Toon posts:

[Meuk] AMD Catalyst 11.3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
meuk: AMD Catalyst 11.3

Bij de meuk staat Sypher als submitter, en als hij sneller was als mij dan gun ik hem natuurlijk de eer dit keer! Maar ik heb gisteren 11.4 preview '2' gesubmit toen 11.3 nog geen release notes had (zat achter een wachtwoord nog). Direct daarna heb ik 11.3 gesubmit toen de notes wel beschikbaar waren (21:18 gisteren, ik schrijf het tegenwoordig maar op).

Ook in het licht van ATI Catalyst updates (onderaan)

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Bepaalde programma's (Mozilla b.v.) en drivers (ATi) zijn populair in de submitqueue. Soms begin ik zelf aan een artikel over een programma wat ik op andere website vind (Major geeks b.v.) en zie ik later pas dat het ook in de submit queue stond. In dat geval is er geen submitter. Ik neem ook niet altijd de eerste uit de queue, maar de gene die de meest complete informatie bevat. Jouw suggesties voor 11.3 en 11.4 preview staan nog steeds in de queue en zien er compleet uit. Ik denk dat in dit geval Sypher eerder was.

Wat betreft 11.4 preview. Ik denk niet dat ik er iets mee doe. De driver is bèta, alleen voor Windows 7 en zo te zien zijn de prestatieverbeteringen alleen merkbaar op de nieuwste kaarten (6870 wordt specifiek genoemd). Over het algemeen is een bèta driver nooit een goed idee voor de stabiliteit van een computer.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de snelle reactie! Het is allemaal wat complexer als het er aan de buitenkant uitziet merk ik.

Ik weet dat jullie aan een nieuw systeem voor submits werken en ik heb nog twee suggesties daarvoor:
- Wat als je kunt submitten vanaf bijvoorbeeld de ATI meuk? Dan is het probleem van meerdere URL's opgelost.
- En wat als submits via de queue altijd voor DM's gaan? Om gebruik van het queue systeem te bevoorderen.

Verder prima werk Drobanir! Ik sta er soms wel eens verbaast van dat je het al jaren doet met onverminderde inzet. Je krijgt een hoop teleurgestelde mensen zoals ik wiens submit niet geplaatst is, en maar hooguit één van wie die wel geplaatst wordt (als die al geplaatst wordt).

Dit geldt ook voor Japke Rosink natuurlijk! Het lijkt mij ondankbaar werk.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 08:35

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik doe dit nu op een maand na 7 jaar en als het echt zo vervelend was had ik de pijp al lang aan Maarten gegeven. Blijf vooral doorgaan met het aandragen van tips. Niet alles wordt gebruikt, maar wel op prijs gesteld. Ook screenshots of andere aan- of opmerkingen stel ik persoonlijk op prijs.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:32
Drobanir schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:27:
Wat betreft 11.4 preview. Ik denk niet dat ik er iets mee doe. De driver is bèta, alleen voor Windows 7 en zo te zien zijn de prestatieverbeteringen alleen merkbaar op de nieuwste kaarten (6870 wordt specifiek genoemd). Over het algemeen is een bèta driver nooit een goed idee voor de stabiliteit van een computer.
Hmm... ik vind het dan wel appart dat er van Nvidia wel beta drivers worden gepost. Wat is hier de reden voor?

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert