Mijn Geforce 2 skipt die ook....
Heeft dacht ik dan iets te maken met bumpmapping... alleen een Matrox ondersteunt dat voor zover ik weet.
Heeft dacht ik dan iets te maken met bumpmapping... alleen een Matrox ondersteunt dat voor zover ik weet.
ja maar... mijn radeon hoort ook bumpmapping te ondersteunen, correct me if I'am wrong
+ Kyro IIOp Saturday 17 March 2001 11:42 schreef Glottis of Xanadu het volgende:
Mijn Geforce 2 skipt die ook....
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
En GeForce3;)
Maar de nature test wordt bij mij ook geskipt in de benchmarktest, maar in de demo mode kan je hem wel zien:9~
Maar de nature test wordt bij mij ook geskipt in de benchmarktest, maar in de demo mode kan je hem wel zien:9~
Niet op voorraad.
Als we dan toch bezig zijn; de Kyro 1 ondersteunt ook EMBM hoor
...
De Radeon ondersteunt ook Environmental Bumpmapping (dat is waar jullie het over hebben volgens mij). Dat kun je wel zien aan die Environmetal bump mapping test. De GeForce 2 ondersteunt dit niet... Matrox G400 en hoger weer wel.
De reden dat de Nature test overgeslagen wordt is dat die test Pixel Shading vereist volgens mij (kijk ook eventjes hier voor meer...).
De reden dat de Nature test overgeslagen wordt is dat die test Pixel Shading vereist volgens mij (kijk ook eventjes hier voor meer...).
The Flying Dutchman
Pagina: 1