[Stampede]MuggenMeppers Team Topic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-06 09:52
MuggenMeppers, wij gaan ermee ophouden. Dukebox, wil je ons uit dit team halen? We rekenen niet meer mee in de stampe stats.

DelftInHetHuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:55

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Er mee ophouden kun je helemaal zelf doen.. maar eenmaal een team gekoezen blijft gekozen voor de stampede. Dat zou ook de hele stats omver gooien.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:38
Weet je het zeker? In de overall staan jullie nu nog eerste en ik vraag me af of dit wel een output is die continue behaald zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Roept dukebox nou iets over de stats omvergooien? Wat gebeurt er als we uit DPC stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
AFAIK worden je stats dan gefreezed zoals ze nu zijn, zodat de stampede overalls gelijk blijven.

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 17-04-2011 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Db regelt het maar. Ik heb iedereen al geinformeerd dat we ermee gaan stoppen, dus for all intents and purposes stoppen we. Morgenavond invalidate ik de weak key en is het sowieso voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Dus je gaat ook niet teamloos flushen voor DPC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 22:27
waarom dit zo plotseling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Geen zin meer in nee, na de actie van db vandaag. Jammer voor het project, we hadden nog minstens 700k voor de boeg.

[ Voor 4% gewijzigd door HetMes op 17-04-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Lijkt anders zeer veel op een flush om even wat korterbij te komen.... Ik maak mij eerder zorgen over de Vault Hunters etc, maar daarover meer in de komende stats post.

[ Voor 41% gewijzigd door Paprika op 17-04-2011 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
tjah db zit ergens in het pentagon of zo volgens mij..

De output van DelftinHethuis is toch ook erg goed ? als iedereen zo gaat denken is de Stampede binnen 2 dagen compleet voorbij :s

en idd, ik maak me ook zorgen over VH, ik snap niet helemaal hoe dit team zover kan inzakken..
Het leek allemaal zo goed te gaan...

Ik denk er morgen wel weer verder over na of ik nog iets kan bijschakelen maar ik ben er bang voor..
en ik kom niet eens in de buurt van DeltinHethuis of wie dan ook uit de top 10..

suc6 met de andere projecten dan maar en alvast weltrusten :)

[ Voor 27% gewijzigd door Gezelli op 17-04-2011 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:09
Dus omdat anderen het te goed doen, stappen jullie er uit?...Ik dacht dat we als gezamenlijk doel nog de Fransen inhalen hadden. Dit klinkt een beetje als een rage-quit. Moet iedereen die het beter doet dan DelftIHH dan maar met opzet zaken op een lager pitje zetten? Klinkt een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
DukeBox schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 23:03:
[...]

Hmm, ik vraag me af wat er gebeurd als ik de setting 'max cpu usage' verander van 50% naar 75%... *click*
HetMes schreef op zondag 17 april 2011 @ 01:04:
Geen zin meer in nee, na de actie van db vandaag. Jammer voor het project, we hadden nog minstens 700k voor de boeg.
Propheticus schreef op zondag 17 april 2011 @ 02:07:
Dus omdat anderen het te goed doen, stappen jullie er uit?...Ik dacht dat we als gezamenlijk doel nog de Fransen inhalen hadden. Dit klinkt een beetje als een rage-quit. Moet iedereen die het beter doet dan DelftIHH dan maar met opzet zaken op een lager pitje zetten? Klinkt een beetje raar.
Ik denk dat HetMes zich er niet zozeer aan ergert dat anderer 'beter' zijn dan hem, maar wel dat iets wat voor hem een resultaat van flink lobbywerk is, voor een ander maar een *click* is.

Dat er dus mensen nog niet eens op de volle 100% draaien terwijl anderen zich er veel moeite voor doen.

Als ik heel eerlijk moet zijn, voor mij persoonlijk werkt dat ook nogal demotiverend. Ik heb dan wel geen heel sociaal netwerk aangesproken, maar mijn comp's gaan nu ook lekker 's nachts uit.

edit:
Waarom zou ik dan nog mijn best doen voor 'mijn' team als ik vermoed dat een ander nog genoeg clickjes achter de hand houd. Dan krijg ik ook het idee dat het meer gaat om uitdagen dan gewoon gezamenlijk zoveel mogelijk punten binnen te slepen. Telkens als iemand dan in de buurt komt, nog een versnellingkje er bovenop.
Paprika schreef op zondag 17 april 2011 @ 02:53:
Stroom & servers die misschien niet altijd 100% belast mogen zijn... misschien was de reactie wat flauw, maar om daarvoor het eindstreven te laten zakken: DPC helpen?
Blijkbaar kan het wel, en als het idd toevalligerwijs zo is, dan vind ik het wel erg tactloos van DukeBox, aangezien aan de reacties van HetMes al te merken was dat het hem niet lekker zat. Althans, ik maakte dat toch op uit zijn reacties.

En ja, ik draai nog altijd voor DPC, maar mijn motivatie om mijn machientjes (1 laptop, 1 pc en 1 samenraapsel van onderdelen) 24/7 te laten draaien en een licht gezoem te horen 's nachts, tsja, dat heb ik er dan toch net niet meer voor over.

[ Voor 28% gewijzigd door crizyz op 17-04-2011 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Stroom & servers die misschien niet altijd 100% belast mogen zijn... misschien was de reactie wat flauw, maar om daarvoor het eindstreven te laten zakken: DPC helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Misschien is enige uitleg wel op zijn plaats, mijn bedrijf (samen met mijn partner, hij doet software, ik hardware) doet aan onderhoud, bouw en verhuur van systemen specifiek gemaakt voor renderen.

Ook ik ben vrienden aan het vragen (waarvan sommige nu al 10 jaar medoen met DPC) en heb mij privé pc's 24/7 draaien (2 laptops) én de stats server.

Zoals ik vrijdag schreef heb ik de stoute schoenen aangestrokken om klanten waarvan ik wist dat deze nu geen werk hadden (althans, het systeem stond down) te benaderen met wat uitleg over malaria.net, wat het doel van het onderzoek is, wat DPC daarin bijdraagt EN wat zij daar ook in zouden kunnen doen.
2 van deze klanten met ieder 2 render bakken hebben mij toen akkoord gegeven om de systemen te gebruiken maar ik moest wel netjes opbouwen want in 1 keer 100% is meteen een flinke temperatuur toename wat niet verstandig is (dat doen wij ook altijd met 'echt' werk) tot tenminste a.s. maandag.

Daarnaast heb ik op 6 (4 productie, 2 test) systemen die wij op locatie hebben staan alle idle tijd aan boinc toegewezen, en ik heb zelfs een test een maand verschoven zodat ik op de test systemen wat langer 100% kan draaien.

Oftewel, ja, soms is het zo simpel om 50% naar 75% te zetten.. maar het werk dat ik daarvoor heb moeten doen is natuurlijk wel wat meer.

Hoe dan ook, ook aan het begin van de stampede heb ik aangegeven dat ik een jaar geleden diverse maleen 100k+ per dag haalde dus ook dat mag geen verrassing zijn. Ik had ook aangegeven dat dat nu niet ging lukken i.v.m. werk e.d... dat ik nu dus dit weekend wat meer heb kunnen doen is puur een mazzeltje.

Persoonlijk vind ik jouw reactie wel wat overdreven.. had het gewoon aangegeven bij een crew member of een DM naar mij. Dan hadden we vast wel wat kunnen bedenken.

Het lijkt mij ook niet zo leuk t.o.v. jouw teamgenoten in MuggeZifters, nu staan wij 2 dagen achter elkaar daily op de 1e plek, maar daarvoor hebben jullie dat 4 dagen gestaan. Ook hebben jullie nog nooit laatste gestaan, maar wij wel al 3 keer
Daarnaast staan jullie op dit moment nog steeds op de 1e plek en met jullie constante output maken jullie zeer grote kans deze stampede te winnen want zoals eerder gemeld, mijn output is veel minder stabiel en soms zelfs tijdelijk. Als ik morgen een zware klus krijg gaat dat toch echt voor.

