Gisteren heb ik een TF101 16GB besteld bij de BCC... voor 349,- zoals nu in de pricewatch staat. In de productomschrijving stond dat de 16GB versie INCLUSIEF toetsenbord geleverd werd, dus ik hoefde niet lang te twijfelen en heb er direct een besteld en afgerekend
Na de orderbevestiging heb ik de klantenservice van BCC gebeld om te laten bevestigen dat er een toetsenbord bij zat. De medewerkster aan de telefoon bevestigde dat vrolijk, mooi! Toppie deal, 150,- korting!
Toen ik vroeg of ze een opmerking bij m'n bestelling konden plaatsen dat ik verwachte dat de TF101 dus incl. dock geleverd zou worden kreeg ik te horen dat dat niet mogelijk was, maar ik er wel over teruggebeld kon worden. Dat heb ik dus laten doen. Maar zoals zo vaak het geval is, werd ik niet teruggebeld
Na een uurtje checkte ik de productpagina van de TF101 nogmaals en zag dat die ineens een zooitje was, de hele lay-out was door de war. Nog een half uur later waren beide TF101's ineens verdwenen uit de webshop!
Dat vertrouwde ik niet en dus ben ik weer gaan bellen

De medewerkster van de BCC klantenservice bevestigde weer vrolijk dat mijn order incl. toetsenbord is. Maar ze ging even overleggen met de webshop afdeling. Dat duurde een minuut of 5 waarna ze mij vertelde dat er een fout gemaakt was in zowel de prijs als de productomschrijving! Het toetsenbord wordt niet meegeleverd omdat die normaal gesproken 100,- extra kost. bladiebladiebla, kortom; ik kon de TF101 zonder dock krijgen voor 349,- of mijn order annuleren.
Uiteraard was ik het daar niet mee eens, als koper ben ik beschermd tegen dit soort kwesties. Als je een foutieve prijs vermeld en nergens een "onder voorbehoud van" clausule in je disclaimer of algemene voorwaarden hebt staan, dan moet je het product gewoon volgens de productomschrijving en tegen de gestelde prijs leveren! Echter kon de medewerkster van de klantenservice niets meer voor mij doen en verwees mij naar het contactformulier op de website, daar kon ik een klacht indienen.
Die klacht heb ik gisteren direct ingediend, maar tot nu toe nog geen enkele reactie gehad van de BCC...
Moet ik mijn poot stijf houden en hoeveel kans maak ik dat ik het dock er voor 349,- bij krijg?