Toon posts:

Aanschaf Laptop Macbook Pro 13"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee mensen!

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop en wil om verschillende redenen graag een Macbook Pro 13" aanschaffen.
Nou zit ik te twijfelen tussen 2 versies van deze macbook pro.Het verschil in prijs tussen deze 2 laptops is ongeveer 80 euro.

Mijn logische vraag is dus ook: Is dit het waard?

Er vanuit gaande dat er geen zware grafische programma's gedraait zullen worden en ik toch graag een hele tijd (lees: 4-5 jaar) met deze laptop door wil gaan.

Alvast bedankt voor de reacties, hieronder de linkjes naar de verschillende laptops.

http://www.mycom.nl/Produ...cBook-Pro-C2D24Ghz/281261

http://store.apple.com/nl.../MC700N/A?mco=MjEyOTcwNTk

ps: Mocht er ergens op dit forum duidelijke informatie staan over deze keuze neem ik graag genoegen met een linkje!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:14

The devil is in the details.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Oude model heeft iets meer grafisch kracht en langere batterijduur (10 uur tov 7 uur van de nieuwe)

Nieuwe heeft weer een veel betere CPU (i5)

*hou wel rekening met het feit dat die laptops van de MyCom waarschijnlijk winkel modellen zijn, het is er maar 1 per winkel.....

Oh en je hebt een apart apple/mac gedeelte op dit forum en losse topics liefst zo min mogelijk maken. Gewoon even zoeken naar het juiste topic.

I don't hate you, I nothing you

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-12 12:52

Nutral

gamer/hardware freak

batterijduur is ongeveer hetzelfde als de oude macbook. zelfs een beetje meer. Ik zou de nieuwe nemen, veel snellere cpu, gpu is idd wat zwakker maar als je niks aan games doet maakt dat niet uit.

• ipazza
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Bron ?

De "oude" werkt geadverteerd met 10 uur batterij tijd en de nieuwe met 7 uur batterij tijd ?

I don't hate you, I nothing you

Verwijderd

Je moet niet de accuduur van apple nemen, de nieuwe modellen zijn op een andere (zwaardere) manier getest.

De accuduur is hetzelfde als het oude model, als je geluk hebt een paar minuten meer. Zie onder andere anandtech.
Pagina: 1