Bij elke driver update in de meuktracker van ATI Catalyst, staat dat oudere videokaarten op de 9.3 release zijn aangewezen. Dit is niet waar. Inmiddels is de legacy driver bij versie 10.2 aanbeland. Ik wilde het alleen even melden
Ah goed dat je het zegt, mijn laptop heeft nog een Ati uit de steentijd, die kan ik mooi van een nieuwe driver voorzien
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Linkje is gefikst en auteur is verwittigd
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Moet een auto-complete foutje zijn geweest, waarvoor excuses.
Legacy drivers waren inderdaad bijgewerkt naar 10.2. Zul je net zien dat de ene keer dat je het niet checkt dat het veranderd.
Legacy drivers waren inderdaad bijgewerkt naar 10.2. Zul je net zien dat de ene keer dat je het niet checkt dat het veranderd.
[ Voor 68% gewijzigd door Drobanir op 30-07-2010 10:43 ]
There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).
Verwijderd
Ik kaap deze thread maar.. Maar er staat geen submitter bij deze meuk (Catalyst 10.7). Ik heb echter de avond voor de datum van de meuk een submit gedaan en toegewezen gekregen door het systeem.
Misschien dat er na mij ook nog mensen hebben gesubmit die er ook niet door zijn gekomen.
meuk: ATI Catalyst 10.7
Ik heb ook gisterenmiddag nog een submit voor de Creative X-Fi Titanium PCIe gedaan, maar misschien is degene die deze normaal behandelt nu op vakantie.
Ik vind de kwaliteit van de meuktracker verder heel hoog! Maar ik krijg steeds meer het idee dat er (voor mij) een fout in het systeem zit waardoor mijn submits over het hoofd worden gezien.
Misschien dat er na mij ook nog mensen hebben gesubmit die er ook niet door zijn gekomen.
meuk: ATI Catalyst 10.7
Ik heb ook gisterenmiddag nog een submit voor de Creative X-Fi Titanium PCIe gedaan, maar misschien is degene die deze normaal behandelt nu op vakantie.
Ik vind de kwaliteit van de meuktracker verder heel hoog! Maar ik krijg steeds meer het idee dat er (voor mij) een fout in het systeem zit waardoor mijn submits over het hoofd worden gezien.
submitter toegevoegd. Ik zal er eens op gaan letten of het vaker fout gaat.
Pagina: 1