Als laatste, uiteindelijk doe ik het voor DPC (en malariacontrol)... de stampede is zoals de naam al aangeeft, om andere teams (de Fransen en Zwitsers) het nakijken tegeven. Nu heb ik toch aardig het gevoel dat dit flink aan het lukken is }:O

[ Voor 4% gewijzigd door DukeBox op 17-04-2011 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
Bij ons team is ERBrouwer helemaal weg aan het zakken, om wat voor reden dan ook..

Als die niet meer terug komt naar het niveau waar die op zat komen wij nooit meer van de laatste plaats af.. :(
Dus wat dat betreft is voor mij de de lol er wel van af ;'( (en ik denk voor alle 41 team leden)

De enige reden dat ik nog naar de stats kijk is omdat ik een statsh**r ben en om hoe Vipeax de stats plaats :D
(en anderen natuurlijk ook ) ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Gezelli op 17-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Gezelli schreef op zondag 17 april 2011 @ 10:47:
Dus wat dat betreft is voor mij de de lol er wel van af ;'(
Dus de lol is er vanaf omdat je denkt dat jullie niet gaan winnen ?

[ Voor 7% gewijzigd door DukeBox op 17-04-2011 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
nee omdat er geen strijd meer is, de spanning is er op een teleurstellende manier van af..
het is niet spannend meer omdat we ook al zijn we met 40 mensen niet meer van de laatste plaats
af zullen komen..

elk team heeft er 1 of 2 giganten in zitten, die al meer generen dan wij nu doen..
bij ons is de gigant (even?) weg.. vandaar :)

[ Voor 105% gewijzigd door Gezelli op 17-04-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379854

Ik heb er sinds gister weer een Quad Core bijgezet, dus hopelijk zorgt 'ie voor een leuke output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loose Ends
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-08-2024
HetMes schreef op zondag 17 april 2011 @ 00:40:
Db regelt het maar. Ik heb iedereen al geinformeerd dat we ermee gaan stoppen, dus for all intents and purposes stoppen we. Morgenavond invalidate ik de weak key en is het sowieso voorbij.
Je zou het ook anders kunnen benaderen: jullie kauwen voor een goed doel. Ikzelf doe al lang niet meer mee met stampedes, tenzij het een medisch doel betreft. Ik heb mij neergelegd dat een aantal herenboeren met mega-stallen nu eenmaal de voor de grote getallen zorgen. Met 1 machine doe ik alleen met achterhoede gevechten mee.

Als je crunchen voor malaria alleen als een competitie: "wie gaat aan het eind van de rit met de meeste punten aan de haal" ziet, ga je voorbij aan het doel van deze stampede. De ziekte malaria proberen te ontrafelen en misschien dat in al die nu afgeleverde pakketjes het begin van een oplossing zit.

Bedenk je nog een keer, over 13 dagen zit het er op. Nogmaals, het is voor een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10
Persoonlijk vind ik her erg jammer dit soort berichten hier te lezen. Iedereen heeft een reden waarom hij initieel bij DPC aan het crunchen is gegaan. Als ik uit ga van mijzelf, in 2003 ben ik begonnen met F@H en blijven hangen omdat ik geloof in het project. Wel lastig omdat DPC op dit project inmiddels weggezakt is naar 32e plaats. Ik heb zelf ook momenten gehad waarop ik twijfelde om verder te gaan (met name als de rekening van eneco binnen kwam of er weer eens een mobo was overleden :( ).
Ook heb ik bij de laatste 4 stampedes mijn bescheiden bijdrage geleverd, niet met de intentie eerste te worden, dat zat er toch niet in, maar gewoon om mijn steentje bij te kunnen dragen. Ook deze stampede, bewust op het laatst gekozen voor het kleinste team. En of we nu onder of bovenaan komen in deze stampede, maakt mij niet uit. Het gaat er voor mij om dat ik een beetje heb bijgedragen.

