Is dat nodig dan? Of gun jij nieuwe leden nog een overwinning?R0SSI schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:49:
Mogen er vandaag nog mensen geronseld worden voor de teams? Want de Muggezifters en de VaultHunters kunnen wel extra power gebruiken...
Done.THaKN schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:31:
Zet mij maar bij Vault Hunters
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Oeps, verkeerd gekeken. Maar het is nu moeilijk in te schatten, door leden winst van afgelopen dagen schieten de andere teams opeens omhoog. Maar ja, tijd om maar pc's te ronselen...devino schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:11:
[...]
Wel eerlijk blijven he
Mosquito Chasers hebben er ook nog wel wat nodig....
Natuurlijk is het nodig, nieuwe leden verdienen het altijd om bij de beste te horenWitlof schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:28:
[...]
Is dat nodig dan? Of gun jij nieuwe leden nog een overwinning?
Gamertag for Xbox: R0SSI
Anoniem: 119674
Ik zou me graag bij een bestaand team voegen. 
Heb me niet echt verdiept in de software, maar hij draait op twee systemen 24/7 en hij zegt "Dutch power cows" dus zal wel goed gaan.

Heb me niet echt verdiept in de software, maar hij draait op twee systemen 24/7 en hij zegt "Dutch power cows" dus zal wel goed gaan.
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 119674 op 07-04-2011 14:37 ]
...-kuch-Mosquito Chasers-kuch-...

Nee, ik ben GEEN hobbit...
Yup, die hebben momenteel het hardst wat extra power nodig

Whatever
HenkM2 in "[Stampede] #10 Het maken van teams"
Ik denk dat de juiste ID van HenkM toch 74418 is, zie ook de malariacontrol site.
Misschien dat iemand dat kan aanpassen? Zijn stats tellen nu ook niet mee voor het MuggenMeppers team als ik het goed zie. Vraag is alleen, telt dat nu nog als joinen? Aangezien hij het in het begin al aangaf, maar feitelijk nog niet in is gedeeld...
Ik denk dat de juiste ID van HenkM toch 74418 is, zie ook de malariacontrol site.
Misschien dat iemand dat kan aanpassen? Zijn stats tellen nu ook niet mee voor het MuggenMeppers team als ik het goed zie. Vraag is alleen, telt dat nu nog als joinen? Aangezien hij het in het begin al aangaf, maar feitelijk nog niet in is gedeeld...
Zou er voor mij bij de Vault Hunters nog een plekje over zijn ...?
Team_Elteor_Borislavj~Elteor - id 12966
nee denk het nietElteor schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:40:
ik denk dat je beter bij Mosquito Chasers kan komen
Het lijkt me inderdaad een beetje krom om bij de #1 in de daily te gaan...
Tja, team maakt mij eigenlijk niet uit, ik zag dat de vaulthunters overall laatste stonden, vandaar. Ik hoor wel welk team het meeste hulp kan gebruiken
Mosquito Chasers staan overall en daily het laagste...
yep, alhoewel wij Vaultisten daar natuurlijk niet helemaal blij van worden, maar in het kader van eerlijke competitie lijken me de Mosquito Chasers de beste optie
(Vaulthunters zijn net sinds vanmorgen 1up gegaan)
(Vaulthunters zijn net sinds vanmorgen 1up gegaan)
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
Ik weet niet welke output je gaat draaien Elteor, misschien is het wat om te kijken of je als single user mee kan komen met de stampedeteams? Of is dat net te veel van het goede.
@vipeax; iemand afpraten om in een bepaald stampedeteam te komen om het bij jou er in te krijgen is niet bepaald netjes.
@vipeax; iemand afpraten om in een bepaald stampedeteam te komen om het bij jou er in te krijgen is niet bepaald netjes.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Eigenlijk had ik de eerste post ook gemaakt als wij eerste stonden... Elteor dacht zo te zien toch echt dat Vault Hunters laag stonden, no? Het team dat de hoogste output heeft joinen zal niet veel bijdragen lijkt me.
Te laatElteor schreef op donderdag 07 april 2011 @ 18:40:
Ik zeg een ledenstop op alle stampedeteams
[ Voor 9% gewijzigd door Witlof op 07-04-2011 20:00 ]
Ik ben het daar helemaal mee eensWitlof schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:55:
[...]
Te laat
Ik zeg een ledenstop op alle stampedeteams

Gamertag for Xbox: R0SSI
^ done.
