Helaas heb ik mezelf voor de 2e keer in 5 jaar laten oplichten door geld over te maken zonder het rekening nummer te controlen. 5 jaar geleden kocht ik via MP een auto onderdeel en dat heb ik nooit ontvangen. Ik heb aangifte gedaan maar ben helaas mijn geld kwijt. Gister kocht ik via V&A een videokaart van een gebruiker. Alles kwam zeer vertrouwd over en ik maakte geld over...stom stom stom van me. Toen ik vroeg om een track and trace code kreeg ik geen reactie meer. ik begon te twijfelen en googlede het rekening nummer. Helaas zijn er veel gedupeerde. Ik heb aangifte gedaan maar weet uit ervaring dat er nooit geld komt. Ik heb melding van oplichting gedaan bij tweakers en zij hebben de persoon in questie verbannen (jacob1980). Ik ben helaas €158,05 lichter.
Mensen, controleer altijd eerst het rekening nummer via google! maak niet mijn fout!
De rabobank heeft laten weten niets voor me te kunnen doen. Ik krijg nog wel zijn adres gegevens over 2 weken toegestuurd. Ik zal tegen die tijd een gerechtsdeurwaarder sturen in de hoop dat er nog iets uit komt.
LET DUS OP MENSEN!
ik hoop dat tweakers net als HWI in de toekomst ook nieuwe leden eerst 3 maanden actief lid laat worden alvorens ze kunnen adverteren. Dit scheelt een hoop ellende voor de gebruikers.
Mensen, controleer altijd eerst het rekening nummer via google! maak niet mijn fout!
De rabobank heeft laten weten niets voor me te kunnen doen. Ik krijg nog wel zijn adres gegevens over 2 weken toegestuurd. Ik zal tegen die tijd een gerechtsdeurwaarder sturen in de hoop dat er nog iets uit komt.
LET DUS OP MENSEN!
ik hoop dat tweakers net als HWI in de toekomst ook nieuwe leden eerst 3 maanden actief lid laat worden alvorens ze kunnen adverteren. Dit scheelt een hoop ellende voor de gebruikers.