, vandaag staat dit als bezocht. Echter is de post waarnaar ik linkte verhuisd naar een ander topic door een afsplitsing naar kluyze in "Goedkope (evt PC-based) scoop?". Als ik in mijn bookmarks op dit topic klik dan krijg ik dus het laatste (nieuwe) topic te zien en daar is natuurlijk niets in veranderd/gepost.

Ik heb momenteel dus een link in mijn bookmarks met de titel die ik toen aanmaakte (wat ok is) maar de link heeft een gekleurd icoon en de hoofdlink linkt naar een topic welk niet veranderd is.
Verder heeft dit topic in mijn bookmarks 2 pagina's (volgens mijn instelling #posts/pagina=101) welke een link geven naar het oude topic. Maar het topic waarnaar het linkt heeft maar 1 pagina.

Ik hoop dat jullie het snappen, het komt er op neer dat de bookmark een mix is van het oude en het nieuwe topic. Makkelijkste oplossing is natuurlijk de bookmark verwijderen en een nieuwe aanmaken, maar ik zou het ook willen weten als er nog ergens een bug in mijn software zat.

[ Voor 14% gewijzigd door kluyze op 18-04-2011 20:04 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Die integriteit wordt inderdaad nergens in de code afgedwongen. In feite is deze bug een variant op Bookmark errors zijn te onduidelijk ?? waar de betreffende post niet gemoved was naar een ander topic maar verwijderd.

Intentionally left blank

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02 20:10

JohnVanZetten

Man on the run!

Nog een bookmark bugje:
plaatje zegt meer dan 1000 woorden
In bookmarks:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14646450/bookmark.PNG

In forum:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/14646450/topic.PNG