75070 (huib)
zou ik nog ergens bij kunnen? Wil de Musquito chasers wel komen versterken
zou ik nog ergens bij kunnen? Wil de Musquito chasers wel komen versterken
[ Voor 6% gewijzigd door Hiub op 08-04-2011 09:48 ]
^ done.
^ done
Even navragen of dat biologisch verantwoord is.
Ik kan jou bij MC zetten, maar dan staat dat team meteen op #1.. ik weet niet of dat wel zo eerlijk en leuk is.Elteor schreef op donderdag 07 april 2011 @ 19:23:
Tja, team maakt mij eigenlijk niet uit, ik zag dat de vaulthunters overall laatste stonden, vandaar. Ik hoor wel welk team het meeste hulp kan gebruiken
Even navragen of dat biologisch verantwoord is.
[ Voor 19% gewijzigd door DukeBox op 08-04-2011 16:40 ]
Bij de leraar biologie natuurlijk 
Je mag mij overigens bij elk team inzetten, het laagste team is ook goed, het gaat tenslotte om het gezellig meedoen toch
Je mag mij overigens bij elk team inzetten, het laagste team is ook goed, het gaat tenslotte om het gezellig meedoen toch
Als jij bij een team gaat met je huidige output, dan is de strijd volgens mij wel gestreden. Dat is op zich wel jammer als je dus een ander team gaat versterken dan MuggeZifters
MC is het laagste team (Op FoKSchaap na, die kan je overigens nog wel joinen
).. en zal dan meteen op 1 staan.
[ Voor 34% gewijzigd door DukeBox op 08-04-2011 16:56 ]
Je valt in herhalingDukeBox schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 16:55:
MC is het laagste team (Op FoKSchaap na, die kan je overigens nog wel joinen).. en zal dan meteen op 1 staan.
Ben al een tijd niet op fok geweest, zet mij dan maar op fokschaap
Misschien krijg je nog wat schapen over de damElteor schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 17:10:
Ben al een tijd niet op fok geweest, zet mij dan maar op fokschaap
Klinkt als een prima plan, alle nieuwe aanmeldingen vers naar FokSchaap
Kan er iemand met rechten @ Fok daar de boel wakkerschudden?
"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn
We kijken het even aan.. Eventueel wil ik de naam FokSchaap wel aanpassen ? (Mosquito Killers)
* Xaverius weer tijd heeft. 
Het toevoegen van FOKSchaap is prima. Wellicht dat daar nieuwe aanmeldingen het beste in passen. Ik zal ook meteen even de nieuwe aanmeldingen verwerken.
Het toevoegen van FOKSchaap is prima. Wellicht dat daar nieuwe aanmeldingen het beste in passen. Ik zal ook meteen even de nieuwe aanmeldingen verwerken.
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
naam: moenlaka
ID: 74938
ik wil graag bij de muggenmeppers komen
ID: 74938
[ Voor 10% gewijzigd door moenlaka op 10-04-2011 18:25 ]
Anoniem: 403126
Kan ik nog bij de Muggenmeppers ingedeeld worden? Doe eigenlijk al sinds begin van de week mee.
bd318
74877
bd318
74877
Done..moenlaka schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 15:10:
Done..Anoniem: 403126 schreef op zondag 10 april 2011 @ 14:57:
Kan ik nog bij de Muggenmeppers ingedeeld worden? Doe eigenlijk al sinds begin van de week mee.
Vanaf nu alleen nog maar FokSchaap ? !
[ Voor 6% gewijzigd door DukeBox op 11-04-2011 13:15 ]
Gooi mij maar bij FokSchap erbij
naam: Los Alcoholicos~MetalfanBlackness
userid: 75231
naam: Los Alcoholicos~MetalfanBlackness
userid: 75231
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
^ done.
Even tussen de GHS-symbolen hier op het werk door...
Ja, laten we gewoon de nieuwe deelnemers in FS gooien, dan heeft Elteor ook wat crunchers om mee te babbelen.
Stop de verwelking!
Kunnen jullie mij in FOKSchaap gooien?
[DPC] Mastha-Hacker
75043
[DPC] Mastha-Hacker
75043
Nu nog een team topic voor Fokschaap en we hebben weer een volledig team erbij.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Ik heb er ook maar wat gemeld.. http://forum.fok.nl/topic/1424689 je weet maar nooitjeroenathome schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:54:
Nu nog een team topic voor Fokschaap en we hebben weer een volledig team erbij.
^ DoneMastha-Hacker schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:22:
Kunnen jullie mij in FOKSchaap gooien?
[ Voor 47% gewijzigd door DukeBox op 11-04-2011 20:47 ]
Kunnen jullie mij bij FOKSchaap gooien?
