Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker1987
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-12-2024
Sinds een aantal maanden heeft mijn laserjet 1010 last van strepen aan de uiteinden van de pagina. Mijn beste gok tot nu toe is dat het de transferrol is die zorgt voor de strepen. Deze heb ik er een aantal keer uitgehaald en schoongemaakt, dit zorgt echter voor maximaal 20 pagina's streepvrij printen. Wellicht ligt de oorzaak dus ergens anders.

http://img842.imageshack.us/i/img0082z.jpg/ Zie hier een voorbeeld met de strepen aan de rechterkant (let op het is nu niet zo erg omdat hij net is schoongemaakt)

De toner zal het niet zijn, deze heb ik twee keer vervangen door een nieuw exemplaar en het probleem blijft aan. De fuser lijkt ook niet het probleem te zijn aangezien alle toner goed erop zit (het geeft geen strepen wanneer ik erover wrijf)

Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn, of als mijn idee inderdaad de juiste is hoe ik het beste de problemen met de transferrol kan oplossen? Kan ik nieuwe kopen, mijn zoekresultaten geven tot nu toe alleen volledige maintenance kits met nieuwe fuser aan of alleen de paperrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vreemd, ik zou zeggen dat het wel je toner is. Tenminste als je drum in je toner zit.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
heb precies hetzelfde met een 2600n nog niet de tijd voor genomen om het op te lossen... maar is gebeurd bij het verwisselen van de toner ben bang dat ik ergens heb lopen brassen :(

iig even dit topic volgen voor oplossingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ab_dullah schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:14:
heb precies hetzelfde met een 2600n nog niet de tijd voor genomen om het op te lossen... maar is gebeurd bij het verwisselen van de toner ben bang dat ik ergens heb lopen brassen :(

iig even dit topic volgen voor oplossingen :P
Ik heb ook een 2600N en die strepen komen toch echt door een defecte toner. Zitten er ook tonerstrepen op je transportbelt?

Zie ook Lasejet 2600n maakt strepen op elke afdruk

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 22-03-2011 11:19 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
kom idd net je topic tegen! Ga er vanavond eens even naar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker1987
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08-12-2024
Gunner schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 11:07:
Vreemd, ik zou zeggen dat het wel je toner is. Tenminste als je drum in je toner zit.
De drum zit inderdaad in de toner, alleen wat ik zo opvallend vind is dat de transferrol precies extra rotzooi afgeeft op het gedeelte waar er extra toner uitkomt. Wel is het zo dat de extra toner natuurlijk ook op de drum zit. Is er een manier (bhelve een nieuwe toner) om te checken welke van de twee het probleem geeft?
Pagina: 1