Lieve Adjes, misschien iets vergeten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Hey adjes, zijn jullie niet wat vergeten?

De Tweaker-CV opties zijn heavily outdated... -O-

Ervaring met hardwareplatformen
AMD: Athlon2 / Phenom2 / Turion
Intel: Core2Duo / Core I# / Atom

Ervaring met programmeer-, script- en opmaaktalen
J2EE

Voor welke toepassingen gebruik jij je privé-pc?
Voip / late-avond-films / Distributed Cloud Computing 8)7

En ik vermoed dat ik nog wel wat programmeertalen ben vergeten, maar dit is de enige die ik ken die inherent verschilt met de rest en er nog niet tussen stond.

***EDIT***
Was zelf Atom nog vergeten :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Yezpahr op 09-04-2011 12:48 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik kan me zo voorstellen dat J2EE als Java op te vatten is.
En een Core2Duo/Core I series valt gewoon onder Intel Core natuurlijk :P

Schuiven met bepaalde dingen kan natuurlijk altijd wel, zo zal een 80286 weinig relevant zijn inmiddels.
Voip/Skype en gerelateerde videoconferencing is op zich wel een goed idee om dat aan te kunnen geven.

Wat Cloud/DistComp betreft: afhankelijk van hoe je het bekijkt is dat software development of internet development - tenzij je DPC op het oog had? :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yezpahr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01-2024
Ah, ik heb Intel Core over het hoofd gezien, excuse me :P.
Maar Java 2 is toch wel wat anders dan Java.

Python is eigenlijks een sub-sub-taaltje, een script-taal dat voor Java is bedoeld, dus J2EE telt dan ook, imo.
Nog een leuke gevonden: ABAP

Skype is inderdaad in videoconferencing te plaatsen, maar misschien moet de benaming videoconferentie dan gewijzigd worden naar Voip/Video-conferentie.
***EDIT*** IRC Chat, Instant Messaging kan ook gewijzigd worden, maar dat beslaat toch een ander vlak van communicatie. Hmmm, misschien een fusie ervan maken? Voip, Internet Chat, Video-conferentie.

Met Cloud Computing bedoel ik inderdaad DPC-achtige projecten. Past niet echt in een development sectie, want de gebruiker vouwt zelf de eiwitten niet en heeft ook geen deeltjesversneller in de tuin staan. ^^;

Maar zijn we het er over eens dat er wat mist? Jullie weten beter wat er mist, ik zou zeggen doe eens een uurtje brainstormen met de staff :*) .

[ Voor 22% gewijzigd door Yezpahr op 09-04-2011 14:18 ]

mobo: Asus Prime B450-Plus // cpu: AMD Ryzen 5 2600X // graka: Asus Dual Radeon RX 580 OC 8GB GDDR5 // mem: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 // opslag: Crucial MX500 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Yezpahr schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:03:
Maar Java 2 is toch wel wat anders dan Java.
Java is gewoon een verzamelterm die in principe continu op de nieuwste versie slaat. Anders blijven we 'm steeds bijwerken. Verder is de taal met Java 2, 3, 4, 5 en 6 niet in wezen anders geworden. Uiteraard is het platform wel sterk geevolueerd sinds Java 1.0
Python is eigenlijks een sub-sub-taaltje, een script-taal dat voor Java is bedoeld
Dat is onzin. Er is wel ook een implementatie in Java genaamd Jython, maar dat maakt Python niet ineens een onderdeel van Java en zodra je Jython gebruikt werk je eigenlijk niet meer met Java.
dus J2EE telt dan ook, imo.
J2EE is een superspecificatie van Java geloof ik. Als je J2EE kan, moet je ook Java kunnen, andersom geldt dat niet per se, maar wel dat als je Java kan, J2EE een relatief eenvoudige stap is.
Maar zijn we het er over eens dat er wat mist? Jullie weten beter wat er mist, ik zou zeggen doe eens een uurtje brainstormen met de staff :*) .
We zijn niet bepaald actief met het bijhouden van die lijsten. Dus er zal inderdaad zo nu en dan wat missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank