Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36

MeNTaL_TO

The future is not set

MM Amsterdam noord heeft er nu nog 6 liggen, maar krijgt er morgen volgens de verkoper weer 30 binnen. We (vriendin en ik) hebben in ieder geval de 16GB met dock meegenomen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-04 11:57

kazz1980

Goh... Ik hier?

grrrr.... Nog altijd niets gehoord... Wil graag bij Mycom bestellen. want dichtbij en 3 jaar garantie.
Maar het is akelig stil van die kant!! De transformer staat zelfs niet meer op hun site!

Onze huidige laptop is stuk - dus we zitten behoooorlijk te wachten op de TF... :(

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Weer een mail van Salland dat de Dock later komt, nu 11 juli. Geloof er niks meer van, heb geannuleerd en besteld bij Amazon.com, op voorraad en voor 6 juli hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterBlasterNL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-03 19:57
beschuit schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 23:40:
Weer een mail van Salland dat de Dock later komt, nu 11 juli. Geloof er niks meer van, heb geannuleerd en besteld bij Amazon.com, op voorraad en voor 6 juli hier.
Waarom dan niet besteld via Amazon.de?
Die is er denk ik iets sneller.
En zij hadden ook op voorraad.
Krijg de mijne Vrijdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

MasterBlasterNL schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 06:56:
[...]
Waarom dan niet besteld via Amazon.de?
Ah, niet gezien. Is dat wel het normale US layout model? Anyway, nut toch te laat. Maar ik vind het wel een suffe vertoning dat hij hier maar niet te krijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 21:56
tabletcenter.nl had ze gisteren heel even op voorraad, heb er direct een 16+dock besteld. Echter nog geen verzendbevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
tja, ik heb hem ook bij salland in de order staan. Inderdaad wel suf dat hij nog steeds niet los te krijgen is. Maar ik heb ook geen zin om er dik extra voor te betalen. Hoeveel kost de dock vanuit de US? En duitsland is toch een andere layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136078

Heb de losse dock ook maar bij amazon.de besteld. Mij geduld raakt een beetje op.
Maak het nog uit of het modelnummer 90-OK06DK17000Y (Amazon.de) anders dan de 90-OK06DK10060Y die in Nederland verkocht gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Hoeveel kost de dock vanuit de US?
Subtotal of Items:$149.00
Shipping & Handling: $38.96
Import Fees Deposit: $35.71

Total for this Order: $223.67

Die Import Fees Deposit heb ik nog nooit gezien, maar zal wel... Alleen jammer van BTW die ik nu niet kan terugvragen, maar goed, ik moet hem hebben voor ik op vakantie ga en die leverdata die de webshops opgeven kloppen voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
@yiuye: is dat niet een qwertz keyboard?

met in ieder geval de y en z omgedraaid

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:30
Anoniem: 136078 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 10:20:
Heb de losse dock ook maar bij amazon.de besteld. Mij geduld raakt een beetje op.
Maak het nog uit of het modelnummer 90-OK06DK17000Y (Amazon.de) anders dan de 90-OK06DK10060Y die in Nederland verkocht gaat worden?
Volgens Amazon:
Asus EP TastaturDock für EeePad TF101
Tastatur-Dock für komfortable Eingabe

Die optional zum ASUS Eee Pad Transformer TF101 erhältliche Docking-Tastatur bringt mit einer vollwertigen QWERTZ-Tastatur und einem Touchpad maximalen Eingabekomfort mit sich. Ebenfalls an Bord sind zwei USB 2.0 Ports sowie ein SD Kartenleser. Durch den Einsatz der Docking-Tastatur verlängert sich die Akkulaufzeit des Pads auf bis zu 16 Stunden, durch den eingebauten Li-Polymer Akku mit 3300 mAh.
Met andere woorden, weet je zeker dat je die wilt? ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_bart_007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 11:50
Een maandag bij de MM in Zwolle geweest. Die hadden alles behalve de 16GB + docking op voorraad.
32GB + docking dus wel aanwezig.

Volgens de verkoper zou er de volgende dag (gisteren dus) weer een lading binnen komen. (40 st. als ik goed op zijn scherm mee keek.)

Toen ik aangaf dat ik 100 euro toch te veel vond voor 16 GB extra, gaf hij aan dat hij wel 40 euro eraf kon doen. Heb maandag dus 32GB + docking voor 559 gehaald bij de MM in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin101990
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-06-2024
Vanmorgen bij Mediamarkt Amsterdam Noord geweest. Er lagen wel nog een stuk of 15 TF's 16 GB echter geen dockingstations of 32 GB's. Verkoper ging achter kijken maar vertelde mij later dat hij mij niet 32 GB + Dock kon leveren. (Ik weet derhalve niet of hij beide niet op voorraad had)

Ook Mediamarkt Arena, Almere, Alkmaar, Rijswijk en Den Haag hadden bovengenoemde combinatie niet op voorraad.

Voor mij wordt het dus toch nog even wachten op mijn bestelling bij MyCom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 20:05

Kiswum

Gadget reviewer

Loekie schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:11:
[...]

