Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Slechte laadtijden Moderatie performance

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:25

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Lieve Devvers :)

Het overzicht: Moderatie performance laat de moderaties van de afgelopen 2 maanden zien. Dit kan wel handig zijn om bijvoorbeeld even na te lopen welke reacties gemiddeld anders worden gemod en waar jij dus afwijkt. Een stukje reflectie dus. :)

Nu wordt de performence van die pagina erg slecht als je vrij regelmatig modt. Ik heb geen trage pc maar het duurt bij mij ca. 15 seconden. Op een pentium 4 is deze pagina zelfs niet te laden. Dat is ook te zien aan het geheugengebruik. (Win 7 ultimate 32 bits / IE9)
Geheugengebruik IE9 bij Moderatie Performance

Zou het niet mogelijk zijn om iets van een pagina-indeling te maken?

Herman87

offtopic:
Nu kwam ik bij toeval wel een item in de devtrack tegen welke erg op mijn probleem lijkt. Die heeft meldingsnummer 0003360. De reden dat ik tóch dit topic maak is dat ik mij afvraag of deze bug misschien niet in de vergetelheid is geraakt aangezien deze op 03-03-08 is aangemaakt en nog steeds de status 'nieuw' heeft. Mocht deze aanpassing nog wel gewoon actief op de agenda staan, dan mijn excuses en dan kan dit topic ook dicht :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Aangezien ik momenteel toch bezig ben met het moderatiesysteem heb ik deze meteen meegenomen; paginering in het overzicht komt er dus aan :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.