Just my 2c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 16:23

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Ik snap dat sommige wat nieuwere crunchers vreemd staan te kijken dat sommige andere crunchers zoals DukeBox ineens een gigantische output kan genereren. Sommige die al langer in dit wereldje ronddraaien weten gewoon dat er een paar mensen zijn die of een bedrijvencomputerpark mogen gebruiken of die veel geld er over voor hebben om zelf veel hardware in huis te hebben om veel output te genereren.

Ik snap best dat het niet leuk is om te zien dat iemand met veel mogelijkheden zomaar ineens voorbij komen sjeezen zoals ik net verschillende audi's en mercedes'en langs met heen heb zien scheuren met 200+ km/uur.

Ik weet ook dat DukeBox veel over heeft voor dit soort DC-projecten en ook voor ons Dutch Power Cows. Ik heb hem al vaker berichten zien posten dat hij problemen had met de instellingen van de BOINC-client en dat de juiste instelling maar niet gevonden kon worden. (dat krijg je als je vreemde OS'en gaat draaien ;) ).

Zelf zou ik ook liever zien dat elk team een grotere cruncher zou hebben zodat die lekker tegen elkaar kunnen opboksen maar ik ben blij dat gewoon iedereen mee kan en wil doen!

Maar vergeet niet dat de stampede als doel heeft DPC winst te laten behalen bij een project. De stampedeteams zijn er voor om een leuke competitie te krijgen maar elk stampedeteam en elke cruncher doet het werk uiteindelijk voor het stampedeteam, DPC en niet te vergeten het project. In dit geval dus malariacontrol.net. En kijk eens naar de hoeveelheid werk die wij nu per dag verzetten als teamzijnde in vergelijking met de totale output van vorige maand op malariacontrol.net.

Voor HetMes (of anderen), mocht je nog wat kwijt willen. Je kan de crew (bv. mij) maar ook DukeBox (zoals aangegeven in dit topic) altijd een DM sturen. Je moet dan wel even de optie activeren in je profiel want die staat bij jou niet uit.

Verder, ik ben weer thuis en mijn PC staat weer te crunchen! }:O

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Nu weet ik niet wat ik er vandaag nog uit krijg.. mogelijk pakken we nog net de 1e plek maar dan is het voor een aantal systemen over met de pret... en verwacht ik dat we weer dik onder de output van jullie (MuggeMeppers) zitten. Mocht het zo lopen dan denk ik ook dat we binnen 1 dag weer worden ingehaald door jullie.

Nu hoop ik echt dat DelftInHetHuis nog even doorzet en de winnaars mentaliteit weer kan hervatten (want verliezers zijn er gewoon niet binnen DPC) want ook jij heb een aanzienlijk aandeel in deze stampede (vandaag zelfs nummer 2 van heel DPC als we subteams even uitzetten).
Het is dat ik de afgelopen 2 dagen even flink heb kunnen stampen maar anders hadden wij echt niet zoveel uit elkaar gezeten.

Ook als je hier kijkt: http://www.malariacontrol.net/top_users.php is het verschil tussen 1 en 4, maar 12.000 punten, dat is niet veel meer dan één snelle i7.
Zo zie ja dat er in een keer 110k punten uitgooien is echt veel minder boeiend dan constant 50k+ doen zoals jij.

Persoonlijk zou ik me eerder druk maken om FokSchaap (met Elteor en Bold Seeker).. je kent dat gezegde met die 2 koeien en een ro-bot ?

Afbeeldingslocatie: http://imageserver.qik.nl/dukebox/optimist_prime_vs_negatron.jpg

Dus nogmaals.. ik zou het persoonlijk erg tof van je vinden als je nog even mee blijft doen en dit achter je laat om samen met jouw en je andere teamgenoten een geduchte tegen-medestander vormt in deze stampede !

[ Voor 16% gewijzigd door DukeBox op 17-04-2011 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 13-07 14:49

Flapmo

and back is gigi!

Nou mijn PCtje op de TU cruncht vrolijk voor DelftInHetHuis. Wil maar even zeggen dat die blijft draaien en dat ik van mening ben dat als DukeBox harder gaat wij gewoon meer moeten assimileren :+. Uiteindelijk is het voor het doel van de stampede, niet voor een subteambattle, al maakt dat het altijd wel leuk :p.

