Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, en hoop er iets van op te steken,
ik heb zelf weinig electronica kennis, en hoop op een paar tips.
Als ik hier soms verhalen lees met vaktaal................
Een hobby van mij is vintage audio, ik heb al wat dingetjs bij elkaar gesrpokkeld, en zal t.z.t. wat foto's plaatsen in een andere post.
Zoals de titel doet vermoeden is er wat mis met de versterker.
Ik kan 'm voor een appel en een ei overnemen, maar toch...
Als ik'm aan doe gaat het powerledje aan en er gebeurt niets, pas na 10sec. ofzo gaat het relais aan,uit,aan,uit etc....
Ik had op dat moment geen luidsprekers eraan, alleen een cd-speler en een koptelefoon, waar ik wel het aan/uit 'klik' hoorde,
nou ja, 'klik'ik weet het niet anders te omschrijven, dat je hoort dat ie aan (spanning) gaat.
Ik heb de cover er even afgehaald, en geen brand/rook/water schade gezien, ook geen opgezwollen elco's of andere geblakerde toestanden.
Wel een paar eindtorren die wat gecorrodeerd waren, hij zoemde/bromde ook niet.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is geworden met dit verhaal.
Ik ben nieuw op dit forum, en hoop er iets van op te steken,
ik heb zelf weinig electronica kennis, en hoop op een paar tips.
Als ik hier soms verhalen lees met vaktaal................
Een hobby van mij is vintage audio, ik heb al wat dingetjs bij elkaar gesrpokkeld, en zal t.z.t. wat foto's plaatsen in een andere post.
Zoals de titel doet vermoeden is er wat mis met de versterker.
Ik kan 'm voor een appel en een ei overnemen, maar toch...
Als ik'm aan doe gaat het powerledje aan en er gebeurt niets, pas na 10sec. ofzo gaat het relais aan,uit,aan,uit etc....
Ik had op dat moment geen luidsprekers eraan, alleen een cd-speler en een koptelefoon, waar ik wel het aan/uit 'klik' hoorde,
nou ja, 'klik'ik weet het niet anders te omschrijven, dat je hoort dat ie aan (spanning) gaat.
Ik heb de cover er even afgehaald, en geen brand/rook/water schade gezien, ook geen opgezwollen elco's of andere geblakerde toestanden.
Wel een paar eindtorren die wat gecorrodeerd waren, hij zoemde/bromde ook niet.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is geworden met dit verhaal.