Naam: Frelg
ID: 74861
Doe mee vanaf 3 april.
1 MacBook laptop (6/7) en 1 linux server (24/7) (vanaf vandaag)
Naam: Frelg
ID: 74861
Doe mee vanaf 3 april.
1 MacBook laptop (6/7) en 1 linux server (24/7) (vanaf vandaag)
Frelg de; m,v een Friese Belg. Een Fries die in België woonachtig is/geweest is.
^ done.
Anoniem: 47852
Ik wil nog wel effe meedoen bij Vault Hunters; kunnen jullie mij toevoegen bij dit team?
Naam: Bold_Seeker
ID: 75295
NeeAnoniem: 47852 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 13:28:
Ik wil nog wel effe meedoen bij Vault Hunters; kunnen jullie mij toevoegen bij dit team?
Xaverius schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:43:
[...]
Even tussen de GHS-symbolen hier op het werk door...
Ja, laten we gewoon de nieuwe deelnemers in FS gooien, dan heeft Elteor ook wat crunchers om mee te babbelen.
VHs staan 3e dus dat zou anders ook geen optie zijn geweest overigens.
Kan ik ook nog ergens joinen?
Maakt opzich niet zoveel uit waar
Allemaal tweakers toch? behalve Fokschaap?
Naam: McKaamos
ID: 75289
Maakt opzich niet zoveel uit waar
Naam: McKaamos
ID: 75289
Yup, fokschaap is volgens mij fok.nl volk.
Regels waren dat je buiten top 3 teams kon joinen...weet niet hoe het nu zit though.
Van de tweakers teams staat de onze (MC) op het moment het laagst overall en we kunnen de hulp dus gebruiken.
Regels waren dat je buiten top 3 teams kon joinen...weet niet hoe het nu zit though.
Van de tweakers teams staat de onze (MC) op het moment het laagst overall en we kunnen de hulp dus gebruiken.
McKaamos, toegevoegd aan FS.
Omdat de andere teams zo dicht bij elkaar zitten is er besloten dat alleen FokSchaap nog gejoined kan worden (dit is overigens met terugwerkende kracht qua punten !).
FokSchaap bestaat nu ook uit tweakers maar de oorsprong is inderdaad hét stampede team van FoK!
Omdat de andere teams zo dicht bij elkaar zitten is er besloten dat alleen FokSchaap nog gejoined kan worden (dit is overigens met terugwerkende kracht qua punten !).
FokSchaap bestaat nu ook uit tweakers maar de oorsprong is inderdaad hét stampede team van FoK!
[ Voor 55% gewijzigd door DukeBox op 13-04-2011 00:51 ]
Well, then, sign me up scottyPropheticus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:28:
Late edit:
Yay, m'n eerste twee WU's zijn opgestuurd. Zie nog geen punten verschijnen, maja, zal wel later komen. Zie het morgenochtend wel. Gnight!
[ Voor 16% gewijzigd door McKaamos op 13-04-2011 00:50 ]
Propheticus schreef op woensdag 13 april 2011 @ 00:28:
Nieuwe deelnemers kunnen nu in FOKSchaap meedoen. Dit omdat het lijkt dat de overige teams redelijk in balans zijn. In FOKSchaap zitten volgens mij op dit moment geen fokkers, alleen tweakers. Desnoods kan de naam veranderd worden, TweakSchaap?Xaverius schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:43:
[...]Ja, laten we gewoon de nieuwe deelnemers in FS gooien, dan heeft Elteor ook wat crunchers om mee te babbelen.
Stop de verwelking!
Allright Xaverius 
En idd, maak er maar Tweakschaap van
Mits de rest van de club het daar mee eens is ofcourse
En idd, maak er maar Tweakschaap van
Tweak Fokkers of Fok Tweakers lijkt me dan beter
Ik zat me ook al af te vragen of er uberhaubt fokkers in dat team zaten, maar niet dus (afgezien van een enkeling misschien die zowel tweaker als fokker is, je weet maar nooit).
En hoezo eigenlijk schaap? Omdat die ook kan grazen, maar toch geen echte/volwaardige koe is?
Of omdat tweakers fokkers maar schaapachtig vinden?
Achjah, ze hebben allemaal een graaskop in ieder geval he.
En hoezo eigenlijk schaap? Omdat die ook kan grazen, maar toch geen echte/volwaardige koe is?
De opmaak van de Mosquito Chasers in de TS is overigens dood.
Fok tweakers?
Als die dan winnen alle karma vern**kt?
Dat kan nog wat worden dan
Als die dan winnen alle karma vern**kt?