Daarnaast, sinds ik meedoe met DPC (Pixilated Netphreax op rc5-64 en NoizyCows op rc5-64+rc5-72+OGR later) is er altijd alleen een gezonde concurrentie geweest. Je meteen gewonnen geven als je even geen 1e meer staat is natuurlijk geen DPC instelling :Y) .

May the }:O be with you!

///edit een copy van wat van onze local sources of information:
People :-)

An unexpected uprising is occurring after my communiqué this weekend, lead by Pieter, Francois, Bram and Bastijn. I like this. Apparently, the leveling of our output and relative quiet on this event page - judging from the number of people attending - did not mean disinterest and complacency. So, we're going to unrelax, unchill, and push even harder than before!

Maurice, how about those 15 machines you were talking about?
Alex, any news from the overclockers forum?
Bart, turn those servers back on!
Everyone, get all the machines you can muster!

We're gonna give dukebox a run for his money!
:Y *O* *O*

[ Voor 37% gewijzigd door Flapmo op 18-04-2011 10:32 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
Cool _/-\o_ d:)b

Dat is de spirit!! :Y

Ik ben benieuwd hoe deze race gaat lopen en vele met mij denk ik *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:18

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Gezelli schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:56:
Cool _/-\o_ d:)b

Dat is de spirit!! :Y

Ik ben benieuwd hoe deze race gaat lopen en vele met mij denk ik *O*
Niets meer aan toe te voegen! _/-\o_

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox

DukeBox

Hmm.. ik ga maar weer eens rondzoeken of ik ergens nog wat idle tijd kan vinden.. zal de laptop van mijn vrouw maar eens onder handen nemen, volgens mij is dat een i5 nogwat.

[ Voor 41% gewijzigd door DukeBox op 19-04-2011 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
hehe had hier nog een laptop liggen met een kapot scherm maar wel een i2 er in..
1) losse monitor aangesloten,
2) boinc geinstalleerd en power settings gedaan,
3) teamviewer er op dat ik af en toe een controle op afstand kan doen..

verder niet meer aangeraakt.. :)

ik heb er sinds gisteren avond weer een amd x4 965 bij draaien :)

Succes in elk geval *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Gezelli op 19-04-2011 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Denk dat het wel meevalt hoeveel erbij gaat komen hoor O-) . Meer een soort van (old-school) KWSN achtige taunt dan echte waarheid :+.

In ieder geval proberen we de machines die we verloren hebben weer even aan te zwengelen en hier en daar wat bij te prikken waar mogelijk :p.
A winner never quits
A quitter never wins.....

That's the difference.
:)

[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 19-04-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-07 15:30

itsalwaysme

Graast voor DB

Gezelli schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:44:
hehe had hier nog een laptop liggen met een kapot scherm maar wel een i2 er in..
1) losse monitor aangesloten,
2) boinc geinstalleerd en power settings gedaan,
3) teamviewer er op dat ik af en toe een controle op afstand kan doen..

verder niet meer aangeraakt.. :)

ik heb er sinds gisteren avond weer een amd x4 965 bij draaien :)

Succes in elk geval *O*
Een i2? Daar heb ik nog nooit van gehoord ;) Ik neem aan dat er in je laptop namelijk geen Itanium 2 CPU zit

[ Voor 5% gewijzigd door itsalwaysme op 19-04-2011 10:40 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
lol soz was een typo :)
tis een intel core i3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Topicstarter
Na 2 daagjes weggeweest te zijn kom ik er achter dat m'n pc uitstond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gezelli
wel... on the double dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Shared effort van enkele leden van DelftInHetHuis zorgt ervoor dat wij een pagina in de TUDelta hebben kunnen kapen. Goed werk! Heel acceptabel om nu iets eerder te stoppen zodat je PC meer onderzoek kan doen naar malaria ;).

Omdat ik hem al 2x gepost heb hier maar even een link ipv de post zelf: kliklik!

Flapmo in "[Stampede 10] Het grote stampedecafé"

//edit
We just kicked DIHH in overgear..nieuwe aanwinst nog even een geheimpje maar hopelijk dit pasen goed te zien ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Flapmo op 21-04-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Welke nieuwe aanwinst uit de lijst? Al die dual quad processors (Octa) zijn al genoeg voor 104 cores (zonder HT) (en ja, die zijn nieuw ja)

Octa:
E5345
E5420
E5420
E5420
E5345
E5420
E5420
E5345
E5420
E5420
E5420
E5420
E5420

Quads + HT:
i7 920
i7 870
i7 875
i7 930
i7 870
i7 950
i7 870
i7 740
i7 860
X5677
i7 920
i7 740
i7 950

Quads:
X5140
X5130
Q6600
Q6600
X4 955
Q6600
Q6600
Q6600
Q9400
X4 955
Q9400

Triple:
x3 720

Dual + HT:
i7 620
i5 680
i3 380
Atom 330

Dual:
E8400
E6850
E7400
E8400
E6850
E6850
E8400
E8400
W3503
T5500
X2 3800+
E8335
T5600
E6750
E8500
E2160
E7400
E4500
Pentium D 3.0
E8400
T9550
E1400
E8400
E8400
E6850
E8500
E7300
i5 660
E8435
E8400
E8400
E8400
T9600
T9300
E8335
P7350
T9600
T9600
T9600
T4200
E6300
X2 250
T9400
Pentium D 3.2
E8400
T9400
E1500
P8700
E8400
E6850
Pentium D 3.2
X2 240E
Onbekende AMD

Single + HT:
Pentium 4 3.2
Pentium 4 3.2
Atom N270
Atom N450

Single:
3700+
Onbekende AMD

http://www.facebook.com/event.php?eid=116206818459363

Lijkt me duidelijk...

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 21-04-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

sir, you're spoiling the moment.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Om nou te zeggen dat het (mij) niet opviel, al vóór dat het gepost was... :P Echter is nu plan A van de kaart en ik heb geen B. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Och, zoals je ziet draait niet alles op volle toeren, even pasen afwachten. Geen idee hoe dit gaat uitpakken, voor hetzelfde geld doen ze helemaal niets :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edek
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-03 22:21
>:) We hebben de fransen ingehaald! Maar ze hebben een nieuw lid dat binnen EEN dag al 340000 punten heeft! Ene [AF>Libristes>GNU-Linux] otax! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Is geen flush.... En hij heeft meer dan 6 maanden geen punten behaald. Name of team change.

[ Voor 68% gewijzigd door Paprika op 23-04-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Heeren medestampers...

Is er animo om op de laatste dag van de stampede er nog 1x voor 100% tegenaan te gaan om dat dagmax record van de Chasers te pakken, of is de winst in de stampede race genoeg voldoening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 22:18

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

HetMes schreef op woensdag 27 april 2011 @ 21:55:
Heeren medestampers...

Is er animo om op de laatste dag van de stampede er nog 1x voor 100% tegenaan te gaan om dat dagmax record van de Chasers te pakken, of is de winst in de stampede race genoeg voldoening?
Ik zou wel willen, maar ik kan niet harder. :$

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Geen vrienden/studiegenoten die je kunt bewegen een dagje mee te draaien?

Tuxnl! Goed werk!

[ Voor 12% gewijzigd door HetMes op 28-04-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
Poeh! Dat scheelde maar weinig! We hebben echt elke work unit nodig gehad om dat daily team max record nog van de Chasers af te pakken. Maar het is gelukt :-) Well done, gentlemen, well done indeed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Eigenlijk hebben jullie (Muggenmeppers) wel een team met > 100 man :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222991

@HetMes: we hebben toch een nette output neer gezet. Jammer dat ik niet meer heb kunnen opschakelen, om jou nog een beetje weerstand te bieden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetMes
4.2M is een fokken eind! Ik wil even niet rekenen hoeveel stroom zo'n stampede kost :-)

@ tuxnl
Dan had je wel een heel eind op moeten schakelen :-D

Wij hebben altijd maximaal gedraaid en niks achter de hand gehouden. Elke opschakeling was het gevolg van of heel veel lobbyen de dag ervoor of geluk met wie je zover kreeg mee te doen. Heel veel machines (bijna 150 uiteindelijk) die alleen gisteren vol hebben meegedraaid, deden dat op speciaal verzoek. Maar als je al met 50 man bent is het ook veel makkelijker om die extra output voorelkaar te krijgen.

