I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van harte gefeliciteerd, Brons!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Volgens mij mag de biologische champagne worden opengetrokkenanandus schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:19:
Kijk, meer modvlees in onze worstelring
Van harte gefeliciteerd, Brons!
Welkom brons!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Your lack of planning is not my emergency
Ik hoop dat je dat inderdaad grappig bedoelt zoals de smiley aangeeft want iemand die zodanig zelfs z'n politieke voorkeur als usericon heeft kan natuurlijk onmogelijk onafhankelijk/objectief zijn of je vind de huidige moderatie blijkbaar te 'rechts' georiënteerd. Dat is prima, maar draai er dan niet omheen.
Desalniettemin: Succes!
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 04-04-2011 10:19 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Hmm... die was al bezet
OT:
Succes met het Modden
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gunner schreef op maandag 04 april 2011 @ 10:11:
*knip van humorloze tekst*
Ik twijfel nog of je voor die humorloze respons een facepalm, bitchslap of beiden verdiend. Alhoewel ik in een gulle bui ben, is er geen bitchslap emoticon en zul je het met de

Brons, aanpakken die regeringssteun. Gedogen doen ze al genoeg
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 04-04-2011 11:35 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bedankt voor de felicitaties!
Gefeliciteerd, denk ik.
The devil is in the details.
Verwijderd
Gefeliciteerd en succes!
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen