Kon wel merken dat ik weer even moest wennen, lego is een te kleine map waarin je nauwelijks kunt dodgen
. Daarom ging face toch zeker wel een stuk beter. Al met al 2 leuke potjes
lijkt me best leuk om eens te doen.
alleen nog ergens een code vandaan halen, heb nu wel UT maar "geleend"...
Ik heb nog niet gezocht in dit topic, maar wat zijn precies de gegevens van de tweakers server?
alleen nog ergens een code vandaan halen, heb nu wel UT maar "geleend"...
Ik heb nog niet gezocht in dit topic, maar wat zijn precies de gegevens van de tweakers server?
Haha ja ik meestal ook. Ik moet maar eens een muismatje regelen ofzo, mijn pols is echt gaar nuninc schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:50:
[...]
Ja, dat duel was vet. Had je niet effe kunnen wachten met switchen dan? Heb even nodig om het vizier op scherp te krijgen
laten we hopen dat er nog veel mooie duelletjes zullen volgen
Damn dat ging nice!
Face was echt huilen met de pet op voor mij maar lego ging nog best goed ^^
Face was echt huilen met de pet op voor mij maar lego ging nog best goed ^^
Hee Leuk 
Spelen jullie wel eens Onslaught mode? Daar was ik wel helemaal fan van !
Even kijken of het een beetje wil draaien op mn I5 2300 onboard video.
mag ik meedoen zonder microfoon?
eerst kijken dan zeiken
Vandaag speelde idereen zonder mic, dus ik neem aan dat dat geen probleem isbratos schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:59:
Hee Leuk
Even niks van me laten horen, ik heb ook andere hobby's 
Morgenavond ga ik alle startpost requests langs en alles komt erop te staan, dus ook wat je moet doen om met de anthology up-to-date te houden.
Ik hoop binnenkort ook effe een potje mee te kunnen doen.
Aan Ankh ga ik even vragen hoe het met de 24/7 server zit.
Edit: had er toch zin in, startpost aangepast
Morgenavond ga ik alle startpost requests langs en alles komt erop te staan, dus ook wat je moet doen om met de anthology up-to-date te houden.
Ik hoop binnenkort ook effe een potje mee te kunnen doen.
Aan Ankh ga ik even vragen hoe het met de 24/7 server zit.
[ Voor 7% gewijzigd door Anonnymous! op 07-04-2011 23:03 ]
Ehm, kleine correctie TS bij Anthology. Patch moet 3369 zijn en niet 3368Anonnymous! schreef op donderdag 07 april 2011 @ 22:31:
...
Ik ben morgen van de partij. Hoop dat de Tweakers server dan gereed zal zijn!
Hmm is die update voor anthology echt nodig? Zijn maar kleine fixes en dan voornamelijk voor Unreal 1 en Unreal tournament 99. Voor UT2004 heb ik nergens last van, installeren verliep goed, gamen ook. Dus of het een echte must is om te doen om online te kunnenDionisio schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:56:
[...]
Ehm, kleine correctie TS bij Anthology. Patch moet 3369 zijn en niet 3368
Ik moet eens gaan kijken wat mijn Collector's Edition (DVD) nodig heeft. Wellicht wat grafische meuk erbij gooien. Denk dat mijn huidige pc dat wel trekt. U3 ging net. 
Iig na 18 mei ben ik zeker van de party. Dan gaat mijn pc naar beneden zodat ik even FullHD 40inch kan gaan gamen.
Iig na 18 mei ben ik zeker van de party. Dan gaat mijn pc naar beneden zodat ik even FullHD 40inch kan gaan gamen.
[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 08-04-2011 08:31 ]
NICE IDEE!
Ik ben zelf bezig geweest om een linux vm te configureren waar een UT2004 iCTF server op draait met de gebruikelijke maps voor wat wars te spelen. Die is zo goed als volledig, enkel de Anti-TCC lijkt nog niet te werken (krijg geen melding alleszinds bij het joinen van de server)
Samen met m'n iCTF buddy heb ik zeker interesse in dit initiatief!
Ik ben zelf bezig geweest om een linux vm te configureren waar een UT2004 iCTF server op draait met de gebruikelijke maps voor wat wars te spelen. Die is zo goed als volledig, enkel de Anti-TCC lijkt nog niet te werken (krijg geen melding alleszinds bij het joinen van de server)
Samen met m'n iCTF buddy heb ik zeker interesse in dit initiatief!
Goed te horen dat er zoveel animo is:) Ik ben gisteren ook weer even wezen TAM-en samen met Grep op de ITS.nl server, was weer erg vermakelijk:). Gisteravond ook nog even i-CTF gedaan, ook dat was weer cool:) Ik ben wel in om verschillende modes te spelen wat dat betreft:)
[ Voor 20% gewijzigd door -Mach!- op 08-04-2011 09:12 ]
ut=life
Echt nodig om UT2004 online te spelen niet, maar het fix wel een aantal fouten in de Anthology versies waaronder een aantal register fixes. Zo voorkom je straks tegen enige problemen aan te lopen bij het installeren van een aantal mods of wat dan ook.ninc schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 00:53:
[...]
Hmm is die update voor anthology echt nodig? Zijn maar kleine fixes en dan voornamelijk voor Unreal 1 en Unreal tournament 99. Voor UT2004 heb ik nergens last van, installeren verliep goed, gamen ook. Dus of het een echte must is om te doen om online te kunnen
Ik vind die duels van 20 seconden inderdaad het leukste, waar je maar vaak genoeg op je linkermuis blijft bashen in de hoop een keer te rakenEduardboon schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:48:
[...]
Ja, je killde me nogal vaak achter elkaar op face, maar in lego mijn revenge gehad. Hadden nog een duel van circa 30 seconden, zat te spastisch doen met mijn muis
. switch naar het touchpad en ik had je
Heb me al met al erg vermaakt. ook Siyara was een geduchte tegenstander
Dedicated server is online! Ano heb ik de gegevens gestuurd.
De mutators moeten nog erop, gister wat laat thuis
Misschien tot vanavond!

Misschien tot vanavond!
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Nice! Alleen denk ik dat ik in het weekend niet kan spelen. Zondagavond zou wel nog kunnenAnkh schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:51:
Dedicated server is online! Ano heb ik de gegevens gestuurd.
Misschien tot vanavond!
[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 08-04-2011 13:45 ]
Zo, net mijn eerste potje iCTF weer gespeeld sinds 3,5 jaar! Ging nog best lekker 
Nu eens de tweakers server opzoeken
//edit: opeens kom ik er achter dat XChat betaald is en nu is mijn 30 dagen trial voorbij! Op zoek naar een nieuwe IRC client..
Nu eens de tweakers server opzoeken
//edit: opeens kom ik er achter dat XChat betaald is en nu is mijn 30 dagen trial voorbij! Op zoek naar een nieuwe IRC client..
[ Voor 34% gewijzigd door HaTe op 08-04-2011 14:22 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
kijk hier eens naar:
icechat
Gebruik hem zelf ook al jaren met veel plezier. Iets gebruiksvriendelijker dan Mirc
icechat
Gebruik hem zelf ook al jaren met veel plezier. Iets gebruiksvriendelijker dan Mirc
Carpe Diem
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Fixed,Dionisio schreef op donderdag 07 april 2011 @ 23:56:
[...]
Ehm, kleine correctie TS bij Anthology. Patch moet 3369 zijn en niet 3368
Server staat in de startpost, zit op school dsu zal er vanavond wat meer info bij zetten,
Hm, joinen lukt mij niet. Als ik join, blijft het scherm gewoon zwart.
Ik denk dat ik voor de grap binnenkort ook maar eens langshop. Best wel een paar uurtjes UT2004 gespeeld toen ik wat jonger was. Avonden maken me niet zo veel uit, ben daar vrij flexibel mee.
Foutje in serveradres, dit is de goede: 94.75.215.104:7777
Of enkel het IP adres, is gewoon de standaard IP namelijk. :-)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Net kort even een potje gespeeld, Ping is perfect.
Mijn ingame naam is [GoT]Skipjack
Praten doen we voorlopig nog met ingame chat en speech, Met "F" kan je je mic activeren
Mijn ingame naam is [GoT]Skipjack
Praten doen we voorlopig nog met ingame chat en speech, Met "F" kan je je mic activeren
Ook weer terug. Beetje roestig nog met iGib, majah mag ook wel na 6 jaar niet actief instagib te spelen =]
1 ding weet ik wel, normale wapens zijn ruk haha.
1 ding weet ik wel, normale wapens zijn ruk haha.
Oke, eventjes de startpost geupdate me een soort van agenda, aanmerkingen op de SP hoor ik graag want ik heb nog niet zoveel ervring met het maken van een mooie startpost 
Ankh:
Ach, het ging tog best goed?
ik ga nog even proberen om als admin in te loggen, moet wel zo weg.
Zullen we zondag afspreken als de eerste echte match?
dus iedereen zijn zondagsavonds vrijhouden en droge doekje voor je zweethandjes klaarhouden :P!!
Ankh:
Ach, het ging tog best goed?
ik ga nog even proberen om als admin in te loggen, moet wel zo weg.
Zullen we zondag afspreken als de eerste echte match?
dus iedereen zijn zondagsavonds vrijhouden en droge doekje voor je zweethandjes klaarhouden :P!!
[ Voor 22% gewijzigd door Anonnymous! op 08-04-2011 20:56 ]
Oh, leuk.
Even een code zien te scoren, ik heb geen idee waar die van mij is gebleven....
Even een code zien te scoren, ik heb geen idee waar die van mij is gebleven....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Guteguttegut, volgende keer zoals iedereen als een 3 bij 1 poster op je muur hangen die code!
Startpost enigszinds aangepast met een hulde aan Ankh voor de server:)
Mischien ook wel een goed idee om er even een How-To bij te zetten over hoe je in het menu van UT naar een ip adress zoekt.
Mischien ook wel een goed idee om er even een How-To bij te zetten over hoe je in het menu van UT naar een ip adress zoekt.
[ Voor 51% gewijzigd door Anonnymous! op 09-04-2011 01:39 ]
Ik heb hm ook maar bij Salland besteldAnonnymous! schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 01:24:
Guteguttegut, volgende keer zoals iedereen als een 3 bij 1 poster op je muur hangen die code!
Die paar euro.
Ik was ook al een bestelling aan het plaatsen
Kunnen we de volgende keer normale DM spelen met normale wapens? Lowgrav is voor mij geen probleem, maar igib is zooo geestdodend voor mij...
Ik ga ook even installeren, lekker oldskool mannen
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Misschien ik ook maar even (heb alleen nog maar een laptop met een Duo T6600 en een GeForce G210m) ben benieuwd of dat lekker gaat draaien. Anyway nog tips voor add packs oid?
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
deze onder andere:
MEGAPACK
staat ook in SP zie ik nu ..
MEGAPACK
staat ook in SP zie ik nu ..
[ Voor 17% gewijzigd door JediUberknaft op 09-04-2011 13:25 ]
Verwijderd
Zal toch wel? UT2K4 is al vrij lang uit...Cobb schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:16:
Misschien ik ook maar even (heb alleen nog maar een laptop met een Duo T6600 en een GeForce G210m) ben benieuwd of dat lekker gaat draaien. Anyway nog tips voor add packs oid?
Ik speel het spel op een zakelijke notebook met een Quadro videokaart (wel met SSD) en het draait vloeiend.
Ik heb Unreal 2004 wel 'ns als test gedraaid op een Geforce 210 (desktopversie) en dat liep aardig soepel. Alleen bij grote onslaught mappen lagt het spel wel eens.
Ik denk dat die 210M daarom geen problemen zal geven.
Veel plezier.
Ik denk dat die 210M daarom geen problemen zal geven.
Veel plezier.
[ Voor 28% gewijzigd door Richub op 09-04-2011 17:25 ]
*add to favorites*
Bringer of heat, food and silence!
Toen jij mee speelde waren we toevallig een potje aan het spelen, we zullen gebruiken maken van veel soorten mutators, maps en gametype's, uiteindelijk zal duidelijk worden wat het meest gewaardeerd word door de tweakers.Jovas schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:12:
Kunnen we de volgende keer normale DM spelen met normale wapens? Lowgrav is voor mij geen probleem, maar igib is zooo geestdodend voor mij...
Misschien is het een optie om mapvote aan te zetten, ik meen me te herinneren dat die in de server opties staan. (Ik heb niet gecontroleerd of het al aanstaat). Dan is het ook mogelijk om een andere gamemode aan te slingeren.
Verwijderd
gaaf spul ik doe mee! Heb de doos weer uit de la getoverd brings back memories!
Nu nog even ECE pack en patch installen en gaan!
Nu nog even ECE pack en patch installen en gaan!
Morgenochtend tijdens de F1 zal ik het een en ander nog aanpassen/toevoegen op de server.P-Storm schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 19:14:
Misschien is het een optie om mapvote aan te zetten, ik meen me te herinneren dat die in de server opties staan. (Ik heb niet gecontroleerd of het al aanstaat). Dan is het ook mogelijk om een andere gamemode aan te slingeren.
Waaronder ook de vote mod :-)
Verwijderd
mapvote for onslaught staan aan, echter zaten we net bijv met 2Ankh schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 21:22:
[...]
Morgenochtend tijdens de F1 zal ik het een en ander nog aanpassen/toevoegen op de server.
Waaronder ook de vote mod :-)

Ankh,
Mapvote heb ik al aangezet
Edit: mapvote ook gefixed nu, je kan ook op DM en IDM maps voten, excuses!
[ Voor 50% gewijzigd door Anonnymous! op 10-04-2011 00:31 ]
Verwijderd
Dat is goed nieuws!Anonnymous! schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 23:06:
Ankh,

is dat vanavond? Ik ben dan er wel bij denk ik!
Edit: Nvm al afspraken ...
Edit: Nvm al afspraken ...
[ Voor 24% gewijzigd door Jasper 99 op 10-04-2011 14:31 ]
hoeveel players is de server eigenlijk.
BTW iDM = uberLOL!
wat is eigenlijk het IP voor teamspeak?
BTW iDM = uberLOL!
wat is eigenlijk het IP voor teamspeak?
Teamspeak is nog niet geregeld, gewoon in-game communiceren met microfoon.
Ik ben zelf geen UT 2004 speler maar ik vind het wel leuk om te lezen hoe enthousiast jullie ervan worden!
Om jullie te helpen heb ik nog een lege Mumble server staan die nu niet gebruikt wordt!
Het betreft een server met 50 slots gehost bij Ukgame (ik heb hier in België een ping 15-25 naar de server).
Laat maar weten als je interesse hebt, ik kan er een wachtwoord opzetten en een paar channels maken indien nodig.
EDIT:In het verleden is het al een paar keer voorgevallen dat de server ineens niet meer bereikbaar was.
Waarom weten we niet en Ukgame wist het ook niet, normaal zal het wel niet nog eens gebeuren ,je weet maar nooit!
Om jullie te helpen heb ik nog een lege Mumble server staan die nu niet gebruikt wordt!
Het betreft een server met 50 slots gehost bij Ukgame (ik heb hier in België een ping 15-25 naar de server).
Laat maar weten als je interesse hebt, ik kan er een wachtwoord opzetten en een paar channels maken indien nodig.
EDIT:In het verleden is het al een paar keer voorgevallen dat de server ineens niet meer bereikbaar was.
Waarom weten we niet en Ukgame wist het ook niet, normaal zal het wel niet nog eens gebeuren ,je weet maar nooit!
[ Voor 20% gewijzigd door aarondk1 op 10-04-2011 15:44 ]
Even een servertje op gezet voor TS3. Als het goed is kan je connecten naar 94.212.84.85:9987 met een password dat gelijk is aan die van de server. Is maar een tijdelijk oplossing, maar goed... iets is beter dan niks? Ik haat het namelijk om Push-2-talk te doen.
<19:37:39>Gropah schreef op zondag 10 april 2011 @ 19:25:
Even een servertje op gezet voor TS3. Als het goed is kan je connecten naar 94.212.84.85:9987 met een password dat gelijk is aan die van de server. Is maar een tijdelijk oplossing, maar goed... iets is beter dan niks? Ik haat het namelijk om Push-2-talk te doen.
Trying to connect to server on 94.212.84.85:9987
<19:37:44>
Failed to connect to server
Homey — Critics are those without skills to create.
Ja, maar hij krijgt überhaupt geen verbinding. Staat de poort wel open?
hmmz, ik heb ze open staan in mijn router, maar ze zijn idd niet open. naja, nu is het te laat om er iets aan te doen, helaas. Volgende keer dan maar
ik ben vanaf nu op de server, ik wacht op mensen
LowGrav mag van mij wel uit
Nou, het is weer stil!
Wel minder mensen als ik had gehoopt maar toch lekker potje kunnen knallen
en what about lowgrav? dat gaat aan en weer uit, admins kunnen dat elk moment veranderen
elk wat wils!
Hopelijk is er vrijdag meer opkomst!
Wel minder mensen als ik had gehoopt maar toch lekker potje kunnen knallen
en what about lowgrav? dat gaat aan en weer uit, admins kunnen dat elk moment veranderen
Hopelijk is er vrijdag meer opkomst!
Verwijderd
idd die lowgrav is voor nubcakez.
Net even geknald was lachen, alleen kan nog geen duel gevote worden
Mss leuk om 1on1 UTCOMP ut2k4 mod te hebben of aparte serveur.....oui oui
http://www.gamefront.com/...2004/Modifications/UTComp
volgens mij kan je UTCOMP voor meer dan alleen duel gebruiken
weet niet zeker hoor
Net even geknald was lachen, alleen kan nog geen duel gevote worden
Mss leuk om 1on1 UTCOMP ut2k4 mod te hebben of aparte serveur.....oui oui
http://www.gamefront.com/...2004/Modifications/UTComp
volgens mij kan je UTCOMP voor meer dan alleen duel gebruiken

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2011 23:07 ]
M1int,
Ik zal er eens naar kijken en het met Ankh overleggen, komt wel goed denk ik
volgende keer is er ook een Team Speak server, zo zonder comm was het niks
Ik zal er eens naar kijken en het met Ankh overleggen, komt wel goed denk ik
volgende keer is er ook een Team Speak server, zo zonder comm was het niks
Code gevonden en hij doet het nog! Kijken of ik vanavond een gaatje vrij kan maken (Zal wel denk ik).
-
Startpost bijgewerkt.
Let vooral even op de banner!
, ook extra mededeling dat er een 24/7 team speak server op komst is
Let vooral even op de banner!
Gisteravond heb ik geen tijd gehad om UTComp en TS te installeren.
Dus vanavond zal ik het even installeren.
[ Voor 25% gewijzigd door Ankh op 12-04-2011 09:30 ]
Verwijderd
joepieAnkh schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:30:
Gisteravond heb ik geen tijd gehad om UTComp en TS te installeren.
Goed bezigAnonnymous! schreef op maandag 11 april 2011 @ 22:49:
Startpost bijgewerkt.
Let vooral even op de banner!, ook extra mededeling dat er een 24/7 team speak server op komst is
Ik ben gewoon goed...

[ Voor 35% gewijzigd door Anonnymous! op 12-04-2011 10:40 ]
Gaan er nog mensen spelen? Ik zit er nu in.
Welke versie van Teamspeak wordt er nu tegenwoordig gebruikt? Heb keuze dus een final versie 2 en beta versie 3
Vind TS3 vele malen beter klinken qua geluid dan TS2. In TS2 klinkt iedereen alsof ze in een badkamer aan het gamen zijn. Dus ik vote voor TS3Ankh schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:51:
Welke versie van Teamspeak wordt er nu tegenwoordig gebruikt? Heb keuze dus een final versie 2 en beta versie 3
Jullie moeten denk ik nog even wachten op de mensen die bij Salland hebben besteld.
Ik kreeg net een mailtje dat de verwachte levertijd 20 april pas is...
* Gutteguttegut denkt dat Salland meer verkocht heeft dan er op voorraad was
Ik kreeg net een mailtje dat de verwachte levertijd 20 april pas is...
* Gutteguttegut denkt dat Salland meer verkocht heeft dan er op voorraad was
TS3 server up and running:
Server adres: 94.75.215.104:9987
Password: tw34k3rs
Oftewel, zelfde IP
UTComp moet even op een andere dag, want er waren net wat mensen aan het gamen.
Server adres: 94.75.215.104:9987
Password: tw34k3rs
Oftewel, zelfde IP
UTComp moet even op een andere dag, want er waren net wat mensen aan het gamen.
Momenteel in me eentje online geweest, zat nog een andere afk'er in. Ach komt goed met dit en spelen
P-Storm, ik was net even mijn vriendin aan het uitwuiven
, kort daarna waren we met zijn drieen.
We kunnen niet elke avond druk bezet zijn, daarom hebben we ook vaste tijden
Ik heb TS3 geinstalleert, ik wacht het volgende potje af, wel de ts server joinen met zijn allen he! dat maakt het een stuk gezelliger ^^
Edit: ik krijg steed "Error" als ik probeer in te loggen op de ts server
Ik heb TS3 geinstalleert, ik wacht het volgende potje af, wel de ts server joinen met zijn allen he! dat maakt het een stuk gezelliger ^^
Edit: ik krijg steed "Error" als ik probeer in te loggen op de ts server

[ Voor 38% gewijzigd door Anonnymous! op 12-04-2011 22:47 ]
Ja, kan ik tenminste de gasten uitschelden die mij neerknallenAnonnymous! schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 22:41:
P-Storm, ik was net even mijn vriendin aan het uitwuiven, kort daarna waren we met zijn drieen.