Boshop en internetshop zitten naast elkaar, danwel zijn 1 en dezelfde. Check reacties hier in topic aangaande bobshop eens...
Strekking: Zijn te optimistisch aangaande levertijden
Lees even verder naar de overige reacties en dan merk je dat elke webshop optimistisch is met de levertijden.
Paradigit zou vorige week een laptop klaar hebben liggen en daarna was het verschoven naar maandag. Inmiddels is het woensdag (vorige week donderdag alsnog een combi bij MM Eindhoven gehaald.)

Zojuist een mailtje binnengekregen en Coolblue/pdashop.nl/tabletshop.nl heeft op dit moment de 32 GB met dock weer op vooraad. 16GB met dock niet (meer)

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Kiswum schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:31:
[...]

Lees even verder naar de overige reacties en dan merk je dat elke webshop optimistisch is met de levertijden.
Paradigit zou vorige week een laptop klaar hebben liggen en daarna was het verschoven naar maandag. Inmiddels is het woensdag (vorige week donderdag alsnog een combi bij MM Eindhoven gehaald.)

Zojuist een mailtje binnengekregen en Coolblue/pdashop.nl/tabletshop.nl heeft op dit moment de 32 GB met dock weer op vooraad. 16GB met dock niet (meer)
Had reservering bij paradigit en daar was deze ook daadwerkelijk binnen, echter geen dock en bespaar me liever zelf 50 euro.
Ik stap binnenkort wel even een MM binnen en check daar wel. Al was het maar wegens de vele verhalen hier over kraakjes en pixelfoutjes die je met een fysieke winkel makkelijker kunt counteren.

Het lijkt er op dat het maar net is hoeveel 'geluk' je hebt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Kiswum schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 17:31:
[...]
Gisteren is de 16GB+dock daar op voorraad geweest. Door een stroomstoring zijn die echter niet gisteren maar vandaag verstuurd. Ze waren overigens met een uur of 2 weer uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin101990
  • Laatst online: 07-06-2024
Na het bericht van Kiswum toch maar de 32 GB + Dock ook bij Coolblue besteld om 17.40 uur (naast de bestelling bij MyCom van 8 juni). In tegenstelling tot MyCom heeft Coolblue het apparaat nu wel op voorraad.

Zojuist 21.30 uur een verzendbevestiging mogen ontvangen van Coolblue. Zolang er niets meer fout gaat bij TNT ben ik morgen dus eigenaar van een TF!

Bedankt Kiswum!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136078

Volgens mij heb ik QWERTZ-toetsenbord dock besteld bij Amazon.de. (tweakers, bedankt voor het attenderen!) Ik wist niet dat ze bestonden, natuurlijk wil ik een QWERTY. Voor het annuleren van de order ben ik te laat, dus dat wordt terugsturen naar Duitsland. Ik zal in vervolg geduldiger zijn ! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leech_NL
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-01 23:01
Dixons.nl heeft de 16+dock weer op voorraad :) De mijne is besteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
  • Laatst online: 03-12-2023
martin101990 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:42:
Na het bericht van Kiswum toch maar de 32 GB + Dock ook bij Coolblue besteld om 17.40 uur (naast de bestelling bij MyCom van 8 juni). In tegenstelling tot MyCom heeft Coolblue het apparaat nu wel op voorraad.

Zojuist 21.30 uur een verzendbevestiging mogen ontvangen van Coolblue. Zolang er niets meer fout gaat bij TNT ben ik morgen dus eigenaar van een TF!

Bedankt Kiswum!!
Op de site van Coolblue staat hij nog steeds op voorraad! :) Ik dus ook maar snel besteld. Ik heb mijn order bij MyCom geannuleerd....maar misschien had ik daar nog even mee moeten wachten... :X

Gr!
Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115490

Azerty (de winkel :)) mailde me dat ze binnen een week mijn 32gb+dock gaan leveren. Ik heb er nog weinig vertrouwen in, maar we wachten af...
Overigens staat mijn bestelling al vanaf 25 mei :|

Op hun site staat de 32gb zonder dock overigens op voorraad, de 16gb zonder dock is leverbaar binnen 3-4 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ton99
  • Laatst online: 01-12-2023
Gisteravond besteld bij Coolblue (32G+dock), ik heb hem net binnen. Klein doosje met pad en dock. Nieuwe verpakking? In de reviews zag ik afzonderlijke dozen.

Alternate stuurt de dock na, ook goede deal, maar deze was beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412762

Ben ook al een tijdje op jacht naar de TF+dock. Eerst bij Komplett.nl besteld op grond van hun gunstige levertijdprognose, maar die bleek bij lange na niet haalbaar. Komplett.nl belde me zelf op om dat te vertellen en bood toen aan om de bestelling te schrappen. Klasse hoor! Het geld werd binnen drie dagen teruggestort en nu heb ik bij Coolblue de TF 32 GB+dock besteld. Wacht nog op zendbevestiging. Coolblue zei dat de voorrraad momenteel (om 9.45) schaars is en dat er zelfs kans bestaat dat ik achter net vis wanneer de actuele voorraad registratie de bestellingen niet bij kan houden. Ik wacht dus met spanning af......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402916

Ik zit er toch hard over te denken de losse dock/toetsenbord in het buitenland te bestellen. Wil hem eigenlijk voor de vakantie hebben en die komt nu toch wel dichtbij. Wie oh wie heeft de losse dock al in het buitenland besteld en gekregen, en waarvandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Anoniem: 402916 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:47:
Ik zit er toch hard over te denken de losse dock/toetsenbord in het buitenland te bestellen. Wil hem eigenlijk voor de vakantie hebben en die komt nu toch wel dichtbij. Wie oh wie heeft de losse dock al in het buitenland besteld en gekregen, en waarvandaan?
Ik heb hem besteld op Amazon.com, van Amazon Export Sales, Inc, USD149 (plus shipping plus reservering import, totaal USD223). Kreeg net een mail dat hij vandaag verstuurd wordt.

Nu niet meer te krijgen (dock staat er nog wel, maar duurder en geen shipping naar NL). Wie weet later weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESligte
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06-2024
ICTGoedkopen heeft er weer 3 op voorraad ( 16Gb met Dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:23
In breda zijn er ook net weer wat op voorraad gekomen! (16GB +dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Net bij alternate besteld en nu al in verzending, fijn :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

martin101990 schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 21:42:

Bedankt Kiswum!!
fijn dat je er gebruik van hebt kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zit er ook sterk over te denken om de 16GB + dock te gaan halen. Nu zit ik vanaf volgende week 2 weken in de VS. Ik denk dat ik me maar even moet inhouden en hem haal als ik daar zit. Geen idee hoe het daar is met de voorraden, maar dat zien we dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
  • Laatst online: 25-07-2015
Hrrmz, gister na overleg besloten dat ik er zakelijk een aan kan schaffen, op coolblue de bestelling klaarstaan voor 32GB+dock, krijg ik bij afrekenen de melding "Asus Transformer is uit de winkelmand gehaald omdat dit product is uitverkocht". Jammer dan, snel naar de Mediamarkt Eindhoven, want ik had vernomen dat die er nog een paar hadden. Ik vraag daar na 5 minuten zoeken in welke hoek die dingen tijdens de huidige verbouwing nu weer uithangen bij de verkoper of ze nog 32gig+docks in huis hebben. Zegt die jongen doodleuk "Ja, die is er nog 1 binnen, maar hij daar loopt er nu mee naar de kassa om hem af te rekenen.". Dus ik heb me even ingehouden om niet iemand midden in de Mediamarkt te tackelen... ;)

Maar dus, ik heb nu het punt bereikt dat ik zeker weet dat ik er een ga halen, maar kan er op het moment geen krijgen. Niet goed voor de geekbloeddruk... :D Ik heb al wat rondgeneusd, maar is er iemand die toevallig weet of er ergens nog 32GB+dock rondhangt in het Brabantse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Rowel81 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:40:
Hrrmz, gister na overleg besloten dat ik er zakelijk een aan kan schaffen, op coolblue de bestelling klaarstaan voor 32GB+dock, krijg ik bij afrekenen de melding "Asus Transformer is uit de winkelmand gehaald omdat dit product is uitverkocht". Jammer dan, snel naar de Mediamarkt Eindhoven, want ik had vernomen dat die er nog een paar hadden. Ik vraag daar na 5 minuten zoeken in welke hoek die dingen tijdens de huidige verbouwing nu weer uithangen bij de verkoper of ze nog 32gig+docks in huis hebben. Zegt die jongen doodleuk "Ja, die is er nog 1 binnen, maar hij daar loopt er nu mee naar de kassa om hem af te rekenen.". Dus ik heb me even ingehouden om niet iemand midden in de Mediamarkt te tackelen... ;)

Maar dus, ik heb nu het punt bereikt dat ik zeker weet dat ik er een ga halen, maar kan er op het moment geen krijgen. Niet goed voor de geekbloeddruk... :D Ik heb al wat rondgeneusd, maar is er iemand die toevallig weet of er ergens nog 32GB+dock rondhangt in het Brabantse?
Eh, ik heb geen aandelen, maar alternate heeft voorraad volgens website, gister zelf een 16GB+dock besteld en deze ligt nu in een busje op uitlevering te wachten....

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Helaas alleen 32GB+dock non-retail. Ofwel, de pad komt nu, en de dock wanneer leverbaar; ofwel ooit us een keertje zoals het er nu uit ziet. Het is moeilijk om me in te houden, maar ik zou natuurlijk liefst gewoon een pad+dock pakket in 1 keer kopen i.p.v. nu de pad al hebben en geen idee hebben wanneer de dock eindelijk komt.

Achjah, vooral dit topic in de gaten houden, de verschillende sites afschuimen, winkels binnen hobbelen en hopen (nee, zorgen!) dat ik de volgende keer dat er weer ergens voorraad is er nu wel gewoon op tijd bij ben.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161878

De mijne, 16GB+docking, heb ik vorige week bij Amazon.co.uk gekocht, dit omdat niet duidelijk was wanneer deze in Nederland weer binnen zou komen. Binnen 3 dagen in huis. Moest wel een UK naar EURO stekker kopen (5 euro) aangezien alleen de UK stekker meegeleverd werd. Dus wel even hier om denken als je hem in Engeland koopt.
Maar alles werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navyseal44
  • Laatst online: 28-03 22:46
wittereus schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 16:53:
In breda zijn er ook net weer wat op voorraad gekomen! (16GB +dock)
Bij wie in Breda? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MHVR
  • Laatst online: 03-12-2023
Kiswum schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 20:17:
[...]

