Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Sinds kort ben ik van de Google Sync App overgestapt op Native Sync door de BIS. Helemaal top natuurlijk, maar er doet zich nogal een irritant euvel voor bij Verjaardagen van mensen boven de 25 tot 40 (weet niet exact vanaf waar het begint).

Bijna alles wordt prima heen en weer gesynchroniseerd (al duurt het soms eventjes), echter gaat het genadeloos mis bij o.a. mijn ouders en oma. Ik heb het zo ingesteld dat de "verjaardag" begint op de dag dat ze geboren zijn, zo weet ik altijd hoe oud iemand geworden is.

Nadat deze gesynct zijn, verplaatst de data een aantal dagen "vooruit", en hoe ouder de persoon is, hoe verder de datum naar voren schuift (ouders uit 1957 een dag of 3, oma uit 1929 een dag of 5). Het lijkt er dus op dat er iets met schrikkeljaren of wellicht "voor" 1970 fout gaat.

Iemand dit euvel ook opgemerkt en (buiten de verjaardag vanaf heden in laten gaan) een oplossing hiervoor gevonden?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:12
Is mij inderdaad opgevallen dat ook mensen van 18jaar enzo ineens verkeerd in mijn agenda staan. Ik heb wel een hoop lopen kloten met Google Apps en Exchange en BESX dus weet niet wanneerh et precies fout is gegaan. Maar viel mij wel op dat er ineens datums verkeerd stonden.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Juist de leeftijdscategorie 18 tot 25 staan er het vaakst in, en (zover ik me kan herinneren) staat er van circa 30 man geen enkele datum fout, enkel bij de "wat oudere mensen"...

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic