Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug + feat forum] Nieuw bericht notificatie

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:25

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Lieve Devvers :w

In een ander subforum had ik deze post geplaatst en werd verwezen naar Lieve devvers.
Herman87 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:13:
Super feature! :) Dit maakt het forum een stuk fijner.

Zou dit overigens ook kunnen werken in Direct Messages-omgeving?
Ik quotte trouwens zojuist een bericht dat ´nieuw´ was, en toen kwam ik uit op pagina 1 van dat topic. Is het ook mogelijk dat je op de laatste pagina blijft?

Verder een grote hulde voor deze mogelijkheid!! :D
Kortweg 2 dingen:
[feat] Nieuw bericht notificatie in DM-omgeving
[Bug] Nieuw bericht quoten heeft als gevolg dat je op de eerste pagina terecht komt

(Sry heb niet veel tijd dus vandaar een quote :$)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:25

Herman

FP ProMod
Topicstarter
Hmm... Het bugje is gefixt en de feat staat op de wenslijst. Dit topic is enigszins overbodig want ik zag deze reactie over het hoofd:
crisp schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 11:01:
[...]

wb dat laatste: dat is inmiddels gefixed, dus melden in Lieve Devvers hoeft niet meer ;)

Ik was vergeten wat te zeggen op je eerste vraag: ja, uiteraard zou dit ook kunnen bij de Direct Messages, maar daarvoor moet dan natuurlijk wel wat extra geprogrammeerd worden (hoewel het scheelt nu we een basis-opzet hebben voor de ajax-interface). Dit zijn dus dingen die we in de toekomst zeker wel willen gaan doen :)

(...)
W.m.b. kan dit topic op slot ;)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Herman87 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:06:
Hmm... Het bugje is gefixt en de feat staat op de wenslijst. Dit topic is enigszins overbodig want ik zag deze reactie over het hoofd:
Had je de notificatie gemist? ;)
[...]
W.m.b. kan dit topic op slot ;)
Inderdaad :) Toch bedankt voor de moeite om een topic te openen :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.