Dat kan nog wat worden dan

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Overdrijven is ook een vak zeg. De [ h3 ] tag was niet goed overgekomen, niks dood aan. De link naar jullie topic werkte nog alleen was er wat opmaak weg.Paprika schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:42:
De opmaak van de Mosquito Chasers in de TS is overigens dood.
Stop de verwelking!
fokschaap = ezelsbruggetje. Vroeger welbekend, tegenwoordig is er een andere.crizyz schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:13:
Ik zat me ook al af te vragen of er uberhaubt fokkers in dat team zaten, maar niet dus (afgezien van een enkeling misschien die zowel tweaker als fokker is, je weet maar nooit).
En hoezo eigenlijk schaap? Omdat die ook kan grazen, maar toch geen echte/volwaardige koe is?Of omdat tweakers fokkers maar schaapachtig vinden?
Welke dan?HetMes schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:36:
[...]
fokschaap = ezelsbruggetje. Vroeger welbekend, tegenwoordig is er een andere.

dit topic houden voor aanmeldingen voor de stampede
Vanaf nu de slowchat gaarne weer in het stampedecafe![Stampede 10] Het grote stampedecafé
[ Voor 20% gewijzigd door Xaverius op 13-04-2011 14:15 ]
Stop de verwelking!
Da's een aardige productie ineens van dukebox. Tenzij het een rekenfout is, wil ik DelftInHetHuis uit de Muggenmeppers halen. We doen niet meer mee in de stampede stats.
wie wil mij in het team ;-)
ik ga echter noet zo veel halen als vroeger (bij bv OGR)
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Volgens mij is het alleen mogelijk om bij Fokschaap te komen. Dit team is pas na een week stampeden opgericht en heeft dus een grote achterstand opgelopen ten opzichte van de rest._DPC_Scorpion schreef op donderdag 21 april 2011 @ 11:54:
wie wil mij in het team ;-)
Ik heb je bij deze ook (met terug werkende kracht, indien je al punten had) bij de Fokkers gegooid..
-
[ Voor 100% gewijzigd door vyndrox op 23-04-2011 15:19 ]
-Real power isn't given, it must be taken-
^ done
@vyndrox
Helaas is het niet meer mogelijk andere teams te joinen.. zie de SP voor meer uitleg.
@vyndrox
Helaas is het niet meer mogelijk andere teams te joinen.. zie de SP voor meer uitleg.
prop mij ook maar ergens bij. Ik vond klamboemachine wel een vette naam maar ik begrijp dat ik daar niet meer bij kan?
Naam: Jan-Willem
ID:75815
Naam: Jan-Willem
ID:75815
^ helaas niet meer, buiten dat het een top3 team is dus hoe dan ook gesloten is, is na de 1e week alleen FokSchaap nog open. Bij deze heb ik je daar aan toevegoegd, maar dat is alleen voor de komende week nog.. daarnaast heb je natuurlijk ook je 'normale' statistieken waar je evt. een (niet fictief) subteam kan joinen.
@nieuwe mensen: welkom

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Bedankt
Vroeger al eens flink gecruncht voor Setie en toen ik over de stampede las dacht ik leuk om weer eens mee te doen. Vooralsnog even vanaf mijn lappie, een Asus G73SW met een I7-2630. Zal de rest van de week ook nog even mijn kantoor mobiliseren met een vijftal Core 2 duo's en een dual Xeon server.

Vroeger al eens flink gecruncht voor Setie en toen ik over de stampede las dacht ik leuk om weer eens mee te doen. Vooralsnog even vanaf mijn lappie, een Asus G73SW met een I7-2630. Zal de rest van de week ook nog even mijn kantoor mobiliseren met een vijftal Core 2 duo's en een dual Xeon server.
ik zou ook graag willen joinen
naam maarten
id 75851
naam maarten
id 75851
^ Done.
Hallo! Ben naar aanleiding van het frontpage artikel ook gaan grazen, heb thuis de koeien al een week in de wei, nu mag de computer ook mee
Heeft het voor mij ook nog nut om ergens bij in geknikt te worden? Maakt mij ook niet zoveel uit, zolang ik maar met mijn naam tussen het rijtje sta en ik mijn score kan zien!
Naam: Tosti-bakkurt
ID: 75678
Heeft het voor mij ook nog nut om ergens bij in geknikt te worden? Maakt mij ook niet zoveel uit, zolang ik maar met mijn naam tussen het rijtje sta en ik mijn score kan zien!
Naam: Tosti-bakkurt
ID: 75678
Farming is a way of life!
