Data kwijt - GetDataBack vind hem niet?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
Ik zit met een klein probleem, wat men dag tot nu toe een beetje verpest heeft.

Nadat ik een exe gedownload heb van een minder legale website, en het installatieproces startte, gaf deze een errormelding van not enough disk space, waarna hij vervolgens de volledige map waarin deze exe stond (mijn Downloads folder) leegmaakte en alle files deleten.

Of het een bug of een virus is/was laat ik in het midden, maar ik zou natuurlijk graag die downloads terughebben (rond de 80 gigabyte).

Nadat ik Getdataback gedownload had en geinstalleerd had, (de trial versie) vond het heel de folder met alle deleted files erin. Ik besloot dus om de software aan te kopen, maar wanneer ik opnieuw een scan deed vind hij nu enkel de lege folder, en toont hij de bestanden niet meer?

Is het mogelijk dat ik een instelling van getdataback over het hoofd zie? Of zou het kunnen dat getdataback 1 of andere bestandstabel met verwijderde bestanden overschreven heeft?

Alle hulp is appreciated... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:07
Lijkt me sterk dat alle data overschreven is. Maar het blijft natuurlijk dom om op dezelfde schijf door te werken :X

Misschien de trial nog eens proberen en kijken of er een instelling anders staat misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb geen ervaring met databack maar probeer eens te scannen met Recuva (gratis). Maar zorg er in ieder geval voor dat je helemaal niks meer naar de betreffende schijf schrijft!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Thematopic: Datarecovery
Er zijn zat tools die je kunt proberen. Hoe meer je naar je schijf schrijft, hoe kleiner de kans dat je er nog iets van terug kunt halen. Gewoon niet meer gebruiken dus, behalve om er nog data vanaf te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharulerz
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-04 05:16
@hhoekstra & Terw_dan: Heb uiteraard getdataback op een andere schijf geinstalleerd.

Edit: na opnieuw te scannen met de trial versie vind hij ze nog altijd. Ergens een instelling dus. Ik zoek nog even verder...

[ Voor 43% gewijzigd door Tharulerz op 23-03-2011 21:30 ]