Het laad echt voor geen meter meer.
Elke video probeert hij van een cache server te laden en het is gewoon 5 minuten wachten voor 1 minuut video.
Heel af en toe kom ik eens een filmpje tegen dat van een snelle server word geladen.
Maar de meeste nederlandstalige filmpjes komen tergend traag binnen.
Het enige wat ik kan doen is met mijn download programma de stream downloaden en hoppa dan komt het met 11,75 MB/s naar binnen gevlogen. Maar het is rete irritant om elk filmpje helemaal te downloaden.
Hoe komt dat toch ? Ligt het aan youtube of aan mijn provider of mijn computer ?
Hebben jullie daar ook last van ?
Of laden alle filmpjes bij jullie allemaal heel vlot ?
Is er geen manier om je browser via pipelining meerdere requests te sturen of zo?
Want als ik het download dan haal ik altijd 100 mbit maar streamen kan niet ???
Zo klote irritant man
Elke video probeert hij van een cache server te laden en het is gewoon 5 minuten wachten voor 1 minuut video.
Heel af en toe kom ik eens een filmpje tegen dat van een snelle server word geladen.
Maar de meeste nederlandstalige filmpjes komen tergend traag binnen.
Het enige wat ik kan doen is met mijn download programma de stream downloaden en hoppa dan komt het met 11,75 MB/s naar binnen gevlogen. Maar het is rete irritant om elk filmpje helemaal te downloaden.
Hoe komt dat toch ? Ligt het aan youtube of aan mijn provider of mijn computer ?
Hebben jullie daar ook last van ?
Of laden alle filmpjes bij jullie allemaal heel vlot ?
Is er geen manier om je browser via pipelining meerdere requests te sturen of zo?
Want als ik het download dan haal ik altijd 100 mbit maar streamen kan niet ???
Zo klote irritant man
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt