Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Die argumenten kan ik me ook in vinden, maar vooral in frontpage-reacties wil het nog wel eens voorkomen dat je bijvoorbeeld midden in een tekst naar een Wiki-artikel linkt.
Bijvoorbeeld, dat je mensen uit gaat leggen waar Guantanamo bay precies over gaat, en dan wil je het niet over Wikipedia: Guantánamo Bay gaan hebben. Want dan loop je achteraf de URL-tag nóg te editen.
(Bovendien gaat dat bijna niet in FP-reacties, omdat die geen preview-knop hebben.)
Op het forum zou het misschien minder waarde hebben omdat je dan eerder witruimte om de links laat, in plaats van midden in de tekst naar iets linken.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
En dit is een demonstratie waarom ik iig op het forum een dergelijke tag overbodig acht; de url zelf wordt al netjes omgezetStoney3K schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 17:58:
[...]
Bijvoorbeeld, dat je mensen uit gaat leggen waar Guantanamo bay precies over gaat, en dan wil je het niet over Wikipedia: Guantánamo Bay gaan hebben. Want dan loop je achteraf de URL-tag nóg te editen.
De reacties op de frontpage zijn ook heel anders van aard dan hier op het forum. Het forum leent zich veel beter voor uitgebreide epistels en discussies, temeer daar topics op het forum ook veel minder vluchtig zijn dan de reacties bij een artikel die na een paar dagen amper meer (terug)gelezen worden. Daarbij heb je bij de reacties op de frontpage ueberhaupt amper opmaakmogelijkheden, en voor het verbeteren van kleine foutjes is het geen probleem natuurlijk om je reactie achteraf nog even aan te passen.(Bovendien gaat dat bijna niet in FP-reacties, omdat die geen preview-knop hebben.)
Intentionally left blank