Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieHappy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Heb je er al 1 besteld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 376876

_gibeon_ schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:40:
Voor de accessoires is een speciaal topic en in de UK is nog geen prijs/datum bekend voor de 3G, dus ik vraag me af hoe je aan die informatie komt. In Italië is de 3G al te koop, voor een meerprijs van 100 euro bovenop alle modellen.
Op facebook roept Asus Benelux inmiddels dat de 3G versie ergens eind oktober in Nederland leverbaar moet gaan worden.... tel daar dus nog een maandje of wat "Asus kan niet leveren" bij en je weet wanneer je een 3G versie kunt kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:48
Anoniem: 376876 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:40:
[...]

Op facebook roept Asus Benelux inmiddels dat de 3G versie ergens eind oktober in Nederland leverbaar moet gaan worden.... tel daar dus nog een maandje of wat "Asus kan niet leveren" bij en je weet wanneer je een 3G versie kunt kopen. ;)
ik vind het eigenlijk nogal laat om nog op een tf met 3G te wachten, 2 maanden wachten, dan is de tf 2 er al bijna en de slider is er ondertussen al

Anoniem: 214345

Ik heb nog steeds geen transformer, maar vind de Slider wel héél interesant, ik denk namelijk dat ik het trackpad niet zal missen.

Heeft iemand de Slider al ergens gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik heb een probleem als ik mijn nokia 5130 wil koppelen om zijn internet te delen met de transformer.
ik zet de bluetooth op mij gsm aan , Laat mijn TF zoeken naar apparaten, via een paswood kan ik de apparaten koppelen. Dat vormt dus geen probleem.

Maar nu komt het probleem, van zodra ik een connectie wilt opzetten zegt hij: " verbinding maken" en dan komt er heel kort "verbonden" en daarna verschijnt terug gekoppeld maar niet verbonden".

een actieve verbinding is vereist voor het delen van het internet op mijn gsm naar de transformer.
weet iemand raad ? Ik vind het raar dat het mij niet lukt , ik lees op internet dat andere mensen hun Nokia 5130 probleemloos kunnen koppelen voor internetdeling via Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214345

Hmm, Wouter, ik ben bang dat dit forum over levertijden gaat.

• wouter.u
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-01-2024
Anoniem: 214345 schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:45:
Hmm, Wouter, ik ben bang dat dit forum over levertijden gaat.
ik zat op het verkeerde topic xD , het moet idd op het gewone TF101 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silpher
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-01-2024
Ben zo dom geweest om een Asus TF01 bij Pixmania te bestellen, als ik zo de reviews van Pixmania bekijk kan het nog wel even gaan duren. Heb parallel ook wat accessoires uit Amerika bestelt. Ben benieuwd wat eerder aankomt... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212859

Op dit moment is de Transformer overal uitverkocht. Ik vroeg me af of, nu de Prime verkrijgbaar is, de TF101 binnen afzienbare tijd nog wel geleverd kan worden. En zo ja, in hoeverre zal de prijs van de TF101 dan verlaagd worden?
Heeft iemand hier zicht op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:29
Hij is nog 2 uur en een kwartier in de aanbieding

http://www.wehkamp.nl/Blo...C7wEwybwLCjC-AfBfzT%0d%0a

(ik zie alleen niet welke versie dit is????) Dus weet ook niet of het een hele goede aanbieding is :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bartske op 05-04-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 13:10
Ik dacht dat ik in het prime topic zat, excuses.

[ Voor 82% gewijzigd door PatrickH89 op 05-04-2012 23:09 ]

Pagina: 1 ... 21 22 Laatste