fijn dat je er gebruik van hebt kunnen maken :)
Ook bedankt Kiswum. Ik heb em gistermorgen (ongeveer 9u45) bij Coolblue besteld na jouw tip (32GB+Dock) en kreeg net een SMSje dat hij was ingepakt en vandaag verzonden zal worden _/-\o_

Als alles goed gaat morgen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412729

*weg*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-07-2011 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:23
Haha, zoveel computerwinkels zijn daar niet.... Maar helaas, ze zijn alweer op daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:17

_Eend_

🌻🇺🇦

Net terug uit groningen.. MediaMarkt en Saturn hebben alleen de Dock-loze versie.. Heb wel even zitten twijfelen, maar levertijd en prijs van een losse docking toch maar even gewacht.. Saturn heeft nog 2 16GB zonder dock liggen, en MM heeft er nog +/- 15 liggen (16 & 32 GB, zonder dock)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Ik krijg net een mailtje van Salland. Het dock komt nog later. Het wordt nu 15 juli. Sinds mijn bestelling op 2 juni is hij wel goedkoper geworden en het verschil krijg ik teruggestort. Gelukkig blijft de dock compatible met de Transformer 2. Met een beetje geluk heb ik hem net in huis als die uit komt..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Eindhoven 16/32gB + Dock?
Wellicht Paradgit, Dunnet of Computerland.

Eventueel morgen nogmaals bij de mm proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Bij CD-ROM-LAND zijn ze inmiddels ook op voorraad.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Morgen nog eens even tijd maken tijdens het werk aan de rallyauto om nog een rondje te maken langs eerder genoemde winkels in Eindhoven (en Den Bosch, weet daar zo alleen niet direct winkels die em zouden kunnen hebben). The curse of being a geek, chasing gadgets like they matter, jumping up and down of joy like a kid when you finally got it; And the worst part, your fellow geeklings understand... Fully... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

beschuit schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 13:15:
Ik heb hem besteld op Amazon.com, van Amazon Export Sales, Inc, USD149 (plus shipping plus reservering import, totaal USD223). Kreeg net een mail dat hij vandaag verstuurd wordt.

Nu niet meer te krijgen (dock staat er nog wel, maar duurder en geen shipping naar NL). Wie weet later weer wel.
Weer op voorraad, voor wie niet meer wil wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:01
Afgelopen woensdag bij Paradigit een TF 16GB gehaald zonder dock. Kennis van mij heeft afgelopen vrijdag de laatste 16GB zonder dock gekocht. Met dock was helemaal niet op voorraad. Verwachte leverdatum is 15 juli voor de volgende zending.(op de hoofdvestiging), waarschijnlijk komt de dock nog later.

[ Voor 7% gewijzigd door mike123 op 02-07-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:38
Even een copy paste van mijn post uit het accessoire topic:
Mediamarkt Rotterdam Centrum had gisteren de officiële Asus sleeves nog zat op voorraad. 34,99 Euro. Niet goedkoop voor wat je ervoor krijgt, maar aan bescherming voor je 400 euro kostende tablet kan je geen prijskaartje hangen, zou ik maar zeggen :).
Wel een lekker slanke sleeve. Maakt de tablet nauwelijks dikker. Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denow
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:48
Vanmiddag bij de media markt in den haag een 16GB+dock op kunnen pikken.
Stonden er 4 in totaal in het schap.

Heerlijk in de trein al mee zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413689

Na de melding op twitter mm in adam noord ruim opvoorraad 16GBmet dock 30stuks.
Mijn dag kan niet meer stuk eindelijk heb ik hem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Zo, dock is binnen van Amazon.com, totaal EUR160. In ieder geval op tijd voor de vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josschijven
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-01-2024
Zojuist de 16 GB+dock gehaald bij mediamarkt in Breda. Hebben alle versies liggen behalve 32 Gb+dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
In Eindhoven nog 16GB en 32GB, maar geen docks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132733

beschuit schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:05:
Zo, dock is binnen van Amazon.com, totaal EUR160. In ieder geval op tijd voor de vakantie!
Wanneer had je 'm besteld bij Amazon? Ik heb 'm daar ook besteld, losse zijn niet te vinden in NL en bij Amazon.de zijn het zo lijkt het inderdaad QWERTZ-versies, = voor mij onbruikbaar....

Als het goed is gaat hij morgen (5-7) met de koerier mee 't vliegtuig in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Anoniem: 132733 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:06:
[...]Wanneer had je 'm besteld bij Amazon?
28 juni. Na mailtje van Amazon met excuus vertraging is hij op 1 juli verstuurd.
Kek ding hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i_machine
  • Laatst online: 08-05 11:28
Anoniem: 161878 schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 10:53:
De mijne, 16GB+docking, heb ik vorige week bij Amazon.co.uk gekocht, dit omdat niet duidelijk was wanneer deze in Nederland weer binnen zou komen. Binnen 3 dagen in huis. Moest wel een UK naar EURO stekker kopen (5 euro) aangezien alleen de UK stekker meegeleverd werd. Dus wel even hier om denken als je hem in Engeland koopt.
Maar alles werkt perfect.
Heeft dit keyboard de US of UK layout? Niet dat een verschil maakt voor mij, maar ik zou het toch graag willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
hostje schreef op zondag 03 juli 2011 @ 15:33:
Even een copy paste van mijn post uit het accessoire topic:
Mediamarkt Rotterdam Centrum had gisteren de officiële Asus sleeves nog zat op voorraad. 34,99 Euro. Niet goedkoop voor wat je ervoor krijgt, maar aan bescherming voor je 400 euro kostende tablet kan je geen prijskaartje hangen, zou ik maar zeggen :).
Wel een lekker slanke sleeve. Maakt de tablet nauwelijks dikker. Doe er je voordeel mee.
Heeft er iemand enig idee waar deze nog meer op voorraad is in omgeving Amsterdam?
Bij de Asus shop zelf (en duurder (40 euro)) zijn ze nu ook niet meer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376876

