Verwijderd

Topicstarter
Ben er nog steeds niet aan uit, zelfs na het lezen van vele reviews.

Enige kenmerken, wensen:
- Geen 3D fanaat, dus geen nadruk hierop.
- Redelijke lichtinval en wil niet teveel reflectie.
- Geen PS3/Xbox fanaat.
- Gewoon goede kwaliteit beeld en internetmogelijkheden.

Keuzes zover:
- LG47LX9500
- SONY KDL46HX800
- SAMSUNG UE46D7000 (of eventueel de UE46C6710)

Afstand is ongeveer 4.2m dus zou ook nog 50" mogen zijn, maar wil liever niet te groot kopen.

Budget, tot 2500 euro.

Bedankt voor de adviezen! :9

Verwijderd

mag het een plasma zijn?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Verwijderd

Topicstarter
@Dex: Daar ben ik uiteraard gestart.
Bevindingen hier geschreven en nu benieuwd naar adviezen over de modellen die ik heb gevonden.

Mag ook plasma zijn, heb verschillende van Panasonic gezien, maar vriendin vond het design niet zo mooi.

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-02 21:19
Ik zou als ik jou was ook nog kijken naar de 50PKsersie. Ik heb zelf de 50PK550. Dan hou je nog zat geld over om er een mooi mediacentertje bij te fixen. Dan heb je imho veel meer internet mogelijkheden en als je het helemaal leuk aanpakt investeer je het resterende bedrag in een leuke geluidsset.

Kijk ook eens rond op de HTPC fora hier op tweakers, dan weet je wat er mogelijk is met een mediacenter.

EDIT: de 50PK550 is bij mijn vriendin ook door de WAF test heen gekomen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door muppet99 op 24-03-2011 12:23 ]

Carpe Diem

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 10:46

Quan Vu

Hoi

Als je budget werkelijk 2500 euro is, zou ik absoluut voor de d7000 van Samsung gaan. Kg is welliswaar full led maar daar komen weer veel extra problemen bij. Puur qua beeldkwaliteit verslaat de Samsung de Sony met gemak. Niet vor niets zijn de recensies van de nieuwe modellen van Samsung behoorlijk lovend.

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

Verwijderd

Topicstarter
Kom uit Belgie, zie net advertentie van de Cora (lol, nooit geweten dat ze daar dat verkopen) met de nieuwe Samsung modellen.
De UE46D6530 voor 1599 euro. Is dat acceptabel?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou je toch willen doorverwijzen naar [FAQ] Welke TV moet ik kopen? en als je er met die FAQ niet uitkomt, nog eens kijken of je met een duidelijkere topicstart, waarin je zelf ook wat informatie geeft (ipv wensen + 3 modellen) zoals waarover je twijfelt, verder kunt komen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.