Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 23:39
Ik ben op zoek naar een goedkoop apparaat wat de volgende functies heeft:

-Internet (via wifi is pre, maar niet noodzakelijk)
-TouchScreen (pennetje nodig geen probleem)
-Stroom via usb

Als dit via een hack op bijvoorbeeld een oude tomtom kan is prima voor mij. Als het maar goedkoop is.

Ik wil het gaan gebruiken als afstandbediening voor een media-pc met alleen muziek. In idle stand moet hij foto's kunnen weergeven als digitaal fotolijstje. Omdat de media-pc in de buurt staat wil ik hem via usb daarmee van stroom voorzien.
De muziek-pc wil ik een webinterface geven, dus daarom is een browser nodig. Foto's weergeven kan ik evt via een webinterface regelen. De mogelijkheid om een programmaatje te installeren om van een netwerkschijf foto's weer te geven is mooi, maar dus niet noodzakelijk.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• CherandarGuard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Zou een goedkope smartphone dan niet een handige optie zijn? Die heeft ook alvast een beetje een afstondsbediening-achtig formaat.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Is een (oude) PDA zoals een Asus Mypal A6xx geen optie?
Die hebben vaak ook een IR-zender aan boord, en kun je mbv. los programmaatje daarnaast dus als afstandsbediening voor TV/stereo gebruiken (voor je pc heb je evt. een IR-ontvangertje nodig, bijv. via USB).

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Dit klinkt als de vodafone €100 pre-paid android foon, als je nieuw wilt.

Het moeilijkste is een webbrowser, een webbrowser is al snel "te slecht". En hoe wou je zonder wi-fi internetten? Een ethernet kabel? Ik denk dat WiFi een must is :P

Anders inderdaad: een oude PocketPC of een tweedehands smartphone met WiMo, Android of Palm kan leuk zijn, zoek eerst uit wat voor eisen je webbrowser heeft! Javascript is niet altijd vanzelfsprekend in dit soort devices, en Opera Mini is geen garantie voor functioneren met je LAN-media device, aangezien Opera Mini per definitie als "extern" geld vanwege de server-side rendering.

[ Voor 47% gewijzigd door Umbrah op 06-04-2011 11:41 ]

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51
De 99,99 euro tablet van Intertoys?
Tablet van Intertoys. Wat is het?

[ Voor 22% gewijzigd door Harmsen op 06-04-2011 11:42 ]

What a fine day for Science! | Specs

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:38

Quad

Doof

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak. Zaken die elders op GoT besproken worden horen daar en niet hier.

Een tablet is een compleet systeem of een mobile device afhankelijk van hoe je het bekijkt en specs van apparaat in kwestie (volwaardige PC vs overmaatse telefoon). Hier heb je het duidelijk niet over de volwaardige PC, dus hoort je vraag ergens in Mobile.

Gezien de laatste adviezen kom je richting Android, dus ik verplaats daarheen.

Let wel dat overal op GoT geldt dat we eigen inzet verwachten voordat je een topic opent en in je topicstart (zie ook: Het algemeen beleid #quickstart ). Dat laat je hier niet bepaald zien... Dringend advies om zelf wat meer op zoek te gaan en/of te melden over wat je al gevonden hebt (links!) anders loop je risico dat de Mobile crew dit topic alsnog sluit.

Oslik blyat! Oslik!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 23:39
Bedankt voor julie input

Een smartphone heeft als fotolijst wel een beetje klein formaat. En als prijs richt ik op 50 euro. Ik zit nu te kijken op ebay naar e/a-pad zoals ook in Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets voorbijkwam.
(bijvoorbeeld deze: http://cgi.ebay.com/ws/eB...iewItem&item=280655013083)

edit: ben nu een ipaq h2200 aan het opladen. Daar draait een browser op, dus wie weet. Via het usb docking station is een internetverbinding mogelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Jogai op 09-04-2011 12:50 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Pagina: 1