Welke windows 7?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welke windows 7?

hoj,

ik ben momenteel volop bezig met het ineensteken van mijn nieuwe computersysteem, het enige wat ik nog niet heb is een videokaart (die onderweg is) en een besturingssysteem (dat ik nog niet heb).

ik zou gaan voor windows 7 en ben al een tijdje aan het rondsurfen om te zien welke versie ik nu het best kan kopen. maar het is redelijk ingewikkeld. Ik heb ongetwijfeld genoeg aan de Home Premium versie en ik zou de Nederlandse 64 bit versie willen.

nu vind ik nog heel veel verschillende producten terug: OEM-versies, full versies en upgrades. Nu vond ik een link terug waar ik de ultimate versie kon kopen aan een spotprijs: http://www.edupartner.be/shop/product_info.php/products_id/463 nu dit is een upgrade en aangezien het een nieuw systeem is waar nog geen besturingssysteem opstaat, kan ik deze normaal dus niet gebruiken...

maar nu vond ik (op weer een andere site) informatie terug dat wanneer ik bijvoorbeeld een versie download of de instaldisk van een vriend gebruik en dan het besturingssysteem zo eerst installeer en vervolgens update met die disk doe het wel mogelijk zou zijn. Voor ik iets koop wil ik daar natuurlijk zeker van zijn, want anders moet ik een OEM-versie kopen, maar die zijn dan weer dubbel zo duur...

of hebben jullie mss nog andere alternatieven voor mij?

alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 15:26 . Reden: emailadres weggedaan ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Geen emailadressen openbaar geven ter voorkoming van spam en dergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:35
afgezien van het feit dat je je mail idd niet in je bericht moet zetten...

Je kunt van een Upgrade versie wel een Full versie maken (lees hier hoe), maar het is makkelijker om gewoon een OEM versie te kopen, stukken goedkoper dan een Retail licentie, en je hebt gewoon een volledig legale versie(want, zelfbouw, dus mag je OEM installeren).

Weet niet of je student bent, maar wij kunnen op school via MSDNAA gewoon gratis Windows 7 Professional downloaden, of je zou anders ook via slim.nl kunnen kijken.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Met ^, toevoeging:

www.slim.nl
www.surfspot.nl
www.edupartner.be/index-nl.php

[ Voor 15% gewijzigd door Sando op 09-04-2011 14:17 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoj,

dat van die emailadressen wist ik niet (maar had er voor de zekerheid toch al mijn spamadres opgezet :p)
voor de rest erg bedankt voor de informatie, ga ik nu allemaal eens bekijken en ik laat zeker weten wat het dan uiteindelijk is geworden.

ik ben inderdaad student, wat die gratis versie betreft is dat dan een permanente licentie of maar voor 1 jaar?

super bedankt alvast!

mvg,
Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Als je via MSDNAA een gratis versie kunt krijgen (vraag er eens naar op school, op welke zit je?), is deze blijvend - maar officieel alleen bedoeld voor studiedoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Karel de Grote Hogeschool te Antwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 23:49
Dat is mooi, de meeste hogescholen die iets doen in de richting ICT hebben wel een MSDNAA overeenkomst. Maar het is dus mogelijk dat iemand op school (docent, medewerkers) wel weten waar je moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zonde dat het juist vakantie is :D
mezelf kennende kan ik nooit zo lang wachten, dus wss zal het een OEM versie worden...
heb ook gezien dat je er veel kan downloaden maar als er nu iets is dat ik liever origineel heb is het toch wel mijn besturingssysteem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:15

Quad

Doof

http://msdn63.e-academy.c...px?campus=kdg_informatica Kijk hier eens even.
Login met je login ID die je van school hebt.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:35
via bovenstaande link kom ik oa op deze :http://msdn63.e-academy.com/elms/Storefront/ViewProductDetails.aspx?campus=kdg_informatica&np1=112&p=1691

Windows 7 Professional 64 Bit - wel engels helaas,
maar als je dat geen probleem vind, en als je in kunt loggen (dat moet je dus even navragen, bijv. bij iemand van ict, of je mentor) kun je m zo downloaden en prima gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ah super, bedankt voor de tip, Quad!
seg de login en pasword die je moet gebruiken moet je die op school dan gaan aanvragen?
want met de login die ik gebruik voor bijvoorbeel blackboard graak ik er niet in...

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat zul je dan op je school even na moeten vragen.
Ik kan bij mijn school gewoon inloggen met mijn ID.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oké spr, ik stuur wel even een mailtje dan naar de persoon die bij "support" staat...
alvast bdankt voor de link! :D
nu hopen dat er een paar workaholics hun kdg-mail lezen in de vakantie :D

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En leukste is, als je toegang hebt, kun je gewoon kosteloos Win 7 prof x64 downloaden dus.

Trouwens, groeten hoeft niet :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aight, redelijk nieuw hier zoals je kan zien...
wel een fijn forum! mensen zijn hier vele vriendelijker dan op een doorsnee forum...

ik kijk vooral uit naar het "kostenloze" aspect :D

edit:
bestaan er talenpaketten voor windows 7?
m.a.w. als ik dus inderdaad die pro van die site die hierboven staat dwnld kan ik dan ergens anders een Nederlands talenpakket downloaden (zoals dat voor office bestaat?)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mits je een ondersteunde versie gebruikt waar dat bij kan, ja. Maar dat kun je vast wel met een beetje handig zoeken vinden toch? :)
Bijvoorbeeld bij Microsoft zelf...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja natuurlijk, maar wou gewoon wel eerst weten of het bestond, dan kan ik daar inderdaad zelf wel naar zoeken hoor. Zo compleet onwetend ben ik nu ook weer niet :p
Pagina: 1