Mmm, gisteren door iemand van Alternate per telefoon op het verkeerde spoor gezet met de mededeling dat de combi 32Gb+dock er nog was, dus ik als een speer bestellen om vervolgens vandaag alleen de TF te krijgen, met de dock op nalevering (tijdstip onbekend).

Dankjewel Alternate eikeltje aan de telefoon... had hem eind deze week willen meenemen inclusief dock op een lange vlucht....grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Ik heb ook al zitten kijken bij Alternate en het was mij gelukkig wel opgevallen dat het in de kleine lettertjes staat. Nu zit ik me intussen wel af te vragen, wat is eigenlijk het verschil in spullen die je krijgt wanneer je het tablet en dock los koopt vergeleken met het pakket? Als er uberhaupt verschil is dus. Indien geen verschil zou het voor mij zeker wel een optie zijn om alsnog via Alternate te bestellen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rowel81 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 23:22:
Ik heb ook al zitten kijken bij Alternate en het was mij gelukkig wel opgevallen dat het in de kleine lettertjes staat. Nu zit ik me intussen wel af te vragen, wat is eigenlijk het verschil in spullen die je krijgt wanneer je het tablet en dock los koopt vergeleken met het pakket? Als er uberhaupt verschil is dus. Indien geen verschil zou het voor mij zeker wel een optie zijn om alsnog via Alternate te bestellen... :)
Op de site staat in koeienletters dat de dock kostenloos wordt nageleverd, maar ik heb dus gebeld met Alternate en die verzekerde me dat de combinatie TF+dock op voorraad was, en na bestellen blijkt.... NOT dus :(
Normaal zou een losse dock 50 euro meer kosten, maar als je hem nu bij alternate besteld krijg je de dock kostenloos (volgens de site) nageleverd voor de combiprijs van 599 samen met de TF 32Gb, alleen is niet bekend wanneer helaas :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Ik wilde geen zout in de wonden strooien door te benadrukken dat het eigenlijk vrij duidelijk is dat het zo werkt... ;) Maareuh, wanneer het pakket niet verschilt van de normale set ga ik morgen toch eens serieus overwegen alsnog bij Alternate te bestellen in afwachting van het losse dock... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rowel81 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 00:28:
Ik wilde geen zout in de wonden strooien door te benadrukken dat het eigenlijk vrij duidelijk is dat het zo werkt... ;) Maareuh, wanneer het pakket niet verschilt van de normale set ga ik morgen toch eens serieus overwegen alsnog bij Alternate te bestellen in afwachting van het losse dock... :)
Ach teleurstelling dat een verkoper aan de telefoon je iets toezegt wat niet klopt is vrij snel weg hoor... alleen jammer dat ik de extra accu nu moet missen op vakantie, en netjes dat ze een losse dock kostenloos naleveren (alleen wanneer is nog de vraag, maar als je de tijd heb is het geen issue lijkt me).

Voor de rest komt de TF tegenwoordig al met Android 3.1, dus kan je zorgenloos aan de slag ermee ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 06-07-2011 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Wanneer ze bij Alternate snel het business account goedkeuren moet ik hem nog kunnen bestellen zodat hij met een beetje goede wil morgen binnen moet kunnen zijn. Just can't wait... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413979

Ik heb op 29.06.2011 bij Amazon.com het KB/DockingStation besteld. Werd dezelfde dag verscheept en ligt nu volgens USPS al een paar dagen in NL, te wachten op "Customs Clearance". De kosten waren EU 185 (116 + 69 shipping). Ben benieuwd wat de douane er mee gaat doen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Laatst online: 15-05 09:16
Gisteren besloten mijn order bij Azerty te annuleren en hem bij Alternate te bestellen.
Resultaat: thuis ligt een 32gb+dock eee pad transformer te wachten!

Azerty gaf gisteren aan de versie met dock niet te kunnen leveren (besteld op 25 mei).
Bij Alternate zijn alle versies verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Tazz@NL schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:33:
Lees nou eens een paar posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:38
Gisteren besloten mijn order bij Azerty te annuleren en hem bij Alternate te bestellen.
Resultaat: thuis ligt een 32gb+dock eee pad transformer te wachten!

Azerty gaf gisteren aan de versie met dock niet te kunnen leveren (besteld op 25 mei).
Staat jouw even een verrassing te wachten als je straks thuis komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-06 10:26
eergisteren om 20.15 uur een TF32+ dock besteld bij Alternate en vandaag binnen (yep: inclusief dock in 1 originele doos)

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413781

ik heb de 16Gb besteld en verwacht deze morgen. Het dock/toetsenbord staat in bestelling en verwacht ik de 15e/Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Motorfret schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 17:25:
eergisteren om 20.15 uur een TF32+ dock besteld bij Alternate en vandaag binnen (yep: inclusief dock in 1 originele doos)
Alternate had (hoe verzin je het) dus twee verschillende artikelnummers voor de TF32+dock, een compleet en één met dock op nalevering, en van de eerste hadden ze er vijf minuten nadat ik belde welgeteld nog 3, en ik was nummer 5 en had per ongeluk de verkeerde online besteld (dus met nalevering).

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 376876 op 06-07-2011 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Not dus... men maakt heel sneaky gebruikt van twee verschillende online bestelcodes, een compleet in originele doos en een met nalevering kostenloos van de dock.
Alleen die eerste ga je niet zo makkelijk vinden op de site waardoor je dus argeloos de verkeerde besteld.
De 3 die er daadwerkelijk waren zie ik er eentje (motorfret) hier van voorbij komen en ik piste als nummer 5 dus mooi naast de pot met complete sets. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Base_NL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15:51
Frogy schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 20:41:
Bij CD-ROM-LAND zijn ze inmiddels ook op voorraad.!
Heb jij gebruik gemaakt van die mailingactie? Ik zit net zoals bijna iedereen te wachten op een versie met keyboard-dock. Hun mailing maakt het wel verleidelijk..: Een telefoontje leerde mij dat de docks rond week 31 verwacht worden.

Afbeeldingslocatie: http://www.cdromland.nl/email/uploads/07-07-2011_1/1036.jpg
http://www.cdromland.nl/email/uploads/07-07-2011_1/1036.jpg (klikbaar)

Lijkt wel een goede deal, dan kun je nu in elk geval al lekker tweaken en zonder meerprijs straks typen. Ook handig voor mensen die er nog niet over uit zijn of ze een toetsenbordje nodig hebben of niet :)

Heeft iemand al alternatieve toetsenbordjes gespot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413689

seeKo schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 11:23:
[...]

Heeft er iemand enig idee waar deze nog meer op voorraad is in omgeving Amsterdam?
Bij de Asus shop zelf (en duurder (40 euro)) zijn ze nu ook niet meer op voorraad.
zondag stond er nog een stapel bij de mm in Amsterdam noord ;) stuk of 15 3-7-2011

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 413689 op 07-07-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Die Asus folio's hebben ze in Eindhoven ook nog.

Ikke dus gister 32GB+Dock (ja op nalevering) besteld bij Alternate, 's avonds blij dat ik de tracking code kreeg. Kijk ik vanmorgen nog eens en tot mijn verbazing zie ik een ontvangstadres in Den Haag! Blijkt de postcode 1 nummer verkeerd te staan, ikke alles nakijken, was niet mijn fout!

Noujah, mailtje naar Alternate en binnen 5 minuten was het opgelost. Foutje van de verkoper die mijn bestelling snel doorgeboekt had zodat ik hem zeker vandaag zou ontvangen, had even een typefoutje gemaakt. "Opgelost" betekend nu dus dat mijn Transformer is gereroute naar het juist adres maar dus ook morgen pas aan komt. Grmbl.... Tuurlijk maakt een dagje langer wachten dan ook niet meer uit, maar frustrerend is het wel!

Aanbieding zoals 2 posts hierboven heeft Alternate dus ook maar dan met als verschil dat je wel gewoon alles in 1 keer afrekend en dan het dock krijgt zodra hij er is.

Hmmm, nog eens de tracking checken of de status niet stiekum toch veranderd is in iets waar ik vrolijk van wordt in plaats van "Zending nog in sortering: levering 1 dag vertraagd".... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413979 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 14:05:
Ik heb op 29.06.2011 bij Amazon.com het KB/DockingStation besteld. Werd dezelfde dag verscheept en ligt nu volgens USPS al een paar dagen in NL, te wachten op "Customs Clearance". De kosten waren EU 185 (116 + 69 shipping). Ben benieuwd wat de douane er mee gaat doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hij is vanmiddag bezorgd! Moest helaas wel EU 43 aan de postbode geven, maar ja... da's de prijs die je betaalt als je iets snel wilt hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit

beschuit

Anoniem: 413979 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:35:
[...]Hij is vanmiddag bezorgd! Moest helaas wel EU 43 aan de postbode geven, maar ja... da's de prijs die je betaalt als je iets snel wilt hebben....
Dus heeft je EUR185 plus EUR43 = EUR228 gekost? Ik heb hem ook van Amazon.com, EUR159 all-in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beschuit schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 18:52:
[...]

Dus heeft je EUR185 plus EUR43 = EUR228 gekost? Ik heb hem ook van Amazon.com, EUR159 all-in.
Ja, daar ging ik dus ook voor, maar uiteindelijk bij de checkout, kreeg ik telkens een melding dat het niet naar dit deel van de wereld verzonden kon worden. Bummer...
Dit was nog de enige die deze kant op kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 414255

Vandaag weer op voorraad bij Alternate; om 16:00 uur besteld en om 17:30 opgehaald! 32 GB met dock compleet in doos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowel81
Ack! Ikke dus na de reroute vandaag m'n 32GB zonder dock binnen in afwachting van het dock. Was het alsnog sneller geweest om langer te wachten. Achjah, het eeuwige probleem van gewilde gadgets zien te krijgen. Hoe dan ook, ik heb em! Briliant apparaatje, werkt snel, even wennen aan de andere lay-out van Android maar eerste indruk is super!

Nog even werken en dan kan ik serieus er mee gaan spelen, tot nu toe enkel nog toegang tot de servers enzo ingesteld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Hmz... Bij Mycom is de nieuwe leverdatum 29 juli... Zit inmiddels al een aantal weken zonder laptop/tablet. Begint toch wel erg vervelend te worden om niet te weten waar je aan toe bent! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 16:08

migros

Nooit meer een Samsung

Snap niet waarom iedereen toch elke keer voor die dock gaat?? Volgens mij koop je een tablet en geen Netbook.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

migros schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:20:
Snap niet waarom iedereen toch elke keer voor die dock gaat?? Volgens mij koop je een tablet en geen Netbook.
Simpelweg omdat je hiermee de voordelen van zowel een netbook als een tablet hebt... Dus in feite twee voor de prijs van één. Ikzelf ga de tablet incl. dock gebruiken als vervanging van de huidige (defecte) netbook. En daarnaast zonder de dock gebruiken als tablet voor zaken als mail, internet, multimedia, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de dock/toetsenbord besteld bij Flevowebwinkel. Levertijd binnen 3 dagen! Ben benieuwd.
Ook de officiële asus sleeve mee besteld levertijd binnen 10 dagen.
Net als kazz ga ik de combi gebruiken als netbook, zakelijk en prive.

Edit: kreeg net een gewijzigde verwachte leverdatum: 15-07-2011 :|

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 402916 op 08-07-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-06 17:15
Zojuist een 32gb met dock opgehaald bij MM in rotterdam alex. Ze hadden daar 30 op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 11:00
ik heb binnen, een 16g met dock besteld bij cdrom land. geleverd de volgende werkdag. erg goede service. mijn eerste indruk, mooi apparaat wel traag af en toe (zoals nu het typen op een webform is erug traag)...maar das offtopic hiero

wat wel vreemd is dt bij Stapples ze m volgens pricewatch al weken op voorraad hebben, terwijl als je ' m echt wil bestellen dat geeft de site pas de melding dat ie niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Laatst online: 27-05 19:31
Iemand nog een idee bij welke mediamarkt de 16gb combi te krijgen is? Heb mijn eerste Transformer helaas terug moeten brengen omdat hij bleef aangeven dat er headphones aangesloten waren... Natuurlijk geen voorraad in Almere, dus zit nu met giftcards...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32
Centralpoint verkoopt de 16GB zonder dock trouwens voor € 378,- incl. BTW. Is volgens mij de goedkoopste tot nu toe (Buiten de BCC om die hem volgens mij nog steeds niet heeft geleverd 8)7).

Toch wel dus zie ik niet, 17 juni al.

[ Voor 39% gewijzigd door Smarron op 11-07-2011 08:31 . Reden: BCC levertijd ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 11:00
Bij de bobshop is de 32G alleen vandaag voor 469...niet veel goedkoper maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Smarron schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:29:
Centralpoint verkoopt de 16GB zonder dock trouwens voor € 378,- incl. BTW. Is volgens mij de goedkoopste tot nu toe (Buiten de BCC om die hem volgens mij nog steeds niet heeft geleverd 8)7).

Toch wel dus zie ik niet, 17 juni al.
Ik zie gewoon 399 incl btw staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:32
_gibeon_ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:19:
[...]

Ik zie gewoon 399 incl btw staan hoor.
is alweer aangepast dus. Ik had hem voor deze prijs zien staan in de PW en hij stond ook echt voor die prijs op de website.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 16:24
Asus E Pad TF101 Transformer hoes bij de Wehkamp.nl direct leverbaar, krijg hem morgen.
Nu de Transformer zelf nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Heb de 16mb zonder dock en heb daar een beetje spijt van. Dus ik wacht ongeduldig op de losse dock. Komt die überhaupt nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-05 21:38
Eerder werd door medetweaker Spikecity al gemeld dat Alternate er stiekem 2 verschillende versies qua ordering op na hield.
Daar heb ik gisteren (11-7-2011) aan het begin van de middag ook eens naar gekeken aangezien ik mijn zinnen op een 16GB + docking gezet had.

Even zoeken op de site van Alternate op het woordje "Transformer"

En dan zal je zien dat er eentje met (gratis) nalevering van het dock is en eentje geheel compleet en zonder deze aparte opmerking erbij. 8)7

Als je die besteld had gistermiddag, dan zou je net als ik nu binnen 24uur ook heerlijk aan het pielen zijn met dit zeer mooi uitgevoerde apparaat! En inderdaad gewoon incl. de docking!

Ik ben een tevreden mens tot zover, op een uurtje na de snelste levering die ik ooit ergens vandaag heb gekregen! Ondanks de vele leveringsproblemen her en der. Echt keurige bevestiging en een Track&Trace die bijna 100% zuiver was..

Succes en doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanoontje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:51
Base_NL schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 15:26:
[...]

Heb jij gebruik gemaakt van die mailingactie? Ik zit net zoals bijna iedereen te wachten op een versie met keyboard-dock. Hun mailing maakt het wel verleidelijk..: Een telefoontje leerde mij dat de docks rond week 31 verwacht worden.

