Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Partities maken

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Hoi, in mijn vorige topic werd gezegd dat ik het beste VMWare Player kon gebruiken, maar aangezien mijn pc zich automatisch reset raakt dan het virtuele HDD bestand beschadigd, waardoor je telkens opnieuw moet installeren.
Ik wil deze partities toch maken, maar heb geen idee hoe je een 6-boot maakt en in welke volgorde je moet installeren (ene systeem ziet andere niet en overschrijft het e.d.)

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:18
repareer je computer.
koop een nieuwe voeding ?
geen gedoe meer met VMWare dat de image beschadigd raakt

klaar

* oplossingen zijn al gegeven in je vorige topic's

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Nee ik wil partities

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:18
alsnog nieuwe voeding, daarna partities maken hoe wil je fatsoenlijk schijven formatteren en partities creëren met een instabiele pc.

dan open je weer een topic " Harde schijf overleden " geheid
* keek even in je geschiedenis qua topics, meeste dingen kon je zelf ook wel even uitzoeken

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Ja harde schijf heeft ook al heel veel reset's gehad, dus die loopt ook aan z'n eind.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eeeuhm. Als je zeker weet dat je dergelijke hardwareproblemen hebt dan is het toch volkomen zinloos om naar software te kijken? Zonde van jouw tijd, zonde van de tijd van mensen die met je meedenken (zeker als je dergelijke info niet in de topicstart geeft).

Over de topicstart:
Welke van de vele dualboot-methoden / -tools heb je geprobeerd? Er zijn vele handleidingen, ook met N bootpartities. Waarom voldoen die niet?
Toen je merkte dat VMWare-bestanden beschadigden, wat heb je gedaan om alle hardware te controleren?

Ook nu weer een topicstart van drie zinnen en reacties van enkele zinnen. Je bent ondertussen voldoende gevraagd om wat uitgebreider te zijn. Open hier ajb geen nieuw topic over, neem eerst even contact op met een CSA-moderator (maar zie dan eerst even de info die je al kreeg in andere slotjes en mail).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.