^ Zou toch mooi zijn als FokSchaap zo in de laatste week toch nog eerste wordt..
Gooi mij ook maar bij FokSchaap
User: Pixxa
ID: 75764
User: Pixxa
ID: 75764
[ Voor 29% gewijzigd door Tristan op 25-04-2011 15:29 ]
ook ik ben eregister begonnen mischien nog een team voor mij?
naam: hjvg
id: 75742
naam: hjvg
id: 75742
[ Voor 10% gewijzigd door hjvg op 25-04-2011 13:50 ]
Pixxa schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:00:
Gooi mij ook maar bij FokSchaap
Beiden welkom bij FokSchaap.. en wouw.. Pixxa komt ook meteen flink binnenvallen !hjvg schreef op maandag 25 april 2011 @ 13:49:
ook ik ben eregister begonnen mischien nog een team voor mij?
Maar ook hjvg zorgt voor een flinke groei bij FS.
Oh ja ik moet ook nog even toegevoegd worden aan dat f*ckschaap.
naam: BlueVFRank
id:75763
Nu snel naar kantoor om voor openingstijd nog even wat installaties te doen.
naam: BlueVFRank
id:75763
Nu snel naar kantoor om voor openingstijd nog even wat installaties te doen.
Bedankt! Niet verkeerd heDukeBox schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 00:48:
[...]
[...]
Beiden welkom bij FokSchaap.. en wouw.. Pixxa komt ook meteen flink binnenvallen !
Maar ook hjvg zorgt voor een flinke groei bij FS.
Zeker niet..
Bij deze.BlueVFRank schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 08:00:
Oh ja ik moet ook nog even toegevoegd worden aan dat f*ckschaap.
Succes !Nu snel naar kantoor om voor openingstijd nog even wat installaties te doen.
Helaas geen tijd meer gehad om de server te rebooten.
Man wat gaat dat traag met die Core 2's.
Ik had beter thuis mijn laptop aan kunnen laten staan.
Man wat gaat dat traag met die Core 2's.
Ik had beter thuis mijn laptop aan kunnen laten staan.
[ Voor 13% gewijzigd door BlueVFRank op 26-04-2011 11:20 ]
@dukebox
al tijdje bezig maar kun je mij alsnog bij fokschaap zetten?
usr: amberjr
id 74839
Wil ze toch nog steeds ff helpen scoren
P.s. hoop power ingezet tijdens de paas Respect
usr: amberjr
id 74839
Wil ze toch nog steeds ff helpen scoren
P.s. hoop power ingezet tijdens de paas Respect
Genoeg om over te denken, niets om over te piekeren
sorry verkeerde topic, verplaatst naar Cafe
[ Voor 95% gewijzigd door BlueVFRank op 26-04-2011 11:39 ]
Kan ik ook nog bij een team? Fokschaap ofzo?
Naam: ScorpionX
ID: 75932
Naam: ScorpionX
ID: 75932
Onderschrift moet nooit zinvol zijn
Done..amberjr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:34:
Done..ScorpionX schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:48:
Kan ik ook nog bij een team? Fokschaap ofzo?
Ik hoor net dat ik mij hier mag melden om mee te doen in een stampede groepje. De naam is JoghoJogho en ik graas mee sinds de 23e. Hoor het wel.
TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!
Vermeld even je userid, dan kan ik je toevoegen.
Heb je toegevoegd.
Heb je toegevoegd.
[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 27-04-2011 10:10 ]
75713 ?
TSC, omdat je niet weet, wat je niet weet!
ik wil ook wel joinen.
Naam Pauli_ftw
ID 75887
Naam Pauli_ftw
ID 75887
Bruteorage schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:43:
ik wil ook wel joinen.
Naam Pauli_ftw
ID 75887
Uh, je bedoelt die 3x klikken en even je email intypen?
Done..Bruteorage schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:43:
ik wil ook wel joinen.
en done..Anoniem: 390133 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:22:
Deel mij ook even in:
Succes de komende 2 dagen... al is het alleen maar om d evoorsprong van DPC nog groter te maken
Eerder dat de bijdrage die ik maximaal kan leveren in 2 dagen zo weinig is dat ik het niet nodig vind om er iets voor te doen. Dat er nu nog 2 personen zich aanmelden kan ik dus waarderen. Het installeren van de software is niet het probleem. De BOINC client staat al op de PC en het is dus alleen even aanmelden bij het project.Paprika schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:54:
Uh, je bedoelt die 3x klikken en even je email intypen?
Niemand zegt dat je na 2 dagen weer moet stoppen
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life