Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een laptop aan te schaffen en ik heb op tweakers al 2 aardige laptops gezien namelijk:
Toshiba Satellite L650-1NC €641
Asus X52JC-EX325V €718

ik heb de laptop voor onderweg nodig voor school en zou er graag games/films op willen kijken. dus een goede videochip zou wel handig zijn :) bij de toshiba zit er een Radeon Mobility HD5650 videochip in en bij de asus een GeForce GT310M. ik weet dus niet welke er beter is.

ook zou ik graag willen dat de laptop lang zonder oplader kan alleen welke van de 2 heeft een betere accu?
ik zou ook graag willen weten als een hogere ethernet handig is want bij de toshiba zit er 1 van 100Mbps en bij de asus een van 1Gbps.

en heeft iemand ervaringen met toshiba/asus want de toshiba heeft toch wel betere specificaties dan de asus en is ook nog goedkoper?

als dit allemaal beantwoord zou worden zou het helemaal geweldig zijn! :*)

groet robin

vergelijking: http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/275761;268202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Je had makkelijk via google kunnen vinden dat de 5650 vele malen sneller is als een GT310M en verder zijn dit soort losse topics niet nodig, je kan met je vraag gewoon hier terecht: [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook december 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.