Wow, nu al zo goed als klaar! Alleen nog even dat beeld een beetje tweaken, maar dat moet zeker lukken. Tis mooi geworden!
Whoahhhhwww nu wil ik ook een beamer om te modden 
Echt super goed gedaan, met dat zwart ziet hij eruit alsof hij recht uit een fabriek komt (zo professioneel ziet hij eruit
)
Echt super goed gedaan, met dat zwart ziet hij eruit alsof hij recht uit een fabriek komt (zo professioneel ziet hij eruit

Android developer & dürüm-liefhebber
Haha, bedankt allemaal

Ik moet zelf zeggen dat het, vooral qua geluid, erg gelukt is. De ballast is bijvoorbeeld nu onhoorbaar! Dat was toch wel hét meest vervelende geluid. De nieuwe fans zijn redelijk stil, maar draaien nu nog op 12 volt. Waarschijnlijk blijft dat ook zo omdat de beamer toch wel wat luchtcirculatie nodig heeft
Ik moet zelf zeggen dat het, vooral qua geluid, erg gelukt is. De ballast is bijvoorbeeld nu onhoorbaar! Dat was toch wel hét meest vervelende geluid. De nieuwe fans zijn redelijk stil, maar draaien nu nog op 12 volt. Waarschijnlijk blijft dat ook zo omdat de beamer toch wel wat luchtcirculatie nodig heeft
Ligt het aan mij of zijn de helft van de foto's stuq?
Hier werkt alles, gelukkigNoxious schreef op zondag 05 juni 2011 @ 00:23:
Ligt het aan mij of zijn de helft van de foto's stuq?
Wat een gruwelijke mod!, super mooi man!
[ Voor 5% gewijzigd door tritimee op 05-06-2011 00:36 ]
Echt heel mooi, goed verslag, daar hebben wij wat aan.
Is die foto van je vader van de 3d club?
nu nog een beamer
Is die foto van je vader van de 3d club?

nu nog een beamer

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Mooi geworden zeg, je kan er altijd aan blijven sleutelen maar zolang die werkt ishet toch goed?
Net ff gexboxed en nu helemaal geen last gehad van het gestreepte
aan de voorkant voel je de lucht lekker stromen, werkt allemaal prima!
@ ToCuS
Ik ben nu wel een beetje uitgesleuteld aan deze beamer hoor! Heb nog een hoop andere projectjes liggen (waaronder nog een andere beamer die hier nog steeds ligt)
wederom bedankt voor alle positieve reacties!
aan de voorkant voel je de lucht lekker stromen, werkt allemaal prima!
meh?
@ ToCuS
Ik ben nu wel een beetje uitgesleuteld aan deze beamer hoor! Heb nog een hoop andere projectjes liggen (waaronder nog een andere beamer die hier nog steeds ligt)
wederom bedankt voor alle positieve reacties!
your awesome!!!!
ff oftopic: was jij samen met je broertje op festival 3:16??
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Ik vind 'm werkelijk echt super gaaf geworden!
Dat MDF heb je grandioos weten af te werken kerel, kudo's!
rohaantje schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:16:
Thnx!Blue-Tiger schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:21:
Ik vind 'm werkelijk echt super gaaf geworden!Dat MDF heb je grandioos weten af te werken kerel, kudo's!
Thnx,Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:43:
![]()
Ik zocht naar een emoticon waar z'n ogen uit z'n kassen rollen
Echt brilliant gewoon!
Prachtige mod, met veel plezier gevolgd! Erg inspirerend en professioneel aangepakt
Vraagje: Wat weegt het hele geval nu?
Ik kan me voorstellen dat je met een MDF case en wat toegevoegde componenten toch wel een behoorlijk gewicht toevoegd aan het ding.
Vraagje: Wat weegt het hele geval nu?
Haha dat klopt wel aardigSpeedswitch schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:27:
Prachtige mod, met veel plezier gevolgd! Erg inspirerend en professioneel aangepakt![]()
Vraagje: Wat weegt het hele geval nu?Ik kan me voorstellen dat je met een MDF case en wat toegevoegde componenten toch wel een behoorlijk gewicht toevoegd aan het ding.
Thnx!
Thnx!ikke26 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:58:
Originele mod. Leuk gemaakt!