[afbeelding]
http://www.cdromland.nl/email/uploads/07-07-2011_1/1036.jpg (klikbaar)

Lijkt wel een goede deal, dan kun je nu in elk geval al lekker tweaken en zonder meerprijs straks typen. Ook handig voor mensen die er nog niet over uit zijn of ze een toetsenbordje nodig hebben of niet :)

Heeft iemand al alternatieve toetsenbordjes gespot??
Enig idee hoe dit werkt? Gewoon eentje met dock bestellen en dan die code invoeren? Of andersom? Of mis ik een speciale link ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relisys
  • Laatst online: 27-05 19:31
En de giftcards zijn weer ingeruild voor een Transformer met dock. MM A'dam Noord had nog ruime voorraad (30+) . Verkoper gaf aan dat ze achter nog meer hadden, dus als iemand nog en 16GB combi zoekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autarkie
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik zie geen losse TF docks op Pricewatch meer. Hoe komt dat?

Om iets interessant te zeggen: Asus Benelux meldt op Facebook, dat losse docks eind juli verwacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Bij Mycom blijft communicatie nu volledig achterwege... Leverdatum was 8 juli. Op die dag navraag gedaan waarop enkel gemeld werd dat het 25 juli zou worden.
Hierop heb ik een klacht ingediend dat dit niet bij de klant gemeld wordt (sterker nog - er was mij telefonisch verzekerd dat Mycom als eerste weer voorraad zou hebben wegens afspraken met Asus). En over die klacht hoor ik nu helemaal niets meer!

Mycom lijkt me een goede winkel, met goede service. Maar tot op heden maken ze dit totaal niet waar... (vind het eerlijk gezegd zelfs ronduit onbeschoft...) beetje heel erg jammer! Misschien toch maar op zoek naar een andere winkel dan maar... :|

[ Voor 7% gewijzigd door kazz1980 op 13-07-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

autarkie schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:54:
Ik zie geen losse TF docks op Pricewatch meer. Hoe komt dat?
Ik wel hoor! pricewatch: Asus Eee Pad Dock (Keyboard, accu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autarkie
  • Laatst online: 30-05-2022
Juist, bedankt. Het woord "transformer" is weg uit de beschrijving, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128129

kazz1980 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 11:19:
Bij Mycom blijft communicatie nu volledig achterwege... Leverdatum was 8 juli. Op die dag navraag gedaan waarop enkel gemeld werd dat het 25 juli zou worden.
Hierop heb ik een klacht ingediend dat dit niet bij de klant gemeld wordt (sterker nog - er was mij telefonisch verzekerd dat Mycom als eerste weer voorraad zou hebben wegens afspraken met Asus). En over die klacht hoor ik nu helemaal niets meer!

Mycom lijkt me een goede winkel, met goede service. Maar tot op heden maken ze dit totaal niet waar... (vind het eerlijk gezegd zelfs ronduit onbeschoft...) beetje heel erg jammer! Misschien toch maar op zoek naar een andere winkel dan maar... :|
Ja same here, ik heb 7 juni besteld en hou zou er binnen 2 weken zijn.

0 communicatie vanuit MyCom zelf.

Heb na 2 weken gebeld, werd me verteld dat ze ze 3 dagen later binnen kregen. Weer een week later gebeld, kreeg te horen dat ze ze 3 dagen later binnen kregen. Weer een week later gebeld, kreeg te horen dat ze ze 3 dagen later binnen kregen.

En toen ik voor de 4e keer belde zeiden ze dat ze geen flauw idee hadden wanneer ze binnenwamen en elk ander bedrijf dat nu levert geen originele NL versies levert. Maar als ik zo rond kijk lijkt het wel alsof MyCom niet echt een prioriteit voor Asus is want anderen krijgen wel.

Kan je gewoon cancellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BAMMER schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:12:
Eerder werd door medetweaker Spikecity al gemeld dat Alternate er stiekem 2 verschillende versies qua ordering op na hield.
Daar heb ik gisteren (11-7-2011) aan het begin van de middag ook eens naar gekeken aangezien ik mijn zinnen op een 16GB + docking gezet had.

Even zoeken op de site van Alternate op het woordje "Transformer"

En dan zal je zien dat er eentje met (gratis) nalevering van het dock is en eentje geheel compleet en zonder deze aparte opmerking erbij. 8)7

Als je die besteld had gistermiddag, dan zou je net als ik nu binnen 24uur ook heerlijk aan het pielen zijn met dit zeer mooi uitgevoerde apparaat! En inderdaad gewoon incl. de docking!

Ik ben een tevreden mens tot zover, op een uurtje na de snelste levering die ik ooit ergens vandaag heb gekregen! Ondanks de vele leveringsproblemen her en der. Echt keurige bevestiging en een Track&Trace die bijna 100% zuiver was..

Succes en doe er je voordeel mee!
Zojuist nog even met Alternate contact gehad... grote probleem ligt gewoon bij Asus die die krengen maar niet levert.
Op facebook roept Aus benelux nog op 27 juni dat ze in de winkel moeten liggen, Alternate geeft nu aan levertijd juli.... maar tot op heden nog geen losse docks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vandaag een aanbetaling gedaan voor een 16GB + dock bij Scheer & Foppen (Nijmegen). Zij krijgen vrijdag een levering van +/- 50 stuks (16GB + dock) binnen op hoofdkantoor, en dat is dan volgende week maandag of woensdag op locatie.

FYI!

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Pagina: 1 ... 20 ... 22 Laatste