Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
De Zomer komt er weer aan, en menigeen zal zichzelf weer "In Shape" willen krijgen voor de Zomerse Stranden.

Ook ik grijp dit moment aan om weer te beginnen met "Intensieve Beweging" en gebruikte hier voorheen vaak SportyPal voor, echter draai ik dit alweer een jaar of 2 en bleek de iPhone Versie inmiddels niet meer gratis te zijn, en aangezien ik graag onderling van mijn Vrienden weet hoe zij er voorstaan ben ik opzoek gegaan naar nieuwe Apps.

Ik kwam hierbij uit op de volgende Apps:

[Gratis Versies]
- Endomondo (BlackBerry, iPhone, Android, WinPho), (oudere versies draaien o.a. op WinMo en Symbian).
- SportyPal (BlackBerry, Android, WinMo, Symbian), (via iTunes zou je ook het ook weer op je iPhone moeten kunnen krijgen.)
- Adidas MiCoach (BlackBerry, iPhone)

[Betaalde Versies]
- RoadrunnerGPS (BlackBerry)
- SportyPal Pro
- Endomondo Pro

Ik ben recentelijk overgestapt van SportyPal naar Endomondo, daar deze Interface voor mij een stuk degelijker en intuïtiever aanvoelt, echter moet ik m'n eerste Testrun hierin nog maken.

MiCoach staat echter bovenaan in de App World, kan echter niet met zekerheid zeggen of dit door de toevoeging van Adidas komt of echt de kracht van de App is.

Ik ben dan ook benieuwd naar jullie bevindingen met de verschillende Apps en waarin deze zoal tekort schieten e.d.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

www.trackr.nl

Gratis en compleet.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Wat zijn de grote voor en nadelen t.o.v. de andere Apps, dat probeer ik via deze thread namelijk juist uit te vinden =).

P.S. Klinkt heel lullig, maar op die site is tevens te vinden dat de Maker van de App is overleden, en dat deze niet langer doorontwikkeld zal worden, wellicht dat de ondersteuning voor de App dan ook binnen afzienbare tijd zal worden gestaakt.

[ Voor 50% gewijzigd door JunkieXP op 08-04-2011 15:37 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 13:40

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat ik persoonlijk leuk vind aan TrackR.nl is dat je je vrienden routes kunt zien. Zo kun je elkaars routes eens gaan lopen en zo een kleine wedstrijdje beginnen bijvoorbeeld.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"