Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Gister wat problemen met de printer gemerkt. Krijg op elke afdruk een streep te zien en binnen de printer zit op die plek een gele streep. Ben al wat in de weer geweest met schoonmaken enzo, cleaning pages, verborgen maintenance menu's maar niets helpt. De gele toner blijft terugkomen, binnen de printer en op de afdrukken. Het spul lijkt op gele toner dus via mijn Google zoektochten lijkt het erop dat deze defect is.

Any thoughts?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BU74uATyY4JCdDmk0ZNomRQw/thumb.jpg

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertjeGroen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-12-2023
Heb hetzelfde probleem gehad.
Contact gezocht met HP, bleek één van de tonercassettes niet in orde te zijn.
Als de cassette nog niet te leeg is (ik geloof minder dan 15%), dan heb je levenslange garantie op de cassette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Dat is interessant. De toner zit nog 66 procent in en ik had het vermoeden al dat het de toner was.

Ik ga eens bellen denk ik :)

edit: gebeld. Deze regeling schijnt niet te gelden voor de toners die bij het apparaat geleverd zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Gunner op 01-02-2010 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:42
Gunner schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:14:
Dat is interessant. De toner zit nog 66 procent in en ik had het vermoeden al dat het de toner was.

Ik ga eens bellen denk ik :)

edit: gebeld. Deze regeling schijnt niet te gelden voor de toners die bij het apparaat geleverd zijn.
Dat zou ik niet pikken, een tonercartridge is een tonercartridge... alsof HP mindere kwaliteit cartridges bij de printer levert? Mocht die cartridges wel van mindere kwaliteit zijn, dan is het eigenlijk een soort van oplichting oid. Ik had dat iig geen acceptabel antwoord gevonden, lekker makkelijk zo... als de toner defect is moeten ze die gewoon vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 01-02-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ik ga eerst even deze week een test uitvoeren met een andere toner van hetzelfde type om het een en ander uit te proberen en zeker te stellen dat het de toner is, en mss neem ik dan wel wederom contact op met HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertjeGroen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-12-2023
De toner die bij mij de mist in ging was de originele toner en is dus onder garantie vervangen.
Vreemde was dat Paradigit (waar ik de printer aangeschaft had) ook niet bekend was met deze omruilprocedure, echter toen de filiaalmanager het grote garantieboek tevoorschijn haalde bleek het inderdaad allemaal te kloppen en kreeg ik tegen inlevering van de kapotte cartridge een nieuwe (volle) mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Heb je daar ook iets van wat ik online terug kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Mocht iemand dit topic terugvinden; de oplossing was het vervangen van de toner. Dit heb ik geprobeerd om via HP terug te krijgen maar dat was een lastig verhaal dus heb ik dat gewoon zelf geregeld.

Pagina: 1