Opslaggeheugen Sony Ericsson Xperia Arc

Pagina: 1
Acties:

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:54

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Review: Sony Ericsson Xperia Arc: onderweg naar perfectie

Op de pagina 2.Prijzen en specs staat dat deze telefoon 1 GB aan opslaggeheugen heeft terwijl er op pagina 4.Hardware staat dat dit 512 MB is. ;)
Een van de grootste knelpunten van de Xperia Arc is echter het interne opslaggeheugen. Dat heeft een grootte van 512MB,(...)
Zie ook deze reactie: Giblet_dono in 'reviews: Sony Ericsson Xperia Arc: onderweg naar perfectie'

Bovendien wil ik even verwijzen naar deze reactie: Verwijderd in 'reviews: Sony Ericsson Xperia Arc: onderweg naar perfectie'
Ik heb me er niet in verdiept, maar het lijkt me goed als dit onder de ogen van de redactie komt.

Last but not least:
De reviews van mobiele telefoons op Tweakers zijn uitstekend! 8) Leuk om te lezen en zeer bruikbaar bij een keuze :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Heb het gedriedubbelcheckt, maar je hebt inderdaad gelijk: het interne opslaggeheugen is 1GB, maar je kan inderdaad 700MB niet gebruiken, waardoor er 300MB overschiet. Ik heb het dus even verbeterd op pagina 4. Overigens vermeldt Sony Ericsson zelf liever het vrije geheugen van 320MB dan het opslaggeheugen van 1GB; de 1GB staat alleen in de whitepaper met technische details, niet in de specs op de eigen site.

Bij het beeldscherm gaat het inderdaad om het totaal. De iPhone 4 heeft weliswaar een superieure kijkhoek, maar het nut daarvan is volgens veel mensen beperkt, zodat kleurweergave en kleurechtheid in de conclusie zwaarder telden. Het gaat in de conclusie inderdaad om het algemene plaatje bij dagelijks gebruik :)

Dank voor het melden :)