Verwijderd
Ik probeer iig wel een paar avonden per week even rond te snuffelen op de server. Helaas zitten er niet heel vaak mensen in. Ingame heet ik gewoon Hmpppff
Vanavond nog een paar potjes dan?, morgen lekker vrij dus.... 
Ik zet mezelf gewoon online op de server en dan zie ik wel.
Ank, Het is nog steeds niet mogelijk in te loggen op de TS server, of ligt dat aan mij?
Ik zet mezelf gewoon online op de server en dan zie ik wel.
Ank, Het is nog steeds niet mogelijk in te loggen op de TS server, of ligt dat aan mij?
mooi, ik ben er nu al, straks even op verjaardag en rond 9 half 10 terug, komt mooi uit
Verwijderd
tis nu leeg lol
maar ik lees dat er verandering in gaat komen
btw ik neem aan dat jij weer gezeten heb anonny met je lowgrav instagib tdm
pestbende mooi dat ik alleen erin zat en kon voten hahaha
btw ik neem aan dat jij weer gezeten heb anonny met je lowgrav instagib tdm
Ben weer terug, ik ben online en wacht op slachtoffers
Was me een avondje!, lekker knallen en af en toe goed druk, en dat onafgesproken 
In de startpost staat er nu onder de serverbanner een link naar de top 10 players van onze server, helaas sta ik bovenaan
Ik heb ook wat hulp nodig, op gametrackers staat zo een hele mooie banner waarin de top 10 spelers staan, deze wil ik graag op de frontpage zetten maar helaas is het een HTML banner wat in een iframe staat, enig idee hoe ik die hier op een ubb forum krijg?
de huidige banner komt gewoon van een imageserver, ideaal!
In de startpost staat er nu onder de serverbanner een link naar de top 10 players van onze server, helaas sta ik bovenaan
Ik heb ook wat hulp nodig, op gametrackers staat zo een hele mooie banner waarin de top 10 spelers staan, deze wil ik graag op de frontpage zetten maar helaas is het een HTML banner wat in een iframe staat, enig idee hoe ik die hier op een ubb forum krijg?
de huidige banner komt gewoon van een imageserver, ideaal!
Verwijderd
Klopt geen *&* van die stats dus hahahaha! waar blijft die UTComp duel kan niet wachten op een tourneyAnonnymous! schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:43:
Was me een avondje!, lekker knallen en af en toe goed druk, en dat onafgesproken
m1nt.........:P utcomp komt eraan!
TeamSpeak server is online, zie de startpost voor de gegevens, voortaan daar aub inloggen, word het spelen een stuk leuker op
TeamSpeak server is online, zie de startpost voor de gegevens, voortaan daar aub inloggen, word het spelen een stuk leuker op
Net een email gekregen dat de Anthology voor mij en een collega vandaag verstuurd wordt. Die arme mensen bij Salland weten volgens mij echt niet waar ze ze allemaal vandaan moeten halen
Verwijderd
mss wel mss nietAnonnymous! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:07:
m1nt.........:P utcomp komt eraan!
kom maar op

Teamspeak kwam ik gisteren niet op, kreeg een failed connection note...
Klopt, dat heb je op dit moment als je op het Ip adress inlogt, als je op het www adress inlogt werkt het wel, er word aan gewerkt
Verwijderd
dit hadden wij onlangs ook met onze teamspeak server maar nix op gevonden, was na een update volgens mij. VreemdAnonnymous! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:27:
Klopt, dat heb je op dit moment als je op het Ip adress inlogt, als je op het www adress inlogt werkt het wel, er word aan gewerkt
Vreemd, naja hopen dat het opgelost word
Net nog even een dueltje gedaan, mijn Xan hoofd was groot

hopelijk kan je zondag meedoen, of vrijdag, ikzelf kan vrijdag helaas niet

Net nog even een dueltje gedaan, mijn Xan hoofd was groot
Die hebben die dvd;s al jaren op hun site staan en ineens word en een rot hoeveelheid besteld, vind je het gekDEiE schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:47:
Net een email gekregen dat de Anthology voor mij en een collega vandaag verstuurd wordt. Die arme mensen bij Salland weten volgens mij echt niet waar ze ze allemaal vandaan moeten halen
hopelijk kan je zondag meedoen, of vrijdag, ikzelf kan vrijdag helaas niet

[ Voor 70% gewijzigd door Anonnymous! op 14-04-2011 22:31 ]
Verwijderd
Die stats he van gametracker? De punten worden zeker alleen meegeteld van potjes die je afmaakt?
kheb al 5x meegemaakt dat mensen spontaan verdwijnen als het 1on1 is , dan w8 ik 5 minuten en leave ik zelf...no points