Bijna iedereen moet wat DelftInHetHuis deed voorelkaar kunnen krijgen, overigens, al hadden wij het grote voordeel van het artikel in de Delta, waardoor je ineens een stuk meer credibility hebt bij mensen die je verder helemaal niet kent. En dan heeft een post op het prikbord van een studentenflat ook ineens gevolgen, waar dat anders gewoon genegeerd zou worden. En die bijdrages hebben absoluut het verschil gemaakt! Het tweede grote voordeel was het onderwerp van de stampede: malaria control is toch een stuk makkelijker te verkopen dan RC-72 of Einstein of Collatz.

Het blijft een moeilijk issue met grootproducers in de stampede race. Wij hebben extra veel gedraaid de laatste helft, en vooral de laatst paar dagen, omdat er nog races liepen die we nog konden winnen, en dat motiveert ons om te blijven lobbyen en contributors om te blijven draaien of zelfs iets meer in te zetten. Maar ik weet zeker dat onze productie demotiveerde, omdat het ertoe leidde dat de stampede race gelopen leek voor de andere teams, behalve de Chasers. Dit zie je duidelijk gebeuren na de helft van de stampede.

Misschien moeten er meer 'achievements' in een stampede gestopt worden zodat je altijd iets om voor te gaan hebt. Deze keer was dat na de 17e eigenlijk niet meer aan de orde. Daily user/team max lagen toen al zo hoog dat dat voor bijna niemand meer haalbaar was. Ook wij dachten lang niet dat die in ons bereik lagen, tot we die 80 Xeon cores erbij kregen. Toen was ook duidelijk dat de stampede race gelopen was. Het enige waar je dan nog voor kunt gaan is een mooie plek in je total user contribution ranking, maar wie gaat er nu twee weken beuken voor een 5e plek in een lijst die toch niet wordt bijgehouden.

Nu kun je wel zeggen dat het uiteindelijk om het hele project gaat, maar dat is gelul. Het is een oneindig project. Het enige dat het leuk maakt en de moeite waard om mee te doen, is de race in de stats.

TL;DR Stampede moet meer 'achievements' hebben om het tot het einde interessant te houden voor iedereen ondanks een aantal grootrekenaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Tja, zoiets als de Vault Hunters is best vreemd. Kijk hoe erg hun output daalde rond de helft van de stampede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-07 16:23

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

De stampede is in eerste instantie bedoeld om als team-zijnde een goal te halen. Dus in dit geval ging het om de #1 die we natuurlijk door o.a. DelftINHetHuis en Dukebox gehaald hebben. De spanning bleef er op zich lang in en dat was leuk. Voor de volgende stampede moeten we maar een moeilijker DPC-doel hebben. ;)

Het is natuurlijk makkelijk om punten nu aan te kaarten van dit en dat moet anders maar elke stampede is toch weer anders. Je weet nooit van te voren wie er mee doet en met hoeveel cores. Bij deze stampede is het eigenlijk erg mooi gegaan moet ik zeggen. En natuurlijk leren wij als crew ook nog elke stampede weer wat bij. :)

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Al met al vond ik het een geslaagde stampede. Helaas had ik de laatste dagen even geen tijd de stats bij te houden, ook al had vipeax mij een tool gegeven die het mogelijk maakte dit binnen 15-20 minuutjes te doen :).

Crew, In ieder geval bedankt voor alle inzet en allicht tot volgend jaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnold_m
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 17:58
*O* Van harte gefeliciteerd met jullie eerste plaats overall! *O*
MuggenMeppers, uitmuntende grazers, genereren enorme numerieke Malariakennis en pakken professioneel eerste rang stampedestats

flickr

Pagina: 1 2 Laatste