Afschaffen van modjes?

Pagina: 1
Acties:

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Aangezien er nogal wat gal word gespuugd over de hardwerkende modjes op GoT is het misschien wel een idee om de titel af te schaffen.

Dus, de modjes hebben voortaan geen "moderator" meer bij hun naam staan maar kunnen wel "undercover" hun werk doen.

Aanspreekpunten blijven dan alleen nog de administrators.

Idee?

Verwijderd

Forum aanpassen omdat er een paar lozers rondlopen? :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Voor de 2e keer:

waarom bemoei jij je altijd met zaken van de crew? Ik kan het niet laten om je een wannabee-admin te noemen. Ideen worden altijd op prijs gesteld, maar jij gaat te ver !

DIT IS MIJN WEBSITE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op Saturday 17 March 2001 14:40 schreef HlpDsK het volgende:
Forum aanpassen omdat er een paar lozers rondlopen? :?
Kan het niet beter zeggen denk ik :).

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
LOL-topic :D:D:D:D

Kissing ass? :D:D

Verwijderd

OEI OEI OEI !!!!! ikke ikke ikke ook adminmodundercuvertparacommandogetraindemod willen zijn !!!! :+

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ja, lekker idee...

Nu wordt de ellende tenminste nog enigzins gespreid (hoewel HlpDsK wel erg veel zooi over zich heen krijgt)

Dan wil ik ook geen administrator meer achter m'n naam hebben :P

Verwijderd

Ik vind het wel een goed plan ja. No offence maar zo belangrijk zijn die modjes/adjes niet hoor. Het zijn imho gebruikers die net even wat meer voor het forum/t.net doen, doordat er nu 2 "groepen" zijn wordt de sfeer er niet beter op..

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 23:41
haha wat nog makkelijker is iedereen die loopt te zeuren en te klagen een spreekverbod te geven van een 24 uur :)
alleen lees rechten geven :) LOL

iets met lenzen

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe... Ik ben James Bond fan.. Dat is dan wel niet undercover maar je kunt er een hoop van leren.

"Hoi ik zet onopvallend een slotje neer maar ben echt geen modje... echt niet :)"

Verwijderd

Prachtplan...
Dus als je als "undercover" mod moed je dan topics sluiten zonder uitleg, mensen waarschuwen zonder afzender en wijzigen zonder naam eronder?
Leuk dan kunnen mensen dus nooit degene aanspreken die iets gesloten/gewijzigd heeft.
En trouwens, dan zouden alle huidige modjes dus mod af moeten worden, want iedereen kent hen... En dan... wordt T oppermod ofzo :? :P

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
En dat is nou precies waarom ik hier geen mod wil worden. zoals ik al eerder heb gezegd. Ik vindt dat de mods hun werk goed doen. en toch worden ze afgezeken. tijd dat er wat onruststokers geband worden! want dit is dus ook nix!!!

Advanced sheep-counting strategies

• Timmey
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 14:41 schreef havana het volgende:
Voor de 2e keer:

waarom bemoei jij je altijd met zaken van de crew? Ik kan het niet laten om je een wannabee-admin te noemen. Ideen worden altijd op prijs gesteld, maar jij gaat te ver !
Ik wil helemaal geen admin worden, thank god no!

't Was alleen maar een idee die misschien wel een uitwerking waard is. Meer niet.

Ik zie een helehoop gezeik op HlpDsk de laatste tijd, en ik denk toch niet dat hij dat echt geweldig vindt...

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

:?
en LA wordt dan zeker LU? Lieve Undercoveradjes.. :P

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 14:46 schreef Goingin het volgende:
LOL-topic :D:D:D:D

Kissing ass? :D:D
Lijkt d'r wel op... :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

The name is Hlp, Hlp DsK. At your service, appointed by her majesty's secret service.

Shaken, not stirred 8-)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op Saturday 17 March 2001 15:50 schreef HlpDsK het volgende:
The name is Hlp, Hlp DsK. At your service, appointed by her majesty's secret service.

Shaken, not stirred 8-)
<Q mode>
Oh grow up 007 :P
</Q mode>

;)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Pagina: 1